quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Doler12 het volgende:
Spoiler over TywinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*rilling*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Doler12 het volgende:
Spoiler over TywinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef FerryNL het volgende:
Duurt nog zolang tot seizoen 3 er is.![]()
Nog een leuke spoiler voor jullie. Pas op als je dit niet wilt weten!Bedankt, heel boek 3 verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Ga je gang?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:42 schreef toetsenbordridder het volgende:
Kan de OP niet aangepast worden? Al die mensen die nu al dood zijn enzo.
Ceasar doet meequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb mijn overzichtje weer bijgewerkt!![]()
Als er iemand nog meer weet, laat maar weten.
[ afbeelding ]
Ach god nee he, die doet zowat in elk kostuumdrama mee....quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Ciaran Hindsik vind hem geweldig in Above Suspicion, ik ben erg benieuwd hoe hij het doet in GoT.
Dat is GoT ook, en hij is er goed inquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach god nee he, die doet zowat in elk kostuumdrama mee....
Zijn die allemaal nieuw? Tering wat veel personages zijn er dan. Ik vond het tweede seizoen al lastig om te volgen, laat staan met deze er ook nog bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb mijn overzichtje weer bijgewerkt!![]()
Als er iemand nog meer weet, laat maar weten.
[ afbeelding ]
Daarom maak ik dit overzichtje alvast voor jou, dan kan je alvast wennen/oefenen/rijtjes stampen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn die allemaal nieuw? Tering wat veel personages zijn er dan. Ik vond het tweede seizoen al lastig om te volgen, laat staan met deze er ook nog bij
Valt wel mee, is vooral 'uitbreiding' van bestaande personages. Bijvoorbeeld de vrouw en dochter van Stannis; leider van de Wildlings en een paar luitenants; oma van Margaery etc.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn die allemaal nieuw? Tering wat veel personages zijn er dan. Ik vond het tweede seizoen al lastig om te volgen, laat staan met deze er ook nog bij
Zelfs dan nog zijn het er toch een aantal. Bepaalde bestaande verhaallijnen en characters zullen toch wat minder screentime moeten gaan krijgen vrees ik. Hopelijk niet ten koste van Dany, dat was al zo'n ellende vorig seizoen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Valt wel mee, is vooral 'uitbreiding' van bestaande personages. Bijvoorbeeld de vrouw en dochter van Stannis; leider van de Wildlings en een paar luitenants; oma van Margaery etc.
Brutus is ook van de partij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ceasar doet mee
Ik vond Rome ook al zo'n toffe serie
Maar de vraag is, gaat ze weer naakt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zelfs dan nog zijn het er toch een aantal. Bepaalde bestaande verhaallijnen en characters zullen toch wat minder screentime moeten gaan krijgen vrees ik. Hopelijk niet ten koste van Dany, dat was al zo'n ellende vorig seizoen...Maar gezien het aantal nieuwe personages uit haar verhaallijn gaat ze heel wat meemaken komend seizoen denk ik!
![]()
Of gewoon een aantal oude personages doodmaken, dat lost ook veel op.
Dan begin ik vandaag alvastquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Daarom maak ik dit overzichtje alvast voor jou, dan kan je alvast wennen/oefenen/rijtjes stampen!
Vargo Hoatquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb nog twee namen toegevoegd aan het lijstje.
Vooral met Noah Taylor ben ik heel blij. Zijn personage heet Locke, maar het schijnt dat dit gewoon de rol van Vargo Hoat is...
Locke...
Benieuwd wanneer Noah een hatch gaat vinden in het bos en de kracht in zijn benen weer terugkrijgt.
Waarschijnlijk dat ze die ergens tegenkomen, ze waren sowieso op weg naar Winterfell, alleen komen ze dus te laat aan in de seriequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Kyubey het volgende:
Hoe willen ze Meera en Jojen nu invoegen? Aangezien ze in boek 2 wel voorkwamen enzo.
Ik dacht al, zie ik Caesar nou langskomen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ceasar doet mee
Ik vond Rome ook al zo'n toffe serie
Ergens in deze reeks zei iemand dat ze in haar contract nu heeft staan dat ze niet meer naakt hoeft maar of dit ook echt waar is kan ik niet vinden, enkel forums waar mensen het er over hebben maar geen bron.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar de vraag is, gaat ze weer naakt?
Wel jammerquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ergens in deze reeks zei iemand dat ze in haar contract nu heeft staan dat ze niet meer naakt hoeft maar of dit ook echt waar is kan ik niet vinden, enkel forums waar mensen het er over hebben maar geen bron.
Lijkt mij best onzin als je toch al naakt bent geweest en online staat dat je dan zoiets gaat eisen. Kan dan ook zo zijn dat ze gewoon geen zin heeft in die scenes.
Joah da was ik ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ergens in deze reeks zei iemand dat ze in haar contract nu heeft staan dat ze niet meer naakt hoeft maar of dit ook echt waar is kan ik niet vinden, enkel forums waar mensen het er over hebben maar geen bron.
Lijkt mij best onzin als je toch al naakt bent geweest en online staat dat je dan zoiets gaat eisen. Kan dan ook zo zijn dat ze gewoon geen zin heeft in die scenes.
Only one way to find outquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Joah da was ik ja!Maar klopt, nooit officiële bevestiging gevonden nee, enkel rumors.
Met wat?quote:
Wacht ik bel wel effe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Only one way to find outToegewijde Emilia Clarke fan als jij bent, zou je het misschien kunnen vragen op haar Twitter of Facebook?
Gestemd op Sam. Maar wishful thinking.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef Khaleesi het volgende:
Cersei moet doooood![]()
Tyrion gaat haar terugpakken!
Eigenlijk moet dat wijf van Robb eerst sterven.
En anders kan 'ie voor tips terecht bij Jack Gleeson. Die schijnt het ook regelmatig lastig te hebben op straat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Iwan Rheon wel over een aantal jaar wel de straat nog opkan.
Ik stiekem ook niet, maar ik heb gestemd op diegene die ik het snelst dood wil hebben.quote:
Hoder!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, maar ik heb gestemd op diegene die ik het snelst dood wil hebben.
Hodor. Met zijn witte piemel.quote:
Zo te zien gaat de kleine rouwdouwer eerst dood, zo aan de stemmen van de boekenlezers te zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Met wat?
31 maart ofzo denk ik.
We kunnen de tussentijd vullen met poulen wie van de personages er het eerst dood gaat.
Non-boeklezers only natuurlijk.
Niet zo negatief Ricko.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo te zien gaat de kleine rouwdouwer eerst dood, zo aan de stemmen van de boekenlezers te zien
De hoerrrrrquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zag nu pas op winteriscoming.net dit:
[ afbeelding ]
Blijkt dus dat die ene verrader bitch die schattige Irri vermoord heeft!!!!???![]()
Dit heeft volgens mij de serie helemaal niet gehaald. Frappant om dat dan zo terug te zien...![]()
Irri![]()
Goed dat die bitch nu in de kluis zit.
Bitch? Lekkerste wijf uit de seriequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt dus dat die ene verrader bitch die schattige Irri vermoord heeft!!!!???![]()
Dit heeft volgens mij de serie helemaal niet gehaald. Frappant om dat dan zo terug te zien...![]()
Irri![]()
Goed dat die bitch nu in de kluis zit.![]()
Grappig hoe je 1 seizoen Dany in 1 gifje samen kan vatten.quote:
zelfs met de boeken gelezen te hebben twijfel ik. En er is genoeg gewijzigd tov de boeken dat ik me door het komende seizoen prima kan laten verrassenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo te zien gaat de kleine rouwdouwer eerst dood, zo aan de stemmen van de boekenlezers te zien
Hoder!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:00 schreef Jivis het volgende:
Welke harteloze lul heeft er op Hodor gestemd.
Zijn eigen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:00 schreef Jivis het volgende:
Welke harteloze lul heeft er op Hodor gestemd.
Mevrouw McKeequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Irri![]()
Goed dat die bitch nu in de kluis zit.
Queen of Thornsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef Baktaart het volgende:
Verheug me vooral op de Queen of Thorns en the Blackfish. Als die twee zouden samenwerken...wow.
Daarom had ik ook op Hodor gestemd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef Khaleesi het volgende:
Ik bedoelde het eigenlijk meer als: wie denk je dat er logischerwijs eerst dood zal gaan, niet: wie wil je het liefst zsm dood hebben....
Hij is idd het personage die gewoon alles en iedereen overleeftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef RickoKun het volgende:
Lord Vaerys mag van mij niet sterven, hij is de ultimate sneaky eindbaas
Dat zou een hartverscheurende scene zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Daarom had ik ook op Hodor gestemd.
Zet door de doden een rood kruis of zo. Want om ze er nou helemaal uit te halen vind ik nou weer te (als je dat van plan was dan)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ga er wel even mee aan de slag.
Oh verrek ja allang gedaan. Vergeten up te loaden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Zet door de doden een rood kruis of zo. Want om ze er nou helemaal uit te halen vind ik nou weer te (als je dat van plan was dan)
Niet echt, dus totdat we hem weer terugzien in zijn andere vorm hou ik deze aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:46 schreef Doler12 het volgende:
Eigenlijk is Jaqen H'ghar ook 'overleden'.
Aan de andere kant is het wel voor te stellen. Haar familie is in een hele oorlog verwikkeld, haar wolf struint nog ergens rond, dan gaat ze niet eventjes vrolijk op vakantiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Niet echt, dus totdat we hem weer terugzien in zijn andere vorm hou ik deze aan.
Sowieso had ik als Arya zijnde echt wel meegegaan
Fuck dat, identiteiten wisselen en een supercoole hitwomen worden met een badass gaat voor bij mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel voor te stellen. Haar familie is in een hele oorlog verwikkeld, haar wolf struint nog ergens rond, dan gaat ze niet eventjes vrolijk op vakantie
Precies zo had ik t ook in gedachten. Ik zie nu ook pas dat t plaatje niet klopt, Eddard staat nergens bij..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Oh verrek ja allang gedaan. Vergeten up te loaden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:46 schreef Doler12 het volgende:
Eigenlijk is Jaqen H'ghar ook 'overleden'.
Vergeet de munt niet he, valar morghulis. Wie weet wat daarmee gebeurd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Fuck dat, identiteiten wisselen en een supercoole hitwomen worden met een badass gaat voor bij mij.
Daar gebeurd (gelukkig) gegarandeerd wat mee, anders had GRRM het niet geintroduceerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet de munt niet he, valar morghulis. Wie weet wat daarmee gebeurd.
Daarom houd ik van GRRM, hij introduceert iets en het kan 2 boeken duren voor er iets mee gebeurd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:04 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Daar gebeurd (gelukkig) gegarandeerd wat mee, anders had GRRM het niet geintroduceerd.
Ik ben benieuwd. Sowieso vind ik het al heel knap hoe hij zo'n heel verhaal bedenkt met die hele wereld. Net zoals JRR tolkien dat met Middle Earth heeft gedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom houd ik van GRRM, hij introduceert iets en het kan 2 boeken duren voor er iets mee gebeurd.maar ik mag het niet over boeken hebben. En ik heb het niet specifiek over Arya.
Ho ho ho ho ho, qua detail is dit geenszins te vergelijken met Tolkien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:41 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Sowieso vind ik het al heel knap hoe hij zo'n heel verhaal bedenkt met die hele wereld. Net zoals JRR tolkien dat met Middle Earth heeft gedaan.
Drie pagina's lang uitleg geven over hoe mooi een bos is is ook wel redelijk overdrevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ho ho ho ho ho, qua detail is dit geenszins te vergelijken met Tolkien.
Die elfentaal heeft hij wel cool bedacht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Drie pagina's lang uitleg geven over hoe mooi een bos is is ook wel redelijk overdreven
Ja qua verhalen is het appels en peren vergelijken maar ik bedoel de creatieve geest er achter om zo'n groot uitgebreid iets te kunnen bedenken, wat dan nog goed loopt ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Godzijdank voor dat, al dat geneuzel in die boeken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee niet qua verhalen. Qua detail. Het enige waar die dikzak evenveel detail aan besteed is voedselquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:56 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja qua verhalen is het appels en peren vergelijken maar ik bedoel de creatieve geest er achter om zo'n groot uitgebreid iets te kunnen bedenken, wat dan nog goed loopt ook.
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Godzijdank voor dat, al dat geneuzel in die boeken.
Haha grammarnazi strikes again.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het is of 'als arya' of 'arya zijnde'
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)e3ca00e366b59ade4af4
moeten toch wat doen om ons bezig te houden tot het derde seizoen begintquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Haha grammarnazi strikes again.
En je leer zo nog eens watquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
moeten toch wat doen om ons bezig te houden tot het derde seizoen begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Die jas kan écht niet.quote:
Wees blij, is er misschien een scene waarin we te zien krijgen hoe de slavenmeesters haar behandelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:49 schreef Cardozo het volgende:
Missandei is echt veel te oud. Jammer.
Net als elk kind/jongere in de serie. Big dealquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:49 schreef Cardozo het volgende:
Missandei is echt veel te oud. Jammer.
Ze hoort 8 te zijn, niet 20quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Net als elk kind/jongere in de serie. Big deal.
Alsnog een kleiner verschil dan bij Missandei.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en Jon hoort 14 te zijn. big fucking deal. Sansa oogt ook niet echt 11
Maar het idee is hetzelfde. En daar wordt dn weer niet om gejankt. maar om zo'n bijrol welquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog een kleiner verschil dan bij Missandei.
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het idee is hetzelfde. En daar wordt dn weer niet om gejankt. maar om zo'n bijrol wel
Wordt ze verkracht ofzoiets in het boek? Dan kan ik me het namelijk wel voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Cardozo het volgende:
Mensen vinden 14/18 zoals bij Jon hetzelfde als 8/20 bij Missandei?Is toch onmogelijk serieus te nemen?
Nee, hoewel me het niet zal verbazen als dat in de serie wel gebeurd. Dus ik denk dat ze vandaar de aanpassing gedaan hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wordt ze verkracht ofzoiets in het boek? Dan kan ik me het namelijk wel voorstellen
Sommige scenes niet ietwat ongemakkelijk om samen met je moeder te kijken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef ems. het volgende:
Dus ik werp GoT op bij mijn ma, ze besluit om één aflevering te kijken. Ondertussen zijn we een week later en net bij seizoen 2 aanbeland.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, hoewel me het niet zal verbazen als dat in de serie wel gebeurd. Dus ik denk dat ze vandaar de aanpassing gedaan hebben
Hoever ben je trouwens met lezen?
[..]
Sommige scenes niet ietwat ongemakkelijk om samen met je moeder te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Queen of ThornsDit wordt zo geweldig op film
Helemaal super.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]Game of Thrones met boekspoilers #4 Boekspoilers horen niet in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Queen of ThornsDit wordt zo geweldig op film
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wel grappig hoor, zo'n lijstje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef Funzel het volgende:
http://www.listal.com/list/me-rating-game-thrones-characters
Excuseer me voor mijn Engels, maar wellicht vinden jullie het leuk om te lezen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef Funzel het volgende:
Sorry hoor maar jouw Engels....quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef Funzel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Kyubey het volgende:
Seizoen 2 afgekeken. Nu heb ik niets meer te kijkenWacht gewoon braaf op seizoen drie zoals de rest van ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Khaleesi het volgende:
Echt belachelijk al die users met GoT namen...Hoe triest kan je zijn?
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht gewoon braaf op seizoen drie zoals de rest van ons.Met een plaatjesboek van game of thrones zou je echt iemand dood kunnen gooien, heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht gewoon braaf op seizoen drie zoals de rest van ons.Omg :SSS Toch maar niet dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Jah, join the club zou ik zeggen, zo voel ik me al maanden...quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Kyubey het volgende:
Seizoen 2 afgekeken. Nu heb ik niets meer te kijken
quote:Op zondag 11 november 2012 20:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jah, join the club zou ik zeggen, zo voel ik me al maanden...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Kyubey het volgende:
Seizoen 2 afgekeken. Nu heb ik niets meer te kijkenJuist ja! Ga de boeken lezen en blijf AUB af van websites zo als asoiaf.westeros.org. Dus niet opzoek gaan als je meer informatie wilt hebben over een of andere stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar tot je de boeken uit heb.
![]()
Oh My God!!! Ik kan nu niet meer normaal naar die vent kijken als die langs komt in GoT als Tywin..quote:
Tis dan ook een vreselijke serie. Ik was potdrie in twee dagen al klaar met seizoen 2 kijken. Slaat nergens op zo kortquote:Op zondag 11 november 2012 20:16 schreef Khaleesi het volgende:
Jah, join the club zou ik zeggen, zo voel ik me al maanden...![]()
[ afbeelding ]
Omlaagladenquote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef HLDHEDBR het volgende:
Seizoen 2 nog nergens te koop in NL. Al wel in het buitenland, via het internet aan te schaffen?
2de gif is ook totaal onrealistisch, hij haalt uit met het zwaard van beneden naar boven en de cut zit achteruit, alsof ie van boven werd geraakt.quote:Op maandag 12 november 2012 03:43 schreef Doler12 het volgende:
Vandaag weer episode 9 van seizoen twee weer gekeken. Toen de hound die gast in twee haakte!en Stannis was ook baas!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja had je maar een helm moeten dragen, man zonder schedelpan!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dit. Staat wel ergens op de baai.
welke strip is dat?quote:
Denk je datquote:Op donderdag 15 november 2012 17:48 schreef MAHL het volgende:
Vanaf nu kun je trouwens iedere week een episode kijken, en als je klaar bent ligt de nieuwe alweer klaar
ik had ook moeite met de 1ste episode - had hem lang geleden al gedownload maar kwam er niet doorheen. Toen op een verveelde avond toch nog een keer geprobeerd...Voor ik het wist kon ik niet wachten op seizoen 2 en inmiddels alle boeken uitquote:Op donderdag 15 november 2012 17:31 schreef TwyLight het volgende:
In totaal 3 keer de pilot bekeken en elke keer dacht ik, dit wordt hem niet. Tot gister. Dat iedereen hier zo razend enthousiast over is moest wat betekenen, dacht ik.
In één dag heel seizoen 1 bekeken en ben nu bij 2x05![]()
Snap er niks van. Ik wist bij die ontknoping van ep. 1 al dat dit geen normale serie was.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:31 schreef TwyLight het volgende:
In totaal 3 keer de pilot bekeken en elke keer dacht ik, dit wordt hem niet. Tot gister. Dat iedereen hier zo razend enthousiast over is moest wat betekenen, dacht ik.
In één dag heel seizoen 1 bekeken en ben nu bij 2x05![]()
Geen idee. Toen de trailer van GoT uit kwam telde ik elke dag af, maar door de eerste aflevering kwam ik om wat voor reden dan ook moeilijk heen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Snap er niks van. Ik wist bij die ontknoping van ep. 1 al dat dit geen normale serie was.
Ja die pilot was al episch. Het kon gewoon niet meer niet goed uitpakken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Snap er niks van. Ik wist bij die ontknoping van ep. 1 al dat dit geen normale serie was.
Niet goedquote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja die pilot was al episch. Het kon gewoon niet meer niet goed uitpakken.
A man has misread thatquote:Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef DO2 het volgende:
Pilot smaakte juist naar veel meer. Daarom was het ook een goede pilot.
-
Dubbele ontkenning, JagenHghar.
Dan ga je het nog moeilijk krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen 1 was heel tof twee vind ik minder teveel personages die opeens allemaal koning willen worden. 1 was veel overzichtelijker.
Gewoon alles nog een keer of 3 kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen 1 was heel tof twee vind ik minder teveel personages die opeens allemaal koning willen worden. 1 was veel overzichtelijker.
A man agrees.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:32 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Gewoon alles nog een keer of 3 kijken.
Duh, ik zit al met smart te wachten op 'Winds of Winter'.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Duh, ik zit al met smart te wachten op 'Winds of Winter'.
title is al een spoilerquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Duh, ik zit al met smart te wachten op 'Winds of Winter'.
Haha en het allerlaatste boek heet 'a dream of spring' dacht ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
title is al een spoiler
We hoeven niet te weten dat het koud word of gaat waaien
Seizoen 2 hoort A Clash of Kings te heten, niet A Game of Thrones.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:42 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Dan ga je het nog moeilijk krijgenHet heet niet voor niets "Game of Thrones'.
Het is maar een adaptation hoor, de serie is toch echt een op zichzelf staand iets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seizoen 2 hoort A Clash of Kings te eten, niet A Game of Thrones.
Daarom is S1 ook rechtstreeks gekopieerd van het boek, en S2 niet ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is maar een adaptation hoor, de serie is toch echt een op zichzelf staand iets.
Daarom lees ik die vermaledijde boeken ook helemaal niet.
"Rechtstreeks" zal ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom is S1 ook rechtstreeks gekopieerd van het boek, en S2 niet ja.
Meer dan de gemiddelde boekverfilming.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"Rechtstreeks" zal ook wel meevallen.
Nou, eigenlijk is seizoen 1 wel vrij rechtstreeks overgenomen van het boek ja. Allemaal sneller en wat korter, maar wel vrij letterlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"Rechtstreeks" zal ook wel meevallen.
Tegelijkertijd. Paar hoofdstukken, paar episodesquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef MAHL het volgende:
Maar het zal me niets verbazen als het meer dan twee delen gaan worden omdat het anders teveel zou worden etc
Hebben jullie trouwens eerst de serie gekeken en daarna de boeken gelezen, of andersom? Had de boeken hier in de kast staan, toen ik hoorde dat het een serie zou worden ben ik ze gaan lezen. Was meteen hooked
Ach, Game of Thrones dekt de lading ook wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seizoen 2 hoort A Clash of Kings te heten, niet A Game of Thrones.
De stukken die in seizoen 2 voor de serie zijn toegevoegd (vooral scenes van de bij jou zo geliefde Khaleesiquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is maar een adaptation hoor, de serie is toch echt een op zichzelf staand iets.
Daarom lees ik die vermaledijde boeken ook helemaal niet.
Game of Thrones is eigenlijk gewoon een betere naam voor de serie boeken vind ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef JaqenHghar het volgende:
Eigenlijk heet de serie A Song of Ice and Fire
Game of Thrones bekt lekkerder
http://www.boekmeter.nl/book/343quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef JaqenHghar het volgende:
Eigenlijk heet de serie A Song of Ice and Fire
Game of Thrones bekt lekkerder
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Song_of_Ice_and_Firequote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
http://www.boekmeter.nl/book/343
Hmm, het is niet echt een herkenbare stem. Of ligt dat aan mij?quote:
Is het niet Carice?quote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Hmm, het is niet echt een herkenbare stem. Of ligt dat aan mij?
LOTR-flashback?quote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dat klinkt als Cate Blanchett...
Old Nan is doodquote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Beter hadden ze daarvoor Old Nan nog eenmaal onder de mottenballen uitgehaald.
Dan had ik hier nu met kippenvel gezeten.
Dacht mss Diana Rigg maar die klinkt ook weer wat anders....
Ja dat vond ik dus ook al, alleen dat leek me zo raar.. Naja, wie weet.quote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dat klinkt als Cate Blanchett...
Erg goed stuk was dat ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Sorry
Margaret John - IMDb
I know a story about a boy who hated stories.
http://www.lacitedesnuages.be/index_us.htmquote:Op woensdag 21 november 2012 09:07 schreef Cara het volgende:
Iemand idee waar ik een beetje betaalbare collectabels kan vinden?
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
http://www.lacitedesnuages.be/index_us.htm
Select a product --> Game of Thrones
Gehehe, idd! Tsja, T-shirts en fantasy: 99 van de 100 keer is het resultaat nogal ... ehm ... tacky.quote:
Als ze nou ook nog zo'n kerstvrouwtjes pakje aan zou doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Franknfurter het volgende:
http://bearinthenorth.tum(...)y-wearing-santa-hats
Teehee
Of gewoon niksquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog zo'n kerstvrouwtjes pakje aan zou doen
Hahaquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Franknfurter het volgende:
http://bearinthenorth.tum(...)y-wearing-santa-hats
Teehee
Verscheuren en het cadeautje direct gebruikenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan de cadeauverpakking
A man likes the way you thinkquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:55 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Verscheuren en het cadeautje direct gebruiken
Ik ook...quote:Op donderdag 29 november 2012 16:09 schreef BartK. het volgende:
Elke keer als ik deze tt in myat's zie staan moet ik een beetje huilen.
Nou nouquote:Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ook...
Gelukkig nog maar 60 posts en dan weer een nieuwe!
quote:
Goed. Het kan wel even duren, maar een lannister betaald altijd zijn schulden he!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat wordt dan 3 kilo ijzer.
Ijzer ---> Prijs. Ijzeren prijs.
Haha niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar het is nogal traditie om voor de TT een GoT quote te gebruiken (kwam er zelf ook achter). Op een enkele uitzondering na (eentje met kontridders denk ik en een lolbroek die per se een ASoIaF quote wilde gebruiken - iets met "A Bear a bear" o.i.d.) hielden we het nog best goed vol.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar het is nogal traditie om voor de TT een GoT quote te gebruiken (kwam er zelf ook achter). Op een enkele uitzondering na (eentje met kontridders denk ik en een lolbroek die per se een ASoIaF quote wilde gebruiken - iets met "A Bear a bear" o.i.d.) hielden we het nog best goed vol.
Niet dat het verder zoveel boeit hoor...
Maar dat je Emilia spelde als Emily, ja dat deed wel effe zeer......
Oh in dat geval bied ik mijn verontschuldigingen aan.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef MAHL het volgende:
Die kerel zei van het filmpje zei toch ook 'Emily! Emily'?
die is toch minderjarig?quote:
Hopen op het laatste, en dat er wat meer smakelijk materiaal van te vinden isquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Is dat haar wel? Lijkt fake. Moet wel fake zijn...
Wss 1 of ander russisch teen pr0n meisje.
Niks verhullen, ik ben niet overtuigd dat ze echt naakt is omdat er geen inkijk mogelijk is door diverse factoren zoals haar schouder en de positie van de fototoestel...quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:05 schreef DO2 het volgende:
Ja, als je heel goed kijkt dan zie je een alles verhullende veter die niet te zien is.
Ik zeg toch niet dat er een string te zien is, ik zeg dat ze er 1 aan kan hebben en dat dat niet te zien is omdat haar arm en schouder ervoor zit en de veter zit natuurlijk in haar reet. Evengoed kan ze toch nog naakt zijn maar dan nog, wat zien we behalve een blote kont? Dit is geen fapmateriaal voor mij...quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef DO2 het volgende:
Ik heb geen idee of ze op die foto helemaal naakt is of niet.
En ik zou ook niet weten of het haar kont is.
Maar een string? Ik zie toch echt duidelijk een kont, hoor.
Omdat je weet dat zij ermee geassocieerd wordt. Als je dit plaatje random op internet was tegengekomen had je echt niet gedacht: "Hee, Sansa!"quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op hoor, imo. Maar het gaat om het idee heEn dat is natuurlijk niet verkeerd
quote:Op zondag 2 december 2012 12:05 schreef Funzel het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt ze er behoorlijk op, imo.
quote:
quote:
Littlefingerquote:
Jailbait Sansa-lookalike niet interessant? Wat voor fan ben je danquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoor, dat is Sansa.
Ik dacht iets interessants te lezen na de kick.
Littlefinger, baas als altijdquote:
Ik heb zelf ook het idee dat zij het wel is.quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef MAHL het volgende:
Mhm, kijkend naar deze foto denk ik wel dat het haar is hoorZelfde lach, mondhoeken en wangen doen hetzelfde
Ja James Bond met een Brits accent ja, dat is geil. Maar Engelse stadsmeisjes daarentegen...quote:
Dat filmende wijf is gewoon irritant, heeft niks met het accent te maken.quote:Op zondag 2 december 2012 23:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ja James Bond met een Brits accent ja, dat is geil. Maar Engelse stadsmeisjes daarentegen...
Okee dan gaan we er niet aan uit komen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat filmende wijf is gewoon irritant, heeft niks met het accent te maken.
Bericquote:
quote:
Hopen dat ze het verhaal blijven volgen vooral..quote:Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Arrrgh ik wil dat het 31 maart is. Juist nu ik weet hoe alles gaat lopen vind ik het alleen maar vetter! Ik wil zien hoe ze alles op beeld weten te krijgen, dat hebben ze met de vorige twee seizoenen ook fantastisch gedaan en als ze dat nu weer lukt wordt het écht écht écht heel mooi en gaaf.
Klopt, dus hopelijk wat Getrouwer aan de boeken.quote:Op maandag 3 december 2012 12:29 schreef Kyubey het volgende:
Ik hoorde dat boek 3 verdeeld werd over twee seizoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |