Eigenlijk zijn we dus gewoon ordinaire aangeklede apenquote:
Euh, ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we dus gewoon ordinaire aangeklede apen
PMT is goed eten ja, net zoals de raafquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij de PMT vlak bij de OK kwamen we redelijk vaak, ff een halve kip met friet en appelmoes wegwerken, en dan wat glazen bier drinken
Wij hadden ook een KMT, maar na afschaffing dienstplicht kwam daar al snel niemand meer, was ook verder weg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
PMT is goed eten ja, net zoals de raaf
Enige wat we op de kamer hadden was een koffiezet apparaat, en onze Coleman brandertjes (om na het stappen nog ff een Lupack varkensschnitzel in de messtin in op te bakken zonder boter)quote:
Lokaal 7 op Pieter vreedeplein is niet te gek, maar wel gezellig. Duurt soms alleen een beetje lang.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:35 schreef trigt013 het volgende:
Uitgaan doe ik al tijden niet meer, te veel geweld. Te duur en eigenlijk het type volk staat me compleet niet aan. Ik ga liever kastelen, forten en musea bezoeken. In avond kies is liever voor restaurants of bioscoop. Ik zoek nog een leuk restaurantje voor tilburg vanavond
tnx man (ps. ben weer degelijk)quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Lokaal 7 op Pieter vreedeplein is niet te gek, maar wel gezellig. Duurt soms alleen een beetje lang.
Om de hoek van 013 zit de straat Korte heuvel. Daar zitten ook wat cafe's en restau's. Eataly is wel ok als je van Italiaans houdt. Studio is ook prima eten voor een beetje cheap.
Was ik bij. Sta daar waar de vaandelwacht de weg op komt opgesteld. Jij moet trouwens mijn nieuwste das wel mooi vindenquote:
Ze dachten zeker van 'niemand kent Schalkwijk, laten we maar Houten in de titel zetten'?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo gaat lekker in dat boerengat waar mn ouders wonen. Maand geleden een ramkraak met een zware heftruck, nu weer een brand met 4 doden onder verdachte omstandigheden.
[Upd] 4 doden bij brand in boerderij Houten
Dat dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ze dachten zeker van 'niemand kent Schalkwijk, laten we maar Houten in de titel zetten'?
Grenadiersdas. Baasquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was ik bij. Sta daar waar de vaandelwacht de weg op komt opgesteld. Jij moet trouwens mijn nieuwste das wel mooi vinden
[ afbeelding ]
Oh, iemand van mijn middelbare school. Hmm.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo gaat lekker in dat boerengat waar mn ouders wonen. Maand geleden een ramkraak met een zware heftruck, nu weer een brand met 4 doden onder verdachte omstandigheden.
[Upd] 4 doden bij familiedrama Houten
Heemlanden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Oh, iemand van mijn middelbare school. Hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |