ik heb zelf nooit met een schema gelopen maar heel veel posters hier zijn begonnen met Evy waarbij je op muziek loopt en de pauzes volgens mij vanzelf aangegeven worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel Rechtsedirectie (ook voor het naar dit topic verhuizen)!
Mijn idee is vooral omdat sporten lekker is, ik een mooi stukje park bij mijn huis heb en tja... het is nog gezond ook
Op dit moment heb ik een opbouwschema om van 0km naar 5km te gaan, in tien weken trainen, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
En ik heb een vraag, vast een hele stomme, maar volgens dat schema moet je telkens 1 of 2 minuten lopen afwisselen met een minuut wandelen (ik ben heel erg een beginner, beetje gênant, maar goed), hoe meten jullie die tijd? Gewoon tellen?
Hoi,quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn idee is vooral omdat sporten lekker is, ik een mooi stukje park bij mijn huis heb en tja... het is nog gezond ook
Op dit moment heb ik een opbouwschema om van 0km naar 5km te gaan, in tien weken trainen, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
En ik heb een vraag, vast een hele stomme, maar volgens dat schema moet je telkens 1 of 2 minuten lopen afwisselen met een minuut wandelen (ik ben heel erg een beginner, beetje gênant, maar goed), hoe meten jullie die tijd? Gewoon tellen?
Ik had gisteren lange mouwen aan voor dat korte stukje en had daar echt spijt van!quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:44 schreef GotC het volgende:
Hier sowieso in kort-kort...maar wel of niet met mouwen?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
dus kort-kort of kort-extra kort?
Welkom en wat goed van je!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Eerst had ik in het beginnerstopic gepost, maar er is me aangeraden om hier heen te gaan.
Dit was m'n post
Hoi allemaal Deze week wil ik eigenlijk gaan beginnen met hardlopen. Hardlopen is een sport die me altijd wel erg aantrekkelijk heeft geleken. Alleen door overgewicht leek het me een minder verstandig plan. Nu ik ruim 40kg ben afgevallen (van 100 naar 56), vind ik dat ik me eraan mag gaan wagen Hopelijk vind ik hier wat tips en mag ik mee lezen en praten
Ik heb een trainingsschema liggen en kan niet wachten om te beginnen
show those guns baby!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:51 schreef GotC het volgende:
[..]. Lange mouwen zijn out of the question.
Hoi,quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
potverdikkeme MD,dat is een training om trots op te zijn!quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
Gister lang getwijfeld wat ik zou doen, wilde in eerste instantie weer een LDL doen, maar gezien het lage aantal kilometers van de afgelopen weken toch maar voor een korte workout gekozen en bedacht me dat ik al tijden geen tempoloop gedaan had. Dus mijn idee was om de 5 km rond de 20 min te lopen, maar het was iets sneller: 18:56Dat is mijn snelste tijd in een training ooit en maar 18 seconden langzamer dan mn PR, dus misschien binnenkort maar weer eens een 5 km loopje zoeken om een aanval te doen op mn PR
Daarna nog even 2 km uitgelopen. Voel mn benen nu wel iets, maar dat is het een rustdag voor...
http://www.endomondo.com/workouts/101730189
En GotC ik zou zeker kort-kort gaan, het is echt niet koud, het wordt vanmiddag 15-20 graden.
Mag ik nu alvast even respect voor je hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Eerst had ik in het beginnerstopic gepost, maar er is me aangeraden om hier heen te gaan.
Dit was m'n post
Hoi allemaal Deze week wil ik eigenlijk gaan beginnen met hardlopen. Hardlopen is een sport die me altijd wel erg aantrekkelijk heeft geleken. Alleen door overgewicht leek het me een minder verstandig plan. Nu ik ruim 40kg ben afgevallen (van 100 naar 56), vind ik dat ik me eraan mag gaan wagen Hopelijk vind ik hier wat tips en mag ik mee lezen en praten
Ik heb een trainingsschema liggen en kan niet wachten om te beginnen
Dilemmaquote:Op zondag 21 oktober 2012 07:44 schreef GotC het volgende:
Hier sowieso in kort-kort...maar wel of niet met mouwen?
16 graden is toch bijna een perfecte hardloop temperatuur?quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik dacht dat de zon zou gaan schijnen vandaag
Jan van Halst loopt ook de Marathon vandaag, wel erg dik aangekleed of niet?twitter:
Ik had gisteren een thermoshirt en lange mouwen. Ik had het iets kouder verwacht...quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren lange mouwen aan voor dat korte stukje en had daar echt spijt van!
thanks Guppers, NZ kijkt mee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Livestream op AT5 is begonnen: http://www.at5.nl/ rechtsbovenin staat ie
Opschieten, 10min voor de start!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
thanks Guppers, NZ kijkt mee.
even snel de afwas doen en dan kijken!!
Nou ja, hier in oud-Zeeland is het dus blijkbaar nog prehistorie van het digitale tijdperk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
luxeproblemen Mossel, 15 jaar geleden toen ik emigreerde was er alleen een fax, nu kijk ik live mee via het internetz
Heb je wel Eurosport2? Die zenden het ook uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 09:43 schreef mosselmossel het volgende:
Wat een schijt-tv-bedrijf heb ik hier. Elke kabelaar zendt alle regionale zenders uit, behalve Delta. En die stream is in ongever 20 dpi
Nee, heb geen sportpakket.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je wel Eurosport2? Die zenden het ook uit
Ik ook niet, wij hebben dat gewoon standaard bij het instappakket van UPCquote:
Ik heb alleen Eurosport 1 dus, maar da's nu Eurospelletje 1 geworden, aangezien ze snookeren uitzenden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij hebben dat gewoon standaard bij het instappakket van UPC
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb alleen Eurosport 1 dus, maar da's nu Eurospelletje 1 geworden, aangezien ze snookeren uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |