Hoezo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:09 schreef RonnieHansen het volgende:
Als je bij op dat tijdstip had aangebeld, zou ik je binnen hebben gelaten. Ik zou je een gigantische kanl voor je harses hebben gegeven en vast hebben gebonden in de kelder met een prop in je trul.
Dat wordt een topic-open-permban.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan TS geen topic-open ban krijgen totdat hij kan bewijzen dat z'n topic niet verzonnen is?
Ik ben bloedserieus.quote:
Pas op, of ik trap vanavond jouw tuindeur omver.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:12 schreef RonnieHansen het volgende:
Omdat ik om 23.30 uur geen schoren en tuig aan de deur wil hebben.
Ik weet niet alles meer van gister...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:21 schreef Pharkus het volgende:
Weet je ook iets van een stroopwafelverkoopwagen?
Waarom denkt iedereen dat ik in zoetje woon?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:25 schreef Nober het volgende:
Zoetje had dus een tweemans project x, geen tv nodig om het te promoten, respect!!
Dat denk ik helemaal niet, ben wel blij dat je niet hier woont.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik in zoetje woon?
Twijfelen aan de integriteit van Haan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan TS geen topic-open ban krijgen totdat hij kan bewijzen dat z'n topic niet verzonnen is?
trollen in een haan33-topicquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef He-man- het volgende:
[..]
Twijfelen aan de integriteit van Haan.
Fucking baas. Ik wilt je aanraken :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef haan33 het volgende:
Het blijkt dat ik de man heb bedreigd dat ik hem zou neersteken en shit.!
Nee, dat net niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef Pharkus het volgende:
Maar goed, ik neem aan dat je een nachtje cel hebt gehad en net verhoord bent?
We hebben tot 03.00 in de tuin gezeten tot de politie weg wasquote:
En de popo hoorde die regen van scheldwoorden en het lawaai van het intrappen van de deur niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
We hebben tot 03.00 in de tuin gezeten tot de politie weg was
Want die man die zo boos aan het schreeuwen was omdat jullie zijn tuindeur vernielden, liet dat toe. Zonder de vlakbij aanwezige politie te roepen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef haan33 het volgende:
Ze waren 50 meter verder ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En de popo hoorde die regen van scheldwoorden en het lawaai van het intrappen van de deur niet?
Wat wil die opa doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die man die zo boos aan het schreeuwen was omdat jullie zijn tuindeur vernielden, liet dat toe. Zonder de vlakbij aanwezige politie te roepen.
Ja nee dat is buiten gehoorsafstandquote:
Ik had je de schutting overgetrapt.quote:
De tuin was van een oude man, die kunnen niet goed tegen herrie. De tuin was vast goed geïsoleerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja nee dat is buiten gehoorsafstand
Echt wel! Zeker midden in de nacht, met alle omgevingsgeluiden.quote:
Er was een feestje 2 huizen verder, dat dempte het geluid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:59 schreef He-man- het volgende:
[..]
De tuin was van een oude man, die kunnen niet goed tegen herrie. De tuin was vast goed geïsoleerd.
Aah kijk eens aan, dan was de popo daar voor geluidsoverlast. De popo die jou moest pakken Kwam pas later.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Er was een feestje 2 huizen verder, dat dempte het geluid.
Ja, want de politie gaat bij geluidsoverlast de halve wijk omsingelen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef He-man- het volgende:
[..]
Aah kijk eens aan, dan was de popo daar voor geluidsoverlast. De popo die jou moest pakken Kwam pas later.
Hij is gewoon een zogeheten victim of circumstance. Arme jongen.quote:
Nou het waren duidelijk agenten van de sociale werkplaats anders hadden ze je makkelijk gevonden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja, want de politie gaat bij geluidsoverlast de halve wijk omsingelen?
Gast, ik woon in Finland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die dit niet gelovenJullie maken gewoon nooit iets mee.
Je hebt wel geen koelkast nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gast, ik woon in Finland.
Elke keer dat ik naar buiten ga neem ik het risico dood te vriezen
Dat dan weer wel.quote:
Totdat Haan22 (de Finse) al je eten jat nadat hij het poortje van je tuin kapot trapt.quote:
Ik woon 3 hoog, dus dat zit wel snorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:17 schreef He-man- het volgende:
[..]
Totdat Haan22 (de Finse) al je eten jat nadat hij het poortje van je tuin kapot trapt.
Dit vind ik overigens wel een goede oplossing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:24 schreef CrashO het volgende:
Foto van je afgetuigde buurt of een ban
ff een camera zoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:24 schreef CrashO het volgende:
Foto van je afgetuigde buurt of een ban
Een niet uit de duim gezogen haan topic, gaat dit echt gebeuren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2012 11:27:32 ]
Dat ik dit nog mag meemakenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een niet uit de duim gezogen haan topic, gaat dit echt gebeuren?
Telefoon lag op school en ik kijk of ik mijn oudere camera kan vindenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:
Niet vergeten dat je camera kapot is en je telefoon op het werk ligt. Waar je niet bent geweest.
Onmogelijkquote:
Dat is toch veel te veel water man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:38 schreef Don_Vanelli het volgende:
Haan, doe de wereld een plezier en drink de Noordzee leeg.
En de vissers dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:38 schreef Don_Vanelli het volgende:
Haan, doe de wereld een plezier en drink de Noordzee leeg.
En de zeehondjes?quote:
Geef ze een knuppel om te gebruiken tegen haan.quote:
Dat is inderdaad geloofwaardig want schoolramen worden nooit ingegooid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:51 schreef haan33 het volgende:
kwaliteit is slecht maar heb een foto van de school hierachter gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geloofwaardig want schoolramen worden nooit ingegooid.
Waddinxveen is niet zo groot he? Je geeft teveel info over jezelf weg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:51 schreef haan33 het volgende:
kwaliteit is slecht maar heb een foto van de school hierachter gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat is toch geen bewijs man. Schoolramen worden constant ingegooid. Doe er een briefje bij met een groet aan alle FOK!kers.quote:
Het zag er ongeveer hetzelfde uit, mijn camera is zoekquote:
Auw, TS.quote:
Dus probeer je ons maar voor het lapje te houden? Schaam je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het zag er ongeveer hetzelfde uit, mijn camera is zoek
Volgens mij geloven alleen kinderen die in Sinterklaas geloven dit verhaal nog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef haan33 het volgende:
Net 3 boze buurmannen aan de deur gehad, ze willen mij aangeven
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij geloven alleen kinderen die in Sinterklaas geloven dit verhaal nog.
Wat wil je hier nou mee bereiken, een geroemde, legendarische user worden? Kom dan met bewijs, dan maak je misschien een kans.quote:
Dat ben ik al, tevens is mijn geweldigheid genoeg bewijsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee bereiken, een geroemde, legendarische user worden? Kom dan met bewijs, dan maak je misschien een kans.
de helftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef foknerd het volgende:
Ik geloof best dat Haan een enerverend leven heeft, het is alleen jammer dat hij de helft erbij moet verzinnen...
Was fuckin koud G buiten gister,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Juist niet, aangezien hij erover praat hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:30 schreef Krakimolo het volgende:
Haan, volgens mij krijg je echt een keer een burn-out of een depressie door alles wat jij meemaakt zo kort na elkaar.
Sterkte. Wij zijn er voor je.
Ik woon in het weekend bij mijn vader?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef bombmannl het volgende:
In het vorige topic woonde je nog in een flat. Nu ineens in een huis? Zielig om via dit soort topics om aandacht te vragen terwijl je eigenlijk helemaal niks voorsteld. Veilig achter je computertje
Na 6 kanon voel je helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Was fuckin koud G buiten gister,
,
Daarnaast is het altijd vet als je Wodka hebt gedronken omdat je dan niet zat kan zijn, maar in de bad-ass-mood gaat waarvan je later niks meer weet![]()
I know that shit, en gedurende de dag krijg je allerlei info binnen dat je blijkbaar nog hebt gedaan
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik woon in het weekend bij mijn vader?
ouwe doos! wanneer was je jarig dan?quote:
al 5 maanden terug! ik ben over 1 maandje al 20.5quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ouwe doos! wanneer was je jarig dan?
Ik was al vanaf 9u in de ochtend aan het zuipen gast.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:41 schreef hardcore-gabberr het volgende:
haha een katermet zo weinig drank
dennis op school ben je niks dus ga hier niet stoer doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik was al vanaf 9u in de ochtend aan het zuipen gast.
Nounou moet dit nou?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Haan je bent echt een kankerdebiel.
Dankje, ik durf de boze wereld al niet meer in.quote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankje, ik durf de boze wereld al niet meer in.
Jij bent één van die mensen waar de grote bozer wereld banger voor moet zijn dan andersom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankje, ik durf de boze wereld al niet meer in.
Verspreid informatie over hem op dit forum.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
dennis op school ben je niks dus ga hier niet stoer doen
groetjes een klasgenoot die je haat
Ik word hier bestempeld als één of andere psychopaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent één van die mensen waar de grote bozer wereld banger voor moet zijn dan andersom.
plaats pics/facebook, zat zal hem leren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
dennis op school ben je niks dus ga hier niet stoer doen
groetjes een klasgenoot die je haat
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
plaats pics/facebook, zat zal hem leren.
En/of sterkeverhalenverzinnerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik word hier bestempeld als één of andere psychopaat.
Die fotoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het enige dat waar is van zijn verhalen is dat hij kanon drinkt maar verder is het gewoon een kind van rijke ouders
Hehehehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het enige dat waar is van zijn verhalen is dat hij kanon drinkt maar verder is het gewoon een kind van rijke ouders
Dit slaat allesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dat plaatje zelf een keer op FOK! geplaatst hoor.quote:
rijke ouders? Waarom woont zijn moeder dan in een flat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:05 schreef Splutje het volgende:
Ziet eruit als een minder grote mongool dan ik had verwacht. Neemt niet weg dat je verzonnen verhalen kut zijn
Incognito. Zijn moeder zit undercover om te zorgen dat de Antillianen en Marokkanen elkaar niet meer in de haren vliegen in het gebouw. Tevens onderzoekt zij waarom er geen "zuid-hoek" in het flatgebouw zit!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
rijke ouders? Waarom woont zijn moeder dan in een flat?
Hoe zou het met hem gaan? Zou ie alweer actief zijn op het forum?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat dit een LoekB wordt. En deze keer zal ik er geen traan om laten.
Dat tweede vast en zeker niet, anders zou je het wel gemerkt hebben. Ritmo's topics en posts waren uniek. Bovendien zei hij dat hij niet anders wilde gaan posten of zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe zou het met hem gaan? Zou ie alweer actief zijn op het forum?
Ja ok, maar vergeet niet dat hij al meerdere keren het forum was 'verlaten' met andere accounts. Sowieso dat ie nog wel mee leestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat tweede vast en zeker niet, anders zou je het wel gemerkt hebben. Ritmo's topics en posts waren uniek. Bovendien zei hij dat hij niet anders wilde gaan posten of zo.
linkje naar ontmaskeringstopic iemandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja ok, maar vergeet niet dat hij al meerdere keren het forum was 'verlaten' met andere accounts. Sowieso dat ie nog wel mee leest
maak dat de kat maar wiesss jong!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef foknerd het volgende:
[..]
Incognito. Zijn moeder zit undercover om te zorgen dat de Antillianen en Marokkanen elkaar niet meer in de haren vliegen in het gebouw. Tevens onderzoekt zij waarom er geen "zuid-hoek" in het flatgebouw zit!
Geen woord van gelogen schat!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maak dat de kat maar wiesss jong!
gelogenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
rijke ouders? Waarom woont zijn moeder dan in een flat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |