quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Maax het volgende:
In cata liep je begevement zo vol met epics dat het niet meer speciaal was.
Ik heb nog niet gevraagd tot hoeveel cijfers achter de komma het nog gaat duren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:07 schreef Yaay het volgende:
[..]
Kwestie van een paar decimalen tijd voor alle Amerikaanse homo's een keer op een homoseksuele president gaan stemmen
Nou, ik heb geen idee wat er bedoeld wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:46 schreef Roolio het volgende:
Begevement is wel een goed woord eigenlijk. Bekt lekker en volgens mij snapt iedereen nog wat je bedoelt ook. Vaker gebruiken!
Al die andere game-termen van dat spel snap ik ook niet, maar 'begevement' betekent hier gewoon 'op een gegeven moment' lijkt me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen idee wat er bedoeld wordt.
![]()
Ik heb eens gekeken in het originele topic.
![]()
Dat is pas echt een andere taal.
Check de titel van deze reeks eens ...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef He-man- het volgende:
Maar goed ik vind een letter vergeten niet z'n halszaak, maar het is meer een originele spelfout in de context zo.
Wat valt er dan nog op te lossen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:49 schreef Patrick.L het volgende:
Hij is in fysiek opzicht geen schim meer van wat 'ie 30 jaar geleden was, ik ben zeer benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Het is in ieder geval echt Argo. Want die schreef zo' n ook steeds als z,n.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/phet volgende:
[..]
Je staat nu eenmaal bij actieve topics schat. Maar goed ik vind een letter vergeten niet z'n halszaak, maar het is meer een originele spelfout in de context zo. Maar als je naar de spelfout zelf kijkt is het eerder iemand die zich vertikt. Verder kan het me ook vrij weinig boeien.
Fijne avond verder.
En de fout is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:34 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog op te lossen?
Je bent een schim van de persoon die je was, als hij dus géén schim meer is, dan is hij toch weer dezelfde?quote:
Bellende bijen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:09 schreef RonnieHansen het volgende:
Als je bij op dat tijdstip had aangebeld, zou ik je binnen hebben gelaten. Ik zou je een gigantische kanl voor je harses hebben gegeven en vast hebben gebonden in de kelder met een prop in je trul.
Het is even zoeken maar je hem eenmaal hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:23 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ja, de clue van jouw post was dat hij stil was nadat City verloor. Dat was blijkbaar een comeback op de foto vlak na zijn hattrick..
Maar dat werkt niet echt als dit geen City-topic is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is even zoeken maar je hem eenmaal hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jouw zin is ook behoorlijk krom RC!wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:16 schreef Zeurberus het volgende:
Nadeel is dat ik enorm voor het blok gegooid werd.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:37 schreef Entrepreneur. het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben zo'n 2 maanden geleden begonnen aan een opleiding die achteraf gezien toch niet zo goed bevalte en ik ben dus inmiddels gestopt met die opleiding.
Ik dacht dat we nou wel wisten dat de aarde niet plat is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan de platte grond dan verplaatsen, zodat je alsnog alles ingezoomed kan bekijken.
Google even een computer cursus
Waterpijl, de tegenhanger van de vuurpijl.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bizarre loop van het waterpijl.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |