abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130353353
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Karina het volgende:

[..]

DAT lijkt me nou echt leuk. Ben heel benieuwd.
De onbekende Nederlander is de zus van Hansie. :P
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 17:24:38 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_130353379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

De onbekende Nederlander is de zus van Hansie. :P
De zus van Hansie heet Martin? Rare naam voor een vrouw ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130353390
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Karina het volgende:

[..]

De zus van Hansie heet Martin? Rare naam voor een vrouw ;)
Martin(a) voor de ingewijden.
pi_130353406
Ja Sierd!!!!
TOPSHOW
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 17:25:34 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_130353407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Martin(a) voor de ingewijden.
Dan ben ik nog benieuwder, misschien gaat zhij ook met jasjes gooien :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 22 augustus 2013 @ 17:26:28 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130353433
quote:
Ajouad El-Miloudi _O_ _O_
pi_130354938
Elke aflevering aanwezig O+ Zin in _O_
pi_130636605
31 aug: Ilja Gort + Jelka van Houten
07 sep: Ajouad El-Miloudi + Sierd de Vos
14 sep: Bert Brussen + Martin Rijkers
21 sep: Hans Aarsman + nog niet bekend
28 sep: Tim Oliehoek + nog niet bekend
05 okt: Babette van Veen + Sjaak Bral
12 okt: Frank Evenblij + Dione de Graaff

:7

Morgen los!
pi_130636923
Nondeju dat is snel.

Overigens: Meneer Aarsman :') wat een achternaam.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_130637283
Heb jeuk aan me aarsman
pi_130637560
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders.. :@
dag
pi_130637634
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:24 schreef Peter het volgende:
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders.. :@
gelukkig maar
Wie dit leest is hek.
pi_130637672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:24 schreef Peter het volgende:
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders.. :@
Boeiend, ik kijk niet voor de bekende Nederlanders.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:20:49 #90
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130641355
_O_ Tof. Wist niet dat het alweer zo snel begon. :D
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:21:44 #91
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130641377
Wel jammer van Ajouad, naar mannetje is dat. :X
pi_130641384
Sierd :D
pi_130641401
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nondeju dat is snel.

Overigens: Meneer Aarsman :') wat een achternaam.
Aarsman becommentarieert foto's voor de Volkskrant.
  Forum Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:24:05 #94
35723 crew  GGMM
pi_130641439
Aan jullie de nobele taak om mij even een Dm te sturen een half uur voordat het begint.

Anders vergeet ik het geheid.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_130641540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:24 schreef Peter het volgende:
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders.. :@
Nee ik ook niet! maar word vast wel een geweldig seizoen!
Iemand al eens live naar die shows geweest?

een vriend van me zou gaan maar die kon de studio niet op tijd vinden en toen ze dr waren konden ze de studio niet meer in want ze waren al begonnen :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:31:25 #96
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_130651231
*O*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:00:24 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_130652847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:22 schreef remcoP het volgende:
Sierd :D
Koekkoek de Vos _O-
pi_130653785
Volgende week wordt monumentaal
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_130665693
Ilja, wat een figuur :D . Opname was hilarisch, maar vrees een beetje voor het knippen.
pi_130668203
hopelijk komt clown Bassie ook langs met Frank Evenblij
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:47:36 #101
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130684764
Begint over 13 minuten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_130684851
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef Paul het volgende:
Begint over 13 minuten
22.30 pas.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:53:18 #103
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130684976
Ohja koefnoen begint om 22 uur
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_130685370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef Paul het volgende:
Begint over 13 minuten
Wil je me niet meer zo laten schrikken? :')
pi_130686636
NU!
pi_130686762
Ah het zusje van Carice
pi_130686784
Wat een vies mannetje
pi_130686847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Wat een vies mannetje
hij is best grappig
pi_130686848
Hij is wel grappig
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:33:56 #110
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130686868
Dat vieze mannetje dat vies is, is best grappig.
pi_130686881
Vieze man is grappig. Iedereen eens?
graag op anoniem
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:34:38 #112
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130686898
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Vieze man is grappig. Iedereen eens?
:N
Dit is gewoon raar :l
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:34:47 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130686906
Vies?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130686907
Ja
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:35:04 #115
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130686917
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Vieze man is grappig. Iedereen eens?
Ik stem voor.
pi_130686926
Jelka is niet grappig
pi_130686935
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik stem voor.
:Y
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:35:33 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130686947
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Ja
Vind ik niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:35:59 #119
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130686976
Poll: Vieze man is grappig
Eens
Oneens
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Dit is gewoon raar :l
pi_130687006
Raoul _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:36:57 #121
35723 crew  GGMM
pi_130687019
3 herinneringen O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:38:22 #122
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_130687102
Er is toch echt niks vies aan die man?
Laffe huichelaar
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:38:26 #123
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130687109
_O- Briljant.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:38:55 #124
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130687144
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Er is toch echt niks vies aan die man?
Ziet er onverzorgd uit, met dat baardje, etc. :P
pi_130687208
Zo gemist dit programma _O_
pi_130687218
Proefboringen schaliegas nu al begonnen.
Vaticaan kiest plotseling nieuwe paus.

Ik lig nog naar adem te happen _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:42:04 #127
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130687304
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Zo gemist dit programma _O_
Helemaal mee eens. In potentie het beste programma op de Nederlandse TV.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:42:07 #128
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_130687307
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Proefboringen schaliegas nu al begonnen.
Vaticaan kiest plotseling nieuwe paus.

Ik lig nog naar adem te happen _O-
allergisch voor schaliegas? of krijg je het altijd benauwd van de paus?
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:42:24 #129
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_130687326
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:38 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ziet er onverzorgd uit, met dat baardje, etc. :P
_O- indd een onverzorgde baard :D
Laffe huichelaar
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:42:58 #130
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130687353
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. In potentie het beste programma op de Nederlandse TV.
Dit ja.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:43:41 #131
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130687392
The conjuring? Remake van paranormal activity?
Dit is gewoon raar :l
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:43:59 #132
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130687406
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

_O- indd een onverzorgde baard :D
Lijkt me niet dat ie dagelijks van die rollen in z'n baard hangt, om 'm zo te krijgen. _O-
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:47:31 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130687566
Vies is wat anders dan eigenzinnig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130687610
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. In potentie het beste programma op de Nederlandse TV.
Nog nooit zo hard gelachen om een Nederlands programma. Die aflevering met die stok vis enzovoort _O_
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:49:09 #135
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_130687640
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nog nooit zo hard gelachen om een Nederlands programma. Die aflevering met die stok vis enzovoort _O_
Die aflevering met die drummer van golden earring ook _O_
Laffe huichelaar
pi_130687719
Op wie moet je een bom gooien?
graag op anoniem
pi_130687725
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. In potentie het beste programma op de Nederlandse TV.
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de PO dit programma heeft geweigerd toen andere omroepen het wilde overnemen.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:51:44 #138
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_130687744
Goeie hapjes. _O-
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:52:31 #139
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130687776
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de PO dit programma heeft geweigerd toen andere omroepen het wilde overnemen.
De TROS had andere prioriteiten :')

Iets met Jantje Smit en Yolanthe Kabonke.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:53:09 #140
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130687796
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de PO dit programma heeft geweigerd toen andere omroepen het wilde overnemen.
Onbegrijpelijk ja, echt. :{
pi_130687829
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die aflevering met die drummer van golden earring ook _O_
Cesar Zuiderwijk *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130687844
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De TROS had andere prioriteiten :')

Iets met Jantje Smit en Yolanthe Kabonke.
Ja maar BNN wilde het overnemen, maar dat mocht niet van de PO :') http://www.mediacourant.nl/?p=50587
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:55:18 #143
3185 Adelante
To let it go now
pi_130687875
privacy geschonden :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130687943
Fist fraccen _O-
pi_130687974
Ga weg jelka
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:58:19 #146
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130687986
Op 't toilet fraccen. _O-
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:58:33 #147
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130687994
Is dit niet meer op de Tros? _O-
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:59:18 #148
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_130688029
Meneer heeft een kasteeltje. _O-.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:59:26 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_130688037
gas du scale :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:01:39 #150
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130688136
Limburg bashen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')