Zonder dat ik kijk denk ik te weten waar je het over hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Die Daniel doet me echt denken aan een beeld van Paaseiland
[ afbeelding ]
Yes, she's quittingquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef Symphonic het volgende:
dat is toch die griet die steeds engels zat te brabbelen?
Ze realiseerde zich dat dit niet haar weg was oidquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat is de reden dat ze gestopt is? Zit in de trein dus kan de uitzending niet zien
Onzekerheidquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat is de reden dat ze gestopt is? Zit in de trein dus kan de uitzending niet zien
onzeker, kan niet omgaan met de spanning en druk...blaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik vind ze juist leuk!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:08 schreef Daph_ het volgende:
Gelukkig is er aan de tenenkrommendheid van de aankondigingen niks veranderd
Soortgelijk programma, Sunday Night Feverquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
die Daniel heeft toch een keer meegedaan aan op zoek naar?
Die Saturday Night Fever show volgens mij Ik vind Daniel stomquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
die Daniel heeft toch een keer meegedaan aan op zoek naar?
Ik heb er ook niks meequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die Saturday Night Fever show volgens mij Ik vind Daniel stom
ah oke tnxquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Soortgelijk programma, Sunday Night Fever
Heb je ook niks aan gemist.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke tnx
Heb dat niet helemaal gevolgd
Hmm, 75% willen Vivian horen zingenquote:
Ze noemen hem al jaren "Flamboyant"quote:
Hiephopquote:
dat was ook mijn 1e ingeving met die naam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze noemen hem al jaren "Flamboyant"
Stagiaire in slaap gevallenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef megamandy het volgende:
Wow je kunt tot nu toe de choreo duidelijk zien op beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |