abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 00:13:54 #61
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126973002
Weet iemand hoeveel afleveringen er zijn geweest van DWHN bij RTL? Ik heb een redelijke collectie maar ik weet niet 100% zeker of het compleet is.
pi_126973506
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er zijn geweest van DWHN bij RTL? Ik heb een redelijke collectie maar ik weet niet 100% zeker of het compleet is.
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws

25
  zaterdag 25 mei 2013 @ 01:46:26 #63
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126975142
Op de verkiezingsuitzending na, compleet dus oO<
pi_127263487
Komt vanavond nou een compilatie, zomaar uit het niets?
pi_127263558
Alweer de derde (van vier) compilatieafleveringen. Nieuw seizoen na de zomer.
pi_127263729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef HetBrabandertje het volgende:
Alweer de derde (van vier) compilatieafleveringen. Nieuw seizoen na de zomer.
Dankjewel
pi_127271582
Kaarten al beschikbaar :o
  † In Memoriam † zaterdag 8 juni 2013 @ 00:21:58 #68
21636 Feestkabouter
pi_127545021
ik denk dat je nu moet opschieten als je nog kaarten wil hebben, ik zag vanavond op RTL al oproepen langskomen om plekken te reserveren voor de opnames.
pi_127548881
Vorige week was die oproep al. Heb meteen kaarten gekocht :P
pi_128307830
ik wil die aflevering met wim helsen nog eens zien :( kut rlt xl
pi_130352818
quote:
Dit Was Het Nieuws met onbekende Nederlander

Er is komend seizoen voor het eerst een onbekende Nederlander te gast in Dit Was Het Nieuws op RTL 4. Het gaat om Martin Rijkers, die zijn plek heeft verworven door het hoogste bod te doen tijdens een veiling voor War Child. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. Verder zijn er alleen BN’ers uitgenodigd. “In het nieuwe seizoen worden Raoul Heertje en Thomas Acda vergezeld door onder anderen Ajouad El-Miloudi, Sierd de Vos, Dione de Graaff en Babette van Veen.“

In de eerste aflevering volgende week zaterdag, 31 augustus, schuiven Ilja Gort en Jelka van Houten aan bij de heren in de studio.

De aflevering met de onbekende Nederlander is op 14 september.
Koekoek zooo.

http://www.mediacourant.nl/?p=158049
pi_130352878
Sow, topshow potentieel. Sierd heeft vaak opmerkingen waarvan ik denk: Boem, knal, raak.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:08:56 #73
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_130352917
Leuk!! Zin in!!
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 17:22:48 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_130353332
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Er is komend seizoen voor het eerst een onbekende Nederlander te gast in Dit Was Het Nieuws op RTL 4.
DAT lijkt me nou echt leuk. Ben heel benieuwd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130353353
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Karina het volgende:

[..]

DAT lijkt me nou echt leuk. Ben heel benieuwd.
De onbekende Nederlander is de zus van Hansie. :P
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 17:24:38 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_130353379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

De onbekende Nederlander is de zus van Hansie. :P
De zus van Hansie heet Martin? Rare naam voor een vrouw ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130353390
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Karina het volgende:

[..]

De zus van Hansie heet Martin? Rare naam voor een vrouw ;)
Martin(a) voor de ingewijden.
pi_130353406
Ja Sierd!!!!
TOPSHOW
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 17:25:34 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_130353407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Martin(a) voor de ingewijden.
Dan ben ik nog benieuwder, misschien gaat zhij ook met jasjes gooien :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 22 augustus 2013 @ 17:26:28 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130353433
quote:
Ajouad El-Miloudi _O_ _O_
pi_130354938
Elke aflevering aanwezig O+ Zin in _O_
pi_130636605
31 aug: Ilja Gort + Jelka van Houten
07 sep: Ajouad El-Miloudi + Sierd de Vos
14 sep: Bert Brussen + Martin Rijkers
21 sep: Hans Aarsman + nog niet bekend
28 sep: Tim Oliehoek + nog niet bekend
05 okt: Babette van Veen + Sjaak Bral
12 okt: Frank Evenblij + Dione de Graaff

:7

Morgen los!
pi_130636923
Nondeju dat is snel.

Overigens: Meneer Aarsman :') wat een achternaam.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_130637283
Heb jeuk aan me aarsman
pi_130637560
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders.. :@
dag
pi_130637634
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:24 schreef Peter het volgende:
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders.. :@
gelukkig maar
Wie dit leest is hek.
pi_130637672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:24 schreef Peter het volgende:
Ik zie veel meer onbekende Nederlanders.. :@
Boeiend, ik kijk niet voor de bekende Nederlanders.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:20:49 #90
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_130641355
_O_ Tof. Wist niet dat het alweer zo snel begon. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')