Valt mee, alleen veel allochtonen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Ezio het volgende:
Woont je ma trouwens in een relbuurt dan? Ik woon zelf ook in een flat, maar nergens last van eigenlijk, afgezien van op vrijdagnacht wanneer de studenten om 6 uur thuiskomen
Niet om racistisch te zijn hoor, maar die mensen zijn vaak inderdaad wat luidruchtiger dan de gemiddelde nederlanderquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Valt mee, alleen veel allochtonen.
Niet dat ik iets tegen marokkanen heb, maar als je moeder 's avonds boodschappen gaat doen voel je je er niet echt veilig bij
En ze hebben vaak geen uitgebreide woordenschat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet om racistisch te zijn hoor, maar die mensen zijn vaak inderdaad wat luidruchtiger dan de gemiddelde nederlander
Correctequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit, alleen dan mijn boy voor helemaal plaatsen voor een correct zin
Nee nee, geen ninja edits snuitebolletje van mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat staat er toch?
Zomaar een e weghalen in jouw quote
Leugenaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee nee, geen ninja edits snuitebolletje van me![]()
Je denkt dat ze je wel geloven omdat je een chimeid bent hè? Zo werkt het niet in de echte wereldquote:
Oké ik geef het toequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je denkt dat ze je wel geloven omdat je een chimeid bent hè? Zo werkt het niet in de echte wereld
Mwah, ligt aan de kwaliteit van de flat. Ik woon in een vrij nieuw gebouw en heb mn buren (onder, boven en naast) nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom zou ik er ook absoluut niet tegen kunnen om in een flat te wonen, al die mensen in en op elkaar op zo'n klein stukje grond, gescheiden door een laagje beton. Als iemand zijn televisie wat harder aan heeft staan hoor je dat meteen.
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
500 euro, sociale huurbouwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan de kwaliteit van de flat. Ik woon in een vrij nieuw gebouw en heb mn buren (onder, boven en naast) nog nooit gehoord.
Haan woont in een sociaal krot van 400 euro in de maand
Het spijt mequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |