quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
Nog wat nieuwtjes over het Schansspringen:
SBS in maart met 3 afleveringen Sterren Springen Schans
Skischansspringen zal nooit meer hetzelfde zijn, stelt Masmedia. Het bedrijf produceert het nieuwe programma Sterren Springen Schans voor SBS 6. Het is de bedoeling om in maart op zender te gaan met het programma waarin bekende Nederlanders zich de waaghalssport eigen maken. Onder andere Emile Ratelband, Johan Vlemmix en Dirk Taat zijn bereid te testen of het skischansspringen iets voor ze is.
Opmerkelijk is dat Sterren Springen Schans slechts drie afleveringen beslaat en niet live is.
Masmedia meldt over de show: “Vanuit het duitse Hinterzarten zullen BN’ers hun kunsten gaan vertonen vanaf een angstaanjagende skispringschans. Momenteel wordt er al getraind en zijn we benieuwd of iedereen het ‘diploma’ haalt om daadwerkelijk mee te mogen doen…”
Verwante programma’s Sterren Dansen op het IJs en Sterren Springen op Zaterdag worden overigens geproduceerd door Eyeworks. Het is de bedoeling om in het najaar terug te komen met het schoonspringen.
[ afbeelding ]
Bron
Jammer dat het niet live isAlle leedvermaak zal er nu wel uitgeknipt worden dus.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Die 'BN'ers' die meedoen zijn gestoord. Alsof je zomaar even kan schansspringen
.
Ja maar niet voor een TV-programma tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]Het lijkt mij best wel spannend, ik zou het wel willen leren.
Nu Liza nog .. in bikiniquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar niet voor een TV-programma toch
En trouwens die kandidatenEmile en Dirk waren er ook al bij Sterren Springen
.
Nee dat niet natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
Ja maar niet voor een TV-programma toch
Tja wat je al zei: wie doet daar nou aan mee? Zometeen breek je je nek. Kun je niet meer optredenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
En trouwens die kandidaten Emile en Dirk waren er ook al bij Sterren Springen .
Nee, BF'er.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat niet natuurlijkMaar ik ben ook geen BN'er
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een BF'er?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, BF'er.
Dan kun je in principe ook van de schans.
Bekende Fokker denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een BF'er?
Mwoa, Sterren Duiken was ook maar 3 afleveringen en dat is ook wel genoeg. Het idee is toch eigenlijk al leuker dan de uitvoering en zó enorm blijvend leuk is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
Opmerkelijk is dat Sterren Springen Schans slechts drie afleveringen beslaat en niet live is.
Jammer als het straks niet meer live is, dat haalt de magie (quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lange Frans van de schans
En nicolaas pfaff ook![]()
Ik ook.quote:
Sowieso niet eens LATEN meedoen natuurlijk. Maar ik weet niet meer of ze al iets onder de leden had toen ze hier aan begon of dat dat tijdens het springen naar boven is gekomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar, eeh, zou het een idee zijn dat mensen die niet helemaal gezond zijn niet meedoen met plankduiken of schansspringen? Voor hun eigen bestwil en zo. En ja, dan moeten ze hun ego even parkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |