Veel sprintwerk jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Oh? Wat doe je hier op dan? Snelle running?
Dennis moet maar stoppen met hip doen. Met zijn new kid on the block (ook zo'n kutterm) en zijn faalzooi bij Expeditie Robinsonquote:
vooral dat laatstequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dennis moet maar stoppen met hip doen. Met zijn new kid on the block (ook zo'n kutterm) en zijn faalzooi bij Expeditie Robinson
Ik kijk niet meer. Helemaal klaar met dat NL vs Belgie, kutproeven en Dennisquote:
goed samengevat welquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer. Helemaal klaar met dat NL vs Belgie, kutproeven en Dennis
Kunnen we Dennis niet wegstemmen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dennis moet maar stoppen met hip doen. Met zijn new kid on the block (ook zo'n kutterm) en zijn faalzooi bij Expeditie Robinson
Maar dit wel, want Memmensquote:
dat zou wel wat zijnquote:
Weinig memmen te zien vanavond.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dit wel, want Memmens
met nachtjapon
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
Volgende week moet Memmens dat jurkje van Vita aan
Ik stem voor. Waar is die rode knop?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
Volgende week moet Memmens dat jurkje van Vita aan
Op je afstandsbediening.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik stem voor. Waar is die rode knop?
niemand snapt hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Snap nog steeds niet dat dat sukkeltje door is
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat Frederic hier staat want zowel die circusjongen als Rory waren betere dansers
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef iFok. het volgende:
Ik heb Frederic in de eerste paar uitzendingen alleen maar zien huilen eigenlijk. Irritant mannetje.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Snap nog steeds niet dat dat sukkeltje door is
De eerste die naar huis moet is bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, woensdag ga ik naar Scapino en dat kost ¤22,- ofzo吴 曼 迪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |