Je doet je naam geen eer aan dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mwah. nope al maanden niet gespeeld, en al iets van 2 jaar niet meer serieus. Wel jammer, maar ben gewoon te lui.
mwah, matig. Ik maak 25k per uur winst in 5 minuten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Is 10k per uur winst veel met ongeveer 10 minuten werk in dat uur?
Same problem als hier dus. Als ik gewoon ff grind dan komt het wel goed, vooral Zoom is nu easy money merkte i kvorige week wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja hoor, beetje logisch kunnen nadenken en dingen snel oppakken lijkt me wel handig als pro pokerspeler
[..]
mwah. nope al maanden niet gespeeld, en al iets van 2 jaar niet meer serieus. Wel jammer, maar ben gewoon te lui.
jaja jij wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah, matig. Ik maak 25k per uur winst in 5 minuten.
true, helaas.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan dan.
tegen mij?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Same problem als hier dus. Als ik gewoon ff grind dan komt het wel goed, vooral Zoom is nu easy money merkte i kvorige week wel.
Was een grapjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true, helaas.
[..]
tegen mij?Nee met die ballen had niks met jou te maken, was met iemand anders. Hij dus in een scam getrapt van een xbox vriend, heel z'n dure team weggedaan en 2 ballen voor gekregen
En die vriend hem gedelete etc.
[..]
Jezus, jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij vertelde het me gisteren op skype, en vandaag had ie het op pn gepostGescammed voor aardig wat coins dus.
oh lol. ja klopt, zal nog wel wat geweest zijn dan wat ie er niet bij geschreven had.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was een grapje
Nee maar dat zijn toch meer dan 8 spelers
Share als je PS3 zit, ik heb XBOX en ben noob traderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah, matig. Ik maak 25k per uur winst in 5 minuten.
ik kan alleen maar dromen van 10k/uur, ik heb gister pas de 100k verbrokenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:55 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Share als je PS3 zit, ik heb XBOX en ben noob trader
Mijn trade profit is misschien 10k per 2 wekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan alleen maar dromen van 10k/uur, ik heb gister pas de 100k verbrokenen ik zit ook op xbox
ps3
Word, er zat nog een PATO als duplicate achter in dit pakjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Die heb ik al JONGUH! En die heb ik er dus per ongeluk voor 800c opgezet net.
[ afbeelding ]
Haha nou ik ben echt kaulo slecht in traden, vind zo nu en dan wat maar ik heb er ook het geduld niet voor. Heb nu een team van 250k, 1 van 50k en misschien 50k coins.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan alleen maar dromen van 10k/uur, ik heb gister pas de 100k verbrokenen ik zit ook op xbox
ps3
zoiets haal ik ook denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn trade profit is misschien 10k per 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |