http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuwsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er zijn geweest van DWHN bij RTL? Ik heb een redelijke collectie maar ik weet niet 100% zeker of het compleet is.
Dankjewelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef HetBrabandertje het volgende:
Alweer de derde (van vier) compilatieafleveringen. Nieuw seizoen na de zomer.
Koekoek zooo.quote:Dit Was Het Nieuws met onbekende Nederlander
Er is komend seizoen voor het eerst een onbekende Nederlander te gast in Dit Was Het Nieuws op RTL 4. Het gaat om Martin Rijkers, die zijn plek heeft verworven door het hoogste bod te doen tijdens een veiling voor War Child. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. Verder zijn er alleen BN’ers uitgenodigd. “In het nieuwe seizoen worden Raoul Heertje en Thomas Acda vergezeld door onder anderen Ajouad El-Miloudi, Sierd de Vos, Dione de Graaff en Babette van Veen.“
In de eerste aflevering volgende week zaterdag, 31 augustus, schuiven Ilja Gort en Jelka van Houten aan bij de heren in de studio.
De aflevering met de onbekende Nederlander is op 14 september.
DAT lijkt me nou echt leuk. Ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Er is komend seizoen voor het eerst een onbekende Nederlander te gast in Dit Was Het Nieuws op RTL 4.
De onbekende Nederlander is de zus van Hansie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT lijkt me nou echt leuk. Ben heel benieuwd.
De zus van Hansie heet Martin? Rare naam voor een vrouwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De onbekende Nederlander is de zus van Hansie.
Martin(a) voor de ingewijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De zus van Hansie heet Martin? Rare naam voor een vrouw
Dan ben ik nog benieuwder, misschien gaat zhij ook met jasjes gooienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Martin(a) voor de ingewijden.
Ajouad El-Miloudiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koekoek zooo.
http://www.mediacourant.nl/?p=158049
gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:24 schreef Peter het volgende:
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders..
Boeiend, ik kijk niet voor de bekende Nederlanders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:24 schreef Peter het volgende:
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |