quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:19 schreef Meneerik2 het volgende:
Bent u rijk?
Heel!
Ja, veel geld verdient?
O, u bedoelt geld, nee dat niet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:20 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks everybody, wow what a great audience
Nu moeten wij vragen wat jouw fobie is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Kroelo het volgende:
Dat spel met die ballon is echt niet aan mij besteed. Met m'n fobie
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
Elke week weer dezelfde reacties hier..
Nee want ik neem aan dat dat wel duidelijk isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu moeten wij vragen wat jouw fobie is.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef TLC het volgende:
nou van mij mogen ze iedereen daar bij het televizierringgala in hun reet neuken, ik ga VI kijken
Jij bent best stoerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef TLC het volgende:
nou van mij mogen ze iedereen daar bij het televizierringgala in hun reet neuken, ik ga VI kijken
Wat kinderachtig dat hij dat niet wil doenquote:
Door dit soort gedrag van Matthijs weigert Johan Derksen op zijn beurt nog in DWDD aan te schuiven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wat kinderachtig dat hij dat niet wil doen
Matthijs wil nooit ergens te gast zijn, tenzij de hele show om hem draait (College Tour)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wat kinderachtig dat hij dat niet wil doen
Als Britt en Ymke en DWDD tegelijk zijn dan ga ik naar Britt en Ymke kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Matthijs wil nooit ergens te gast zijn, tenzij de hele show om hem draait (College Tour)
Je kan met je 2,5 hersencel toch wel bedenken dat dat niet de echte is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben er niet vanavond en gelukkig maar geloof ik, boer Aad
Echt of niet, ik zit er niet op te wachtenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan met je 2,5 hersencel toch wel bedenken dat dat niet de echte is.
Die mogen niet in de media voor het einde van het seizoen.
Carlo Boszhard doet vast weer een typetje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad dat zijn ze echt niet. En zeker niet bij DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |