abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118235735
Je moet ook op de site van de marathon zelf kijken. Stukken beter beeld.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_118235794
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:27 schreef mosselmossel het volgende:
Je moet ook op de site van de marathon zelf kijken. Stukken beter beeld.
Thanks ^O^

Stukken beter
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_118235873
rondje stadion *O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 11:36:23 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_118235889
Mooi om te zien!! Dat kindje wat hem een medaille mocht geven O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118235890
En gefinisht
pi_118235909
Bluh, nu moet ik zelf. En het is kutweer.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 11:38:09 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_118235924
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef mosselmossel het volgende:
Bluh, nu moet ik zelf. En het is kutweer.
Nog even wachten op Michel!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118235964
Wow! 2.09.58
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 11:41:06 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_118235980
Kijk m blij zijn *O*
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:41:51 #260
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118235999
Ik ga zo de deur uit... kijken of ik yur nog zie starten.. :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_118236049
Goed nu zelf. Geen idee wat ik ga doen, ik zie het wel. Op het gemakje in elk geval. :W
pi_118236412
De sportkleding is aan, de gympjes zijn aan, de haren in een staart

Daar gaan we dan!
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 12:01:26 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_118236420
Goed bezig allen *O*
pi_118236493
Ik ga ook vandaag weer trainen :)
pi_118236823
Vrijwilligen zit er op! En de finish van de marathon in het stadion kunnen zien :-)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:25:34 #266
328958 Metalbas
Professioneel Lurker.
pi_118236893
Gister voor de eerste keer gaan lopen! Schema gepakt wat een vriend van me ook heeft gebruikt, en het ging vrij goed vond ik zelf :D . 8x 1min rennen 1.5min lopen. Komende dinsdag en donderdag ga ik weer :) .
pi_118236897
Halve Marathon in de pocket! Niet in Amsterdam gelopen, maar gewoon een rondje hier in de omgeving. Eerste 10km gingen fantastisch, daarna een paar kilometer een dipje met zware benen, maar de laatste 8km toch weer heel lekker gelopen op een mooi tempo. :)

1h49m10s, 21,22km, 5:08min/km, 1522 cal.

*O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:29:07 #268
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118236972
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:25 schreef Metalbas het volgende:
Gister voor de eerste keer gaan lopen! Schema gepakt wat een vriend van me ook heeft gebruikt, en het ging vrij goed vond ik zelf :D . 8x 1min rennen 1.5min lopen. Komende dinsdag en donderdag ga ik weer :) .
top!
Ecosia
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:30:09 #269
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118236999
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Halve Marathon in de pocket! Niet in Amsterdam gelopen, maar gewoon een rondje hier in de omgeving. Eerste 10km gingen fantastisch, daarna een paar kilometer een dipje met zware benen, maar de laatste 8km toch weer heel lekker gelopen op een mooi tempo. :)

1h49m10s, 21,22km, 5:08min/km, 1522 cal.

*O*
ik ben jalours... die snelheid is nog onbereikbaar voor me...
Ecosia
pi_118237115
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:30 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik ben jalours... die snelheid is nog onbereikbaar voor me...
Thanks, heb tevens ook mijn snelste 5 en 10k tot nu toe gelopen, daarna zichtbaar afgezakt richting 5:15-5:20min/km.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:39:53 #271
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118237255
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Thanks, heb tevens ook mijn snelste 5 en 10k tot nu toe gelopen, daarna zichtbaar afgezakt richting 5:15-5:20min/km.
dat laatste is realistischer ;)
maareh, mooie prestatie!
Ecosia
pi_118237603
Zo... net terug van mijn eerste hardloopsessie. Natuurlijk was iedereen sneller, en beter dan ik. Een goede reden om door te zetten. Volgens het schema mag ik dinsdag weer :)

Overigens had ik niet verwacht dat me zou lukken om die les uit te lopen, toch lukte het me goed :)

Vraagje: Wat doen jullie met jullie sleutels tijdens het lopen? :@

Nog een vraagje: Dreunt het lopen minder door je lijf als je iets anders aan hebt dan "All Stars" (maar dan de ¤2,- variant)? Of het een kwestie van wennen?

Een laatste vraagje: Hoe komt dat ik spierpijn/kramp kreeg in mijn tussenribsspieren en mijn linkerschouder?

Sorry voor de domme vragen, maar ik heb hier niet zo'n verstand van en wil het graag goed doen :@

[ Bericht 30% gewijzigd door ChildoftheStars op 21-10-2012 13:00:57 ]
pi_118237790
Hai!

Ik meld me ook even in dit topic, na een tijdje gelurkt te hebben :) Ben afgelopen augustus ook begonnen met hardlopen, gestart met Evy. De eerste les weet ik nog maar al te goed, afsluiten met 3 minuten lopen, ik wist niet hoe ik dat door moest komen, zo zwaar tegen het eind.

Vanochtend m'n derde 5km zelf gelopen en het ging echt supergoed! Ik zag er gister nog een beetje tegen op, omdat ik nog wat last van m'n benen had, maar tijdens het lopen nergens last van. Heb ook m'n snelste tijd tot nu toe neergezet, met gemiddeld 5:30 min/km, echt verbazingwekkend dat ik dat vol hield. Als iemand me 3 maanden geleden had verteld dat me dit nu zou lukken, had ik dat nooit geloofd :D

Halverwege wel wat problemen met m'n ademhaling, dus was even bang dat ik toch te snel van start was gegaan, maar de laatste 800m voelde het lopen gewoon als zweven, zo'n lekker gevoel O+
My David don't you worry
This cold world is not for you
So rest your head upon me
I have strength to carry you
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:03:18 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118237823
Vandaag lekker in de sportschool getraind. Op de band op snelheid en met hoogteverschillen gewerkt. Kon vandaag kiezen tussen buiten hardlopen en in de sportschool trainen :P en aangezien ik het idee heb dat ik mijn quadriceps en hamstrings weer extra krachttraining nodig hebben, heb ik het laatste gekozen :P Vanaf morgen een week op vakantie, dus dan gaat het ook niet (al is er wel een soort sportschooltje in het resort, dus ik overweeg mijn spullen wel gewoon mee te nemen). En de 18e al de zevenheuvelenloop :o O+

Las trouwens in de Grazia het 'eetdagboek' van Do. Die wil de marathon van New York gaan lopen en schreef in haar dagboek dat ze elke ochtend 10km hardloop (op een nuchtere maag? :? ) en daarna ene half stuk meloen opeet :P De 'eetcoach' vond dat ze meer moest eten om spieren op te bouwen. Ik zou op een lege maag al niet eens die 10km kunnen rennen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118237862
Zo. Uurtje weggeweest. Afzien de eerste 3,5km. Ging eigenlijk gewoon klote. Daarna ging het wel lekker eigenlijk en kwam ik een beetje in m'n ritme. Had nog wel verder gekund, maar dat mocht niet van mezelf. Belangrijkste van de dag: weer zonder pijn gelopen.

Die piek is geen gps-fuckup, maar tunneltje :D

http://www.endomondo.com/workouts/p-fPvYPAxHk
pi_118238015
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog een vraagje: Dreunt het lopen minder door je lijf als je iets anders aan hebt dan "All Stars" (maar dan de ¤2,- variant)? Of het een kwestie van wennen?
Goede schoenen zijn een absolute must bij hardlopen, anders krijg je al snel klachten.
Hardloopschoenen dus, geen gym- of fitness schoenen.
pi_118238024
quote:
Zo... net terug van mijn eerste hardloopsessie. Natuurlijk was iedereen sneller, en beter dan ik. Een goede reden om door te zetten. Volgens het schema mag ik dinsdag weer :)

Overigens had ik niet verwacht dat me zou lukken om die les uit te lopen, toch lukte het me goed :)

Een laatste vraagje: Hoe komt dat ik spierpijn/kramp kreeg in mijn tussenribsspieren en mijn linkerschouder?

Sorry voor de domme vragen, maar ik heb hier niet zo'n verstand van en wil het graag goed doen :@
sleutels: neem alleen de voordeursleutel mee en die past in zo'n zakje van mijn tight

All-stars? Ai-jaj-jaj, koop alsjeblieft een paar hardloopschoenen. Laat ze aanmeten bij een hardloopwinkel. In allstars zit absoluut geen demping. Aanmeten kost niets extra als je daar ook je schoenen koopt. Voordeel van aanmeten is dat je weet dat je goede schoenen hebt die echt bij je passen. Er zijn hier veel beginners afgehaakt met blessures door de verkeerde schoenen.

kramp: waarschijnlijk loop je niet ontspannen. Zorg dat je tijdens het lopen niets in je handen hebt. Anders ga je scheef lopen. Loop rechtop en brei niet. Breien is wanneer de handen voor de lichaam langs bewegen. Deze beweging niet efficient en kan voor verkramping zorgen.
Ook een goede warmin-up kan erg goed helpen. Je hoeft niet uitgebreid te rekken of te strekken maar zorg dat je schouders en enkels "los zijn".
pi_118238233
Zo, weer netjes gedoucht op de bank. Even bijkomen. Het was echt enorm druk, maar wat een tijd neer gezet. 41 min 51 sec.

Even bij komen hoor, langer verslag komt straks ;)

En ook nog een leuke minimeet met YUR en GoTC gehad. En dat terwijl je gewoon op de metro staat te wachten
pi_118238270
De mist is nog steeds niet weg :') ;( en ik had zo graag dat Mr.Mo eens mee ging met lopen, desnoods met de fiets, maar dat vindt hij niet leuk -O- je hebt van die dagen dat je gewoon niet alleen de deur uit wilt :@
Ja doei.
pi_118238285
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:13 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

sleutels: neem alleen de voordeursleutel mee en die past in zo'n zakje van mijn tight
Dat klinkt wel als een idee, vandaag maakte mijn sleutelbos me een beetje gek ;)
quote:
All-stars? Ai-jaj-jaj, koop alsjeblieft een paar hardloopschoenen. Laat ze aanmeten bij een hardloopwinkel. In allstars zit absoluut geen demping. Aanmeten kost niets extra als je daar ook je schoenen koopt. Voordeel van aanmeten is dat je weet dat je goede schoenen hebt die echt bij je passen. Er zijn hier veel beginners afgehaakt met blessures door de verkeerde schoenen.
In theorie kan ik me heel goed voorstellen dat je van niet-dempende schoenen blessures krijgt, het "bonkt" nogal door je lijf. Ik ga daar maandag maar achterheen :) Dank je wel :)!
quote:
kramp: waarschijnlijk loop je niet ontspannen. Zorg dat je tijdens het lopen niets in je handen hebt. Anders ga je scheef lopen. Loop rechtop en brei niet. Breien is wanneer de handen voor de lichaam langs bewegen. Deze beweging niet efficient en kan voor verkramping zorgen.
Ook een goede warmin-up kan erg goed helpen. Je hoeft niet uitgebreid te rekken of te strekken maar zorg dat je schouders en enkels "los zijn".
Dank je wel :) Dat ga ik dinsdag proberen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2012 @ 13:26:31 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118238330
Zo... Op de Veluwe. En m'n schoenen zijn mee :P
pi_118238363
Ben je wel gestopt met veel te weinig eten/purgeren en dergelijken CotS? :@ want als je vaker en verder gaat lopen is het laatste wat je kunt gebruiken een gebrek aan brandstof.
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:31:58 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118238436
quote:

Als je denkt dit vol te houden koop dan zsm goede schoenen die zijn aangemeten. Die kramp komt waarschijnlijk door niet ontspannen lopen. Verder heel veel respect dat je van bmi 40 naar 21 bent gegaan. Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_118238440
quote:
4s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je wel gestopt met veel te weinig eten/purgeren en dergelijken CotS? :@ want als je vaker en verder gaat lopen is het laatste wat je kunt gebruiken een gebrek aan brandstof.
Op dit moment gaat het heel erg goed met mijn eten. Ik purgeer niet meer sinds het uit is met mijn ex (spanning is weg, doe ook een opleiding is leuk is en bij me past en heb het "niet meer nodig"). En ik zit ruim op de 1500-2000kcals op een dag. Ook heb ik goedkeuring van de huisarts (mits ik me aan het schema houdt en dus niet vaker dan drie keer in de week ga). Dus het gaat zo'n beetje drie maanden (denk ik) goed :)

Het herstellen daarvan was ook de reden waarom ik een tijdje weg was van Fok :) Maar nu ben ik gezond verklaard

Dank je wel voor je zorgen :*
pi_118238458
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:31 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als je denkt dit vol te houden koop dan zsm goede schoenen die zijn aangemeten. Die kramp komt waarschijnlijk door niet ontspannen lopen. Verder heel veel respect dat je van bmi 40 naar 21 bent gegaan. Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Meer ritme in het leven in krijgen vooral :) Het doel was dat ik gezonder ging leven, niet persé afvallen (maar dat was een bij effect)

Het was meer proberen te genezen van een eetstoornis dan daadwerkelijk een dieet, maar ik eet nu gewoon gezond volgens het voedingscentrum.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:36:06 #286
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118238528
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Meer ritme in het leven in krijgen vooral :) Het doel was dat ik gezonder ging leven, niet persé afvallen (maar dat was een bij effect)
Ja ik las het net al ja. Moest even opzoeken wat purgeren was. Gelukkig ben je daar van af. :) Hardlopen zorgt voor nog meer plezier in het leven.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_118238530
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:22 schreef linebear het volgende:
Zo, weer netjes gedoucht op de bank. Even bijkomen. Het was echt enorm druk, maar wat een tijd neer gezet. 41 min 51 sec.

En ook nog een leuke minimeet met YUR en GoTC gehad. En dat terwijl je gewoon op de metro staat te wachten
Mooie tijd!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_118238554
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Op dit moment gaat het heel erg goed met mijn eten. Ik purgeer niet meer sinds het uit is met mijn ex (spanning is weg, doe ook een opleiding is leuk is en bij me past en heb het "niet meer nodig"). En ik zit ruim op de 1500-2000kcals op een dag. Ook heb ik goedkeuring van de huisarts (mits ik me aan het schema houdt en dus niet vaker dan drie keer in de week ga). Dus het gaat zo'n beetje drie maanden (denk ik) goed :)

Het herstellen daarvan was ook de reden waarom ik een tijdje weg was van Fok :) Maar nu ben ik gezond verklaard

Dank je wel voor je zorgen :*
Nou, prima, doorzetten :)
Ja doei.
pi_118238594
quote:

Goed gedaan man! Wat hard!
pi_118239008
quote:

Respect ^O^
pi_118239312
Kramp in mijn schouder kreeg ik ook vaak toen ik nog met gewone katoenen shirts aanliep. Met technische shirts geen last meer van gehad.

Net nog even een stukje gelopen was wel blij dat ik mijn shirt met lange mouwen heb aangetrokken. Het stukje waar ik liep was onbeshut en er stond toch wel een aardig windje. Het was gedeeltelijk een nieuwe route. De tweede brug wou maar niet komen en door de mist en bomen langs de kant van de weg zag ik hem ook vrij laat.

http://connect.garmin.com/activity/235527492
pi_118239394
Ik ben ook weer terug van mijn 8km. Volgens endomondo 43:30. Heel blij mee! Gemiddelde pace van 5:25, dat haal ik normaal nooit! 5km verbeterd met meer dan 2 minuten :D Alleen maar bekertjes in mijn stats, en mijn snelste km is zelfs onder de 5min, dat heb ik echt nog nooit gehad!

Was af en toe wel druk, ik zag het "family run" gedeelte er wel een beetje in. Zag al veel wandelaars in de eerste km, en veel langzamere mensen aan de linkerkant van het parcours. Vond het soms wel lastig om te passeren, maar ik heb geprobeerd om dit altijd zo soepel en vriendelijk mogelijk te doen :P

Na de finish nog even in het stadion geweest, heb de eerste marathonloper zien finishen. Echt tof :D En snel ook!

Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/101864343
pi_118239439
Puick, beide! :)
Ja doei.
pi_118239982
Vanmorgen voor de wekker wakker en lichtelijk gespannen :) Toch altijd spannend. Na een heerlijke bord pap en een banaan te hebben verorberd me aangekleed en langzaam richting het Stadionplein gegaan.
Ondanks dat men wist dat het heel druk zou worden, had men geen extra metro's ingezet. Dus erg druk. En met de combinatie van bierlucht en tandpasta is niet echt prettig ;) Op station Overamstel lang moeten wachten op de metro. Maar wie kwamen daar aan, YUR en GotC. Gezellig staan kletsen, maar elkaar helaas kwijt geraakt in de drukte in de metro (beetje Japanse taferelen, hoeveel hardlopers passen er in een metro).
Bij het stadionplein meteen maar de tas gedumpt, hallo tegen wat bekenden gezegd en naar het startvak gegaan. Wilde vooraan staan, aangezien ik wel wist dat ik veel moest gaan inhalen. Had als streeftijd 50 minuten opgegeven, dat was 4/5 maanden geleden. Toen wist ik nog echt niet dat ik zo snel kon lopen. Zeker in half uur in het vak staan wachten, als een soort aapje in een kooi. Spanning steeg naar ongekende hoogtes ;)
En het hek richting de start ging open. Na ongeveer 5 minuten ging ik over de startstreep. Toen had ik al aardig wat langzame mensen ingehaald uit het businessvak. Eerste kilometer wilde ik rustig aan doen. Ging ook niet snel, want zigzaggen kost tijd en energie. Gelukkig werd het parcours iets breder, kon dus beter in halen. Maar al snel werd het weer iets smaller en zo ging het de hele tijd. Vreselijk hoe mensen zich niet aan de regel houden ;) Langzame mensen moeten rechts houden.
We kwamen het Vondelpark uit en toen kregen we de klap van wind tegen. Gelukkig duurde dat niet lang.

Na 4,5 km ging iedereen naar de drankpost. Ik liep vrolijk verder... dacht red het nog wel. Is ook gebleken ;) Ongeveer na 6,5 km kwam er een dipje. Toen werd ik ook ingehaald door twee idioten in een sumo worstelpakje. Had als doel toen gesteld ik moet ze voor de finish hebben ingehaald. Nog 500 meter, ik kreeg de sfeer daar pas echt mee. VOor die tijd in mijn eigen wereldje. Bij het ingaan van het stadion, echt geweldig om binnengehaald te worden door een drumband.... mensen op de tribune. Helaas hoorde ik niemand mijn naam schreeuwen. Na het bordje 150 meter toch nog een sprint uitgegooid. En yes, die dikke sumo worstelaars ingehaald :)

Over de finish in 41.51 minuten. Echt ver onder mijn gehoopte tijd. Had verwacht er uiteindelijk 45 minuten over te doen.
De resultaten zijn binnen en mijn tijd is niet gecorrigeerd. Uiteindelijk ben ik als 1434ste van de 5225 geeindigd.

Geweldig was het weer. Ben super trots... volgend jaar de halve marathon.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:36:20 #295
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118240447
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:22 schreef linebear het volgende:
Vanmorgen voor de wekker wakker en lichtelijk gespannen :) Toch altijd spannend. Na een heerlijke bord pap en een banaan te hebben verorberd me aangekleed en langzaam richting het Stadionplein gegaan.
Ondanks dat men wist dat het heel druk zou worden, had men geen extra metro's ingezet. Dus erg druk. En met de combinatie van bierlucht en tandpasta is niet echt prettig ;) Op station Overamstel lang moeten wachten op de metro. Maar wie kwamen daar aan, YUR en GotC. Gezellig staan kletsen, maar elkaar helaas kwijt geraakt in de drukte in de metro (beetje Japanse taferelen, hoeveel hardlopers passen er in een metro).
Bij het stadionplein meteen maar de tas gedumpt, hallo tegen wat bekenden gezegd en naar het startvak gegaan. Wilde vooraan staan, aangezien ik wel wist dat ik veel moest gaan inhalen. Had als streeftijd 50 minuten opgegeven, dat was 4/5 maanden geleden. Toen wist ik nog echt niet dat ik zo snel kon lopen. Zeker in half uur in het vak staan wachten, als een soort aapje in een kooi. Spanning steeg naar ongekende hoogtes ;)
En het hek richting de start ging open. Na ongeveer 5 minuten ging ik over de startstreep. Toen had ik al aardig wat langzame mensen ingehaald uit het businessvak. Eerste kilometer wilde ik rustig aan doen. Ging ook niet snel, want zigzaggen kost tijd en energie. Gelukkig werd het parcours iets breder, kon dus beter in halen. Maar al snel werd het weer iets smaller en zo ging het de hele tijd. Vreselijk hoe mensen zich niet aan de regel houden ;) Langzame mensen moeten rechts houden.
We kwamen het Vondelpark uit en toen kregen we de klap van wind tegen. Gelukkig duurde dat niet lang.

Na 4,5 km ging iedereen naar de drankpost. Ik liep vrolijk verder... dacht red het nog wel. Is ook gebleken ;) Ongeveer na 6,5 km kwam er een dipje. Toen werd ik ook ingehaald door twee idioten in een sumo worstelpakje. Had als doel toen gesteld ik moet ze voor de finish hebben ingehaald. Nog 500 meter, ik kreeg de sfeer daar pas echt mee. VOor die tijd in mijn eigen wereldje. Bij het ingaan van het stadion, echt geweldig om binnengehaald te worden door een drumband.... mensen op de tribune. Helaas hoorde ik niemand mijn naam schreeuwen. Na het bordje 150 meter toch nog een sprint uitgegooid. En yes, die dikke sumo worstelaars ingehaald :)

Over de finish in 41.51 minuten. Echt ver onder mijn gehoopte tijd. Had verwacht er uiteindelijk 45 minuten over te doen.
De resultaten zijn binnen en mijn tijd is niet gecorrigeerd. Uiteindelijk ben ik als 1434ste van de 5225 geeindigd.

Geweldig was het weer. Ben super trots... volgend jaar de halve marathon.
Super!
pi_118240626
797ste bij de mannen. Ik ben blij :) En zeer fier op mezelf
pi_118241275
Mr.Mo gaat ook hardlopen! *O*
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:59:43 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118241387
Ff snel, zit nog op de tribune: geweldig gelopen. Streeftijd 50 min, tijd 49:00 :-) vond binnenkomst in stadion echt zoooooo mooi, kippenvel!

@Linebear: snel!!! Well done!
pi_118241423
^O^
Ja doei.
pi_118241476
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Quoi het volgende:
Ff snel, zit nog op de tribune: geweldig gelopen. Streeftijd 50 min, tijd 49:00 :-) vond binnenkomst in stadion echt zoooooo mooi, kippenvel!

@Linebear: snel!!! Well done!
Ook een superprestatie. Ja van het meeste van het publiek niet mee gekregen, maar in het stadion <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')