Gemaakt door Samsung en draait met Vodafone?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
Ooh dit jaar moeten ze in de tussenstukjes steeds op de hometrainer staan?
Ken ik nietquote:
Froukje de hamsterquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:39 schreef TheVulture het volgende:
"Het vinden van de ware liefde"
Laat dat maar aan Froukje de Both over
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ken alleen maar She Wolf van Intergalactic Lovers
Ooh die ken ik wel van het werkquote:
Ik heb geen radio op mijn werkquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Komt elke dag wel een aantal keer op de radio.
Wij hebben een eigen radiokanaalquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Komt elke dag wel een aantal keer op de radio.
Jij snapt hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ken alleen maar She Wolf van Intergalactic Lovers
Zonder radio zou ik niet kunnen werkenquote:
Beetje stoer doen met een eigen radiokanaalquote:
BUMAquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zonder radio zou ik niet kunnen werkenWat voor werk doe je?
[..]
Beetje stoer doen met een eigen radiokanaal![]()
Boeien, de presentatoren zijn ook niet ontopic. Kantoorbaan, maar veel mensen hebben het liever niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zonder radio zou ik niet kunnen werkenWat voor werk doe je?
Lekker on-topic ook.
[..]
Dat lijkt me saai.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeien, de presentatoren zijn ook niet ontopic. Kantoorbaan, maar veel mensen hebben het liever niet.
Nou ze ging toch echt wijdbeens door de lucht hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Welke lifts zaten erin dan? Eruit gehaald blijkbaar...
Ik heb er wel een gezien dat ze met de benen gespreid boven hem samen ronddraaidequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Welke lifts zaten erin dan? Eruit gehaald blijkbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |