PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Gekocht voor 48k verkocht voor 65k, lijkt me winstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou op de xbox niet![]()
[ afbeelding ]
Als er iemand constant is gebleven is het Buffon.
Wanneer komt die verdomde app is voor androidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Anonymous61 het volgende:
Eindelijk heb ik hem nog goedkoop prijsje ook[ afbeelding ]
Die ultimate trader app van ultimatedb is ook wel nice hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer komt die verdomde app is voor android
Ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij wil zeker iets met Feyenoord he. Nou dacht het niet!
Het duurde vorig jaar ook lang voordat ze HH gingen doen toch? En vorig jaar waren er te veel happy hours.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Coenehv het volgende:
Zijn er tegenwoordig geen happy hours meer?
geen idee.. De vorige app voor UT12 kon ik zelfs pakjes openen met deze app gaat dat niet..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer komt die verdomde app is voor android
Weet niet meer. 1 per week is wel voldoende/genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het duurde vorig jaar ook lang voordat ze HH gingen doen toch? En vorig jaar waren er te veel happy hours.
Doe dan 1 per 3 weken ofzo, 1x per week verneukt de boel alsnog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Weet niet meer. 1 per week is wel voldoende/genoeg.
Nee, ander programmaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Moest even een nieuwe OP chick instellen. Volgende mag jij hoor.
Die 3e en 4e zoals ik al zei. Mooie 1-2'tjes verder. Wil je nog een potjequote:
Weet niet, ze is van dat programma op veronica, Oplichters Ontmaskerd. Heet Jessica Jane Clement.quote:
Haha zo. Moet even wat doen. Ga eerst nog maar oefenenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die 3e en 4e zoals ik al zei. Mooie 1-2'tjes verder. Wil je nog een potje?
Oh het ging over de foto
Ik weet niet of ze daar sneller van wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha zo. Moet even wat doen. Ga eerst nog maar oefenen
Tja wat verwacht je dan van zo'n teamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar sneller van worden
Volgens mij waren het 4 counters en 1 afgeslagen bal die voor je voeten kwam?
Vroeger dat je nog wel eens skills maar heb je in 90 minuten 1 skill move zien doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je dan van zo'n team
haha ik kan alleen de roulettequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vroeger dat je nog wel eens skills maar heb je in 90 minuten 1 skill move zien doen
Feyenoord heeft Lukaku ook geprobeerd maar hij mocht niet naar een niet grote competitie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef DutchSL het volgende:
PSV heeft volgens Marcel Brands vorig jaar geprobeerd om Lukaku en Courtois te huren, uiteraard mislukt. Was voor FUT wel epic geweest.
Net als Bojan, toen hebben ze als alternatief Pelle maar gehaaldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Lukaku ook geprobeerd maar hij mocht niet naar een niet grote competitie.
Die er toch al 2 heeft inliggen in 3 wedstrijdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Net als Bojan, toen hebben ze als alternatief Pelle maar gehaald
Klopt, wil niet zeggen dat de prijs is gestegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekocht voor 48k verkocht voor 65k, lijkt me winst
Ik weet nog dat ze Vagner Love zouden halen. Wie stond er uiteindelijk bij de persconferentie...? Charisteas...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Net als Bojan, toen hebben ze als alternatief Pelle maar gehaald
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze Vagner Love zouden halen. Wie stond er uiteindelijk bij de persconferentie...? Charisteas...
Ja joh, oplichters.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]haha, prachtig
Heb je die hele soap om Gianchedda ook meegkregen? Hadden een paar op Feyenoord.netwerk dat gerucht de wereld ingeholpen en alle media nam het over
Tymoshuk ook nog
Suarezquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef forztwente het volgende:
Wie zouden jullie op cf zetten? http://www.ea.com/uk/foot(...)off#lai0Zr0DnHL23:pc
Ik zit zelf te denken aan nasri of david silva..
Sessegnon of Taarabt, Nasri en Silva kunnen ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef forztwente het volgende:
Wie zouden jullie op cf zetten? http://www.ea.com/uk/foot(...)off#lai0Zr0DnHL23:pc
Lijkt net op zo een GTA3 sprongquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Die 'ik-spring-over-de-bal-animatie' in fifa13 is bijna nog slechter dan de 'ik-probeer-de-bal-op-te-pakken-voor-een-uitworp-animatie' van fifa12
Ik zou er iemand neerzetten met minstens 4* weak foot, geen Silva dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef forztwente het volgende:
Hubocan en Bochetti gaan toch nog wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
Verdediging in de Russische competitie is niet echt best
Ja, dat zei ik de vorige pagina al tegen je. Hybriden dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
En dan de bal 9 vd 10 keer vergetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Die 'ik-spring-over-de-bal-animatie' in fifa13 is bijna nog slechter dan de 'ik-probeer-de-bal-op-te-pakken-voor-een-uitworp-animatie' van fifa12
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#e2RbLZZonHL3S:ps3quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
Jawel hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Kakuta heeft zeker nog nooit voor Vitesse gespeeld of wel?
Dan is hij zeker niet zo goed, anders had ik het wel gewetenquote:
Van 75 naar 69 in 1 jaar is niet echt goed neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is hij zeker niet zo goed, anders had ik het wel geweten
Hij is op huurbasis van chelsea.. Aangezien het een middevelder is en vitesse daar meer kwailteit heeft dan Kakuta heeft staat hij er idd niet vaak in..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij VI werd hij al afgezeken :p Maar daar wordt ook echt iedereen afgezekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik dan denk ik gemist.. wanneer heeft hij dan meegedaan want ik kan geen wedstrijd herinnerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij VI werd hij al afgezeken :p Maar daar wordt ook echt iedereen afgezeken
Ik kan me ook geen wedstrijd meer voor de geest halen, kan ook zijn dat ik hem verwar met Kakuta, maar ik dacht toch echt dat hij ook wel eens gespeeld heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan denk ik gemist.. wanneer heeft hij dan meegedaan want ik kan geen wedstrijd herinneren
Ik ook niet, maar ze hadden het over huurlingen van Engelse clubs en toen zei Derksen iets van: Die zwarte jongen van Chelsea kan er ook geen pepernoot van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan denk ik gemist.. wanneer heeft hij dan meegedaan want ik kan geen wedstrijd herinneren
Op de zwarte markt heb je ze voor 30euroquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beats by Dr Dre klinken wel geniaal trouwens
maatje van me had ze gekocht, dikke bas zit erin
Klopt, ik twijfel om ze te kopen, maar waar laat ik dat ding als ik naar school gaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Op de zwarte markt heb je ze voor 30euro
Klopt, ik heb solo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat ging over Omeruo dacht ik. Die speelt al langer voor ADO maar na die wedstrijd tegen Ajax hadden ze het voor het eerst over hem, nadat ze het bij SV ook al over hem hadden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze hadden het over huurlingen van Engelse clubs en toen zei Derksen iets van: Die zwarte jongen van Chelsea kan er ook geen pepernoot van.
Geen idee wat ik ophad, waren over het oor iigquote:
Lekker veel te veel geld betalen voor koptelefoons die bij rapmuziek normaal klinken en bij de overige genres ondermaats.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je kan ze inklappen toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel om ze te kopen, maar waar laat ik dat ding als ik naar school ga
Om je nek, zoals de eckte ecktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel om ze te kopen, maar waar laat ik dat ding als ik naar school ga
Lees de post van bombmannl eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel te veel geld betalen voor koptelefoons die bij rapmuziek normaal klinken en bij de overige genres ondermaats.
Ja, heb ik zo een tasje voor eromheen, en waar laat ik die?quote:
Je kan ze inklappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal het wel Studio of Pro zijn. Solo is op oor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ophad, waren over het oor iig
Ja, ok.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees de post van bombmannl eens
Ook bij mij op schoolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Je kan ze inklappen.
of je gaat er heel stylish om je nek mee lopen. Zoals 1/5de van mijn school doet
Die vriend van me loopt ermee om z'n nek jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Je kan ze inklappen.
of je gaat er heel stylish om je nek mee lopen. Zoals 1/5de van mijn school doet
En jij hebt een iPad/ Dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook bij mij op schoolen ze hebben ook allemaal een macbook
Niks dus. Ik zeg het alleen maar.quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die vriend van me loopt ermee om z'n nek ja
Ja, nergens voor nodig dus,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niks dus. Ik zeg het alleen maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, nergens voor nodig dus,Houd gewoon je bek, eng geel buitenaards mannetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Niks mis mee, alleen de hele school doet dat, dan is het niet coolquote:
Hoe zag jou silverteam er ookalweer uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef ThatDutch het volgende:
Ik heb het opgezocht, en Kakuta heeft alleen een keer gespeeld tegen VV Gemert, voorderest nooit.
Oh snapquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houd gewoon je bek, eng geel buitenaards mannetje.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houd gewoon je bek, eng geel buitenaards mannetje.
quote:
Ps3?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die ik ken #1 v/d wereld met FIFA
Jammer, anders had ik laten zien wie de #1 wasquote:
Wie danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik laten zien wie de #1 was
Niet origineel neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen de hele school doet dat, dan is het niet cool
Dat had ik hem persoonlijk laten zienquote:
Wat is CE, heb weer iets gemist zeker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
Godver, geslaagde troll hoor over die CE bans. Ik schrok echt..had dat topic van vanochtend nog open staan toen ik net thuiskwam
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
Godver, geslaagde troll hoor over die CE bans. Ik schrok echt..had dat topic van vanochtend nog open staan toen ik net thuiskwam
Chlamydia Extensiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat is CE, heb weer iets gemist zeker.
Conformité EAquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat is CE, heb weer iets gemist zeker.
Voor fifa is 50 Hz prima. Als je ook cod speelt is 100 wel lekker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Duuc-nl het volgende:
is 50 Hz CMR-beeldkwaliteit genoeg voor een 81 cm tv? Of moet het meer 100-200 hz zijn? (gamen en tv kijken)
Zou minimaal 100 nemen in deze tijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Duuc-nl het volgende:
is 50 Hz CMR-beeldkwaliteit genoeg voor een 81 cm tv? Of moet het meer 100-200 hz zijn? (gamen en tv kijken)
Zou het zeker doen, de bal zit aan een touwtje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik denk er over na hem te kopen
minimaal 1420p toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou minimaal 100 nemen in deze tijd
http://www.plattetvdiscou(...)5000/?ref=kieskeurigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou minimaal 100 nemen in deze tijd
Ga je fifa 12 weer spelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef DannyDeko het volgende:
Dit spel![]()
![]()
![]()
Dacht dat het na Fifa 12 alleen maar beter kon worden. Maar helaas....
Bannedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je fifa 12 weer spelen
Ken dat Clear Motion niet, maar elke fabrikant heeft mooie naampjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://www.plattetvdiscou(...)5000/?ref=kieskeurig
Die is dus niet goed?
Netjes.quote:
http://www.plattetvdiscounter.nl/product/toshiba-32hl933/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken dat Clear Motion niet, maar elke fabrikant heeft mooie naampjes.
Heb zelf 50hz, en vind dat best zonde. Erg onrustig beeld bij sommige kleuren, zou wel voor 100 gaan kijken. 200 is in principe onnodig, niet te waarnemen door menselijk oog dacht ik
Zou persoonlijk geen Toshiba ophangen/neerzetten neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://www.plattetvdiscounter.nl/product/toshiba-32hl933/
Die heeft 100hz, maar kost 1 euro meer
Maar dacht dat samsung>toshiba?
Heb ik ook af en toe last van..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF, ik speel de bronzen finale, en diegene schiet gewoon alles erin van meer dan 30 meter7-0 achter bij rust en ik word niet eens weggespeeld ofzo, gewoon alles van hem gaat erin
Heb je cabin fever 2 al geluisterd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat album van Big Sean
Goeie nummers, maar de heletijd die 'stories'
*Mixtape, en volgens mij staat er maar 1 story en 1 intro opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat album van Big Sean
Goeie nummers, maar de heletijd die 'stories'
Doe je zo mee met potje clubz?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF, ik speel de bronzen finale, en diegene schiet gewoon alles erin van meer dan 30 meter7-0 achter bij rust en ik word niet eens weggespeeld ofzo, gewoon alles van hem gaat erin
Ja die is kut, maar het eerste nummer is lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb je cabin fever 2 al geluisterd?
Vindt het beetje tegen vallen
Als ik ooit nog durf Fifa te spelen welquote:
Hmm nee, is van Wiz toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb je cabin fever 2 al geluisterd?
Vindt het beetje tegen vallen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik ooit nog durf Fifa te spelen wel
3 stories, word ik schijtziek van als ik hem op shuffle hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Fifut het volgende:
[..]
*Mixtape, en volgens mij staat er maar 1 story en 1 intro op
Ja gister uitgekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm nee, is van Wiz toch?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef Alovenac het volgende:
Tering Unibet heeft mij tilt gemaakt en ze hebben het geweten. Met die klote chat die voor geen deugd werkt.
Dus paar euro's gestort bij Gonzo en bonusspel met de laatste draai.. KAFUCKINGBOOOOM!
[ afbeelding ]
Je kan hem streamen op http://www.datpiff.com/Wi(...)-mixtape.406664.htmlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo te horen niet het downloaden waard
Packs dus!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef Alovenac het volgende:
Tering Unibet heeft mij tilt gemaakt en ze hebben het geweten. Met die klote chat die voor geen deugd werkt.
Dus paar euro's gestort bij Gonzo en bonusspel met de laatste draai.. KAFUCKINGBOOOOM!
[ afbeelding ]
Thanks, maar niet iPad vriendelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef Fifut het volgende:
[..]
Je kan hem streamen op http://www.datpiff.com/Wi(...)-mixtape.406664.html
Met nog 1 iemand anders, join party maar. Moeten tegen een 5atb met computer any.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thorben, k doe zo wel mee clubs, maar ben je nou in je eentje aant spelen?
Tientje laten staan, rest uitgecasht. Wil eigenlijk weer de chat induiken om te zeggen dat ze me nooit meer tilt moeten maken met antwoorden als: 'Dan moet je ons gelijk contacteren of heb je een screenshot,' terwijl het hun eigen acties zijnquote:
El Shaa maar 7 chem en waarom geen Clichy?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Fifut het volgende:
Dit is mijn team geworden, na wat aanpassingen. Ik ga hem nu uitproberen. Wat vinden jullie ervan?[ afbeelding ]
Hoezo heb jij overal ruzie in de chat? EA, Unibetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
EA valt wel mee, dat is meer onkunde dat ze het probleem niet kunnen behelpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo heb jij overal ruzie in de chat? EA, Unibet
El Shaarawy is idd 7 chem, maar dat maakt niet zoveel uit denk ik. En Clichy kan ik nog niet betalen, maar ga ik nog wel kopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
El Shaa maar 7 chem en waarom geen Clichy?
Ring of Fire bij Feyenoord hutsquote:
Dat nummer is zo verschrikkelijk. Ik moest huilen nadat ze ring of fire hadden verkrachtquote:
Haha truequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat nummer is zo verschrikkelijk. Ik moest huilen nadat ze ring of fire hadden verkracht
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ik snap niet dat Marcos Assuncao zo duur is.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ik snap niet dat Marcos Assuncao zo duur is.
Renato Abreu is beter en 4x zo goedkoop. Leo Gago is ook beter.quote:
nog beter, Santon LB, Chiellini CB en Buffon of Marchetti GK. Dan heeft iedereen 9 chem als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Fifut het volgende:
[..]
El Shaarawy is idd 7 chem, maar dat maakt niet zoveel uit denk ik. En Clichy kan ik nog niet betalen, maar ga ik nog wel kopen.
Ik dacht vanochtend echt dat er mensen gebanned warenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef poker4lifee het volgende:
middaggggg, nog wat gemist?De zoveelste troll van Rijst nog wel meegekregen<
Hihi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend echt dat er mensen gebanned waren
Hij is gedowngrade qua skills en WF toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
Even iets anders. Is Lavezzi zo slecht dat hij maar 33K moet kosten in 4-3-3 ?
Vorig jaar was het ook een beest en maar iets van 6k.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
Ik heb m op LM gehad, voegde totaal niets toe aan het team. MIss dat het op LW anders isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
Dat kostte hij vorig jaar ook rond deze tijd en toen speelde hij in een betere competitie en had hij nog 5 star skills.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
Fuentes is 171 cmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Niet dat ik hem ga maken, maar kwam hem tegen op Futhead..wel een zieke hybrid:
[ afbeelding ]
Had net ook zoiets.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef ThatDutch het volgende:
Fucking kut fifa. Ik schiet 2 ballen op de lat en zooi en toch verlies ik met 3-2 de finale
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend echt dat er mensen gebanned waren
Later in het jaar ja, niet in oktober..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook een beest en maar iets van 6k.
Ook na 3 weken FUT?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook een beest en maar iets van 6k.
Niet zo'n populaire competitiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
oh, dat kan je in 4atb echt niet hebben. Je hebt die CM midget ook alquote:
En Ibrahimovic wordt ook nog steeds duurder. 400k nu al bijna op de xbox. Dat is toch voor weinigen betaalbaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
Okee, minder skills, net zo duur als vorig jaar, slechtere competitie. Ik koop m
Ja, absurd hoeveel hij moet kosten. Is een goede spits hoor, maar 400K vind ik m nou ook weer niet waard.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En Ibrahimovic wordt ook nog steeds duurder. 400k nu al bijna op de xbox. Dat is toch voor weinigen betaalbaar.
Ferquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nou een echt beest voor op middelste CM in 433/4321 ? Moet fatsoenlijk kunnen koppen natuurlijk ook.
Fellaini ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nou een echt beest voor op middelste CM in 433/4321 ? Moet fatsoenlijk kunnen koppen natuurlijk ook.
Ramiresquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
Ja, maar werkt verder wel bij mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef Il-Migliore het volgende:
Hebben jullie ook nu en dan last van foutmeldingen bij TUD?
Nog 'n keer, nog 'n keerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Stoppen op het hoogtepunt?
Yolo Tourequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Stoppen op het hoogtepunt?
Nee.quote:
Diabyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
Gaat vanzelf over neem ik aan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier dezelfde mooie plaatjes..
Je hebt de slechte pakjes gehad, nu enkel nog goedequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Alovenac het volgende:
Poehpoeh, had toch moeten kappen.
[ afbeelding ]
Nee, amper verlies nu..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt de slechte pakjes gehad, nu enkel nog goede
psn acc met 20 euro erop voor 15eu kopen? email en pass krijg je gewoon, email alleen voor psn acc gemaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Alovenac het volgende:
Poehpoeh, had toch moeten kappen.
[ afbeelding ]
Nee man, ga nu niet stimulerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
psn acc met 20 euro erop voor 15eu kopen? email en pass krijg je gewoon, email alleen voor psn acc gemaakt.
moet er echt vanafquote:
RaSZi schreefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt de slechte pakjes gehad, nu enkel nog goede
Ik ga zaterdag naar Doe Maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe album van Doe Maar is tof zeg..veel icm NL rappers
nicequote:
is goed, ff kijken straks wie er allemaal kan danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond trouwens clubben? FUT lukt vandaag niet echt, dus ik aas op revanche
nog niet gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is goed, ff kijken straks wie er allemaal kan dan
@Tim, is Arrow ep2 ook nog wat?
Wtf, waar heb je dat vandaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
RaSZi schreef
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik Casillas, Pepe IF, Aguero, Alves, Marcelo, Fellaini IF, Falcao, Ramos, Xavi, Iniesta, Balotelli, Toure, Kompany, Hazard heb geruild voor 2 roze nikeballen.mochten mensen dus nog xbox coins verkopen.. ik heb een koper voor 10eu per 100k op xbox, unlimited amount.
hij vertelde het me gisteren op skype, en vandaag had ie het op pn gepostquote:
Spreek je hem veel? Poker je zelf ook nog veel of dat niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij vertelde het me gisteren op skype, en vandaag had ie het op pn gepostGescammed voor aardig wat coins dus.
Snapt 'ie wel iets van chem/fut of nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij vertelde het me gisteren op skype, en vandaag had ie het op pn gepostGescammed voor aardig wat coins dus.
ja hoor, beetje logisch kunnen nadenken en dingen snel oppakken lijkt me wel handig als pro pokerspelerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Snapt 'ie wel iets van chem/fut of niet?
mwah. nope al maanden niet gespeeld, en al iets van 2 jaar niet meer serieus. Wel jammer, maar ben gewoon te lui.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Spreek je hem veel? Poker je zelf ook nog veel of dat niet?
Je doet je naam geen eer aan dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mwah. nope al maanden niet gespeeld, en al iets van 2 jaar niet meer serieus. Wel jammer, maar ben gewoon te lui.
mwah, matig. Ik maak 25k per uur winst in 5 minuten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Is 10k per uur winst veel met ongeveer 10 minuten werk in dat uur?
Same problem als hier dus. Als ik gewoon ff grind dan komt het wel goed, vooral Zoom is nu easy money merkte i kvorige week wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja hoor, beetje logisch kunnen nadenken en dingen snel oppakken lijkt me wel handig als pro pokerspeler
[..]
mwah. nope al maanden niet gespeeld, en al iets van 2 jaar niet meer serieus. Wel jammer, maar ben gewoon te lui.
jaja jij wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah, matig. Ik maak 25k per uur winst in 5 minuten.
true, helaas.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan dan.
tegen mij?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Same problem als hier dus. Als ik gewoon ff grind dan komt het wel goed, vooral Zoom is nu easy money merkte i kvorige week wel.
Was een grapjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true, helaas.
[..]
tegen mij?Nee met die ballen had niks met jou te maken, was met iemand anders. Hij dus in een scam getrapt van een xbox vriend, heel z'n dure team weggedaan en 2 ballen voor gekregen
En die vriend hem gedelete etc.
[..]
Jezus, jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh lol. ja klopt, zal nog wel wat geweest zijn dan wat ie er niet bij geschreven had.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was een grapje
Nee maar dat zijn toch meer dan 8 spelers
Share als je PS3 zit, ik heb XBOX en ben noob traderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah, matig. Ik maak 25k per uur winst in 5 minuten.
ik kan alleen maar dromen van 10k/uur, ik heb gister pas de 100k verbrokenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:55 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Share als je PS3 zit, ik heb XBOX en ben noob trader
Mijn trade profit is misschien 10k per 2 wekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan alleen maar dromen van 10k/uur, ik heb gister pas de 100k verbrokenen ik zit ook op xbox
ps3
Word, er zat nog een PATO als duplicate achter in dit pakjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Die heb ik al JONGUH! En die heb ik er dus per ongeluk voor 800c opgezet net.
[ afbeelding ]
Haha nou ik ben echt kaulo slecht in traden, vind zo nu en dan wat maar ik heb er ook het geduld niet voor. Heb nu een team van 250k, 1 van 50k en misschien 50k coins.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan alleen maar dromen van 10k/uur, ik heb gister pas de 100k verbrokenen ik zit ook op xbox
ps3
zoiets haal ik ook denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn trade profit is misschien 10k per 2 weken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef MartijnTor het volgende:
Zeker niet in investeren, dan krijg ik "moet al mijn coins zien" neigingen
Same. Daarom heb ik nu een extra account aangemaakt waar ik alleen op tradequote:
Ruilen voor IF Reus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
Niemand die mijn IF Hernanes koopt voor 100k, dat valt wel tegen
Wel dikke winst dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet nog dat ik dacht goed bezig te zijn met traden met fifa 12. Fer een pricefix gegeven en uiteindelijk zo ver doorgedraaid om 12,5k voor een Fer te vragen.macht doet je niet goed hoor
Wel winst gemaakt, maar niet snel daarna zakten de prijzen naar 3k per stukquote:
Ja, dat heb ik ook. Als je op de originele positie zoekt komen alle kaartjes met eventuele veranderde posities er ook bijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef zerokil het volgende:
Kunnen jullie ook niet op ''veranderde'' positie zoeken?
Bijvoorbeeld nu bij Miccoli ik zoek een CAM maar die kan ik dan niet vinden, als ik op ST zoek vind ik wel degelijk CAM Miccoli's.
Je moet idd op oorspronkelijke posititie zoeken,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef zerokil het volgende:
Kunnen jullie ook niet op ''veranderde'' positie zoeken?
Bijvoorbeeld nu bij Miccoli ik zoek een CAM maar die kan ik dan niet vinden, als ik op ST zoek vind ik wel degelijk CAM Miccoli's.
Ik heb genoten hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Alovenac het volgende:
Het was weer geweldig..
[ afbeelding ]
Iker Lionelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Javier Pastore komt er bij mij uit.Toevallig.
Mario Villaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Sergio Drogbaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |