abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118458148
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

De OP vind je hier.

Veel succes iedereen met het vinden van een baan. ^O^

*Mensen die zich geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We hoeven dat gepoch er niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht erop kunnen eigen topics geopend worden.
pi_118458988
*O* Dinsdag op gesprek voor hopelijk mijn nieuwe baan!!!! Ik wil deze echt zoooo graag hebben.....
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_118459280
Ik zit al sinds augustus in een sollicitatieprocedure en heb nog steeds geen zekerheid :{
Maar we houden vol!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:05:29 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118460194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit al sinds augustus in een sollicitatieprocedure en heb nog steeds geen zekerheid :{
Maar we houden vol!
:D ze nemen de tijd :')
pi_118461016
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar we houden vol!
Ik hoop toch niet dat ze bij mij er zo lang over gaan doen :')
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_118461901
De uitzendbureaus hebben er weer zin in (gisteren + vandaag):

"Jij was hier laatst toch ook? Was er iets niet duidelijk?"
"We hebben geen openstaande vacatures." (wat zijn die papiertjes die voor jullie ramen hangen dan)
"Ik kan je nu niet helpen, maar hou onze website in de gaten."
pi_118461968
ik ben vandaag voor het eerst in mn leven naar een uitzendbureau geweest. het duurde welgeteld 20 seconden. het was er zo druk dat je minstens een kwartier moest wachten voor je aan de beurt kwam. morgen miss en anders maandag nog maar x proberen.
pi_118461981
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef Balisto het volgende:
De uitzendbureaus hebben er weer zin in (gisteren + vandaag):

"Jij was hier laatst toch ook? Was er iets niet duidelijk?"
"We hebben geen openstaande vacatures." (wat zijn die papiertjes die voor jullie ramen hangen dan)
"Ik kan je nu niet helpen, maar hou onze website in de gaten."
Fijn volk daar moet je het van hebben. Een keer voor een uitzendbureau gewerkt als jonkie daarna nooit meer. Moet er niks van hebben.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118462164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef mooiboy89 het volgende:
ik ben vandaag voor het eerst in mn leven naar een uitzendbureau geweest. het duurde welgeteld 20 seconden. het was er zo druk dat je minstens een kwartier moest wachten voor je aan de beurt kwam. morgen miss en anders maandag nog maar x proberen.
En als het dan weer vrijwel leeg is moet je alsnog een afspraak maken voor een gesprek :')
pi_118462220
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef mooiboy89 het volgende:
Ik vind een kwartier wel meevallen hoor, meestal (zo ging het in mijn tijd), gaven ze dan alvast een kaart waarop je zelf je gegevens kon invullen, en als je daarmee klaar was dan had je gelijk een gesprekje, overigens is het misschien slim om alvast online je gegevens in te vullen, en vervolgens naar het uitzendbureau te gaan, dat staat proactief, en scheelt weer suf invulwerk voor hen.

Ik heb eigenlijk altijd wel goede ervaringen met uitzendbureaus gehad, enige wat wel eens gebeurde was dat een baan via hun kant eerder werd opgezegt als verwacht, anderzijds heb ik ook vaak genoeg opgezegt van mijn kant, dat weet je nu eenmaal.

Belangrijkste bij uitzendbureau is dat je afspraken nakomt en vaak je gezicht laten zien, als je toch in de buurt bent, gewoon even vragen of er misschien nieuwe dingen zijn, probeer ook een vast contact persoon te krijgen en vertel wat je droombaan is, ze zullen dan toch sneller aan je denken dan de gemiddelde uitzendkracht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_118462291
lol wat een drama en dan zul je straks zien dat ze met allemaal kutbaantjes aankomen voor amper 10 e per uur gaat toch nergens meer over
pi_118462310
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef mooiboy89 het volgende:
lol wat een drama en dan zul je straks zien dat ze met allemaal kutbaantjes aankomen voor amper 10 e per uur gaat toch nergens meer over
En jouw droombaan is?
pi_118462334
ik wil koerierswerk doen met name savonds/snachts.
pi_118462429
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef mooiboy89 het volgende:
Reken maar dat je met uitzendwerk niet veel meer verdient dan minimum.
pi_118462444
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:57 schreef mooiboy89 het volgende:
ik wil koerierswerk doen met name savonds/snachts.
Hier staan er best veel: http://www.indeed.nl/Koerier-vacatures
Bij medische instellingen zijn ook vaak koeriers nodig, misschien wat open sollicitaties doen daar?
pi_118462471
@raptor, bedankt voor de tip, zal er eens kijken.

@balisto, ik kan snachts werken dan kun je toch wel meer verdienen dan 10 e pu als 23 jarige?
pi_118462495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:00 schreef Balisto het volgende:

[..]

Reken maar dat je met uitzendwerk niet veel meer verdient dan minimum.
Ik denk dat uitzendwerk vooral geschikt is om ervaring op te doen, zo tussen me 20e en 25e vrijwel alleen uitzendwerk gedaan, maar daarom nu wel kennis van heel veel verschillende sectoren, iets wat in me werk nog steeds dagelijks van pas komt :)
pi_118462580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat uitzendwerk vooral geschikt is om ervaring op te doen, zo tussen me 20e en 25e vrijwel alleen uitzendwerk gedaan, maar daarom nu wel kennis van heel veel verschillende sectoren, iets wat in me werk nog steeds dagelijks van pas komt :)
Wat voor werk is dan juist geschikt om op een hoger gemiddeld uurloon te komen voor een relatief kortere periode (6 maanden)?
pi_118462678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef mooiboy89 het volgende:

[..]

Wat voor werk is dan juist geschikt om op een hoger gemiddeld uurloon te komen voor een relatief kortere periode (6 maanden)?
Schoonmaakwerk betaald gemiddeld wel redelijk naar mijn weten.
Sommige horeca ook wel, maar dan moet je het wel van je fooi en zwarte deel hebben, mijn vriend werkte bij een topzaak in Amsterdam en die had sommige avonden een bonus + fooi van boven de 100 euro op ze basis loon.

En als je echt lui wilt zijn dan kun je nog altijd aan medicijn test programma's mee doen :)
pi_118462745
thanks, hoe betaalt dat medisch testprogramma?
pi_118462892
lol ik zit op zo'n site te kijken. uiteraard scrol ik meteen door naar het vergoedingskopje.

Vergoeding
Er is een vergoeding van 10 euro voor het deelnemen, welke je ontvangt in de vorm van een boekenbon.
pi_118462901
pi_118463202
quote:
interessant, het betaalt erg goed en je hoeft er weinig voor te doen.
pi_118464395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Schoonmaakwerk betaald gemiddeld wel redelijk naar mijn weten.
Valt ook tegen hoor. Op meer dan 9 euro per uur hoef je niet te rekenen (wel meer dan outbound callcenterwerk). En het is meestal maar 2 uurtjes per dag, dus veel schiet je er niet mee op.
pi_118464570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef Balisto het volgende:

[..]

Valt ook tegen hoor. Op meer dan 9 euro per uur hoef je niet te rekenen (wel meer dan outbound callcenterwerk). En het is meestal maar 2 uurtjes per dag, dus veel schiet je er niet mee op.
Het is over algemeen relaxed werk.
pi_118465268
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is over algemeen relaxed werk.
Daar vergis je je ook lelijk in. Bij veel bedrijven heb je je te houden aan een bepaalde tijd om iets schoon te maken.
pi_118465296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Daar vergis je je ook lelijk in. Bij veel bedrijven heb je je te houden aan een bepaalde tijd om iets schoon te maken.
Dat heb je in elk werk, of dacht je dat ik ongelimiteerd tijd heb om een stuk software te schrijven ;)
Het is vooral relaxed in de zin dat je veel vrijheid hebt en met weinig anderen te maken hebt.
pi_118466586
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Alles grondig schoonmaken is vaak niet nodig. In kantoren is het vooral prullenbakjes legen en stofzuigen, bureaus zijn zelden zo smerig dat je ze af hoeft te nemen, dat is wel relaxt. Plees schrobben is een ander verhaal natuurlijk.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:58:44 #29
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118468790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:21 schreef mooiboy89 het volgende:

[..]

interessant, het betaalt erg goed en je hoeft er weinig voor te doen.
Lekkere instelling heb jij.

Je leest wel door de eurotekentjes die voor je ogen staan heen dat er middelen op je getest worden?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:30:00 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118470045
Hmz,

Ik heb 12 jaar bij mijn werkgever in functie 1 gewerkt. In Maart 2012 ben ik op verzoek functie 2 gaan bekleden, terwijl iemand anders functie 1 overnam. Per 1 Augustus ben ik middels de kantonrechtersformule op basis van het afspiegelingsbeginsel ontslagen uit functie 2. De vaststellingsovereenkomst meldt

quote:
• Swets voor ontslag in aanmerking komt nu hij binnen de organisatie een unieke functie bekleedt en deze functie ten gevolge van de hierboven geschetste omstandigheden komt te vervallen, waarbij geen sprake is van onderlinge uitwisselbaarheid met andere functies;
• Bedrijf heeft onderzocht of ander passend werk voor Swets binnen haar organisatie beschikbaar was. Partijen echter hebben moeten constateren dat een passende functie, aansluitend bij de capaciteiten, ervaring en salarisniveau van Swets, niet voorhanden is
Per 1 Oktober staat er een vacature voor Functie 1 op de website van mijn werkgever...

Is er nu iets van een claim te maken op basis van zoiets als Wederindiensttredingsvoorwaarde?
pi_118470490
Je kunt het proberen, maar dan zul je ook geen aanspraak kunnen maken op de ontslagvergoeding denk ik.

En gewoon bellen en gaan praten? Ze weten wat je kunt toch? Claimen is niet echt een prettige manier om terug te keren toch?
pi_118470508
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz,

Ik heb 12 jaar bij mijn werkgever in functie 1 gewerkt. In Maart 2012 ben ik op verzoek functie 2 gaan bekleden, terwijl iemand anders functie 1 overnam. Per 1 Augustus ben ik middels de kantonrechtersformule op basis van het afspiegelingsbeginsel ontslagen uit functie 2. De vaststellingsovereenkomst meldt

[..]

Per 1 Oktober staat er een vacature voor Functie 1 op de website van mijn werkgever...

Is er nu iets van een claim te maken op basis van zoiets als Wederindiensttredingsvoorwaarde?
Toen bij mijn liefste iets dergelijks geflikt werd, maar dan voor een hele groep, massa-ontslag met sociaal plan overeengekomen tussen werkgever en vakbond, had de vakbond geen zin om er iets aan te doen toen er binnen een half jaar weer nieuw volk aangetrokken werd.

Maar ik zou het uitzoeken als ik jou was.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:44:24 #33
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118470616
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:40 schreef happyme28 het volgende:
Je kunt het proberen, maar dan zul je ook geen aanspraak kunnen maken op de ontslagvergoeding denk ik.

En gewoon bellen en gaan praten? Ze weten wat je kunt toch? Claimen is niet echt een prettige manier om terug te keren toch?
Ik heb ze nog gesproken over mijn getuigschrift, heb laten weten dat ik nog beschikbaar ben voor de vrijgekomen functie maar blijkbaar staat iemands trots in de weg ofzo :)
pi_118470748
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz,

[..]

Als je dit leest wel, lijkt mij:
https://www.werk.nl/werk_(...)ondenontslagaanvraag
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:48:22 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118470783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:47 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Als je dit leest wel, lijkt mij:
https://www.werk.nl/werk_(...)ondenontslagaanvraag
Maar dit ontslag is niet via UWV gegaan maar via de Kantonrechter.
pi_118470942
Oh, ik dacht dat het sowieso via UWV gaat... Sorry, maar dan weet ik het niet.

En in de vaststellingsovereenkomst staat niet iets over deze voorwaarde? Lijkt me dat dat daarin vermeld moet zijn?

Heb je een juridisch adviseur die je kunt vragen? Het uitzoeken waard lijkt me.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:53:33 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118471006
Ik heb de advocaat gemailed, krijg automatisch antwoord terug dat ze op sabbatical is :D Zal maandag wel eens bellen met het kantoor.
pi_118471446
Maar ben je niet bang, dat als ze je de baan moeten geven dat je binnen een paar maanden zelf wel weg gaat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:07:14 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118471637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:03 schreef Ticootje het volgende:
Maar ben je niet bang, dat als ze je de baan moeten geven dat je binnen een paar maanden zelf wel weg gaat?
Ik wil gewoon alle mogelijkheden in kaart hebben :)
pi_118471715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:47 schreef Balisto het volgende:

[..]

Alles grondig schoonmaken is vaak niet nodig. In kantoren is het vooral prullenbakjes legen en stofzuigen, bureaus zijn zelden zo smerig dat je ze af hoeft te nemen, dat is wel relaxt. Plees schrobben is een ander verhaal natuurlijk.
Als je kunt schoonmaken zijn kantoren redelijk relaxed. Maar de laatste tijd halen ze de tijd die je hebt enorm naar beneden. Er staan hier grote kantoren van drie verdiepingen die binnen 2 uur helemaal klaar moeten zijn, en dat doe je of alleen, of met z'n tweeën. Vakantiehuisjes zijn enorm zwaar...
pi_118471724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wil gewoon alle mogelijkheden in kaart hebben :)
Zou je de baan willen dan? Als dat een mogelijkheid is?

De manier waarop je weg bent gegaan, dat kan toch niet meer? Toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118472039
Inderdaad, waar is je eigen trots Swets want zoals je het zegt lijkt het nu alsof je het allemaal maar pikt? Je zou ze in niet mis te verstane woorden moeten vertellen dat je niet zo met je medewerkers om kan gaan als werkgever.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:18:53 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118472123
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Inderdaad, waar is je eigen trots Swets?
Ik heb een gezin van 5 personen. Die moeten eten. Ik zie sowieso niet in wat het met mijn trots te maken zou hebben.
pi_118472245
Dat is allemaal natuurlijk heel erg vervelend, maar op de manier zoals je bent weggewerkt uit het bedrijf zou ik toch zeker mijn bedenkingen hebben om met hangende pootjes terug te gaan en door het stof te gaan voor een nieuwe kans. Mochten ze een gesprek initieren dan is dat wel een uitgelezen kans om flink van je af te bijten over hoe ze je daar hebben behandeld.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:25:48 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118472377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat is allemaal natuurlijk heel erg vervelend, maar op de manier zoals je bent weggewerkt uit het bedrijf zou ik toch zeker mijn bedenkingen hebben om met hangende pootjes terug te gaan en door het stof te gaan voor een nieuwe kans. Mochten ze een gesprek initieren dan is dat wel een uitgelezen kans om flink van je af te bijten over hoe ze je daar hebben behandeld.
Door het stof? Ik zeg toch nergens dat ik door het stof ga? Zou niet de eerste keer zijn dat ze me terug vragen.

En nogmaals, voorlopig heb ik 40% minder inkomen en weinig concreet uitzicht op beter. Het is crisis he.

Al dat gelul hier dat iedereen maar de meest kutterige baantjes zou moeten aannemen want "werk is werk" Maar al zou ik via een slinkse omweg mijn oude baan terug kunnen krijgen is dat opeens in strijd met trots :D

Ik zou zo beginnen en vanuit een heel wat riantere positie verder solliciteren.
pi_118472659
Zo zie ik het ook Swets. Je kunt rustig verder solliciteren en dan is het je eigen keuze om weg te gaan. Weet natuurlijk niet of ze je weer aan (moeten) nemen voor hetzelfde slalaris?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:35:54 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118472826
Voorlopig is alles vooruitlopen op de muziek. Ik weet helemaal niet of die Wederindiensttredingsvoorwaarde uberhaupt van toepassing is :) En ALS die van toepassing is gaat het inderdaad om dat soort voorwaarden. En of mijn situatie tussentijds veranderd.
pi_118485582
Mocht even duren, maar sinds woensdag mag ik mij uitschrijven uit deze thread met een vaste aanstelling. Heb alleen gelurkt maar daar enorm veel van geleerd. Had simpelweg weinig toe te voegen. Ben 'maar' 3 maanden werkloos geweest, met een callcentre baan van 2 weken als opvang, dus de schade valt nog mee.

Ben blij dat ik ingestroomd ben in dezelfde branche en functie als wat ik al deed met uitzicht op meer. Mijn vorige werkgever had een mooi doel maar helaas is die niet gehaald. Mijn nieuwe werkgever heeft dat doel al geruime tijd behaald en kijkt naar uitbreiding. Mijn ervaring sprak hun aan evenals het feit dat ik uit een bedrijf kom waar loon niet op een staat maar hart voor de zaak.

Het is een kleine branche, dus ze wisten hoe mijn vorige werkgever er voor stond. Tijdens het sollicitatie gesprek kwam die minachting nogal direct naar voren. Positieve kant daarvan is dat ik de enige ben sinds lange tijd die een sollicitatie had met de CEO. Nadeel is dat ik enorm voor het blok gegooid werd. Mijn antwoord is en blijft dat ik veel geleerd heb van mijn werkzaamheden bij mijn vorige werkgever, het zij positief of negatief. Dus niet mijn vorige werkgever afgekraakt, hoewel zij daar aardig op aanstuurden. Die arrogantie is mij niet in de koude kleren gaan zitten, maar uiteindelijk besloten via recruiter om toch door te gaan met de onderhandelingen. Ik zat thuis op de bank met ww en alles is beter dan die situatie

Gelukkig ben ik gewend vanuit mijn oude werkgever om meer hart voor de zaak te hebben dan netto loon dus dat past goed in de bedrijfssfeer. Het loon is niet optimaal (momenteel bruto hetzelfde als vorige baan, maar netto minder) maar er zijn groei mogelijkheden en ik ben verdomd blij dat ik een passende baan heb gevonden. Niet alleen qua salaris maar vooral qua sfeer en werkzaamheden. Een deel van mijn vriendengroep verdiend aanzienlijk meer maar is niet blij met waar ze nu zitten, zowel als bedrijf als functie. Dan maar minder geld, maar heb het wel naar mijn zin en dat telt enorm. Misschien is het de euforie die spreekt na wat diepe dalen de afgelopen maanden maar ben voor nu blij waar ik zit. Geld is niet alles.

Besef goed dat de lezers hier niet altijd de vrijheid hebben om te kiezen qua werkgever maar ik geef er ook een hoop voor op met 3 uur per dag reistijd (met reiskostenvergoeding, zelfs dat heb ik eruit moeten slepen) en minder salaris. Zit wel op mijn plek qua kunnen, bedrijf en collega's. De reistijd en salaris zijn het volgende agendapunten met de onderhandelingen, maar voor nu ben ik 3 maanden vrij van ww. Dat telt het meest voor mij.

Mijn advies? Het kan aan de andere kant van het land liggen qua werk, maar als het bij je past, solliciteer altijd. Heb uiteindelijk boven hun geboden bruto salaris gekregen en reiskosten, na wat onderhandelingen met uitzicht op meer. Dus zelfs als het beneden je salaris niveau ligt, altijd even praten.

Heeft er voor gezorgd dat ik nu prima op mijn plek zit en over twee maanden zie ik wel of ik nog steeds prima op mijn plek zit. Het blijft beter dan thuis zitten

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeurberus op 27-10-2012 01:40:57 ]
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_118491393
Mee eens, hart voor de zaak gaat boven loon.

Soms mis ik dat nog wel eens bij collega's.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:35:18 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118500099
Ik zat eens even door geaccrediteerde HBO Bachelor opleidingen te browsen. Jammer dat er een (enorm) fiscaal voordeel wordt gegeven aan werkgevers die de opleiding betalen. Als je dus werkloos bent en zo'n opleiding wil beginnen betaal je de hoofdprijs :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')