Hallo.

Het was 20.20..
Ik werd gebeld door een mattie om lekker buiten wat bier te drinken, er zouden ditmaal meer chicks dan normaal komen in de speeltuin dus er werd extra sterke drank gehaald.
Ik kwam aan bij onze chillingspot, maar er waren geen chicks.

Ik en die mattie zaten dus met 5 liter bier en een liter wodka opgescheept.
We hebben de helft bij mijn huis afgezet en zelf de rest opgedronken.
Enfin, rond elven mijn werk gebeld dat ik niet kwam werken, ik wist dat ik vandaag een gi-gan-tische kater zou krijgen.
We belden een mattie op of die ook naar buiten kwam, alleen hij was te pussy om te komen.
Na wat gebel besloten we toch naar zijn huis te gaan, zijn vader deed open...
Hij noemde ons tuig en schorem omdat wij op zo'n tijdstip (23.30

) nog gingen aanbellen.
Dit pikten wij niet en hebben de beste man helemaal de tyfus in gescholden, ook nog wat planten uit de tuin gerukt.'
Gaat die maat opeens met een luchtbuks op ons schieten.

Aangezien ik geen zin in gezeik had, zijn we toch maar weggegaan.
Op de terugweg vonden wij een paar stenen, we waren best lam dus we hebben minimaal 5 huizen bekogelt met een regen van stenen, ik hoorde zelfs een paar ruiten stukgaan...
De politie was snel aanwezig en wij zijn een steegje ingerend, maar de politie had ons door..
We werden omsingeld en konden geen kant op, we zijn dus serieus een achtertuin ingegaan (na wat geschop gaat zo'n deur vanzelf open

).
We werden begroet met een regen van scheldwoorden, want wie haalt het nou in zijn hoofd om rond 02.00 nog een tuindeur kapot te trappen?

Ik werd wakker en bekeek de schade in de buurt, minimaal 5 ramen zijn kapot, de deur van de overbuurman is kapot en de tuin van mijn maat is helemaal aan gruzelementen.

Klacht: mensen die mij dwingen tot vandalisme
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'