PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Gekocht voor 48k verkocht voor 65k, lijkt me winstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou op de xbox niet![]()
[ afbeelding ]
Als er iemand constant is gebleven is het Buffon.
Wanneer komt die verdomde app is voor androidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Anonymous61 het volgende:
Eindelijk heb ik hem nog goedkoop prijsje ook[ afbeelding ]
Die ultimate trader app van ultimatedb is ook wel nice hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer komt die verdomde app is voor android
Ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij wil zeker iets met Feyenoord he. Nou dacht het niet!
Het duurde vorig jaar ook lang voordat ze HH gingen doen toch? En vorig jaar waren er te veel happy hours.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Coenehv het volgende:
Zijn er tegenwoordig geen happy hours meer?
geen idee.. De vorige app voor UT12 kon ik zelfs pakjes openen met deze app gaat dat niet..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer komt die verdomde app is voor android
Weet niet meer. 1 per week is wel voldoende/genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het duurde vorig jaar ook lang voordat ze HH gingen doen toch? En vorig jaar waren er te veel happy hours.
Doe dan 1 per 3 weken ofzo, 1x per week verneukt de boel alsnog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Weet niet meer. 1 per week is wel voldoende/genoeg.
Nee, ander programmaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Moest even een nieuwe OP chick instellen. Volgende mag jij hoor.
Die 3e en 4e zoals ik al zei. Mooie 1-2'tjes verder. Wil je nog een potjequote:
Weet niet, ze is van dat programma op veronica, Oplichters Ontmaskerd. Heet Jessica Jane Clement.quote:
Haha zo. Moet even wat doen. Ga eerst nog maar oefenenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die 3e en 4e zoals ik al zei. Mooie 1-2'tjes verder. Wil je nog een potje?
Oh het ging over de foto
Ik weet niet of ze daar sneller van wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha zo. Moet even wat doen. Ga eerst nog maar oefenen
Tja wat verwacht je dan van zo'n teamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar sneller van worden
Volgens mij waren het 4 counters en 1 afgeslagen bal die voor je voeten kwam?
Vroeger dat je nog wel eens skills maar heb je in 90 minuten 1 skill move zien doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je dan van zo'n team
haha ik kan alleen de roulettequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vroeger dat je nog wel eens skills maar heb je in 90 minuten 1 skill move zien doen
Feyenoord heeft Lukaku ook geprobeerd maar hij mocht niet naar een niet grote competitie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef DutchSL het volgende:
PSV heeft volgens Marcel Brands vorig jaar geprobeerd om Lukaku en Courtois te huren, uiteraard mislukt. Was voor FUT wel epic geweest.
Net als Bojan, toen hebben ze als alternatief Pelle maar gehaaldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Lukaku ook geprobeerd maar hij mocht niet naar een niet grote competitie.
Die er toch al 2 heeft inliggen in 3 wedstrijdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Net als Bojan, toen hebben ze als alternatief Pelle maar gehaald
Klopt, wil niet zeggen dat de prijs is gestegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekocht voor 48k verkocht voor 65k, lijkt me winst
Ik weet nog dat ze Vagner Love zouden halen. Wie stond er uiteindelijk bij de persconferentie...? Charisteas...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Net als Bojan, toen hebben ze als alternatief Pelle maar gehaald
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze Vagner Love zouden halen. Wie stond er uiteindelijk bij de persconferentie...? Charisteas...
Ja joh, oplichters.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]haha, prachtig
Heb je die hele soap om Gianchedda ook meegkregen? Hadden een paar op Feyenoord.netwerk dat gerucht de wereld ingeholpen en alle media nam het over
Tymoshuk ook nog
Suarezquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef forztwente het volgende:
Wie zouden jullie op cf zetten? http://www.ea.com/uk/foot(...)off#lai0Zr0DnHL23:pc
Ik zit zelf te denken aan nasri of david silva..
Sessegnon of Taarabt, Nasri en Silva kunnen ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef forztwente het volgende:
Wie zouden jullie op cf zetten? http://www.ea.com/uk/foot(...)off#lai0Zr0DnHL23:pc
Lijkt net op zo een GTA3 sprongquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Die 'ik-spring-over-de-bal-animatie' in fifa13 is bijna nog slechter dan de 'ik-probeer-de-bal-op-te-pakken-voor-een-uitworp-animatie' van fifa12
Ik zou er iemand neerzetten met minstens 4* weak foot, geen Silva dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef forztwente het volgende:
Hubocan en Bochetti gaan toch nog wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
Verdediging in de Russische competitie is niet echt best
Ja, dat zei ik de vorige pagina al tegen je. Hybriden dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
Verdediging in de Russische competitie is niet echt best
En dan de bal 9 vd 10 keer vergetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Die 'ik-spring-over-de-bal-animatie' in fifa13 is bijna nog slechter dan de 'ik-probeer-de-bal-op-te-pakken-voor-een-uitworp-animatie' van fifa12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |