Ik heb hem al een tijd niet meer voorbij horen komen. Laatste keer dat ik hem deed haalde in mijn kaak open aan een MAG omdat de kolf omhoog stuiterde bij het gaan liggen en ik een graspol over het hoofd zag. Veel bloed maar zag er wel spectaculair uit aan het einde van het veld.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
@Trigt, gebruikt men nog steeds de term DKWVV'end vorwaarts gaan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:28 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijd niet meer voorbij horen komen. Laatste keer dat ik hem deed haalde in mijn kaak open aan een MAG omdat de kolf omhoog stuiterde bij het gaan liggen en ik een graspol over het hoofd zag. Veel bloed maar zag er wel spectaculair uit aan het einde van het veld.
Korporaalstest gemist omdat ik in de traditie commissie zat en de overste die belangrijker vond.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Voor de Korporaalstest was dat een van de dingen die ik moest doen op de Arnhemse heide, om een fust bier veilig te veroveren en veilig stellen. Met de MAG
Is jammer dat je die gemist had, want het is serieus, maar met veel humor van de collega'squote:Op zondag 21 oktober 2012 09:32 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Korporaalstest gemist omdat ik in de traditie commissie zat en de overste die belangrijker vond.
Ik heb blijkbaar wel meer gemist, vakantie naar Blanes ed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is jammer dat je die gemist had, want het is serieus, maar met veel humor van de collega's
Waar zat jij? Paraat dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:35 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wel meer gemist, vakantie naar Blanes ed.
Afgelopen vrijdag de kast aan boord en op de kamer uitgeruimd en meegenomen naar huis, op een of andere manier had ik weer 3 woodlands aan spullen daar liggenquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag de kast aan boord en op de kamer uitgeruimd en meegenomen naar huis, op een of andere manier had ik weer 3 woodlands aan spullen daar liggen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag de kast aan boord en op de kamer uitgeruimd en meegenomen naar huis, op een of andere manier had ik weer 3 woodlands aan spullen daar liggen
Kleptomaniequote:
Die heb ik gewoon van het KPU hoor, alleen zijn ze zwart bij mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik vind woodlands nou niet bepaald LVT'tjes
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik vind woodlands nou niet bepaald LVT'tjes
Schaarsbergen, Assen, Schaarsbergen, Harskamp, Zeven, Leiden, Amsterdamquote:
I know, heb zelf ook een zwartequote:Op zondag 21 oktober 2012 10:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon van het KPU hoor, alleen zijn ze zwart bij mij
Kan je je verstoppen voor je vrouwquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Wel hendig sjiek als je in de tuin gaat werken.
Ik was vorig jaar weer op de OK, wat is dat veranderd zeg, en groot geworden!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:04 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Schaarsbergen, Assen, Schaarsbergen, Harskamp, Zeven, Leiden, Amsterdam
Ik was al weg voordat het zo groot was, ik ben in 2004 richting zeven gegaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar weer op de OK, wat is dat veranderd zeg, en groot geworden!!
watte?quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en dan DKWVV'end je vrouw besluipen
Ik ken de KKN, daar zat 11 Infbat nadat ze weg gingen van de OK, jaren 90 vorige eeuw was dat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:06 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik was al weg voordat het zo groot was, ik ben in 2004 richting zeven gegaan
quote:
Ik had er tenminste één goed, niet slecht voor een vlootbaalquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Dekken
Kruipen
Waarnemen
Vuurpositie innemen
Vuren
DKWVV
Je kan dan oprukken in linie terwijl er constant vuur uitgebracht word.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat doe je dan? Duikend, kruipend, wadend, verspringend voorwaards?
Niet alleen de koffiequote:Op zondag 21 oktober 2012 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar weer op de OK, wat is dat veranderd zeg, en groot geworden!!
En de Paresto koffie? Niet te zuipen!!!
Dat is wel prettig ja, dat je maten vuren terwijl jij voorwaarts sprint.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:09 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je kan dan oprukken in linie terwijl er constant vuur uitgebracht word.
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel prettig ja, dat je maten vuren terwijl jij voorwaarts sprint.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel prettig ja, dat je maten vuren terwijl jij voorwaarts sprint.
het is je vergevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik weer iets stoms gezegd
Godzijdank dat ik het Paresto tijdperk niet meer heb meegemaaktquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:11 schreef trigt013 het volgende:
Ik verdenk Paresto ervan een communistisch complot te zijn om het moraal in onze gelederen te verpulveren.
Naval Logisticsquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat ik me maar bezig houden met naval warfare
Maar het eerste wat ik las was opdrukkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:09 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je kan dan oprukken in linie terwijl er constant vuur uitgebracht word.
Too much information; ik had net nog honger.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:13 schreef trigt013 het volgende:
Ik ga naakt worden en mezelf uitleven in mijn badkamer. Zij die gaan sterven groeten u.
Have funquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:13 schreef trigt013 het volgende:
Ik ga naakt worden en mezelf uitleven in mijn badkamer. Zij die gaan sterven groeten u.
We zijn allemaal naakt geborenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Too much information; ik had net nog honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |