abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118241781

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
SPOILER: motivational plaatjes
pi_118242249
Wat een faal zeg van Jan:

Jmvanhalst twitterde op zondag 21-10-2012 om 15:10:27 Trainingen gingen super en soepel. Weet nu ook waarom. Mijn Nike app gaf grote afstanden en toptijden aan. Denk wordt makkie. reageer retweet
Je meet je loopjes toch na en merkt toch als iets niet helemaal klopt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118242276
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:

Jmvanhalst twitterde op zondag 21-10-2012 om 15:10:27 Trainingen gingen super en soepel. Weet nu ook waarom. Mijn Nike app gaf grote afstanden en toptijden aan. Denk wordt makkie. reageer retweet
hahaha, ja inderdaad
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:03:30 #4
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_118243708
Ik ga me zo ook nog even naar buiten schoppen. Nog steeds geen zon hier, maar het is gelukkig nog wel licht buiten :)
pi_118243976
Zo, ook weer terug! In de stijl van de overige lopers vandaag ook 8km gelopen dus :) Ging lekker.
M'n ademhaling was niet je-van-het, maar spiertechnisch en looptechnisch ging het wel echt heerlijk.
Eerste 7km redelijk constant gelopen en de laatste km nog even versneld omdat ik even zin had om mezelf 'eruit' te lopen.

Het was ook erg lekker loopweer, precies goede looptemperatuur, geen zon, beetje mistig nog O+

http://www.endomondo.com/workouts/

*O*

8.01km met 5.51min/km. O+ I'm back! 8-)
Ja doei.
pi_118244059
Welcome back :)
pi_118244195
Zo les 25/Evy zit erop.

Nog maar 2 keer en dan heb ik de training af :D
http://www.endomondo.com/workouts/s1GwqnFCJT0

Nu douchen ik plaque...
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:14:55 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118244202
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118244384
:') _O-
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:21:21 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118244496
Zo weer lesje 16 lopen. Evy les 17 klopt niet en vanaf les 18 staat niet op Mp3 speler. Die moet ik er vanavond ff op gooien.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_118244763
Hehe effe uitpuffen. Er waren om 16 uur misschien nog 15 tassen over dus mocht naar huis.
Ik heb gelukkig tussen inname en uitgifte door nog de winnaar en Butter zien finishen. Verder was het een stuk kouder dan ik verwacht had en zag ik toch echt heel veel hele marathonners strompelend hun tas weer op komen halen.
pi_118244963
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:27 schreef computergirl het volgende:
Hehe effe uitpuffen. Er waren om 16 uur misschien nog 15 tassen over dus mocht naar huis.
Ik heb gelukkig tussen inname en uitgifte door nog de winnaar en Butter zien finishen. Verder was het een stuk kouder dan ik verwacht had en zag ik toch echt heel veel hele marathonners strompelend hun tas weer op komen halen.
heb je niet gezien. Weet ook niet hoe je er uitziet, volgens mij
pi_118245082
Ik stond bij de hele, met een blauw jasje aan :D
Vooral N en O nummers had ik.
pi_118245105
aha, wel nog met wat mensen gesproken bij de hele...
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:42:28 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_118245251
Morgen, salaris dan maar eens Thermo spull gaan inslaan want het wordt kooouuddd begin feb.
pi_118245338
De winnaar van de 8 km liep het in 25,5 minuut.... met een snelheid van 18,7 km/uur. Heel snel zeg
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:47:02 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118245424
Lekker onderweg naar huis O+ slacker & linebear, leuk om jullie te hebben gezien O+ *O*
pi_118245484
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
Lekker onderweg naar huis O+ slacker & linebear, leuk om jullie te hebben gezien O+ *O*
ja was zeker leuk. Lekker gelopen?
pi_118245559
Ook weer terug, was leuk. Nettotijd 40:42 voor de 8km, maar ik begon wel in het roze vak ipv de gele, want we wilden met z'n allen samen starten. Dus had ik meer mensen om in te halen :P

Het lopen was in het begin wel irritant, niet overal was ruimte om mensen in te halen dus liep ik soms op m'n dooie akkertje, maar tegen de 3 km was er voldoende ruimte dus kon ik lekker lopen. Na 5 km zat ik in een lekker ritme en heb dat ook volgehouden tot de finish. Maar dan nog versnellen ging wel moeizamer dan in het begin :P

Ik met m'n familie na de finish:
Children of the night. What music they make.
pi_118245601
Leuk! Nette tijd hoor! :D
Ja doei.
pi_118245610
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef linebear het volgende:
Welcome back :)
THanks! 8-)
Ja doei.
pi_118245643
Nette tijd... ja was lastig om mensen in te halen. Voortaan moeten ze het business vak helemaal achteraan plaatsen. Scheelt weer inhalen ;)
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 16:55:39 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_118245700
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
In afwachting van de mooie verslagen *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118245714
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:53 schreef linebear het volgende:
Nette tijd... ja was lastig om mensen in te halen. Voortaan moeten ze het business vak helemaal achteraan plaatsen. Scheelt weer inhalen ;)
Idd. Hoeveel mensen heb ik niet zien lopen met t-shirts van Messy ofzoiets? Stamboomcelonderzoek voor kinderkanker ofzo was t. Wel meer dan 50 _O-

Ik had tijdens het lopen nergens last van, maar nu heb ik wel een beetje spierpijn :')
pi_118245754
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

In afwachting van de mooie verslagen *O*
Hier is mijn verslag....

Vanmorgen voor de wekker wakker en lichtelijk gespannen :) Toch altijd spannend. Na een heerlijke bord pap en een banaan te hebben verorberd me aangekleed en langzaam richting het Stadionplein gegaan.
Ondanks dat men wist dat het heel druk zou worden, had men geen extra metro's ingezet. Dus erg druk. En met de combinatie van bierlucht en tandpasta is niet echt prettig ;) Op station Overamstel lang moeten wachten op de metro. Maar wie kwamen daar aan, YUR en GotC. Gezellig staan kletsen, maar elkaar helaas kwijt geraakt in de drukte in de metro (beetje Japanse taferelen, hoeveel hardlopers passen er in een metro).
Bij het stadionplein meteen maar de tas gedumpt, hallo tegen wat bekenden gezegd en naar het startvak gegaan. Wilde vooraan staan, aangezien ik wel wist dat ik veel moest gaan inhalen. Had als streeftijd 50 minuten opgegeven, dat was 4/5 maanden geleden. Toen wist ik nog echt niet dat ik zo snel kon lopen. Zeker in half uur in het vak staan wachten, als een soort aapje in een kooi. Spanning steeg naar ongekende hoogtes ;)
En het hek richting de start ging open. Na ongeveer 5 minuten ging ik over de startstreep. Toen had ik al aardig wat langzame mensen ingehaald uit het businessvak. Eerste kilometer wilde ik rustig aan doen. Ging ook niet snel, want zigzaggen kost tijd en energie. Gelukkig werd het parcours iets breder, kon dus beter in halen. Maar al snel werd het weer iets smaller en zo ging het de hele tijd. Vreselijk hoe mensen zich niet aan de regel houden ;) Langzame mensen moeten rechts houden.
We kwamen het Vondelpark uit en toen kregen we de klap van wind tegen. Gelukkig duurde dat niet lang.

Na 4,5 km ging iedereen naar de drankpost. Ik liep vrolijk verder... dacht red het nog wel. Is ook gebleken ;) Ongeveer na 6,5 km kwam er een dipje. Toen werd ik ook ingehaald door twee idioten in een sumo worstelpakje. Had als doel toen gesteld ik moet ze voor de finish hebben ingehaald. Nog 500 meter, ik kreeg de sfeer daar pas echt mee. VOor die tijd in mijn eigen wereldje. Bij het ingaan van het stadion, echt geweldig om binnengehaald te worden door een drumband.... mensen op de tribune. Helaas hoorde ik niemand mijn naam schreeuwen. Na het bordje 150 meter toch nog een sprint uitgegooid. En yes, die dikke sumo worstelaars ingehaald :)

Over de finish in 41.51 minuten. Echt ver onder mijn gehoopte tijd. Had verwacht er uiteindelijk 45 minuten over te doen.
De resultaten zijn binnen en mijn tijd is niet gecorrigeerd. Uiteindelijk ben ik als 1434ste van de 5225 geeindigd.

Geweldig was het weer. Ben super trots... volgend jaar de halve marathon.
pi_118245816
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd. Hoeveel mensen heb ik niet zien lopen met t-shirts van Messy ofzoiets? Stamboomcelonderzoek voor kinderkanker ofzo was t. Wel meer dan 50 _O-

Ik had tijdens het lopen nergens last van, maar nu heb ik wel een beetje spierpijn :')
Alleen maar Messy bijna inderdaad. Of die Tata shirts ;)

Ben alleen wat stijf, verder niet echt veel klachten (tot nu toe)
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 16:59:33 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_118245823
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef linebear het volgende:

[..]

Hier is mijn verslag....

Vanmorgen voor de wekker wakker en lichtelijk gespannen :) Toch altijd spannend. Na een heerlijke bord pap en een banaan te hebben verorberd me aangekleed en langzaam richting het Stadionplein gegaan.
Ondanks dat men wist dat het heel druk zou worden, had men geen extra metro's ingezet. Dus erg druk. En met de combinatie van bierlucht en tandpasta is niet echt prettig ;) Op station Overamstel lang moeten wachten op de metro. Maar wie kwamen daar aan, YUR en GotC. Gezellig staan kletsen, maar elkaar helaas kwijt geraakt in de drukte in de metro (beetje Japanse taferelen, hoeveel hardlopers passen er in een metro).
Bij het stadionplein meteen maar de tas gedumpt, hallo tegen wat bekenden gezegd en naar het startvak gegaan. Wilde vooraan staan, aangezien ik wel wist dat ik veel moest gaan inhalen. Had als streeftijd 50 minuten opgegeven, dat was 4/5 maanden geleden. Toen wist ik nog echt niet dat ik zo snel kon lopen. Zeker in half uur in het vak staan wachten, als een soort aapje in een kooi. Spanning steeg naar ongekende hoogtes ;)
En het hek richting de start ging open. Na ongeveer 5 minuten ging ik over de startstreep. Toen had ik al aardig wat langzame mensen ingehaald uit het businessvak. Eerste kilometer wilde ik rustig aan doen. Ging ook niet snel, want zigzaggen kost tijd en energie. Gelukkig werd het parcours iets breder, kon dus beter in halen. Maar al snel werd het weer iets smaller en zo ging het de hele tijd. Vreselijk hoe mensen zich niet aan de regel houden ;) Langzame mensen moeten rechts houden.
We kwamen het Vondelpark uit en toen kregen we de klap van wind tegen. Gelukkig duurde dat niet lang.

Na 4,5 km ging iedereen naar de drankpost. Ik liep vrolijk verder... dacht red het nog wel. Is ook gebleken ;) Ongeveer na 6,5 km kwam er een dipje. Toen werd ik ook ingehaald door twee idioten in een sumo worstelpakje. Had als doel toen gesteld ik moet ze voor de finish hebben ingehaald. Nog 500 meter, ik kreeg de sfeer daar pas echt mee. VOor die tijd in mijn eigen wereldje. Bij het ingaan van het stadion, echt geweldig om binnengehaald te worden door een drumband.... mensen op de tribune. Helaas hoorde ik niemand mijn naam schreeuwen. Na het bordje 150 meter toch nog een sprint uitgegooid. En yes, die dikke sumo worstelaars ingehaald :)

Over de finish in 41.51 minuten. Echt ver onder mijn gehoopte tijd. Had verwacht er uiteindelijk 45 minuten over te doen.
De resultaten zijn binnen en mijn tijd is niet gecorrigeerd. Uiteindelijk ben ik als 1434ste van de 5225 geeindigd.

Jaaa, ik had m al gelezen *O* supergoed gelopen zeg!! En snel ook echt! Nou is dat sowieso al knap, maar gezien de drukte die ik op tv zag echt _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118245854
Ik liet ze dan ook schrikken door lekker met mijn muziek mee te gaan zingen ;)

AYEEEEEEEE, broek laag pet laag AYEEEEEEEE
pi_118245904
Ik had geen muziek op, dat kan ik ook niet :')

Maar t was wel lekker weer. Geen regen, maar wel een goed windje.

Leuk verslag btw linebear! Jouw eerste loop?
pi_118245939
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had geen muziek op, dat kan ik ook niet :')

Maar t was wel lekker weer. Geen regen, maar wel een goed windje.

Leuk verslag btw linebear! Jouw eerste loop?
Nee mijn tweede loop, ook de 4 mijl van de Dam tot dam. Die wind bij het vondelpark, brrrr
pi_118245991
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:02 schreef linebear het volgende:

[..]

Nee mijn tweede loop, ook de 4 mijl van de Dam tot dam. Die wind bij het vondelpark, brrrr
Ajo, lekker hoor :P

Dit is ook m'n 2e loop, de eerste was in m'n woonplaats, de Golden Ten. Maar ik liep toen de 5 km.
pi_118246045
Volgende maand de Westrandwegrun, 10 km
pi_118246139
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef linebear het volgende:
Volgende maand de Westrandwegrun, 10 km
Lijkt me een leuke run!
pi_118246523
Mij ook :) en best haalbaar onder de 60 minuten ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:27:46 #35
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118246807
kramp :(
toch nog 2:09!

*O*
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:28:36 #36
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118246831
nu bier, ff zoeken naar een hamburger ;-)
Ecosia
pi_118246852
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:27 schreef Jumparound het volgende:

*O*
das balen, maar wel netjes op zich toch?
pi_118246892
quote:

*O*
No pain, no gain. Goed gedaan!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_118246941
Ook jump goed gedaan :)
Ja doei.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 17:33:22 #40
155227 crew  Guppy
dus
pi_118247001
Nette tijd Jump *O*
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:35:16 #41
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118247070
Klein beetje gevoelige scheentjes maar verder geen last. Voila. http://www.endomondo.com/workouts/rXf87j7Spko
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:36:59 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118247107
ik ging stuk toen we de stad weer inliepen. zooo druk en gekut bij de waterpunten.

wat rare bewegingen moeten maken om stilstaande mensen te ontwijken.
Ecosia
pi_118247108
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Klein beetje gevoelige scheentjes maar verder geen last. Voila. http://www.endomondo.com/workouts/rXf87j7Spko
je tijd staat er niet bij?
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:39:06 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118247176
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je tijd staat er niet bij?
Hier staat alles erin geloof ik.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:39:23 #45
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118247184
Zo, thuis en wat is zo'n douche dan lekker. Vond het echt best fris vandaag!

Verslagje:

Mijn tijd al netjes in mijn mailbox, idd 49:00. Ik kreeg na het vondelpark kramp in mijn middenrif en dacht "oh-oh"... Ben toen heeeeel geconcentreerd gaan ademhalen met lange uitademing (schijnt te helpen met middenrif-dingen), en zodoende "eroverheen" gelopen. Mijn streven van een vlakke 6 min/km lopen is em dus niet geworden, maar wel een heeeele vlakke 6.10 min/km en een minuutje onder mijn streeftijd: yeah!

En dan dat stadion. Pas na de finish zag ik mijn tijd, waar ik zo blij mee was! Ik vond het stadion echt kippenvel, ik zal zelfs toegeven dat na de ontlading van mijn tijd en de kippenvel na de finish even de tranen in mijn ogen schoten. Whieeeh! w/

Vind het trouwens nog steeds ongelofelijk hoe je je grenzen kunt verleggen. Had niet verwacht dit zo goed uit te lopen. Nu over 2 weken de eerste 10 :)

Erna trouwens wegens gebrek aan trams maar grotendeels richting A'dam CS gaan lopen. Moest daar even wat kroegjes verkennen als potentiele feestlocatie. Nu: moeie benen & voldaan!
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:42:31 #46
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118247275
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:39 schreef Quoi het volgende:

Verslagje:

Mijn tijd al netjes in mijn mailbox, idd 49:00. Ik kreeg na het vondelpark kramp in mijn middenrif en dacht "oh-oh"... Ben toen heeeeel geconcentreerd gaan ademhalen met lange uitademing (schijnt te helpen met middenrif-dingen), en zodoende "eroverheen" gelopen. Mijn streven van een vlakke 6 min/km lopen is em dus niet geworden, maar wel een heeeele vlakke 6.10 min/km en een minuutje onder mijn streeftijd: yeah!

En dan dat stadion. Pas na de finish zag ik mijn tijd, waar ik zo blij mee was! Ik vond het stadion echt kippenvel, ik zal zelfs toegeven dat na de ontlading van mijn tijd en de kippenvel na de finish even de tranen in mijn ogen schoten. Whieeeh! w/

Vind het trouwens nog steeds ongelofelijk hoe je je grenzen kunt verleggen. Had niet verwacht dit zo goed uit te lopen. Nu over 2 weken de eerste 10 :)

Erna trouwens wegens gebrek aan trams maar grotendeels richting A'dam CS gaan lopen. Moest daar even wat kroegjes verkennen als potentiele feestlocatie. Nu: moeie benen & voldaan!
Topper!
pi_118247418
Hm, probeer een fijn zittende tight te zoeken. Nog dames hier met (net als ik) goede stevige bovenbenen die ervaring hebben met 't kopen van een geschikte tight? Wil'm online bestellen, maar heb geen zin in terugstuurgemekker en wil dus eigenlijk in één keer goed zitten... Heb een niet al te ruim budget.

Zat aan zoiets te denken?

http://therunningoutlet.c(...)l-length-tight-black
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:50:39 #48
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118247544
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, probeer een fijn zittende tight te zoeken. Nog dames hier met (net als ik) goede stevige bovenbenen die ervaring hebben met 't kopen van een geschikte tight? Wil'm online bestellen, maar heb geen zin in terugstuurgemekker en wil dus eigenlijk in één keer goed zitten... Heb een niet al te ruim budget.

Zat aan zoiets te denken?

http://therunningoutlet.c(...)l-length-tight-black
Dan kun je dus beter gaan passen in de winkel.
pi_118247586
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat kan, maar daar vraag ik niet om :)
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:51:49 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118247590
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dit dus :Y Ene tight zit top qua bovenbenen, andere niet, heb ik gemerkt..
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:52:53 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118247626
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Dit dus :Y Ene tight zit top qua bovenbenen, andere niet, heb ik gemerkt..
Zeg, deel jij eens even die mooie tijden van jullie ;)
pi_118247634
Niet online bestellen maar gaan passen is het enige goede antwoord vind ik.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:54:49 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118247687
*G* *G* *G*

quote:
Uitslag TCS Amsterdam Marathon 2012
Startnummer 22398
Naam YUR
Woonplaats Den Haag
5 km 24:18
10 km 48:31 (24:13)
15 km 1:13:35 (25:04)
Netto tijd 1:44:38
Snelheid 12,098 km/uur
Afstand Mizuno Halve Marathon
Plaats 2583 / Man
http://www.endomondo.com/workouts/n-zLt3aV99c
http://connect.garmin.com/activity/235657469
F means you're fucked
pi_118247730
Over Mizuno gesproken: http://therunningoutlet.c(...)12-black-bright-viol

Ook een mooie.

Goed gedaan YUR.
Ja doei.
pi_118247789
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:39 schreef Quoi het volgende:

Verslagje:

Cool! Gaat toch prima? Volgende loop heb je geen last van je middenrif en doe je easy 10!
pi_118247804
quote:
Wilde jij niet 1.48? Goed gedaan!
En hoe is je rug?
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:58:23 #57
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118247815
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wilde jij niet 1.48? Goed gedaan!
Dat was het doel ja. Nu 25 minuten van mn PR af gehaald :7
F means you're fucked
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:58:44 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118247829
Echt een topweekend gehad O+ Van de citytour (ja,we lopen door een museum heen :+) tot de 8 km wedstrijd en alles ertussen..helemaal geweldig O+. Onwijs veel leuke mensen leren kennen en kippenvel van een meter gehad in het olympisch stadion. Ook een súpermooie loop trouwens! *O*
Aardig wat grenzen van mezelf verlegd vandaag wb hardlopen. Had een richttijd van 52 minuten :').
pi_118247864
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:58 schreef GotC het volgende:
Echt een topweekend gehad O+ Van de citytour (ja,we lopen door een museum heen :+) tot de 8 km wedstrijd..helemaal geweldig O+
Aardig wat grenzen van mezelf verlegd vandaag wb hardlopen. Had een richttijd van 52 minuten :').
Jij gaat aardig dezelfde kan op als die vent van je! Topper!
pi_118248001
Goed gelopen allemaal _O_ _O_
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:04:47 #61
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118248036
Thanks mossel ;) Wie weet!

Oh en! Heb voor het eerst dit weekend met compressiekousen gelopen. Roze O+.
pi_118248067
En over 'ga dan gewoon naar een winkel' gesproken: er zit er hier één waarbij de verkoper niet te pruimen is en één waar de prijzen gewoon te hoog liggen en daar heb ik simpelweg geen geld voor op het moment en ik ga ook niet naar een winkel waar ik me niet op m'n gemak voel. Dat iedereen hier maar alles kan kopen is natuurlijk heel fijn, maar ik loop al 4 jaar in dezelfde tight en daar zit nu bijna een gat in in m'n bilspleet, dus hij moet vervangen worden en dus moet ik online naar een beetje goede aanbiedingen gaan zoeken; daar kom je vaak de beste deals tegen, dus daarom vraag ik hier om raad, specifiek aan dames met (een beetje) mijn bouw.

En note to self: niet meer gaan hardlopen / erover posten op een evementdag of in de aanloop naar een evenement. Niemand die mijn awesome trainingshizzle nog leest en meejompelt als niet-evenement-loper. ;( :@
Ja doei.
pi_118248129
*Nog even voor MoBlo jompelt* Maar wij hebben het toch maar lekker gedaan!
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:08:11 #64
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118248165
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
En over 'ga dan gewoon naar een winkel' gesproken: er zit er hier één waarbij de verkoper niet te pruimen is en één waar de prijzen gewoon te hoog liggen en daar heb ik simpelweg geen geld voor op het moment en ik ga ook niet naar een winkel waar ik me niet op m'n gemak voel. Dat iedereen hier maar alles kan kopen is natuurlijk heel fijn, maar ik loop al 4 jaar in dezelfde tight en daar zit nu bijna een gat in in m'n bilspleet, dus hij moet vervangen worden en dus moet ik online naar een beetje goede aanbiedingen gaan zoeken; daar kom je vaak de beste deals tegen, dus daarom vraag ik hier om raad, specifiek aan dames met (een beetje) mijn bouw.

En note to self: niet meer gaan hardlopen / erover posten op een evementdag of in de aanloop naar een evenement. Niemand die mijn awesome trainingshizzle nog leest en meejompelt als niet-evenement-loper. ;( :@
Nou, zal ik het dan maar zeggen? Ik heb qua lange tight 1 van Nike en 1 van Gore. Die passen bij mijn bouw, die ook dus bij jouw bouw passen. Maar het is zoiets persoonlijks, vandaar het advies om naar een winkel te gaan..
Ik vind het onwijs klote voor je dat je niet het geld hebt om te kunnen kopen wat je wil, dat gun ik iedereen. Maar moeten wij dan niet meer posten wat we kopen? Terwijl ik toch echt gewoon m'n 40+ uur per week werk om dit allemaal te kunnen kopen? -O-

En top gelopen, super. Jompel!
pi_118248166
quote:
Volgens endomondo zelfs nog iets sneller. ^O^
pi_118248216
quote:
;(
pi_118248217
Ik vind 't altijd gaaf als mensen nieuwe spullen kopen daar trots over posten, daar heb ik ook hélemaal geen problemen mee en kan ik ook van meegenieten, maar ga er niet vanuit dat iedereen maar 'even naar een winkel kan gaan om dat te doen'. Daarom vroeg ik ook specifiek om raad over bouw en dingen omdat het lastiger is online, dat wéét ik, maar het is dus niet anders.
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:10:22 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118248240
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't altijd gaaf als mensen nieuwe spullen kopen daar trots over posten, daar heb ik ook hélemaal geen problemen mee en kan ik ook van meegenieten, maar ga er niet vanuit dat iedereen maar 'even naar een winkel kan gaan om dat te doen'.
We zeggen alleen dat je het het beste in een winkel kunt passen -O-
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:11:00 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118248256
Nja, ik ga weer even weg. M'n juichstemming over m'n eigen loop is ook weer weg nu :')
pi_118248284
quote:
Echt een topweekend gehad O+ Van de citytour (ja,we lopen door een museum heen :+) tot de 8 km wedstrijd en alles ertussen..helemaal geweldig O+. Onwijs veel leuke mensen leren kennen en kippenvel van een meter gehad in het olympisch stadion. Ook een súpermooie loop trouwens! *O*
Mooie tijd ^O^
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:12:01 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118248298
quote:
quote:
Gefeliciteerd! Milestones! ^O^
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:12:29 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118248310
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Cool! Gaat toch prima? Volgende loop heb je geen last van je middenrif en doe je easy 10!
Thanks, ben ook erg trots :s)
pi_118248350
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

;(
Voelde me gewoon wat genegeerd de afgelopen week :@ zal wel ongesteld moeten worden ofzo.
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:15:03 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_118248376
quote:

Ik heb een lange tight van Nike en volgens mij vrij stevige bovenbenen. Ik vind hem super lekker zitten, stof is ook lekker zacht maar wel stevig.
Misschien kan je wel passen in de winkel welk merk goed zit en dan online bestellen?
pi_118248420
quote:

Maar jij zit in Engeland of niet? Anders zou ik zeggen kijk gewoon op sites als Wehkamp of Zalando, je bestelt 10 verschillende soorten en maten en als hiet niet bevalt stuur je het weer kostenloos terug. Gaat echt heel goed hoor. Maar dat zal alleen binnen Nederland gaan. Maar zulke onlinewinkels hebben ze vast ook in Engeland, zou ik daar iemand vragen.
pi_118248459
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb een lange tight van Nike en volgens mij vrij stevige bovenbenen. Ik vind hem super lekker zitten, stof is ook lekker zacht maar wel stevig.
Misschien kan je wel passen in de winkel welk merk goed zit en dan online bestellen?
Dat kan ik dus écht niet. Misschien wel bij een grote winkel zoals de Perry ofzo, maar de hardloopwinkeltjes hier zijn eenmanszaakjes en daar zou ik me écht niet goed bij voelen :@

Weet je ook welk type dat is?
Ja doei.
pi_118248467
En gefeliciteerd alle evenementenlopers vandaag! Toptijden hoor ^O^ Dan voel ik me zo'n slak, maar ja die zijn ook ergens nuttig voor. Toch?
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:17:58 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118248471
quote:
8k met average pace van 5.50 was het toch? ;) Meid, je bent een topper! zo gaan die dingen nou eenmaal met posten in een druk topic

Ik ben overigens lyrisch over mijn nieuwe tight van Odlo, die uit dit setje. Goedkoper bij Zalando :)

maar hey ik ken jouw bovenbenen niet
pi_118248479
quote:

*O*
Had wel een wat snellere tijd van je verwacht eerlijk gezegd. Onder de twee uur zou wel mogelijk moeten zijn. Maar soms gooien andere dingen roet in het eten. Zo te zien had je goed last van je kramp. Toch knap dat je hem nog hebt uitgelopen. ^O^

Volgende keer sneuveld die twee uur gewoon.
pi_118248552
Quoi: m'n Odlo jas zit iig erg lekker en bevalt wel: heb je een typenaam/nummer van de broek toevallig?

De jas en schoenen had ik toen eigenlijk ook niet moeten kopen/kunnen betalen. Heb er wel ladingen plezier van, maar geld dat je niet hebt moet je ook eigenlijk niet uitgeven. Gelukkig inmiddels weer een baan, maargoed, meeste geld dat ik daarmee verdien gaat naar 't huishouden en m'n studie. Ach ja, ik ben gewoon chagerijnig. Doe maar alsof ik niets gezegd heb. Sorry.
Ja doei.
pi_118248565
quote:
Heb ik je gewoon ingehaald vanmorgen ?

Leuk jullie te zien trouwens
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:24:05 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118248624
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Quoi: m'n Odlo jas zit iig erg lekker en bevalt wel: heb je een typenaam/nummer van de broek toevallig?

De jas en schoenen had ik toen eigenlijk ook niet moeten kopen/kunnen betalen. Heb er wel ladingen plezier van, maar geld dat je niet hebt moet je ook eigenlijk niet uitgeven. Gelukkig inmiddels weer een baan, maargoed, meeste geld dat ik daarmee verdien gaat naar 't huishouden en m'n studie. Ach ja, ik ben gewoon chagerijnig. Doe maar alsof ik niets gezegd heb. Sorry.
http://www.zalando.nl/odl(...)t-od141b00h-802.html
pi_118248640
quote:
Thanks *bookmark*

Is nog wat aan de hoge kant qua prijs, maar ik wacht zo lang mogelijk met kopen/sparen :')
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:26:21 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118248682
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:21 schreef linebear het volgende:

[..]

Heb ik je gewoon ingehaald vanmorgen ?

Leuk jullie te zien trouwens
Ja, het schijnt! Vlak voor de finish :). Jij trouwens, met je 44:51 _O_ Wat een held! Je hebt aardig wat ingehaald of niet?
Quoi trouwens ook nog super met 49:01, gewoon een minuut onder je verwachtte eindtijd _O_

Wij v/d 8 km hebben het maar weer mooi geflikt :)
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:27:16 #87
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118248707
Ben gewoon schor geworden...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118248711
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Voelde me gewoon wat genegeerd de afgelopen week :@ zal wel ongesteld moeten worden ofzo.
Voor de troost ;)

pi_118248716
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, het schijnt! Vlak voor de finish :). Jij trouwens, met je 44:51 _O_ Wat een held! Je hebt aardig wat ingehaald of niet?
Quoi trouwens ook nog super met 49:01, gewoon een minuut onder je verwachtte eindtijd _O_

Wij v/d 8 km hebben het maar weer mooi geflikt :)
ho ho 41:51 ;)

Ik heb er bijna 4000 achter me gelaten ;)
pi_118248742
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Voor de troost ;)

[ afbeelding ]
:') O+
Ja doei.
pi_118248763
:W ik check weer ff in. Niet omdat ik gerend heb hoor, maar wel omdat ik gister, heel toepasselijk in Rotterdam ook nog, De Marathon gezien heb. :D Briljante film. Eigenlijk heeft het verder niets met 'echt' hardlopen van doen hoor, maar toch ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:29:26 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118248773
Zo, rijsttafeltje besteld voor wat hoort wat
pi_118248802
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
:W ik check weer ff in. Niet omdat ik gerend heb hoor, maar wel omdat ik gister, heel toepasselijk in Rotterdam ook nog, De Marathon gezien heb. :D Briljante film. Eigenlijk heeft het verder niets met 'echt' hardlopen van doen hoor, maar toch ;)
Hoe is 't met 't lopen? :W
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:31:33 #94
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118248838
Trouwens, ik kan IEDEREEN aanraden om bij een evenement te vrijwilligen. Tis leuk werk en je maakt een evenement ook eens mee van de andere kant.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:31:59 #95
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_118248857
quote:

*O*
Goed zeg! *O*

Ik heb je niet gezien, zat toen wel in het stadion maar wat een massa's mensen kwamen er binnen!

Alle andere lopers ook goed bezig! Gefeliciteerd!

Hopelijk kan ik volgend jaar ook een afstand lopen bij de marathon van Amstrrdam :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_118248866
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ben gewoon schor geworden...
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
Trouwens, ik kan IEDEREEN aanraden om bij een evenement te vrijwilligen. Tis leuk werk en je maakt een evenement ook eens mee van de andere kant.
Behalve Urbanathlon ;)
pi_118248881
Over films gesproken:

http://www.dailymail.co.u(...)training-regime.html

Fast Girls

Stond hier in de Runners World :) Dat hij maar een 5,1 op imdb krijgt is natuurlijk wel wat schraal :')
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:33:08 #98
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118248893
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:32 schreef linebear het volgende:

Behalve Urbanathlon ;)
Het werk toen was ook leuk, het is alleen jammer dat de rest eromheen zo kut was.
pi_118248904
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe is 't met 't lopen? :W
Nou, op zich heel goed. Even wat rust ingebouwd (deels noodgedwongen ivm vakantie). Ben bijna bij de 5 *O*
pi_118248906
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
Dit klopt zo ontzettend!
pi_118248919
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Het werk toen was ook leuk, het is alleen jammer dat de rest eromheen zo kut was.
Stond toen bij de bag dropzone. Was niet echt leuk, veel gezeik over me heen gekregen
pi_118248939
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, op zich heel goed. Even wat rust ingebouwd (deels noodgedwongen ivm vakantie). Ben bijna bij de 5 *O*
That goes fast! :D
Ja doei.
pi_118248969
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

That goes fast! :D
Mwoah, ik ga langzamer dan Evy had bedacht ;) Maar dat vind ik helemaal niet erg. Nog 4 weken dan moet ik er zijn.. Ben begin september begonnen :Y
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:36:09 #104
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118248989
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef linebear het volgende:

[..]

Stond toen bij de bag dropzone. Was niet echt leuk, veel gezeik over me heen gekregen
Owja... Ik was toen verkeersregelaar, heb veel minder contact gehad met de lopers toen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:36:16 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118248994
Overigens:

De SPIbelt is mijn beste hardloopaankoop ooit _O_

op mijn schoenen na dan :P
F means you're fucked
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:36:48 #106
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118249012
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef YUR het volgende:
Overigens:

De SPIbelt is mijn beste hardloopaankoop ooit _O_

op mijn schoenen na dan :P
En kleding.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:37:25 #107
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_118249032
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat kan ik dus écht niet. Misschien wel bij een grote winkel zoals de Perry ofzo, maar de hardloopwinkeltjes hier zijn eenmanszaakjes en daar zou ik me écht niet goed bij voelen :@

Weet je ook welk type dat is?
Zou ik ook niet durven hoor, ze staan er vaak bovenop in die kleine winkeltjes. Weet ff niet welke ik precies heb en ben niet thuis dus kan het nu niet nakijken.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:43:06 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118249187
quote:

Is diezelfde tight niet online te vinden?
pi_118249222
Dat is een korte, volgens mij van Perry huismerk ofzo. Maar is wel 'n goede om 's te kijken of ze van dat merk/type ook een lange hebben. ^O^
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:45:15 #110
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118249257
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is een korte, volgens mij van Perry huismerk ofzo. Maar is wel 'n goede om 's te kijken of ze van dat merk/type ook een lange hebben. ^O^
;)
pi_118249281
Moeilijk denken is wel een van m'n sterkste punten :')
Ja doei.
pi_118249348
Soep van gister! *O*
pi_118249394
Há!

http://www.perrysport.nl/inq-medal-long-tight_804730.html

Maar niet meer in mijn maat :') _O-

Ze hebben er ook een 'speciaal voor in de winter', is wellicht ook wel handig:

http://www.perrysport.nl/inq-sprint-tight-winter_804705.html
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:52:19 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118249449
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
Soep van gister! *O*
Eten besteld bij de mexicaan. Straks een lekker biertje erbij :9
F means you're fucked
pi_118249485
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Eten besteld bij de mexicaan. Straks een lekker biertje erbij :9
pi_118249507
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
Soep van gister! *O*
Soep van vorige week:

Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:55:10 #117
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118249567
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Moeilijk denken is wel een van m'n sterkste punten :')
Daarom zitten er ook mannen in dit topic

* Daywalk3r rent weg
pi_118249611
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Daarom zitten er ook mannen in dit topic
Zonder mannen geen mannen.
quote:
* Daywalk3r rent weg
Het is dan ook een hardlooptopic!
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:57:19 #119
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118249674
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zonder mannen geen mannen.

[..]

Het is dan ook een hardlooptopic!
Ja die opmerking is hier multi-interpretabel.
pi_118249802
Maar, in ander nieuws:

Mr.Mo gaat ook het lopen weer oppakken en gaat beginnen met evy les 1 deze week :) Vandaag wilde hij gewoon lopen en heeft met moeite 2 x 8minuten uitgelopen, dus het is weer wat tijd voor opbouw met regelmaat enzo.

Dus wat ik wilde gaan doen is vooral m'n eigen training blijven doen, maar minimaal 2 keer ook even met hem mee hupselen om 'm te motiveren en zodat hij niet alleen hoeft te lopen O+ Hij wil niet met muziek lopen enzo, dus ga ik z'n tijd timen en hem aanmoedigen en zeggen dat ik fier op 'm ben 8-) want ja, zonder muziek zegt Evy dat niet tegen je, natuurlijk.
Ja doei.
pi_118249842
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, in ander nieuws:

Mr.Mo gaat ook het lopen weer oppakken en gaat beginnen met evy les 1 deze week :) Vandaag wilde hij gewoon lopen en heeft met moeite 2 x 8minuten uitgelopen, dus het is weer wat tijd voor opbouw met regelmaat enzo.

Dus wat ik wilde gaan doen is vooral m'n eigen training blijven doen, maar minimaal 2 keer ook even met hem mee hupselen om 'm te motiveren en zodat hij niet alleen hoeft te lopen O+ Hij wil niet met muziek lopen enzo, dus ga ik z'n tijd timen en hem aanmoedigen en zeggen dat ik fier op 'm ben 8-) want ja, zonder muziek zegt Evy dat niet tegen je, natuurlijk.
Dus dan loop je zes keer per week? Je schema geeft toch al vier trainingen in de week? Kun je niet beter op de fiets mee dan?
pi_118249978
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:02 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dus dan loop je zes keer per week? Je schema geeft toch al vier trainingen in de week? Kun je niet beter op de fiets mee dan?
Mr.Mo loopt met ongeveer 7min/km op 't moment en zeker in de eerste 4 weken van het Evy-schema moet twee keer in de week dat 'erbij' geen probleem zijn schat ik zo in, zie het als een soort rustige herstelloopjes :) . Als het daarna meer wordt dan doe ik dat wel terug naar 1 keer in de week ofzo, kijk wel even hoe 't gaat. Maar vind 't wel leuk om 'm wat aan te moedigen en hij gaat toch ook wat minder snel afhaken als we sámen gaat in plaats van hij alleen. Is tevens een langzamer-lopen-oefening van jewelste! :D
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:08:47 #123
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118250077
Had nog een panorama foto gemaakt van vlak voor de start v/d marathon:

SPOILER
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:09:46 #124
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118250107
En de sfeer in het stadion toen Michel Butter op de finish af ging en toen hij was gefinisht _O_ *G* *O* _O_
F means you're fucked
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:11:24 #125
155227 crew  Guppy
dus
pi_118250163
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:09 schreef YUR het volgende:
En de sfeer in het stadion toen Michel Butter op de finish af ging en toen hij was gefinisht _O_ *G* *O* _O_
Ik zat toen ook naar de tv te schreeuwen :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:12:01 #126
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118250199
Ik ken die man niet..
pi_118250206
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:09 schreef YUR het volgende:
Dat was op tv al grandioos. Hij liep dus tot 35km nog op een 2.11 schema. Debiele versnelling. Sick mooi om te zien. En als je dan de omstandigheden ziet, dan moet het voor hem toch mogelijk zijn dat record van Maasse uit de boeken te gaan lopen binnenkort in Rotterdam ofzo.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:12:15 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_118250209
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:08 schreef GotC het volgende:
Had nog een panorama foto gemaakt van vlak voor de start v/d marathon:

SPOILER
Die grote fles AA ook :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:12:39 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:13:56 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_118250280
quote:
Echt waar :o _O_ :o
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:14:30 #131
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118250308
quote:
Wtf!? :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:16:10 #132
123170 alors
zlata1234
pi_118250367
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Thanks *bookmark*

Is nog wat aan de hoge kant qua prijs, maar ik wacht zo lang mogelijk met kopen/sparen :')
Ik weet niet of je bepaalde eisen hebt of merken wilt, maar H&M heeft ze ook. Ik heb zelf die van de kinderafdeling en geen stevige bovenbenen, maar de damesafdeling heeft ook tights.
SPOILER
http://www.hm.com/nl/product/96205?article=96205-C

Ze hebben ook nog een andere, dikkere en van die weet ik iig dat hij nauwelijks rekt. Ik paste niet eens in een S :')
know'm sayin?
word? word.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2012 @ 19:20:44 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118250517
Ff snel op mobiel felicitaties aande lopers vandaag en hulde voor Yurs PR. Hoest met je rug?
pi_118250803
Een blogje over mijn avonturen van vandaag ;)

http://eckroos.wordpress.com/2012/10/21/grenzen-verleggen/
pi_118250878
Ik moet ook nog een lange tight hebben, dus even schaamteloos meegelezen :7
Heb ook stevige bovenbenen en twijfel daarom vooral aan de maat die ik moet kopen. Van mijn korte tight had ik toen een S besteld, en die past wel. Is dat met lange tights hetzelfde dan? Mijn gevoel zegt dat ik eigenlijk een M nodig heb haha.

Enn... Ik ben maar 1.60 en heb dus ook korte benen :P Broeken zijn dus eigenlijk altijd te lang voor mij. Kleine mensen hier met ervaringen met tights? :P
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:33:43 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_118251036
Als een tight te lang is sla ik hem gewoon om :)

Maar echt, ga gewoon passen in een winkel. Echt veel makkelijker!
pi_118251177
Los van het feit dat op internet goedkopere kleding te vinden is haat ik winkelen en dan vooral passen en de schaamte als in zo'n kleine winkel de verkoper met een steeds grotere maat moet komen omdat je nergens in past, dan kan ik echt in huilen uitbarsten :@ -O-
Ja doei.
pi_118251179
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:29 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet ook nog een lange tight hebben, dus even schaamteloos meegelezen :7
Heb ook stevige bovenbenen en twijfel daarom vooral aan de maat die ik moet kopen. Van mijn korte tight had ik toen een S besteld, en die past wel. Is dat met lange tights hetzelfde dan? Mijn gevoel zegt dat ik eigenlijk een M nodig heb haha.

Enn... Ik ben maar 1.60 en heb dus ook korte benen :P Broeken zijn dus eigenlijk altijd te lang voor mij. Kleine mensen hier met ervaringen met tights? :P
:P Met mijn 1m58 ben ik gewend dat altijd alles te lang is en dat je alles altijd moet verstellen, dus dat zou hier ook wel zo zijn.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:39:02 #139
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118251226
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Had wel een wat snellere tijd van je verwacht eerlijk gezegd. Onder de twee uur zou wel mogelijk moeten zijn. Maar soms gooien andere dingen roet in het eten. Zo te zien had je goed last van je kramp. Toch knap dat je hem nog hebt uitgelopen. ^O^

Volgende keer sneuveld die twee uur gewoon.
kramp zat net boven mijn knie. M'n kuiten kan ik wel rekken en strekken maar m'n dij, op die plek? Nee. En dat met nog maar 3km te gaan is gewoon Shit.

Wel mijn pr met honderd miljoen miljard procent verbeterd!

Wel
Ecosia
pi_118251255
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
Los van het feit dat op internet goedkopere kleding te vinden is haat ik winkelen en dan vooral passen en de schaamte als in zo'n kleine winkel de verkoper met een steeds grotere maat moet komen omdat je nergens in past, dan kan ik echt in huilen uitbarsten :@ -O-
Ik snap je helemaal. Mijn tactiek: 'hoog inzetten' qua maat zodat je juist kleiner kunt pakken mocht het niet passen. ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:40:16 #141
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118251270
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dat maakt zo'n verkoper wel vaker mee dus je hoeft je nergens voor te schamen :* Anders pak je zelf gewoon gelijk 3 maten.
pi_118251311
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal. Mijn tactiek: 'hoog inzetten' qua maat zodat je juist kleiner kunt pakken mocht het niet passen. ;)
Ja, maar ik heb ook ene pashokjesfobie *kras*, alles wat ik daar in pas past nooit :') Of zit raar, en dan ben ik er alleen nog maar langer in dat hokje met die spiegels ;(

quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar dat maakt zo'n verkoper wel vaker mee dus je hoeft je nergens voor te schamen :* Anders pak je zelf gewoon gelijk 3 maten.
Oh, het gaat me niet om wat de verkoper er van zou moeten/kunnen vinden, het gaat me om m'n eigen gebrek aan vertrouwen over m'n uiterlijk en lichaam. :) Ik haat winkelen. Intens. Dus ergens is het maar goed dat ik geen geld heb om überhaupt te gaan winkelen _O-
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:45:13 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118251457
Oh moblo, dan moet je niet naar mijn RW kerel gaan :D 'Jij wil op van die mooie schoenen lopen? Val eerst 10kg af, dan praten we verder'.
O+ :D
pi_118251620
Ja, klinkt echt als mijn winkel O+
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:49:39 #145
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118251645
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ff snel op mobiel felicitaties aande lopers vandaag en hulde voor Yurs PR. Hoest met je rug?
Thanks Swets! Rug lijkt beter dan voor de start. Snap jij het nog?
F means you're fucked
pi_118251680
Ohja, hoop dat iedereen die moest lopen dit weekend dat naar tevredenheid gedaan heeft natuurlijk!! *O*
pi_118251693
Au, helemaal stuk. 4,5 uur over de 12 km gedaan :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_118251707
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, hoop dat iedereen die moest lopen dit weekend dat naar tevredenheid gedaan heeft natuurlijk!! *O*
JA DANK JE IK HEB ECHT HEERLIJK GETRAIND VANDAAG EN EERGISTEREN!!!!!!!!!!!!!!!

SPOILER
Ja doei.
pi_118251765
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

JA DANK JE IK HEB ECHT HEERLIJK GETRAIND VANDAAG EN EERGISTEREN!!!!!!!!!!!!!!!

SPOILER
Goed zo :P
pi_118251777
Oh, en jullie RW-gozer heeft dan vast wel gelijk als hij dat tegen mij zegt, en ik heb dat bijna nog liever dan iedereen die tegen me zegt 'jij? afvallen? dan blijft er niets van je over!' :P Dus wat dat betreft prima, en ik denk dat ik het met schoenen beter kan hebben dan met broeken :@

Broeken kopen. Hel ;(
Ja doei.
pi_118251839
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb ook ene pashokjesfobie *kras*, alles wat ik daar in pas past nooit :') Of zit raar, en dan ben ik er alleen nog maar langer in dat hokje met die spiegels ;(

[..]

Oh, het gaat me niet om wat de verkoper er van zou moeten/kunnen vinden, het gaat me om m'n eigen gebrek aan vertrouwen over m'n uiterlijk en lichaam. :) Ik haat winkelen. Intens. Dus ergens is het maar goed dat ik geen geld heb om überhaupt te gaan winkelen _O-
Same here ;(
Samen chocoladetaart eten zodat we ons tijdelijk beter voelen en daarna weer slechter? :9
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:54:48 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118251873
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Cynic het volgende:
Au, helemaal stuk. 4,5 uur over de 12 km gedaan :')
Huh? What happened?
pi_118251875
Neem jij de taart, neem ik een kaasplankje O+ :P
Ja doei.
pi_118251943
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Huh? What happened?
Ja doei.
pi_118251969
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Huh? What happened?
Hindernissen. Dan is het nog steeds knap langzaam, maar dit was duidelijk een beetje teveel van het goede voor mij. Armkracht helemaal weg en blaren, dat klimt heerlijk!
It has to mean something
pi_118251992
Auw! -O-
Ja doei.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:57:47 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_118252000
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:56 schreef Cynic het volgende:

[..]

Hindernissen. Dan is het nog steeds knap langzaam, maar dit was duidelijk een beetje teveel van het goede voor mij. Armkracht helemaal weg en blaren, dat klimt heerlijk!
Oh ja, je deed een parcous met hindernissen toch? Was het wel leuk dan?
pi_118252019
Volgend jaar weer!
It has to mean something
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:59:15 #159
155227 crew  Guppy
dus
pi_118252066
Wel leuk dus :D toch. Volgend jaar anders trainen?
pi_118252075
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh ja, je deed een parcous met hindernissen toch? Was het wel leuk dan?
Ja, heel leuk! Deze was het:

http://www.survivalneede.nl/

Maar na een half jaar van niks naar 12km is voor mij persoonlijk dus niet handig.
It has to mean something
pi_118252132
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:59 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ja, heel leuk! Deze was het:

http://www.survivalneede.nl/

Maar na een half jaar van niks naar 12km is voor mij persoonlijk dus niet handig.
VInd 't al knap dat je gefinished bent! :D
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:00:53 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118252143
Alle lopers, jullie zijn toppers *O* Van harte gefelciteerd met alle records, geen record, persoonlijke overwinningen!! Super!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 20:01:19 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_118252165
Zeg, wanneer kunnen we eigenlijk de eerste Zeddie-foto's verwachten van onze Amsterdam - Marathon helden?? :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:01:46 #164
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118252186
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Ik keek net even in je fobo maar persoonlijk ben ik van mening dat die onzekerheid nergens voor nodig is.
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:02:08 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118252210
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg, wanneer kunnen we eigenlijk de eerste Zeddie-foto's verwachten van onze Amsterdam - Marathon helden?? :D
Daar zit ik ook met 'geduld' op te wachten :(
pi_118252329
Deze misschien?

zondag 21 oktober 2012 @ 20:04:43 #167
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118252354
En! Heb me aangemeld als vrijwilliger bij de Bruggenloop Rotterdam :)
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 20:05:34 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_118252408
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef linebear het volgende:
Deze misschien?

[ afbeelding ]
_O- supporter-Zeddie
pi_118252417
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef GotC het volgende:
Ik hoop dat ik water van je kan krijgen dan.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 20:05:49 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_118252426
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef GotC het volgende:
Echt :D wat cool *O*
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:06:30 #171
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118252455
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik water van je kan krijgen dan.
Heb als 1e keuze medewerker start/finish ;).
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 20:06:47 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_118252476
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:06 schreef GotC het volgende:

[..]

Medailles uitdelen *O*
pi_118252491
Ik zag in de RW-magazine een nieuwe (vrouwelijke) zeddie, straks eens even de foto fotograferen :') :D
Ja doei.
pi_118252500
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:06 schreef GotC het volgende:

[..]

Je begrijpt wat ik bedoel ;) Wel goed van je weer, topwerk!
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:07:59 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118252546
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je begrijpt wat ik bedoel ;) Wel goed van je weer, topwerk!
Zal voor je zorgen hoor mosseltje van me :*
pi_118252568
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Zal voor je zorgen hoor mosseltje van me :*
*;
pi_118252825
Gaaf item net in het NOS Journaal over de Amsterdam Marathon.
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:15:00 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118252901
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef mosselmossel het volgende:
http://nos.nl/video/431709-chebet-wint-in-adam-butter-snel.html
F means you're fucked
pi_118252905
quote:
ja zeker, schrok wel van het zien hoe druk het was ;)
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 20:15:18 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_118252920
quote:
Die vriendin van Butter :D O+
pi_118253087
Maar echt. Ik denk dat hij het Nederlands record kan pakken.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 20:19:50 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_118253149
Dat zit er zeker in. Hij is nu 26 jaar, en er is nog ruimte voor verbetering :) als ie zo doorgaat, moet dat goedkomen. Mikt ie zelf ook op
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2012 @ 20:20:16 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118253168
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Thanks Swets! Rug lijkt beter dan voor de start. Snap jij het nog?
ja, doe rugpijn is gewoon lui zweet!
pi_118253195
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:39 schreef Jumparound het volgende:

[..]

kramp zat net boven mijn knie. M'n kuiten kan ik wel rekken en strekken maar m'n dij, op die plek? Nee. En dat met nog maar 3km te gaan is gewoon Shit.

Wel mijn pr met honderd miljoen miljard procent verbeterd!

Wel
Oei dat is wel een klote plek. Goed je hebt jebest gedaan. Volgende keer haal je er weer een berg vanaf. Aan de rest van je tijden te zien moet dat gewoon lukken.
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:21:52 #185
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118253235
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
working on it. Als het goed is hebik er 1 op het 19 km punt!
Ecosia
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:26:31 #186
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118253478
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Oei dat is wel een klote plek. Goed je hebt jebest gedaan. Volgende keer haal je er weer een berg vanaf. Aan de rest van je tijden te zien moet dat gewoon lukken.
daar ga ik wel vanuit... over krap 2 maanden op ameland een herkansing (op een zwaarder parcours ;-) )

ik heb nog niet de gps data van de loop gezien, maar tot 15 km ging het top... daarna klote...
Komt door: griep gehad een paar weken geleden waardoor ik een paar weken te weinig km's heb gemaakt.

daar ga ik nu aan werken (die km's maken dan he ;-) Niet de griep :D )
Ecosia
pi_118253624
Over foto's gesproken, ik was laatst mijn foto's aan het sorteren in mappen enzo, en toen kwam ik mijn eerste hardloopfoto tegen, van de 4EM dam tot dam 2010.

Schattig he :9 :')
En die schoenen! :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:30:03 #188
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118253718
Die handjes die je ziet klappen in die blauwe jas is mn zoon van 2 die mij is komen aanmoedigen :D

Ecosia
pi_118253785
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
Die handjes die je ziet klappen in die blauwe jas is mn zoon van 2 die mij is komen aanmoedigen :D

[ afbeelding ]
Ik zie hier een Zeddie *)
Leuke foto! Zoontje wordt later vast ook hardloper, net zoals papa :9
pi_118253866
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Jumparound het volgende:

[..]

daar ga ik wel vanuit... over krap 2 maanden op ameland een herkansing (op een zwaarder parcours ;-) )

ik heb nog niet de gps data van de loop gezien, maar tot 15 km ging het top... daarna klote...
Komt door: griep gehad een paar weken geleden waardoor ik een paar weken te weinig km's heb gemaakt.

daar ga ik nu aan werken (die km's maken dan he ;-) Niet de griep :D )
Volgens je dat ging het na 12 km iets minder om na 15 km echt in te storten en fors langzamer te gaan. Griep hakt er ook fors in.
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:34:30 #191
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118254021
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Volgens je dat ging het na 12 km iets minder om na 15 km echt in te storten en fors langzamer te gaan. Griep hakt er ook fors in.
dat kan wel kloppen ja, ik liep een soort van tunnel uit en dacht... Hey? ik zit al op 6/km... dat verval is groot...

dit is de garmin versie..
http://www.endomondo.com/workouts/102043013

tot 15 km ging het hier prima... daarna was het klaar :)
Ecosia
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:36:57 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118254180
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:

[ afbeelding ]
Tof! *O* én schattig, je zoontje O+
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:37:16 #193
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118254200
er valt weinig anders te zeggen dan dat er topprestaties geleverd zijn dit weekend!!
super gelopen allemaal!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_118254257
Begin toch al wel spierpijn te krijgen. Dan maar naar Boer zoekt vrouw kijken
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:39:31 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118254354
Ik heb trouwens vandaag 18 kilometer lang met die ene foto in mn hoofd gelopen. Ik moest vanaf km3 poepen :D
F means you're fucked
pi_118254374
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:39 schreef YUR het volgende:
Ik heb trouwens vandaag 18 kilometer lang met die ene foto in mn hoofd gelopen. Ik moest vanaf km3 poepen :D
_O-
pi_118254383
quote:
OLO!
pi_118254392
quote:
oops en bleuh
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:40:31 #199
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118254404
Hoe heet die heupband ook alweer? Kan ik iig altijd m'n telefoon meenemen. Nu heb ik m vaak niet mee en vind de stats toch wel fijn. En bekertjes :)
pi_118254430
Haha staan er niet van die portable wc dingen onderweg dan?
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:41:26 #201
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118254452
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe heet die heupband ook alweer? Kan ik iig altijd m'n telefoon meenemen. Nu heb ik m vaak niet mee en vind de stats toch wel fijn. En bekertjes :)
SPIbelt
F means you're fucked
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:41:38 #202
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118254463
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef computergirl het volgende:
Haha staan er niet van die portable wc dingen onderweg dan?
Jawel, maar ik wilde niet stoppen :D
F means you're fucked
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:43:03 #203
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118254528
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:41 schreef YUR het volgende:

[..]

SPIbelt
Die ja! Thnx. Welke heb jij?
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:43:17 #204
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118254544
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:38 schreef linebear het volgende:
Begin toch al wel spierpijn te krijgen. Dan maar naar Boer zoekt vrouw kijken
daar krijg je toch spierpijn van in je hoofd? ;(
Ecosia
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:43:33 #205
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118254565
quote:
:')
Ecosia
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:43:52 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118254580
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Die ja! Thnx. Welke heb jij?
De zwarte waterdichte. Niet die ene met het extra afsluitbare zakje.

Het schijnt zo te zijn dat je er alles in kwijt kunt. Je fiets, je huis... ;)
F means you're fucked
pi_118254600
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:43 schreef Jumparound het volgende:

[..]

daar krijg je toch spierpijn van in je hoofd? ;(
nee pien in de buuk
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:44:57 #208
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118254651
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:44 schreef linebear het volgende:

[..]

nee pien in de buuk
mooi te combineren met yur ;)
Ecosia
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:45:48 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118254695
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:43 schreef YUR het volgende:

[..]

M'n telefoon (sgs2) en Mp3 spelertje is genoeg :) en evt zakdoekjes
pi_118254817
Zijn de finishfoto's er al?
pi_118254974
quote:

[..]

... stoma? :P
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:50:59 #212
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118254995
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

... stoma?
Dat had niet gepast vandaag :P
F means you're fucked
pi_118255141
quote:

[..]

Dan had je er dus ook in kunnen poepen. ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:53:47 #214
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118255172
Lol
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:54:36 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118255231
GotC was vandaag te snel voor de foto:

Maar de video pakt alles en iedereen. Het op en neer gaan kwam voort uit deze beweging: _O_

F means you're fucked
pi_118255289
die meneer met dat oranje voetbal shirt heb ik ook nog ingehaald ;)
pi_118255347
Beetje wazige vriendin heb je, YUR.
Ja doei.
pi_118255352
Roze sokken :D *O* *O* *O*

_O_ _O_
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:58:15 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118255501
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Roze sokken :D *O* *O* *O*

_O_ _O_
Compressiekousen *O* O+
pi_118257600
Eigenlijk best jammer dat ik morgen een rustdag moet hebben. Ik heb nu al zin in de volgende keer hollen
pi_118257614
Mijn PR verbetert van 1.35.25 naar 1.31.47. Tevreden mee!

Startnummer 21489
Naam Arco Kolken
Woonplaats Amsterdam
Land NED
Afstand Mizuno Halve marathon
Categorie Man
Totaal plaats 588 / 12727
Categorie plaats 550
Snelheid 13,792 km/uur
Netto tijd 1:31:47
Netto tussentijden (verschil)
5 kilometer 21:12
10 kilometer 42:48
15 kilometer 1:05:00
pi_118257707
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:29 schreef ryan_atwood het volgende:

Startnummer 21489
Naam Arco Kolken
Woonplaats Amsterdam
Land NED
Categorie Man
Categorie plaats 550
Snelheid 13,792 km/uur
^O^
pi_118257731
AT5 zend nu de herhaling uit van de marathon, er staan echt bijna geen mensen langs de kant! Ook niet midden in de stad
pi_118257779
Had 't met Mr.Mo over event hier relatief vlakbij wat ik tijdje geleden al in de RW-mag had gezien en toen zei hij "dan gaan we toch gewoon en dan ga jij 'm lopen en ik aanmoedigen, dit is een goede kans voor 'n mooie loop!". :o
quote:
CONGRATULATIONS - YOUR ENTRY HAS BEEN ACCEPTED!

Thank you for your entry and for choosing to use our online entry system.

Your have been added to the race organiser's list of entrants.

All the best

The Runner's World team
http://www.pickeringandmoors.co.uk/ *O*
Ja doei.
pi_118257805
quote:

Startnummer 21489
Naam Arco Kolken
Woonplaats Amsterdam
Land NED
Categorie Man
Categorie plaats 550
Snelheid 13,792 km/uur
^O^
Ja doei.
pi_118257978
Netjes gelopen iedereen en weer leuke verslagen.
^O^
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:40:05 #227
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118258297
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef computergirl het volgende:
AT5 zend nu de herhaling uit van de marathon, er staan echt bijna geen mensen langs de kant! Ook niet midden in de stad
Geen AT5 meer in ziggo pakket, besef ik me nu ;(
pi_118258319
Auauau ik voel het wel. Eigenlijk hetzelfde verhaal als JumpAround. De eerste 13km gingen erg lekker, 6min/km wat voor mij erg snel is. Daarna ging het iets langzamer maar na km17 kwam ik op onbekend terrein (nooit langer dan 16 gelopen) en ging ik aardig kapot. Gefinished in 2:18. Volgende keer toch maar iets rustiger starten - nee, volgende keer nog wat meer lange duurloopjes trainen!

Overigens lees ik al twee jaar stiekem mee zonder te posten. Ben indertijd begonnen met Evy.

Goed gedaan allemaal, vooral YUR en LineBear!
pi_118258493
Oh ja, ik hoop niet dat ze me op de foto/video hebben gezet terwijl ik een groot stuk banaan aan het wegwerken was rond km15, want dat ging behoorlijk moeizaam, dat moet er niet uitgezien hebben.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:46:17 #230
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118258684
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef bridger het volgende:
Auauau ik voel het wel. Eigenlijk hetzelfde verhaal als JumpAround. De eerste 13km gingen erg lekker, 6min/km wat voor mij erg snel is. Daarna ging het iets langzamer maar na km17 kwam ik op onbekend terrein (nooit langer dan 16 gelopen) en ging ik aardig kapot. Gefinished in 2:18. Volgende keer toch maar iets rustiger starten - nee, volgende keer nog wat meer lange duurloopjes trainen!

Overigens lees ik al twee jaar stiekem mee zonder te posten. Ben indertijd begonnen met Evy.

Goed gedaan allemaal, vooral YUR en LineBear!
idd meer duurlopen trainen denk.
ik ga iig wat meer langere afstanden lopen (tussen de 16 en 18)
Ecosia
pi_118258738
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef computergirl het volgende:
Dat viel me vanmiddag ook op. Toen postte ik ook al dat er bij de marathon van Rotterdam tien keer zoveel mensen langs de weg staan.
pi_118258774
quote:
There will be a mass start at 11am for the 10K race. The start will be from a point in Swainsea Lane 288 metres north of the school. This will make the race 10k, with the finish at the school. There will be a 4 hour time limit for completing the event.
O help ;(
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:48:00 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118258810
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O help ;(
Oei...wel genoeg getraind? :P
F means you're fucked
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:48:13 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118258825
Vond t ook erg jammer. Mja, het was ook echt baggerweer :')

Leuk MoBlo, ben benieuwd.
pi_118259014
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Oei...wel genoeg getraind? :P
Ik ben benieuwd of ik 't ga redden ;( Nou ja, kan niet meer doen dan m'n best, natuurlijk 8-)
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:51:34 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118259065
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ik 't ga redden ;( Nou ja, kan niet meer doen dan m'n best, natuurlijk 8-)
Nou....succes dan maar!
F means you're fucked
pi_118259188
Ga zo lekker dromen van mijn ererondje in het Olympisch stadion
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:54:44 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118259314
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef linebear het volgende:
Ga zo lekker dromen van mijn ererondje in het Olympisch stadion
Handjes boven de dekens he?
F means you're fucked
pi_118259534
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb er de kracht niet meer voor ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:58:57 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118259568
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:58 schreef linebear het volgende:

[..]

Ik heb er de kracht niet meer voor ;)
Heb je 8K op je handen gelopen?
F means you're fucked
pi_118259585
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef Jumparound het volgende:

[..]

idd meer duurlopen trainen denk.
ik ga iig wat meer langere afstanden lopen (tussen de 16 en 18)
Rondje voetstappenpad van 25km? ;)
pi_118259686
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Nou....succes dan maar!
Moet donderdag al een 9,6km in de training voor de HM lopen, dus dat komt wel goed :Y
Ja doei.
pi_118259716
quote:
Dan word je ff nationaal gefilmd terwijl je loopt over te geven :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:14:47 #244
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118260524
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef YUR het volgende:

[..]

zijn medaille aan het oppoetsen....
pi_118262272
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zijn medaille aan het oppoetsen....
Ik ga de plaat poetsen.

:W
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 22:55:02 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_118262899
Oh ja! Doe eens een foto van de medaille, iemand? :9 is ie mooi?
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:23:17 #247
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118264103
Zzzzzzz
Ecosia
pi_118269827
de medaille

Moderator maandag 22 oktober 2012 @ 07:53:50 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_118270055
Pretty :)
pi_118270087
wel een beetje klein ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:00:47 #251
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270092
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje wazige vriendin heb je, YUR.
but still looking good!
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:02:01 #252
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270097
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:00 schreef linebear het volgende:
wel een beetje klein ;)
de marathonlopers kregen er een die bijna niet te tillen was ;)
pi_118270116
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 07:00 schreef linebear het volgende:
de medaille

[ afbeelding ]
Neem 'm mee naar je werk, de hele dag dragen. Krijg je misschien nog een stickertje her en der *O*

Tof!
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:07:20 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270134
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neem 'm mee naar je werk, de hele dag dragen. Krijg je misschien nog een stickertje her en der *O*

Tof!
en mag je de klassen langs om het aan iedereen te laten zien :P
pi_118270156
Jaa! En in je eigen klas op de stoel staan en dan gaat iedereen zingen "gefeliciteerd, gefeliciteerd! Hoera wat een feest!" O+
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:10:28 #256
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_118270162
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 08:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

potverdikkeme MD,dat is een training om trots op te zijn!
Thnx en nog steeds geen last van mn spieren, kan me herinneren na mijn PR op de 5k dat ik een paar dagen flink last had gehad van spierpijn, maar nu totaal niet, mn lijf begint echt te wennen aan dat hardlopen ;)

quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Halve Marathon in de pocket! Niet in Amsterdam gelopen, maar gewoon een rondje hier in de omgeving. Eerste 10km gingen fantastisch, daarna een paar kilometer een dipje met zware benen, maar de laatste 8km toch weer heel lekker gelopen op een mooi tempo. :)

1h49m10s, 21,22km, 5:08min/km, 1522 cal.

*O*
Goed bezig! ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:22 schreef linebear het volgende:

Goed bezig, netjes dat je onder je gewenste tijd hebt gelopen ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Quoi het volgende:
Ff snel, zit nog op de tribune: geweldig gelopen. Streeftijd 50 min, tijd 49:00 :-) vond binnenkomst in stadion echt zoooooo mooi, kippenvel!

@Linebear: snel!!! Well done!
Top, ook al onder je streeftijd! _O_

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ook weer terug, was leuk. Nettotijd 40:42 voor de 8km, maar ik begon wel in het roze vak ipv de gele, want we wilden met z'n allen samen starten. Dus had ik meer mensen om in te halen :P
Netjes hoor! ^O^

quote:
Netjes en gewoon onder die 1:45 _O_

quote:
Grenzen verleggen is _O_

quote:

Startnummer 21489
Naam Arco Kolken
Woonplaats Amsterdam
Land NED
Categorie Man
Categorie plaats 550
Snelheid 13,792 km/uur
Pfff, wat snel, goed gedaan!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator maandag 22 oktober 2012 @ 08:10:40 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_118270163
Ik heb die van de BtB wel meegenomen naar m'n werk, omdat er koeien opstonden _O-
pi_118270170
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb die van de BtB wel meegenomen naar m'n werk, omdat er koeien opstonden _O-
Meuh.
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:13:41 #259
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_118270179
Wat een prestaties allemaal. Ik werk in het basisonderwijs, dus die stickers krijgen jullie van mij!
pi_118270184
*O* ):O *O*
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:14:28 #261
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270186
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wat een prestaties allemaal. Ik werk in het basisonderwijs, dus die stickers krijgen jullie van mij!
*O*
pi_118270196
Energiek hier O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:18:18 #263
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270209
vandaag open dag gehad op het werk, veel dagjesmensen die de bollenvelden kwamen bekijken (was hier in NZ een vrije dag vandaag)
enige probleem was dat ik te veel KH gestapeld heb een van de stall holders was the donut dude :@
pi_118270216
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:19:17 #265
236410 MaleDuck
pi_118270219
Kent iemand Abhijith Shyandilya op Endomondo? Die wil vriendjes met mij worden...

http://www.endomondo.com/profile/5358387
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_118270224
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
Kent iemand Abhijith Shyandilya op Endomondo? Die wil vriendjes met mij worden...

http://www.endomondo.com/profile/5358387
Da's die keniaan die de marathon onder 2 uur loopt en die potentie in jou ziet en met je wil trainen.
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:21:14 #267
236410 MaleDuck
pi_118270240
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Da's die keniaan die de marathon onder 2 uur loopt en die potentie in jou ziet en met je wil trainen.
Ah, dan moet ik maar snel vriendjes worden :Y
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:22:12 #268
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270249
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hoe moet de rest van ons dat zien? als we niet uitgenodigd worden hebben we geen potentie? of heeft hij ons gewoon nog niet ondekt?
pi_118270255
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoe moet de rest van ons dat zien? als we niet uitgenodigd worden hebben we geen potentie? of heeft hij ons gewoon nog niet ondekt?
Jij bent te oud en ik te dik. Het is een harde wereld.
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:23:18 #270
236410 MaleDuck
pi_118270260
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik denk het laatste RD...
Want volgens mij ben ik hier niet de snelste meer :P
pi_118270262
Ik doe ook stickers geven!! Je bent juf of je bent het niet he :D ;)

Oh en ik had ruimte in mijn tas, dus de hardloopzooi gaat toch maar mee naar Schiermonnikoog :s) Nu alleen zorgen dat ik de boel niet overbelast :+
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:23:33 #272
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270264
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent te oud en ik te dik. Het is een harde wereld.
en dat bedoel ik nu, dat is het mentaal zware aan hardlopen
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:24:18 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270272
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:23 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

het is hier gewoon te gezellig...nu komen zelfs de snelste mensen hier posten ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:24:52 #274
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270278
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:23 schreef Sunnythesun het volgende:

Oh en ik had ruimte in mijn tas, dus de hardloopzooi gaat toch maar mee naar Schiermonnikoog :s) Nu alleen zorgen dat ik de boel niet overbelast :+
O+
pi_118270279
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en dat bedoel ik nu, dat is het mentaal zware aan hardlopen
Wetende dat je nooit de top zult halen en in de schaduw zunt rennen van een ander ;( *snotter*
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:25:11 #276
236410 MaleDuck
pi_118270282
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het is hier gewoon te gezellig...nu komen zelfs de snelste mensen hier posten ;)
Mooi, kan ik weer een beetje op de achtergrond verdwijnen ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:27:49 #277
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270299
het motto van mijn run morgen:

pi_118270304
Wat een toppers hier ! Leuk om de verslagen terug te lezen.

Ik ga ook tas in pakken, de loop spullen gaan mee, morgen loop ik lekker een rondje in Schaarsbergen .
  Moderator maandag 22 oktober 2012 @ 08:30:27 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_118270313
Schaarsbergen, da's hier in de buurt O+
pi_118270319
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

O+
Klinkt wel heel 'echt' he.. op vakantie zelfs rennen :D ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:32:09 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270334
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:23 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

ik vroeg mij eigenlijk af, wie is hier de jongste poster op dit moment?
pi_118270338
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:00 schreef linebear het volgende:
wel een beetje klein ;)
Jaa dat vond ik ook :P haha
pi_118270343
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Schaarsbergen, da's hier in de buurt O+
Gaat tijdens rondje rennen zwaaien naar Gup :)

@ sunny, jiehoee, toch je loopspullen mee *O* Veel plezier.
pi_118270345
Vandaag rusttraining 8-)
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:33:09 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270346
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klinkt wel heel 'echt' he.. op vakantie zelfs rennen :D ;)
way to go girl.... rust roest!
pi_118270358
Misschien dat ik zelfs op het strand ga lopen dan :D We zitten immers in een appartementje in het Strandhotel O+ Maar dan wel als het eb is O-)
Oh en dan kan ik testen hoe het is om met hond te lopen trouwens :Y Mag ie los mee rennen :D
pi_118270360
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik vroeg mij eigenlijk af, wie is hier de jongste poster op dit moment?
En wie is de oudste 8-)
pi_118270378
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:35 schreef Miezziej het volgende:

[..]

En wie is de oudste 8-)
Ik niet *)
pi_118270384
Ik ook niet 8-)
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:42:42 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118270423
ik hou voorlopig wijselijk mijn mond
  Moderator maandag 22 oktober 2012 @ 08:45:01 #291
155227 crew  Guppy
dus
pi_118270446
In het volgende topic post iedereen z'n leeftijd :D
pi_118270470
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
O-)
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:48:14 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_118270477
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgende topic? Nee joh!

24 lentes 8-)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_118270485
Succes vandaag Yuki! :D
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:54:33 #295
236410 MaleDuck
pi_118270545
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:48 schreef Yuki het volgende:

[..]

Volgende topic? Nee joh!

24 lentes 8-)
Maak er maar 28 zomers van voor mij :)
pi_118270559
Deze 40 jarige muts zegt :W Spullen inpakken, en tot vrijdag ergens :)
Hoop minstens 2 mooie route'tjes te kunnen uploaden naar endomundo
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:56:25 #297
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118270564
Ik ben 20.
pi_118270570
Waanzinnig om alle verslagen van dit weekend te lezen! _O_ Top! _O_
Heb gisteren heel de dag in Ponypark Slagharen rond lopen sloffen, dus geen tijd om te lopen of hier te lezen (had geen 3G verbinding daar op een of andere manier :') )

Moet wel zeggen dat ik nu acuut zin heb om ook te gaan lopen, maar moet nog heel de dag :(
pi_118270573
Ik ben alweer 21 jaartjes :7
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:59:02 #300
236410 MaleDuck
pi_118270597
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:57 schreef Arquero het volgende:
Waanzinnig om alle verslagen van dit weekend te lezen! _O_ Top! _O_
Heb gisteren heel de dag in Ponypark Slagharen rond lopen sloffen, dus geen tijd om te lopen of hier te lezen (had geen 3G verbinding daar op een of andere manier :') )

Moet wel zeggen dat ik nu acuut zin heb om ook te gaan lopen, maar moet nog heel de dag :(
En geen Endomondo aangezet om te zien hoeveel km je gemaakt hebt? :o
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:59:23 #301
236410 MaleDuck
pi_118270604
en dan maar dicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')