Ze hebben hem ooit een alcoholtest gegeven in de uitzending,volgens mij blies hij een 0quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Is die man helemaal links in het donkerblauw dronken?
Merk het ook, ja. Wel een gezellige man.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Acda was elke week dronkenKost RTL heel wat wijn.
Begint dat nou weerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Acda was elke week dronkenKost RTL heel wat wijn.
En daar wordt je ook niet trots van aangezien je er verder ook niets meer van weet ....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Maar hij zegt in z'n theatershows ook altijd dat ie een zuipschuit is, ik geloof best dat ie de meeste uitzendingen dronken is.
Ben zelf een keer geweest maar toen was ik zelf zo zat dat ik er niks meer van weet behalve ff met raoul gepraat te hebben
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuwsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er zijn geweest van DWHN bij RTL? Ik heb een redelijke collectie maar ik weet niet 100% zeker of het compleet is.
Dankjewelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef HetBrabandertje het volgende:
Alweer de derde (van vier) compilatieafleveringen. Nieuw seizoen na de zomer.
Koekoek zooo.quote:Dit Was Het Nieuws met onbekende Nederlander
Er is komend seizoen voor het eerst een onbekende Nederlander te gast in Dit Was Het Nieuws op RTL 4. Het gaat om Martin Rijkers, die zijn plek heeft verworven door het hoogste bod te doen tijdens een veiling voor War Child. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. Verder zijn er alleen BN’ers uitgenodigd. “In het nieuwe seizoen worden Raoul Heertje en Thomas Acda vergezeld door onder anderen Ajouad El-Miloudi, Sierd de Vos, Dione de Graaff en Babette van Veen.“
In de eerste aflevering volgende week zaterdag, 31 augustus, schuiven Ilja Gort en Jelka van Houten aan bij de heren in de studio.
De aflevering met de onbekende Nederlander is op 14 september.
DAT lijkt me nou echt leuk. Ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Er is komend seizoen voor het eerst een onbekende Nederlander te gast in Dit Was Het Nieuws op RTL 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |