Ja, diequote:
Dat was geniale soapquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Vincent Vianen... ben ik me daar een partij op afgeknapt sinds The Ultimate Dance Battle.... met die griet waarmee hij issues had
Tweede Isabelquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Vincent Vianen... ben ik me daar een partij op afgeknapt sinds The Ultimate Dance Battle.... met die griet waarmee hij issues had
Daar had ie toch de horizontale mambo mee gedanst? Of was ie nou uit de kast gekomen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden geloof ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Daar had ie toch de horizontale mambo mee gedanst? Of was ie nou uit de kast gekomen?
Daarom kunnen wij ook heerlijk commentaar geven vanaf de bank i.p.v. ons op tv in 't zweet werken.quote:
Ik heb hier wel Just Dance 3 en 4 liggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Daarom kunnen wij ook heerlijk commentaar geven vanaf de bank i.p.v. ons op tv in 't zweet werken.
ja was echt tofquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
Gelukkig mis ik Virgil steeds![]()
Leuke choreo in de tweede helft
Hahahaha, hier ligt nog ergens zo'n Wii dansmat stof te happen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier wel Just Dance 3 en 4 liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |