Vaandelwacht, ergere kut klus bestaat er niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was ik bij. Sta daar waar de vaandelwacht de weg op komt opgesteld. Jij moet trouwens mijn nieuwste das wel mooi vinden
[ afbeelding ]
Bij ons stonden ze er in de rij voor om deel te zijn van de vaandelwacht, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Vaandelwacht, ergere kut klus bestaat er niet.
Ben jij dat?quote:
Ja, de zogenaamde "eer" van het voor paal staan in achterlijke, ongemakkelijke, kut houdingen met een verheerlijkt stukje hout met metaal en stof. Poeh Poeh. Heerst vooral bij infanterie / KL eenheden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ken ik een andere realiteit
Wij moesten toen de kransen voordragen en overhandigen aan de balken en sterren, en veel veteranen. Best leuk om een keer te doen. Volgend jaar wellicht weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, de zogenaamde "eer" van het voor paal staan in achterlijke, ongemakkelijke, kut houdingen met een verheerlijkt stukje hout met metaal en stof. Poeh Poeh. Heerst vooral bij infanterie / KL eenheden.
Maar dat is dan ook geen vaandelwacht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wij moesten toen de kransen voordragen en overhandigen aan de balken en sterren, en veel veteranen. Best leuk om een keer te doen. Volgend jaar wellicht weer.
Nee klopt. Vaandelwacht lijkt me ook niets. Heb ik de motoriek niet voor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen vaandelwacht.
Dat is de ''Joseph Ducreux meme'' versie van deze:quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat is middeleeuws voor optiefen?
Move Bitchquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is de ''Joseph Ducreux meme'' versie van deze:
Negerrapquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is de ''Joseph Ducreux meme'' versie van deze:
wowquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |