http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#e2RbLZZonHL3S:ps3quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
Verdediging in de Russische competitie is niet echt best
Jawel hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Kakuta heeft zeker nog nooit voor Vitesse gespeeld of wel?
Dan is hij zeker niet zo goed, anders had ik het wel gewetenquote:
Van 75 naar 69 in 1 jaar is niet echt goed neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is hij zeker niet zo goed, anders had ik het wel geweten
Hij is op huurbasis van chelsea.. Aangezien het een middevelder is en vitesse daar meer kwailteit heeft dan Kakuta heeft staat hij er idd niet vaak in..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij VI werd hij al afgezeken :p Maar daar wordt ook echt iedereen afgezekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik dan denk ik gemist.. wanneer heeft hij dan meegedaan want ik kan geen wedstrijd herinnerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij VI werd hij al afgezeken :p Maar daar wordt ook echt iedereen afgezeken
Ik kan me ook geen wedstrijd meer voor de geest halen, kan ook zijn dat ik hem verwar met Kakuta, maar ik dacht toch echt dat hij ook wel eens gespeeld heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan denk ik gemist.. wanneer heeft hij dan meegedaan want ik kan geen wedstrijd herinneren
Ik ook niet, maar ze hadden het over huurlingen van Engelse clubs en toen zei Derksen iets van: Die zwarte jongen van Chelsea kan er ook geen pepernoot van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan denk ik gemist.. wanneer heeft hij dan meegedaan want ik kan geen wedstrijd herinneren
Op de zwarte markt heb je ze voor 30euroquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beats by Dr Dre klinken wel geniaal trouwens
maatje van me had ze gekocht, dikke bas zit erin
Klopt, ik twijfel om ze te kopen, maar waar laat ik dat ding als ik naar school gaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Op de zwarte markt heb je ze voor 30euro
Klopt, ik heb solo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat ging over Omeruo dacht ik. Die speelt al langer voor ADO maar na die wedstrijd tegen Ajax hadden ze het voor het eerst over hem, nadat ze het bij SV ook al over hem hadden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze hadden het over huurlingen van Engelse clubs en toen zei Derksen iets van: Die zwarte jongen van Chelsea kan er ook geen pepernoot van.
Geen idee wat ik ophad, waren over het oor iigquote:
Lekker veel te veel geld betalen voor koptelefoons die bij rapmuziek normaal klinken en bij de overige genres ondermaats.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je kan ze inklappen toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel om ze te kopen, maar waar laat ik dat ding als ik naar school ga
Om je nek, zoals de eckte ecktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel om ze te kopen, maar waar laat ik dat ding als ik naar school ga
Lees de post van bombmannl eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel te veel geld betalen voor koptelefoons die bij rapmuziek normaal klinken en bij de overige genres ondermaats.
Ja, heb ik zo een tasje voor eromheen, en waar laat ik die?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |