AKA Pegasus, Destroyer of Frameratesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:22 schreef Mender het volgende:
Comment op mijn filmpje van de achtbaan die we samen met omgitsasy, dnbrainwash, drumpie etc hebben gemaakt.
[..]
Ik meende het niet, maakte maar een grapje. Maar als je er zo over denkt.. Bij deze geunfriend op fb.quote:
KAN TOCH JONGEquote:
2x 6970 en een 7970 zijn ongeveer gelijk qua prestaties, maar ik wil eigenlijk wel eens een écht snelle kaart hebben. Misschien verkoop ik mijn 6970 wel en ga ik voor een 680...quote:
waarom zoveel geld uitgeven aan iets wat een jaar daarna de helft kostquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
2x 6970 en een 7970 zijn ongeveer gelijk qua prestaties, maar ik wil eigenlijk wel eens een écht snelle kaart hebben. Misschien verkoop ik mijn 6970 wel en ga ik voor een 680...
Bedoel je die 680 of een tweede 6950? 6950 gaat namelijk echt niet meer goedkoper worden hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom zoveel geld uitgeven aan iets wat een jaar daarna de helft kost
Valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. BF3 draait op ultra bijvoorbeeld maar 35-45 fps, en Far Cry 3 en Crysis 3 zitten er ook aan te komen he.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze brengen hem opnieuw uit als budget model met een andere naam en dan wordt die wel goedkoper, zoals altijd. Maar waarom zou je nu iets beters willen hebben dan een 6950, kan je toch makkelijk alles mee spelen.
wadan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:45 schreef maurisioo het volgende:
man wat een ruzies op mijn server om niks
Oh iemand maakt een map. Een (soort van) mod veranderd iets omdat hij het niet vindt passen en dat vind die andere weer niet goed. Mender heeft het ook wel gehoord die was online.quote:
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
Is er wel eens een film gemaakt over een miljonair die voor de lol 2 huurmoordenaars elkaar wil laten afmaken? Dan komen ze erachter en proberen ze de miljonair zijn kop eraf te halen.
Mr & Mrs Smith komt wel in de buurtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
Is er wel eens een film gemaakt over een miljonair die voor de lol 2 huurmoordenaars elkaar wil laten afmaken? Dan komen ze erachter en proberen ze de miljonair zijn kop eraf te halen.
Ik ben ook nooit origineel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mr & Mrs Smith komt wel in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |