Je kan ze inklappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel om ze te kopen, maar waar laat ik dat ding als ik naar school ga
Zal het wel Studio of Pro zijn. Solo is op oor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ophad, waren over het oor iig
Ja, ok.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees de post van bombmannl eens
Ook bij mij op schoolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Je kan ze inklappen.
of je gaat er heel stylish om je nek mee lopen. Zoals 1/5de van mijn school doet
Die vriend van me loopt ermee om z'n nek jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Je kan ze inklappen.
of je gaat er heel stylish om je nek mee lopen. Zoals 1/5de van mijn school doet
En jij hebt een iPad/ Dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook bij mij op schoolen ze hebben ook allemaal een macbook
Niks dus. Ik zeg het alleen maar.quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die vriend van me loopt ermee om z'n nek ja
Ja, nergens voor nodig dus,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niks dus. Ik zeg het alleen maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, nergens voor nodig dus,Houd gewoon je bek, eng geel buitenaards mannetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Niks mis mee, alleen de hele school doet dat, dan is het niet coolquote:
Hoe zag jou silverteam er ookalweer uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef ThatDutch het volgende:
Ik heb het opgezocht, en Kakuta heeft alleen een keer gespeeld tegen VV Gemert, voorderest nooit.
Oh snapquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houd gewoon je bek, eng geel buitenaards mannetje.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houd gewoon je bek, eng geel buitenaards mannetje.
quote:
Ps3?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die ik ken #1 v/d wereld met FIFA
Jammer, anders had ik laten zien wie de #1 wasquote:
Wie danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik laten zien wie de #1 was
Niet origineel neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen de hele school doet dat, dan is het niet cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |