Zonder dat ik kijk denk ik te weten waar je het over hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Die Daniel doet me echt denken aan een beeld van Paaseiland
[ afbeelding ]
Yes, she's quittingquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef Symphonic het volgende:
dat is toch die griet die steeds engels zat te brabbelen?
Ze realiseerde zich dat dit niet haar weg was oidquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat is de reden dat ze gestopt is? Zit in de trein dus kan de uitzending niet zien
Onzekerheidquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat is de reden dat ze gestopt is? Zit in de trein dus kan de uitzending niet zien
onzeker, kan niet omgaan met de spanning en druk...blaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik vind ze juist leuk!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:08 schreef Daph_ het volgende:
Gelukkig is er aan de tenenkrommendheid van de aankondigingen niks veranderd
Soortgelijk programma, Sunday Night Feverquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
die Daniel heeft toch een keer meegedaan aan op zoek naar?
Die Saturday Night Fever show volgens mij Ik vind Daniel stomquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
die Daniel heeft toch een keer meegedaan aan op zoek naar?
Ik heb er ook niks meequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die Saturday Night Fever show volgens mij Ik vind Daniel stom
ah oke tnxquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Soortgelijk programma, Sunday Night Fever
Heb je ook niks aan gemist.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke tnx
Heb dat niet helemaal gevolgd
Hmm, 75% willen Vivian horen zingenquote:
Ze noemen hem al jaren "Flamboyant"quote:
Hiephopquote:
dat was ook mijn 1e ingeving met die naam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze noemen hem al jaren "Flamboyant"
Stagiaire in slaap gevallenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef megamandy het volgende:
Wow je kunt tot nu toe de choreo duidelijk zien op beeld
De stagiair is afgestudeerdquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef megamandy het volgende:
Ja, waar is de stagiair gebleven?!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef megamandy het volgende:
Hij heeft ook meer tiet dan zijquote:
Ja, diequote:
Dat was geniale soapquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Vincent Vianen... ben ik me daar een partij op afgeknapt sinds The Ultimate Dance Battle.... met die griet waarmee hij issues had
Tweede Isabelquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Vincent Vianen... ben ik me daar een partij op afgeknapt sinds The Ultimate Dance Battle.... met die griet waarmee hij issues had
Daar had ie toch de horizontale mambo mee gedanst? Of was ie nou uit de kast gekomen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden geloof ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Daar had ie toch de horizontale mambo mee gedanst? Of was ie nou uit de kast gekomen?
Daarom kunnen wij ook heerlijk commentaar geven vanaf de bank i.p.v. ons op tv in 't zweet werken.quote:
Ik heb hier wel Just Dance 3 en 4 liggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Daarom kunnen wij ook heerlijk commentaar geven vanaf de bank i.p.v. ons op tv in 't zweet werken.
ja was echt tofquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
Gelukkig mis ik Virgil steeds![]()
Leuke choreo in de tweede helft
Hahahaha, hier ligt nog ergens zo'n Wii dansmat stof te happen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier wel Just Dance 3 en 4 liggen
hier ook, en dat hou ik graag zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Hahahaha, hier ligt nog ergens zo'n Wii dansmat stof te happen.
Ooh?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef Daph_ het volgende:
Isabel doet niet mee dit seizoen las ik op facebook?
Hier is ze al.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef Daph_ het volgende:
Isabel doet niet mee dit seizoen las ik op facebook?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Inge en Hessel... dit wordt een dance for your life-duo de komende weken
Alleen vergrotingen zo te zienquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, worden in België geen oorcorrecties vergoed?!
Nu moet ik steeds naar de oren van Inge kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, worden in België geen oorcorrecties vergoed?!
Dan heb je die van Daniel nog niet gezienquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nu moet ik steeds naar de oren van Inge kijken
Daniel: De kinquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je die van Daniel nog niet gezien
met de meest labiele danseres van het stel. Die jankt om elke scheetquote:
Zoals Shaker zou zeggen: "over de grond rollen en huilen"quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef WillemijnB het volgende:
Vriendje op de bank: "Jemig, het zal ook eens een keer over een leuk verliefd stel gaan!"
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hadden prinses Leia na willen doen, maar de oren zaten in de weg.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat haar oren warenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die intro's neem ik nooit serieus. Dat is 'spanning' creëren die er niet is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:34 schreef pullup het volgende:
Dit was echt wel tof na die intro alsof ze er niets van zouden bakken
dat dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die intro's neem ik nooit serieus. Dat is 'spanning' creëren die er niet is.
Lijkt vandaag wel heel extreem. Meer dan de helft van de tijd gaat zo verloren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die intro's neem ik nooit serieus. Dat is 'spanning' creëren die er niet is.
Zelfs mijn vrouw zei het, dat is een vrij bekend kapsel hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
Jan heeft FOK! weer onder de desk open staan
Ja, irritant, die voorstukjes, duurt lang. gewoon dansen, dat geouwehoer erom heen mag van mij ook wegquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:36 schreef F_JD het volgende:
[..]
Lijkt vandaag wel heel extreem. Meer dan de helft van de tijd gaat zo verloren.
Mwah volgens mij is dat altijd aan het begin, omdat die choreo's maar zo kort zijn..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:36 schreef F_JD het volgende:
[..]
Lijkt vandaag wel heel extreem. Meer dan de helft van de tijd gaat zo verloren.
iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Weinig donkere dansers dit jaar trouwens
Beschuldig je ze van racisme?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Weinig donkere dansers dit jaar trouwens
Gemaakt door Samsung en draait met Vodafone?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
Ooh dit jaar moeten ze in de tussenstukjes steeds op de hometrainer staan?
Ken ik nietquote:
Froukje de hamsterquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:39 schreef TheVulture het volgende:
"Het vinden van de ware liefde"
Laat dat maar aan Froukje de Both over
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ken alleen maar She Wolf van Intergalactic Lovers
Ooh die ken ik wel van het werkquote:
Ik heb geen radio op mijn werkquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Komt elke dag wel een aantal keer op de radio.
Wij hebben een eigen radiokanaalquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Komt elke dag wel een aantal keer op de radio.
Jij snapt hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ken alleen maar She Wolf van Intergalactic Lovers
Zonder radio zou ik niet kunnen werkenquote:
Beetje stoer doen met een eigen radiokanaalquote:
BUMAquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zonder radio zou ik niet kunnen werkenWat voor werk doe je?
[..]
Beetje stoer doen met een eigen radiokanaal![]()
Boeien, de presentatoren zijn ook niet ontopic. Kantoorbaan, maar veel mensen hebben het liever niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zonder radio zou ik niet kunnen werkenWat voor werk doe je?
Lekker on-topic ook.
[..]
Dat lijkt me saai.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeien, de presentatoren zijn ook niet ontopic. Kantoorbaan, maar veel mensen hebben het liever niet.
Nou ze ging toch echt wijdbeens door de lucht hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Welke lifts zaten erin dan? Eruit gehaald blijkbaar...
Ik heb er wel een gezien dat ze met de benen gespreid boven hem samen ronddraaidequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Welke lifts zaten erin dan? Eruit gehaald blijkbaar...
Dat zou dan wel heel goed zijn geweest, dat je het nu nog weet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik vond dit echt niet zo goed..
Maar de enige leuke disco choreo die ik gezien heb in SYTYCD was van Nina met Anthony vorig jaar
die zijn ook niet te missenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef Daph_ het volgende:
ik kan niet stoppen met kijken naar zijn oren
sommige dingen maken indrukquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel goed zijn geweest, dat je het nu nog weet.
neh dat denk ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Die worden bewust afgefikt door de jury doordat ze dan meer telefoonstemmen krijgen
Ik alleen naar memmenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef jcdragon het volgende:
Jongen naast memmens had ook enorme oren. Ik kijk alleen maar naar oren
Nou die van An zijn goed verborgen.quote:
"Heb jij wel oren naar een grote danscarriere? Schrijf je dan in voor dit seizoen van SYTYCD"quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Heb jij wel oren naar een grote danscarriere? Schrijf je dan in voor dit seizoen van SYTYCD"
[..]
"Heb jij wel oren naar een grote danscarriere? Schrijf je dan in voor dit seizoen van SYTYCD"
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ac0bdc27-cef1-522e-51e1-35d5d8bc8cadquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel goed zijn geweest, dat je het nu nog weet.
[..]
Tuurlijk, die dumpte toch ook iedereen?quote:
Preciesquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar totdat 't net hier genoemd werd viel die enorme neus me meer op dan die oren
Ohja, die!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ac0bdc27-cef1-522e-51e1-35d5d8bc8cad
Vond 'm errug leuk!
ja wat een droplulquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
Mag je een sexy meid als Iris aanraken, ga je een beetje onzekere puber doen. grow some balls dude.
Grabben, net zoals die Britse gypsies!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja wat een droplul
Griept er !!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef WillemijnB het volgende:
Ik krijg er een 'Beauty and the Geek'-gevoel bij. Zou dit nu z'n eerste zoen zijn geweest?
Vond ik ook alquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Ewelina het volgende:
Voor 1 x heeft de styling redelijk werk geleverd wat betreft danspakjes.
is dat zo? zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Arno
Peter Bosvelt is toch de partner van Euv in het echt?
wel met een meisje waarschijnlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef WillemijnB het volgende:
Ik krijg er een 'Beauty and the Geek'-gevoel bij. Zou dit nu z'n eerste zoen zijn geweest?
ooo, danspartner bedoelen jullie, dat wist ik welquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vroeger volgens mij welVolgens mij is Euv tegenwoordig gestopt.
Ipv Isabel weet ik niet... maar ik heb Inge niet zo hoog zitten... snapte niet dat ze voor haar gingen ipv Irisquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het wel terecht dat ze in de liveshows zit
Ze hadden meteen voor haar moeten kiezen ipv Isabel
Davinia was niet direct door naar NY, dat was Vitaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben de rechtstreeks gekwalificeerden voor NY bij elkaar gezet... eerst Niels en die dame en nu deze twee weer
Veel sprintwerk jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Oh? Wat doe je hier op dan? Snelle running?
Dennis moet maar stoppen met hip doen. Met zijn new kid on the block (ook zo'n kutterm) en zijn faalzooi bij Expeditie Robinsonquote:
vooral dat laatstequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dennis moet maar stoppen met hip doen. Met zijn new kid on the block (ook zo'n kutterm) en zijn faalzooi bij Expeditie Robinson
Ik kijk niet meer. Helemaal klaar met dat NL vs Belgie, kutproeven en Dennisquote:
goed samengevat welquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer. Helemaal klaar met dat NL vs Belgie, kutproeven en Dennis
Kunnen we Dennis niet wegstemmen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dennis moet maar stoppen met hip doen. Met zijn new kid on the block (ook zo'n kutterm) en zijn faalzooi bij Expeditie Robinson
Maar dit wel, want Memmensquote:
dat zou wel wat zijnquote:
Weinig memmen te zien vanavond.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dit wel, want Memmens
met nachtjapon
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
Volgende week moet Memmens dat jurkje van Vita aan
Ik stem voor. Waar is die rode knop?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
Volgende week moet Memmens dat jurkje van Vita aan
Op je afstandsbediening.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik stem voor. Waar is die rode knop?
niemand snapt hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Snap nog steeds niet dat dat sukkeltje door is
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat Frederic hier staat want zowel die circusjongen als Rory waren betere dansers
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef iFok. het volgende:
Ik heb Frederic in de eerste paar uitzendingen alleen maar zien huilen eigenlijk. Irritant mannetje.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Snap nog steeds niet dat dat sukkeltje door is
De eerste die naar huis moet is bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, woensdag ga ik naar Scapino en dat kost ¤22,- ofzo吴 曼 迪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |