Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik heb het echt super naar m'n zin. Zoveel te doen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor de rest vind ik MoP een super expansion, zoveel beter dan Cata
Zover zou ik nog helemaal niet vooruitplannen als je nog moet beginnen... Je bent al minstens 150 uur kwijt aan het tot 90 levelen van je eerste character. Daarna gaan anderen wel een stukje sneller, maar toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Zou dit logisch zijn?
Paladin - Blacksmithing & Engineer Goblin
Priest - Enchanting & Tailoring
Monk - Alchemy & Herbalism
Hunter - Leatherworking & Skinning
Death Knight - Jewelcrafting
Dwarf - Engineering Dwarf & Inscription.
in de OP staat een [quote] en daarin staat als het goed is het gross van Fok! en op welke realm ze zitten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik koop morgen de Battleset + expansions en ga ik vrijdag beginnen.
Heb heel veel toetsen deze week, ook vrijdag. Dus moet goed leren
Met deze hulpservice kom ik al een heel eind.
Welke realm spelen jullie?
In Halfhill in Valley of the Four Winds zitten verschillende cooking masters die je dingen kunnen leren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:55 schreef Olment het volgende:
Hoe en waar begin je eigenlijk cooking? Ik heb volgens mij tot level 600 geleerd in ORG, maar geen nieuwe recipe's ofzo gekregen.
Hmm, vanavond maar es kijken dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:57 schreef Abby79 het volgende:
[..]
In Halfhill in Valley of the Four Winds zitten verschillende cooking masters die je dingen kunnen leren.
wowquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:58 schreef Olment het volgende:
Hmm, vanavond maar es kijken dan.
Heb volgens mij die hele Four Winds area overgeslagen
pffquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow
cooking to level 600 komen zonder ooit in Halfhill te zijn geweest
Niemand verplicht je, maar als je graag je wil gaan raiden, en dus valor gear wil kopen, dan zal je toch moeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Die niemand je verplicht te doen(ik blijf daar bij hoor!)
ik vind het zo belachelijk dat je een bepaalde rep met een faction moet hebben voordat je raidgear kan kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Niemand verplicht je, maar als je graag je wil gaan raiden, en dus valor gear wil kopen, dan zal je toch moeten.
En dan nog als je ze elke dag doet dan ga je veel sneller dan de gear die je kopen kan!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Niemand verplicht je, maar als je graag je wil gaan raiden, en dus valor gear wil kopen, dan zal je toch moeten.
Dat vind ik juist van niet. Je moet (nu nog) veel moeite doen voordat je goed gegeared bent. een beetje zoals het in vanilla was.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:43 schreef Olment het volgende:
[..]
ik vind het zo belachelijk dat je een bepaalde rep met een faction moet hebben voordat je raidgear kan kopen.
Als het zo was zoals in bc/wotlk dat je wel gear kon kopen maar dat die meestal crap was of "niet nodig" voor te raiden, dan was het geen probleem.
Maar je MOET die bepaalde gear hebben anders heb je gewoon geen kans voor raids. Beetje gaar om zo mensen "te pushen" om dailys te doen
Dat moment komt straks ook gewoon weer hoor. Duurt alleen iets langerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Maax het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van niet. Je moet (nu nog) veel moeite doen voordat je goed gegeared bent. een beetje zoals het in vanilla was.
In cata liep je begevement zo vol met epics dat het niet meer speciaal was.
Ik ben er inderdaad bang voor. Laat het voor mij part maar veels te moeilijk zijn om raid gear te halen..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat moment komt straks ook gewoon weer hoor. Duurt alleen iets langer
(En begevement bestaat niet, dat is 'op een gegeven moment', dat is in tekst vorm niet zomaar af te korten)
k zag je (ninja)edit wel ^^quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:22 schreef Blistering het volgende:
M'n priest ben ik op lvl 87 al een beetje zat, vind shadow echt niet leuk
Nu m'n hunter aan het levellen, dat is wel tof! Met m'n vaste pet die ik al jaaaaaaaaaren heb, ParisHilton de cat
8 jaar geleden toen ik begon met WoW was m'n eerste char een NE Hunter, toen was m'n eerste pet zo'n cat uit teldrassil en die heette ook ParisHilton![]()
Ik heb jaren geleden met mijn hunter ook zo'n pet gehaald, ook uit Teldrassil. Was best tricky nog als level 20 orc hunterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:22 schreef Blistering het volgende:
M'n priest ben ik op lvl 87 al een beetje zat, vind shadow echt niet leuk
Nu m'n hunter aan het levellen, dat is wel tof! Met m'n vaste pet die ik al jaaaaaaaaaren heb, ParisHilton de cat
8 jaar geleden toen ik begon met WoW was m'n eerste char een NE Hunter, toen was m'n eerste pet zo'n cat uit teldrassil en die heette ook ParisHilton![]()
Damn, das al een aardige waslijstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef Junglebeast het volgende:
Zo net besloten om mijn 3de char geen Druid word, maar mijn Shaman. Waarschijnlijk met de combo Resto/Ele.
Ik heb de volgende combo's
Mage - Ench/Tailor
DK - Mining/Skinning
Shaman - Herb/Alch
Druid - LW/JC
Rogue - Mining/Skinning
Paladin - JC/Mining
Priest - Ench/Engineering
Hunter - Herb/Inscription
Druid 2 - Herb/Alch
Warrior - BS/Mining
Monk - nog te bepalen.
Ja zijn ook allemaal 85 of hoger. En de skills is ook 525 en hoger. Fijn dat ik min of meer zelfstandig alles kan maken. Op wat bepaalde recepten dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn, das al een aardige waslijst
Als ik mijn chars zou moeten gaan noemen wordt de lijst een stuk korter.
Trouwens, mijn main is een shaman, maar helemaal tevreden ben ik er niet over. vind de 85 na 90 en wat je krijgt maar beetje triest.
Heb hetzelfde met m'n druid eigenlijk. Is mijn main, maar vind op dit moment m'n hunter fijner spelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Trouwens, mijn main is een shaman, maar helemaal tevreden ben ik er niet over. vind de 85 na 90 en wat je krijgt maar beetje triest.
Vind die achievement zo'n bullshit, als je die wilt halen ben je bijna verpicht om 5 chars te maken, of om ze te halen en daarna gelijk weer weg te doen voor een nieuwe. (je profession dan)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb hetzelfde met m'n druid eigenlijk. Is mijn main, maar vind op dit moment m'n hunter fijner spelen.
Heb nu:
90 Druid: Leatherworking + Jewelcrafting
90 Warrior: Skinning + mining
90 Hunter: Engineering + Enchanting
85 Shaman: Enchanting
85 Paladin: Blacksmithing + Jewelcrafting
85 Rogue: Alchemy + Herbalism
85 Mage: Tailoring + Inscription
Moet alleen nog tailoring en blacksmithing naar 600 doen voor die Master of All achievement.
Nee hoor. Ik heb nu alles behalve Blacksmithing, Tailoring en Skinning op 600 (ok voor Leatherworking ben ik geholpen met leather van guildies), en heb nog maar 2 chars op 90 (Shaman met Engi/Mining en Druid met Herb/Alch).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef Olment het volgende:
Vind die achievement zo'n bullshit, als je die wilt halen ben je bijna verpicht om 5 chars te maken, of om ze te halen en daarna gelijk weer weg te doen voor een nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
damn, ut zit je niet mee héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Server lag....or server crash....TIJDENS MIJN LFR.......
GODVER DE GODVER!
Net al uit de LFR queue gedonderd, op de één of andere manier.
En nu dit!![]()
Mining geeft ook nog een redelijke stamina buff (hoewel ik geen idee heb hoeveel die is op lvl 90), dus dat is ook wel leuk, zeker als je tank specced bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:33 schreef Olment het volgende:
ben er wel over aant denken om op mijn paladin mining erbij te pakken, JC recipe's discoveren gaat tog langzaam zonder iemand die ores kan leveren
das mooi kut, mja, k ben toch op mijn werkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Zijn een groot aantal servers offline atm.
Biertje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef Bienelientjee het volgende:
* Maakt nog een lekker kopje thee! *
Niet alles was down....Het begon met enkele realms van bepaalde Battlegroups (engels, duits en frans):quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Hathor het volgende:
Yep, alles plat, kan op geen enkele realm inloggen op het moment. Het begon eerst met een latency van lik me reet, en daarna was alles gewoon plat.
Mjah...als ik alles zeg bedoel ik uiteraard de realms waarop ik zelf speel, en dat zijn er 3, en die zijn allemaal plat voor me momenteel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Niet alles was down....Het begon met enkele realms van bepaalde Battlegroups (engels, duits en frans):
http://eu.battle.net/wow/en/status#status=down
Dit is een recente Blue Post:
OK strike what I said, it seems it's spreading. We're looking into it still, sorry about this everyone.
Ik werk ook in het weekend, niet iedereen heeft een maandag - vrijdag baanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Olment het volgende:
hebben jullie geen school of werk ofzo? het is tog nog steeds een doordeweekse donderdag meen ik.
edit: Diablo topic was het ook al zo druk ^^
Ik heb geen problemen overigens, ben gewoon online.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Hathor het volgende:
Yep, alles plat, kan op geen enkele realm inloggen op het moment. Het begon eerst met een latency van lik me reet, en daarna was alles gewoon plat.
Niet dat ik me hoef te verantwoorden, maar ik ben afgestudeerd (hbo), werkloos, werkzoekende.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Olment het volgende:
hebben jullie geen school of werk ofzo? het is tog nog steeds een doordeweekse donderdag meen ik.
Nordrassil staat voor mij op Offline, Terokkar en Bronzebeard staan wel online, maar inloggen lukt niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen overigens, ben gewoon online.
was ook niet zo bedoeld, verbaasde me er meer over dat veel ineens begonnen over offline realms en toen had ik zoiets van hmmm.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Niet dat ik me hoef te verantwoorden,
Hihi, maar 2 hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
was ook niet zo bedoeld, verbaasde me er meer over dat veel ineens begonnen over offline realms en toen had ik zoiets van hmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |