Gewoon bij allebei.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga ik al bij Loekie B doen toch
quote:
Als het jullie niks kan schelen, waarom posten jullie het elke keer danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:16 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Wat kan het ons nou schelen wat Guidetti over Manchester City tweet?Zijn vast wel andere topics waar je je frustratie kwijt kan denk ik.
Ze zijn gespannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het jullie niks kan schelen, waarom posten jullie het elke keer dan
Bans worden niet besprokenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Loek?
Of is dat een gesloten boek?
Die tweet ging over Feijenoord - Ajax he, lees mn post nog eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het jullie niks kan schelen, waarom posten jullie het elke keer dan
Dat wat ik heb gepost ook, lees anders nog eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Die tweet ging over Feijenoord - Ajax he, lees mn post nog eens.
Ja, de clue van jouw post was dat hij stil was nadat City verloor. Dat was blijkbaar een comeback op de foto vlak na zijn hattrick..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat wat ik heb gepost ook, lees anders nog eens
Oke manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:23 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ja, de clue van jouw post was dat hij stil was nadat City verloor. Dat was blijkbaar een comeback op de foto vlak na zijn hattrick..
Maar dat werkt niet echt als dit geen City-topic is.
Wat een aanstellerijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gezever hier weer zeg, dat de mods het eens netjes houden.
Oh wacht.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een aanstellerij
Neem eens voorbeeld aan Happel ofzo
quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef Muto het volgende:
Had Guidetti dan moeten tweeten dat hij hoopte dat Ajax best wel eens een gelijkspel zou pakken tegen een van de clubs?
Maar dat is met alles zo. Hier ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar actie reactie
Blijkbaar snapt hij dat niet zo goed
Kloptquote:
Nee, maar ik snap heel je punt niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Daar hoor je mij toch verder niet over?
Ik die van jou ook niet echtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap heel je punt niet.
Lexie, waar was je nou man?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
Kicke training vandaag. Die bommen in de gracht gingen echt nergens over, maken ze die zelf?
Hier wordt het vaak zelf gemaaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
Kicke training vandaag. Die bommen in de gracht gingen echt nergens over, maken ze die zelf?
Ja, dat zei ik nog tegen je.quote:
Ik heb wel even zin om te pitten ja, maar 3,5 uur slaap gehadquote:
Vannacht uurtje extra tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel even zin om te pitten ja, maar 3,5 uur slaap gehad
Daarom. 12 uur op bed en dan klokje rond slapen.quote:
Jullie hebben toch dynamite staven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier wordt het vaak zelf gemaakt
Inderdaad, godverdomme wat een geknal. Ook van die bommetjes die eerst niet af leken te gaan, toen teringhard afgingen. Heerlijke galmquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
Dat valt juist reuze mee. Helemaal in vergelijking met andere Nederlandse clubs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me op hoe bijna elke Feyenoord supporter blank is terwijl in Rotterdam de meerderheid allochtoon is. Het elftal is een betere weerspiegeling van de Rotterdamse bevolkingssamenstelling dan de supporters
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
Zag in de fanshop Feyenoord-chocoladeletters liggen. Al lijken deze me lekkerder.
[ afbeelding ]
Yes, ik ook. M'n eerste uitshirtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat shirt in je UI heb ik nog. Bazenshirt was dat.
Twee uur later zit je al over de helft van je kratje bierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat het maar gauw morgen 12:30 is, verdomme zeg.
Idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt juist reuze mee. Helemaal in vergelijking met andere Nederlandse clubs.
Dat onlogisch hem maar vast koud zet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:44 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Twee uur later zit je al over de helft van je kratje bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |