Nee dank je.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Slimme BNers die bestaan ook niet.
Enige reden om dit SBS programma te bekijken was voor heel mannelijk Nederland:
[ afbeelding ]
strak in het vel en blond
Een beetje veel, alleen nóg gladder.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef amaranta het volgende:
Een beetje lijkt het wel![]()
http://tvtotal.prosieben.(...)8&initialTab=related
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 04:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Naaktfoto´s Kimberley Klaver
Even leek het alsof er privé naaktfoto’s van Kimberley Klaver op internet circuleerden. Het zijn geen eigen foto’s, maar stills uit de serie Crimi Clowns waarin ze binnenkort te zien is.
“Het is dus mijn karakter, op de set, voor nieuwe serie Crimi Clowns en iemand heeft deze beelden gelekt. Als actrice en in een serieuze rol zijn er soms ook naaktscčnes die je moet spelen. Dat hoort erbij en komt veelal voor in Nederlandse films en series.”
Kimberley is trots op de serie die in Nederland door Veronica gaat worden uitgezonden. “En er zullen altijd types zijn die dat zo boeiend vinden om allemaal beelden te verspreiden op het net, beetje jammer, maar dat kan gebeuren.”
De serie is in Nederland vanaf december op de buis te zien. In België wordt Crimi Clowns al wel getoond. (BuzzE)
http://www.shownieuws.tv/showflits/naaktfotos-kimberley-klaver/
nu maar hopen dat haar neus niet scheef op de foto staat
NSFW
http://www.showbiznewz.nl(...)aver-gaat-naakt.html
Nee neus staat recht![]()
Ik zie tong er wel voor aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
Wie huurt HAAR in hemelsnaam in om op een feestje te zingen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
Patty Brard is Gerard Joling erg dankbaar dat hij haar als kandidaat voor Sterren Springen op Zaterdag vroeg. Dat vertelt de tv-diva![]()
![]()
![]()
"Sterren Springen keert terug"quote:"Sterren Springen keert terug"
Ook volgend jaar storten bekende Nederlanders zich van de duikplank in het zwembad. Sterren Springen, de zaterdagavondshow van SBS, keert volgend jaar terug. Dat vertelde presentator Gerard Joling donderdag aan RTL Boulevard.
"Ik kan niet zeggen welke maand of welke data, maar natuurlijk komt het terug", zei Joling, die blij is dat de spraakmakende show terugkeert. "Ik vind het heel leuk, heb het met zo veel lol en plezier gedaan."
Vorige maand zei Joling nog te twijfelen aan een vervolg op Sterren Springen, omdat BN'ers niet zouden staan te springen om mee te doen aan het programma. "Er zijn nogal wat ongelukjes gebeurd. Ik denk dat er geen hond is die nog van een duikplank wil springen", zei Joling destijds.
Tijdens het eerste seizoen van Sterren Springen, dat werd gewonnen door ex-soapie Liza Sips, belandden onder meer Emile Ratelband en Patty Brard in de lappenmand. Jody Bernal hield een geperforeerd trommelvlies en beschadigd slakkenhuis over aan een sprong, waarna hij twijfelde over zijn carričre. Inmiddels staat Bernal weer geregeld op het podium.
quote:Sterren Springen-concurrent ook naar Verenigde Staten
Reinout Oerlemans heeft een kleine tv-oorlog ontketend in de Verenigde Staten. Na de verkoop van Sterren Springen aan tv-netwerk ABC, heeft concurrent FOX nu het soortgelijke format van de Duitse show TV total Turmspringen aangekocht. Dat heeft FOX bekendgemaakt. Banijay, het Franse productiehuis achter TV total Turmspringen, kondigde deze maand een aanklacht aan tegen Oerlemans’ Eyeworks. Zij vindt dat zijn Sterren Springen veel te veel lijkt op haar jaren oude format.
Na het grote succes van Sterren Springen op SBS 6, was er direct internationale interesse voor de show, die internationaal Celebrity Splash heet. Op dat moment was de Duitse show, internationaal Stars in Danger: High Diving, nog nooit verkocht.
Toen Banijay er lucht van kreeg dat Celebrity Splash gretig aftrek vindt, ging ze zelf ook met haar format de boer op. Tijdens de recente tv-beurs Mipcom in Cannes werden beide shows aangeboden. In Noorwegen zijn beide shows ook gekocht door twee verschillende zenders.
FOX, die ook op Celebrity Splash aasde, is blij met de aankoop. “Amerikanen houden van competitieshows, vooral als er sterren aan meedoen. Dit is het originele sterren springen-format, gebouwd op jarenlange ervaring in Duitsland, en FOX is het perfecte thuis“, zegt baas Jonathan Murray.
Ook Francois de Brugade van Banijay is trots. “Stars in Danger: High Diving is het originele sterren springen-programma. Het is een langlopend en spannend format dat steeds populairder wordt over de hele wereld“, zegt hij.
Bron
Dit verdient een apart topiquequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:11 schreef iFok. het volgende:
Leuk!
Ik wil Hans Kraay en Tatjana Simic() wel zien.
Die kan best hier hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dit verdient een apart topique![]()
Wie wil jij van de duikplank zien springen in Sterren springen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat is dan moderator![]()
Ja, en dan gaat zo'n domme kut ook nog springen.quote:
Als ze haar de volgende keer weervragen doet ze vast toch weer mee. In het kader van Blijf Gewoon Zoals Je Bent...quote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat zo'n domme kut ook nog springen.
En dat terwijl de laatste uitzending alweer een maandje of twee achter ons ligt.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik verbaas me nog steeds dat we al in het 22e deel zitten
Is het wat?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef static het volgende:
Zit nu naar de Duitse versie te kijken, op Pro 7.
Duurt van 20:14 tot 00:31quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef static het volgende:
Zit nu naar de Duitse versie te kijken, op Pro 7.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Seksscčnes op de bank
Actrice Kimberly Klaver vindt het geen enkel probleem om seksscčnes te schieten op een drukke filmset. Het terugkijken ervan is echter een ander verhaal.
Dat zegt de 26-jarige blondine, die sinds vrijdag te zien is als de wulpse Katia in de serie Crimi Clowns, in het AD.
“In de eerste aflevering valt het wel mee, maar gaandeweg krijgt mijn personage Katia heel wat pittige erotische scčnes', zegt klaver, die daarom van plan is om de serie helemaal alleen op de bank te bekijken. “Als het om seksscčnes gaat heb ik liever niemand bij me.”
Crimi Clowns gaat over een aan lager wal geraakte clown, die tegenwoordig gewelddadige overvallen pleegt om zijn luxe levensstijl in stand te houden.
Vanavond bij Vernocia om 22:25
quote:VERNON Kay is to present a new celebrity diving show called Splash!
Vern, who fronted sports entertainment series Let’s Get Gold in July, will co-host the ITV1 show with former Wales international gymnast Gabby Logan.
Olympic medal-winning diver Tom Daley will train celebs including Katie Price’s ex Leandro Penna and TOWIE’s Joey Essex.
In the show, the star contestants will try to make their finest high dive as experts rate their efforts and viewers vote for their favourites.
Ski-jumping icon Eddie “The Eagle” Edwards will also compete.
Bron
Oerlemans: Sterren Springen naar vijftig landenquote:Oerlemans: Sterren Springen naar vijftig landen.
Reinout Oerlemans schat in dat sterren straks in vijftig landen van de duikplank springen. "Volgens mij is een Nederlands programma nog nooit zo snel aan zo veel landen verkocht", zegt de producent van Sterren Springen in het AD. "Ik denk dat we de vijftig wel gaan halen."
Volgens Oerlemans is de snelle verkoop van het format Sterren Springen de kracht van zijn bedrijf Eyeworks. "We zitten zelf in vijftien landen, als je een succes in handen hebt, kun je dat vrij snel uitrollen naar andere landen."
Sterren Springen is in ieder geval verkocht aan Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. In de VS storten sterren zich vanaf maart van de duikplank, de Britse variant van Sterren Springen start volgende maand al.
Het afgelopen jaar betekende niet alleen succes voor Eyeworks. Naast de ophef over de realityserie 24 uur: Tussen Leven en Dood kreeg het bedrijf te maken met fraude. "Op onze financiële afdeling heeft iemand fraude gepleegd, iemand die acht jaar bij ons heeft gewerkt", onthult Oerlemans.
"Er is meer dan honderdduizend euro verdwenen, bijvoorbeeld via vervalste facturen; ronduit diefstal", gaat de tv-producent verder. "Die man is ontslagen en we hebben aangifte gedaan, maar de officier van justitie heeft er voorlopig geen tijd voor."
Als we naar de Nederlandse versie kijken vallen er dus in totaal minimaal 150 gewonden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:37 schreef static het volgende:
[..]
Oerlemans: Sterren Springen naar vijftig landen
Ik vind het echt knap als zoveel mensen mee gaan doen, of ze moeten niks laten weten over de Nederlandse versie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:37 schreef static het volgende:
[..]
Oerlemans: Sterren Springen naar vijftig landen
voorlopig niet ze is in 2013 bij RTL in een aantal eigen programma's te zienquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:00 schreef hunter2011 het volgende:
Wanneer gaat dat mens nou eens met pensioen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef L3viathan het volgende:
[..]
voorlopig niet ze is in 2013 bij RTL in een aantal eigen programma's te zien
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Simpel: er is toch vraag naar Brard
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
Nog wat nieuwtjes over het Schansspringen:
SBS in maart met 3 afleveringen Sterren Springen Schans
Skischansspringen zal nooit meer hetzelfde zijn, stelt Masmedia. Het bedrijf produceert het nieuwe programma Sterren Springen Schans voor SBS 6. Het is de bedoeling om in maart op zender te gaan met het programma waarin bekende Nederlanders zich de waaghalssport eigen maken. Onder andere Emile Ratelband, Johan Vlemmix en Dirk Taat zijn bereid te testen of het skischansspringen iets voor ze is.
Opmerkelijk is dat Sterren Springen Schans slechts drie afleveringen beslaat en niet live is.
Masmedia meldt over de show: “Vanuit het duitse Hinterzarten zullen BN’ers hun kunsten gaan vertonen vanaf een angstaanjagende skispringschans. Momenteel wordt er al getraind en zijn we benieuwd of iedereen het ‘diploma’ haalt om daadwerkelijk mee te mogen doen…”
Verwante programma’s Sterren Dansen op het IJs en Sterren Springen op Zaterdag worden overigens geproduceerd door Eyeworks. Het is de bedoeling om in het najaar terug te komen met het schoonspringen.
[ afbeelding ]
Bron
Jammer dat het niet live isAlle leedvermaak zal er nu wel uitgeknipt worden dus.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Die 'BN'ers' die meedoen zijn gestoord. Alsof je zomaar even kan schansspringen
.
Ja maar niet voor een TV-programma tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]Het lijkt mij best wel spannend, ik zou het wel willen leren.
Nu Liza nog .. in bikiniquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar niet voor een TV-programma toch
En trouwens die kandidatenEmile en Dirk waren er ook al bij Sterren Springen
.
Nee dat niet natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
Ja maar niet voor een TV-programma toch
Tja wat je al zei: wie doet daar nou aan mee? Zometeen breek je je nek. Kun je niet meer optredenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
En trouwens die kandidaten Emile en Dirk waren er ook al bij Sterren Springen .
Nee, BF'er.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat niet natuurlijkMaar ik ben ook geen BN'er
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een BF'er?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, BF'er.
Dan kun je in principe ook van de schans.
Bekende Fokker denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een BF'er?
Mwoa, Sterren Duiken was ook maar 3 afleveringen en dat is ook wel genoeg. Het idee is toch eigenlijk al leuker dan de uitvoering en zó enorm blijvend leuk is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
Opmerkelijk is dat Sterren Springen Schans slechts drie afleveringen beslaat en niet live is.
Jammer als het straks niet meer live is, dat haalt de magie (quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lange Frans van de schans
En nicolaas pfaff ook![]()
Ik ook.quote:
Sowieso niet eens LATEN meedoen natuurlijk. Maar ik weet niet meer of ze al iets onder de leden had toen ze hier aan begon of dat dat tijdens het springen naar boven is gekomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar, eeh, zou het een idee zijn dat mensen die niet helemaal gezond zijn niet meedoen met plankduiken of schansspringen? Voor hun eigen bestwil en zo. En ja, dan moeten ze hun ego even parkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |