Hoezo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:09 schreef RonnieHansen het volgende:
Als je bij op dat tijdstip had aangebeld, zou ik je binnen hebben gelaten. Ik zou je een gigantische kanl voor je harses hebben gegeven en vast hebben gebonden in de kelder met een prop in je trul.
Dat wordt een topic-open-permban.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan TS geen topic-open ban krijgen totdat hij kan bewijzen dat z'n topic niet verzonnen is?
Ik ben bloedserieus.quote:
Pas op, of ik trap vanavond jouw tuindeur omver.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:12 schreef RonnieHansen het volgende:
Omdat ik om 23.30 uur geen schoren en tuig aan de deur wil hebben.
Ik weet niet alles meer van gister...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:21 schreef Pharkus het volgende:
Weet je ook iets van een stroopwafelverkoopwagen?
Waarom denkt iedereen dat ik in zoetje woon?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:25 schreef Nober het volgende:
Zoetje had dus een tweemans project x, geen tv nodig om het te promoten, respect!!
Dat denk ik helemaal niet, ben wel blij dat je niet hier woont.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik in zoetje woon?
Twijfelen aan de integriteit van Haan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan TS geen topic-open ban krijgen totdat hij kan bewijzen dat z'n topic niet verzonnen is?
trollen in een haan33-topicquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef He-man- het volgende:
[..]
Twijfelen aan de integriteit van Haan.
Fucking baas. Ik wilt je aanraken :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef haan33 het volgende:
Het blijkt dat ik de man heb bedreigd dat ik hem zou neersteken en shit.!
Nee, dat net niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef Pharkus het volgende:
Maar goed, ik neem aan dat je een nachtje cel hebt gehad en net verhoord bent?
We hebben tot 03.00 in de tuin gezeten tot de politie weg wasquote:
En de popo hoorde die regen van scheldwoorden en het lawaai van het intrappen van de deur niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
We hebben tot 03.00 in de tuin gezeten tot de politie weg was
Want die man die zo boos aan het schreeuwen was omdat jullie zijn tuindeur vernielden, liet dat toe. Zonder de vlakbij aanwezige politie te roepen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef haan33 het volgende:
We hebben tot 03.00 in de tuin gezeten tot de politie weg was
Ze waren 50 meter verder ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En de popo hoorde die regen van scheldwoorden en het lawaai van het intrappen van de deur niet?
Wat wil die opa doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die man die zo boos aan het schreeuwen was omdat jullie zijn tuindeur vernielden, liet dat toe. Zonder de vlakbij aanwezige politie te roepen.
Ja nee dat is buiten gehoorsafstandquote:
Ik had je de schutting overgetrapt.quote:
De tuin was van een oude man, die kunnen niet goed tegen herrie. De tuin was vast goed geïsoleerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja nee dat is buiten gehoorsafstand
Echt wel! Zeker midden in de nacht, met alle omgevingsgeluiden.quote:
Er was een feestje 2 huizen verder, dat dempte het geluid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:59 schreef He-man- het volgende:
[..]
De tuin was van een oude man, die kunnen niet goed tegen herrie. De tuin was vast goed geïsoleerd.
Aah kijk eens aan, dan was de popo daar voor geluidsoverlast. De popo die jou moest pakken Kwam pas later.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Er was een feestje 2 huizen verder, dat dempte het geluid.
Ja, want de politie gaat bij geluidsoverlast de halve wijk omsingelen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef He-man- het volgende:
[..]
Aah kijk eens aan, dan was de popo daar voor geluidsoverlast. De popo die jou moest pakken Kwam pas later.
Hij is gewoon een zogeheten victim of circumstance. Arme jongen.quote:
Nou het waren duidelijk agenten van de sociale werkplaats anders hadden ze je makkelijk gevonden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja, want de politie gaat bij geluidsoverlast de halve wijk omsingelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |