abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118178561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef Chahna het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe groot de kans is dat je echt gecontroleerd wordt. Je kunt beter een staatslot kopen. De soep wordt niet zo heet gegeten dan dat hij wordt opgediend. Ze zullen vast nog wel een toevoeging maken dat er 'getoetst' moet worden, zodat de mensen die nu aan het stressen zijn weer rustig kunnen worden. Of ze dit dan ook echt doen valt toch niet te controleren.
Het gaat er niet om hoe groot die kans is. Het gaat erom dat dit soort maatregelen onrecht doet aan een deel van de bevolking. Als je toevallig geen baan hebt en AOW ontvangt heb je net zo goed recht op privacy en het recht om bv. elders dan in je woning te verblijven als ieder ander. Anders is het discriminatie op grond van beroep. Voor dat soort situaties is de grondwet nu net in het leven geroepen.
Het controleren van deze mensen gaat ook geen oplossing geven voor de economische malaise. Dat is echt zondebokdenken. Deze is nl. ontstaan door de banken en de pleuro en die los je niet op door op een ziekelijke manier te gaan controleren of iemand met een uitkering wel in zijn eigen hok zit.
pi_118178679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Chahna het volgende:

[..]

Er zijn mensen die heel veel dingen in het belachelijke trekken, dat kan ik natuurlijk ook. Neemt niet weg dat ik het nogal absurd vind dat mensen het tegengaan van fraude belachelijk maken omdat de kans van 1 op 6 miljoen bestaat dat je een controle kunt verwachten.

Zoals al eerder aangegeven, als het echt een probleem wordt zeggen ze gewoon dat er wel een 'toets'moment zal komen, als dit de bange mensen tot rust kan brengen.

Dit was het laatste wat ik in dit topic zal zeggen want we blijven zo in de wel bekende circel bezig en daar is mijn tijd te kostbaar voor.
Omgekeerde bewijslast wordt al toegepast. Daar is niets overdrevens of belachelijks aan.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:45:47 #43
3542 Gia
User under construction
pi_118178972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Als je toevallig geen baan hebt en AOW ontvangt heb je net zo goed recht op privacy en het recht om bv. elders dan in je woning te verblijven als ieder ander.
Dat recht heb je, maar niet ongelimiteerd. Je mag niet meer dan 3 dagen/nachten met iemand anders doorbrengen waarbij je kosten deelt. Maakt niet uit in wiens woning dat is.
Samen eten, samen slapen, samen de was doen, etc... wijst allemaal op het voeren van een gezamelijke huishouding. En dat mag. Maar niet meer dan 3 dagen/nachten.
pi_118179092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat recht heb je, maar niet ongelimiteerd. Je mag niet meer dan 3 dagen/nachten met iemand anders doorbrengen waarbij je kosten deelt. Maakt niet uit in wiens woning dat is.
Samen eten, samen slapen, samen de was doen, etc... wijst allemaal op het voeren van een gezamelijke huishouding. En dat mag. Maar niet meer dan 3 dagen/nachten.
en anderen mogen dat wel.. Dus wordt er gediscrimineerd, als antwoord op economische crisis.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:03:49 #45
3542 Gia
User under construction
pi_118179634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

en anderen mogen dat wel.. Dus wordt er gediscrimineerd, als antwoord op economische crisis.
Oh, maar mensen zonder werk, mogen ook gewoon gaan samenwonen, hoor. Krijgen ze alleen ook een uitkering voor samenwonenden en niet twee keer een hogere alleenstaande uitkering.
pi_118179683
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Chahna het volgende:

[..]

Er zijn mensen die heel veel dingen in het belachelijke trekken, dat kan ik natuurlijk ook. Neemt niet weg dat ik het nogal absurd vind dat mensen het tegengaan van fraude belachelijk maken omdat de kans van 1 op 6 miljoen bestaat dat je een controle kunt verwachten.

Er is 1 controleur in Nederland ? Goh
pi_118179694
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, maar mensen zonder werk, mogen ook gewoon gaan samenwonen, hoor. Krijgen ze alleen ook een uitkering voor samenwonenden en niet twee keer een hogere alleenstaande uitkering.
Ok, in bestrijding van daadwerkelijke fraude kan ik me wel vinden. Ik vind alleen niet dat het doel altijd de middelen heiligt.
pi_118179714
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:03 schreef Gia het volgende:

[..]

tenzij ze WW hebben. Geldt alleen voor bijstand en AOW.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:12:22 #49
3542 Gia
User under construction
pi_118179852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

tenzij ze WW hebben. Geldt alleen voor bijstand en AOW.
Het topic gaat ook vooral over bijstand en AOW.
Met AOW mag je ook nog best veel. Je mag bijvoorbeeld ook rustig wat bijverdienen.
Maar niet samenwonen met een alleenstaande uitkering. En dat lijkt me niet meer dan logisch. Heet niet voor niks 'alleenstaanden' uitkering.
pi_118179919
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Het topic gaat ook vooral over bijstand en AOW.
Met AOW mag je ook nog best veel. Je mag bijvoorbeeld ook rustig wat bijverdienen.
Maar niet samenwonen met een alleenstaande uitkering. En dat lijkt me niet meer dan logisch. Heet niet voor niks 'alleenstaanden' uitkering.
Nee klopt helemaal, al gaat de wet voor alle uitkeringen en toeslagen gelden, wat half Nederland is zo ongeveer,
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:15:55 #51
3542 Gia
User under construction
pi_118179975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee klopt helemaal, al gaat de wet voor alle uitkeringen en toeslagen gelden, wat half Nederland is zo ongeveer,
Nee hoor. Niet voor de WIA/WAO en Wajong.
Daar doet samenwonen er namelijk niet toe.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:18:56 #52
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118180068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef Gia het volgende:

[..]

En hoe lang blijft dat zo? Wanneer vinden ze een smoes om ook dáar op af te dingen?
pi_118180400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou je moet je toch aan regels houden ? Er wordt niet alleen gecontroleerd op samenwonen hoor.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:31:56 #54
3542 Gia
User under construction
pi_118180520
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef Flow3r het volgende:

En hoe lang blijft dat zo? Wanneer vinden ze een smoes om ook dáar op af te dingen?
WAO e.d. zijn verzekeringen. Daar betaal je premie voor.
Als je hier geen recht op hebt als gehuwde, wil je ook die premies niet betalen. Lijkt me logisch.

Wat ze zouden kunnen doen is het systeem als zodanig afschaffen. Geen verplichte premie meer, dus. Maar gewoon een aparte verzekering. Wie zich niet verzekert, heeft dan inderdaad geen recht op WAO, mocht hij/zij arbeidsongeschikt raken. Is hij/zij dan alleenstaand, dan wordt het bijstand. Gehuwd? Dan niks.

Maar of dat een wenselijk systeem is? Denk dat veel mensen zich onkwetsbaar vinden en zich niet verzekeren. Gaat het dan fout, moeten ze hun huis verkopen enz....
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:34:07 #55
3542 Gia
User under construction
pi_118180585
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou je moet je toch aan regels houden ? Er wordt niet alleen gecontroleerd op samenwonen hoor.
Een huisbezoek is prima, maar ze hoeven niet het hele huis te doorzoeken. Omdat het niet uitmaakt hoeveel mensen er wonen. Gaat er dan alleen maar om dat je niet stiekem werkt. En dat valt met alleen een huisbezoek niet te onderzoeken. Je hoeft namelijk niet thuis te zijn.
pi_118180630
Maar toch vind ik het belangrijk dat bij alleenstaande ouderen een dreigend sociaal isolement wordt tegengegaan door hen te stimuleren elkaar op te zoeken en elkaar te helpen. Gezamenlijk eten, gezamenlijke activiteiten, sociale netwerken etc etc. En ik ben bang dat dat in het gedrang komt als er te rigide regels worden gehanteerd, en er met zware sancties wordt gedreigd als mensen mogelijk teveel bij elkaar zijn. Ik vind het belangrijk dat alleenstaande ouderen niet bang gemaakt worden om wat meer elkaar te steunen en gezelschap te geven.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:39:01 #57
3542 Gia
User under construction
pi_118180758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef barthol het volgende:
Maar toch vind ik het belangrijk dat bij alleenstaande ouderen een dreigend sociaal isolement wordt tegengegaan door hen te stimuleren elkaar op te zoeken en elkaar te helpen. Gezamenlijk eten, gezamenlijke activiteiten, sociale netwerken etc etc. En ik ben bang dat dat in het gedrang komt als er te rigide regels worden gehanteerd, en er met zware sancties wordt gedreigd als mensen mogelijk teveel bij elkaar zijn. Ik vind het belangrijk dat alleenstaande ouderen niet bang gemaakt worden om wat meer elkaar te steunen en gezelschap te geven.
Het gaat over stiekem samenwonen. Bij elkaar op de koffie of eens af en toe samen eten, is niks mis mee. Maar elke ochtend naar je vriend gaan en de hele dag alles samen doen, eten, wassen, boodschappen, enz.... staat toch echt gelijk aan het voeren van een gezamelijke huishouding. Dan hoef je nog niet eens bij elkaar te slapen.
pi_118180837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat over stiekem samenwonen. Bij elkaar op de koffie of eens af en toe samen eten, is niks mis mee. Maar elke ochtend naar je vriend gaan en de hele dag alles samen doen, eten, wassen, boodschappen, enz.... staat toch echt gelijk aan het voeren van een gezamelijke huishouding. Dan hoef je nog niet eens bij elkaar te slapen.
Jawel, maar dat zijn de heel duidelijke gevallen, ik heb het over de grensgevallen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_118180898
quote:

[..]

Toch vinden een hoop oude mensen dat niet. Alleen dat ze voor elkaar zorgen.
En als je ze gaat korten dan en beboeten krijg je alleen maar meer problemen en zal je voor al die mensen een zorgverlener moeten laten komen. Wat de maatschappij veel meer geld gaat kosten.
pi_118181240
quote:
Er zijn ook oudere mensen die na het overlijden van hun partner een 'samenwoon'-situatie helemaal niet meer willen. En dus liever 'latten'.

Dat mag dan dus ook niet meer. Je wordt dus op je 73'ste gedwongen om samen te gaan wonen, en als de relatie na 2 jaar misloopt heb je op je 75'ste helemaal niks meer. Nou, we kunnen weer trots zijn.... ^O^
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_118181286
PvdA wethouder: versoepel doorgifte privacygevoelige gegevens van uitkeringgebruikers.

Wethouder sociale zaken Henk Kool (PvdA) heeft het kabinet en parlement voorgesteld om makkelijker privacygevoelige gegevens door te geven wanneer er bij politie sterke vermoedens van fraude zijn. Politie moet dan makkelijker kunnen samenwerken om fraude vast te kunnen stellen.

Deze overdracht van informatie is nu nog erg moeilijk, het kan alleen met nadrukkelijke toestemming van de burgemeester. Verder moet er nu nog een samenwerkingsconvenant worden geschreven welke diensten de privacygevoelige informatie gaan gebruiken en hun rol hierin. Bijna altijd gaat het hier om onder meer de sociale dienst en de belastingsdienst.

Als volgens het nieuwe plan informatie tussen die diensten en de politie vrijelijk gedeeld kunnen worden dan is de kans op succes veel groter.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-met-uitkering.dhtml
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_118181633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Er zijn ook oudere mensen die na het overlijden van hun partner een 'samenwoon'-situatie helemaal niet meer willen. En dus liever 'latten'.

Dat mag dan dus ook niet meer. Je wordt dus op je 73'ste gedwongen om samen te gaan wonen, en als de relatie na 2 jaar misloopt heb je op je 75'ste helemaal niks meer. Nou, we kunnen weer trots zijn.... ^O^
Precies de meeste oudere mensen willen helemaal niet samenwonen, vanwege de kinderen bv, vanwege het niet meer kunnen aanpassen aan elkaar bij samenwonen, vrijheid e.d.

Terwijl de relatie vooral bestaat uit voor elkaar zorgen en gezelschap hebben. Iets wat de overheid mede zelf heeft gecreëert door oudere mensen langer zelfstandig te laten wonen.
pi_118181721
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PvdA wethouder: versoepel doorgifte privacygevoelige gegevens van uitkeringgebruikers.

Wethouder sociale zaken Henk Kool (PvdA) heeft het kabinet en parlement voorgesteld om makkelijker privacygevoelige gegevens door te geven wanneer er bij politie sterke vermoedens van fraude zijn. Politie moet dan makkelijker kunnen samenwerken om fraude vast te kunnen stellen.

Deze overdracht van informatie is nu nog erg moeilijk, het kan alleen met nadrukkelijke toestemming van de burgemeester. Verder moet er nu nog een samenwerkingsconvenant worden geschreven welke diensten de privacygevoelige informatie gaan gebruiken en hun rol hierin. Bijna altijd gaat het hier om onder meer de sociale dienst en de belastingsdienst.

Als volgens het nieuwe plan informatie tussen die diensten en de politie vrijelijk gedeeld kunnen worden dan is de kans op succes veel groter.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-met-uitkering.dhtml
En jij bent hier zeker voor ??

Wat is er mis met eerst toestemming vragen aan de koprsbeheerder ? Kost dat 1 jaar ofzo ?
pi_118181837
Overigens moeten overheidsdiensten wel gegevens eens gaan koppelen ja.

In Amsterdam waren toch 30.000 mensen zoek, die wel een uitkering kregen, maar er niet woonden ?

Dat kan ik dan niet begrijpen zulke dingen.
pi_118181940
Dit stuk begrijp ik dan niet

quote:
Politie en justitie vermoedden dat hij die buit heeft binnengehaald bij inbraken. Die informatie konden ze in dit geval uitwisselen met de betreffende uitkeringsinstantie en de gemeente. Maar meestal kan dat niet
Maar verderop staat dat ze het alleen mogen doorgeven na toestemming van de korpsbeheerder.
Nou dat lijkt me niet zo moeilijk.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:36:30 #66
3542 Gia
User under construction
pi_118182827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Precies de meeste oudere mensen willen helemaal niet samenwonen, vanwege de kinderen bv, vanwege het niet meer kunnen aanpassen aan elkaar bij samenwonen, vrijheid e.d.

Terwijl de relatie vooral bestaat uit voor elkaar zorgen en gezelschap hebben. Iets wat de overheid mede zelf heeft gecreëert door oudere mensen langer zelfstandig te laten wonen.
Als je zo gehecht bent aan je vrijheid en privacy, dan hoef je toch geen 7 dagen per week op elkaars lip te zitten. Niemand zegt dat je dagenlang alleen in huis moet zitten. Je mag gerust iemand opzoeken voor een praatje, of een bakkie. Maar als dat dagelijks bij dezelfde persoon is, is dat meer dan alleen gezelschap houden.
pi_118182909
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef Gia het volgende:
Als je zo gehecht bent aan je vrijheid en privacy, dan hoef je toch geen 7 dagen per week op elkaars lip te zitten. Niemand zegt dat je dagenlang alleen in huis moet zitten. Je mag gerust iemand opzoeken voor een praatje, of een bakkie. Maar als dat dagelijks bij dezelfde persoon is, is dat meer dan alleen gezelschap houden.
Een week wel, en 2 weken niet, mag ook niet. (Je zult maar een eind uit elkaar wonen en moeite hebben om de reiskosten te kunnen betalen...)
pi_118183153
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Je weet best dat tegenwoordig heel veel oude mensen voor elkaar zorgen en weet je wat ?
De meeste zorg heb je elke dag nodig. Maar laat maar een zorgverlener komen, betaal je dat liever dam de 600 euro samenwoonkorting ?
pi_118183280
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:44 schreef macca728 het volgende:
Je weet best dat tegenwoordig heel veel oude mensen voor elkaar zorgen en weet je wat ?
De meeste zorg heb je elke dag nodig. Maar laat maar een zorgverlener komen, betaal je dat liever dam de 600 euro samenwoonkorting ?
Met een beetje pech zelfs 2 zorgverleners...

[ Bericht 1% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 19-10-2012 19:54:10 ]
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:54:30 #70
3542 Gia
User under construction
pi_118183544
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Als je aan kan tonen dat je zorgt voor een hulpbehoevende, dan gelden er mildere regels. Maar je weet best dat het daar in dit topic niet om gaat.

http://books.google.nl/bo(...)C4BA&ved=0CEoQ6AEwAw
pi_118183552
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

2 zorgverleners...
Zeker 2 zorgverleners (elke dag nog andere ook vaak zodat je helemaal geen vertrouwensband hebt) en een blik extra controleurs voor de huisbezoeken

En laten we het nog maar niet hebben over ouderen die een operatie hebben gehad en naar huis worden gestuurd omdat een goede vriend of vriendin bepaalde zorg kan verlenen op dagelijkse basis.

Als dat niet zou kunnen moet je deze ouderen opvangen in verpleeghuizen a 1000 euro per dag of zoiets. Want stel je voor dat de buren het doorgeven.
pi_118183608
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je aan kan tonen dat je zorgt voor een hulpbehoevende, dan gelden er mildere regels. Maar je weet best dat het daar in dit topic niet om gaat.
Het gaat hier om de vele grensgevallen. En wat is hulpbehoevend ? Een heleboel ouderen zullen elkaar gezelschap houden en voor elkaar zorgen zonder dat ze perse hulpbehoevend zijn.
pi_118183627
Mensen die deze maatregel goedpraten... Werkelijk ongelooflijk. Realiseren jullie je wat een impact dit heeft op mensen hun privacy? En wat te denken van machtsgeile ambtenaren, of de gevolgen van mensen hun inkomen afnemen. Ik vind dat men de kosten van fraude maar voor lief moet nemen. Peanuts.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:58:08 #74
3542 Gia
User under construction
pi_118183696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gaat hier om de vele grensgevallen. En wat is hulpbehoevend ? Een heleboel ouderen zullen elkaar gezelschap houden en voor elkaar zorgen zonder dat ze perse hulpbehoevend zijn.
Dan moet je dat niet meer dan drie dagen met dezelfde persoon doen, want dan is er duidelijk sprake van een gezamelijke huishouding.

Zie overigens ook de link in mijn vorige post.
pi_118183719
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:54 schreef Gia het volgende:
Met de ouderdom komen de gebreken. Ik kan me prima voorstellen dat je het op een gegeven moment in je eentje niet meer kan bolwerken, maar samen elkaar prima kunt aanvullen. Als beloning voor het ontlasten van de zorg, krijg je dan echter een boete.

AOW hoort gewoon persoonsgebonden te zijn, onafhankelijk van je leefsituatie. Mensen zullen dan wellicht ook eerder geneigd zijn om te gaan samenwonen zodat ze ietsje ruimer kunnen leven met als bijkomend voordeel dat er weer een woning vrijkomt.
pi_118183991
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Met de ouderdom komen de gebreken. Ik kan me prima voorstellen dat je het op een gegeven moment in je eentje niet meer kan bolwerken, maar samen elkaar prima kunt aanvullen. Als beloning voor het ontlasten van de zorg, krijg je dan echter een boete.

AOW hoort gewoon persoonsgebonden te zijn, onafhankelijk van je leefsituatie. Mensen zullen dan wellicht ook eerder geneigd zijn om te gaan samenwonen zodat ze ietsje ruimer kunnen leven met als bijkomend voordeel dat er weer een woning vrijkomt.
Ja ik vind het op zich al raar dat AOW dat niet is. Het is en recht waar iedereen recht op hebt en waar iedereen premie voor hebt betaald.

De voordelen die jij zegt + minder zorgkosten. Denk ook aan minder kans op dementie als mensen veel contact met elkaar hebben.

Voor veel ouderen zijn de regels met de AOW gewoon veels te onduidelijk nu.
pi_118184293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef macca728 het volgende:
De voordelen die jij zegt + minder zorgkosten.
Komt nog bij dat het zeer waarschijnlijk ook nog eens 1 maal huurtoeslag scheelt. :o
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:25:24 #78
3542 Gia
User under construction
pi_118185065
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dus echtparen ook twee keer een allenstaande AOW?

Prima, kan ik me wel in vinden. Maar wie gaat dat betalen?
pi_118185150
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:25 schreef Gia het volgende:
Dus echtparen ook twee keer een allenstaande AOW?
Lijkt mij niet meer dan redelijk. (niet meer dan normaal zelfs.)

quote:
Prima, kan ik me wel in vinden. Maar wie gaat dat betalen?
Wie zegt dat dat netto geld kost?
pi_118186003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Lijkt mij niet meer dan redelijk. (niet meer dan normaal zelfs.)

[..]

Wie zegt dat dat netto geld kost?
AOW alleenstaanden ¤ 1.085,63

AOW Getrouwd of samenwonen met partner 65 plus ¤ 756,39
beiden zijn per maand exclusief vakantietoeslag

Wat ook weer gelijk duidelijk maakt waarom de gemeentes zich bezig houden met het opsporen van misbruik van AOW voor alleenstaanden waar men geen recht op heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')