Diabyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nou een echt beest voor op middelste CM in 433/4321 ? Moet fatsoenlijk kunnen koppen natuurlijk ook.
Gaat vanzelf over neem ik aan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier dezelfde mooie plaatjes..
Je hebt de slechte pakjes gehad, nu enkel nog goedequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Alovenac het volgende:
Poehpoeh, had toch moeten kappen.
[ afbeelding ]
Nee, amper verlies nu..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt de slechte pakjes gehad, nu enkel nog goede
psn acc met 20 euro erop voor 15eu kopen? email en pass krijg je gewoon, email alleen voor psn acc gemaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Alovenac het volgende:
Poehpoeh, had toch moeten kappen.
[ afbeelding ]
Nee man, ga nu niet stimulerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
psn acc met 20 euro erop voor 15eu kopen? email en pass krijg je gewoon, email alleen voor psn acc gemaakt.
moet er echt vanafquote:
RaSZi schreefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt de slechte pakjes gehad, nu enkel nog goede
Ik ga zaterdag naar Doe Maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe album van Doe Maar is tof zeg..veel icm NL rappers
nicequote:
is goed, ff kijken straks wie er allemaal kan danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond trouwens clubben? FUT lukt vandaag niet echt, dus ik aas op revanche
nog niet gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is goed, ff kijken straks wie er allemaal kan dan
@Tim, is Arrow ep2 ook nog wat?
Wtf, waar heb je dat vandaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
RaSZi schreef
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik Casillas, Pepe IF, Aguero, Alves, Marcelo, Fellaini IF, Falcao, Ramos, Xavi, Iniesta, Balotelli, Toure, Kompany, Hazard heb geruild voor 2 roze nikeballen.mochten mensen dus nog xbox coins verkopen.. ik heb een koper voor 10eu per 100k op xbox, unlimited amount.
hij vertelde het me gisteren op skype, en vandaag had ie het op pn gepostquote:
Spreek je hem veel? Poker je zelf ook nog veel of dat niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij vertelde het me gisteren op skype, en vandaag had ie het op pn gepostGescammed voor aardig wat coins dus.
Snapt 'ie wel iets van chem/fut of nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij vertelde het me gisteren op skype, en vandaag had ie het op pn gepostGescammed voor aardig wat coins dus.
ja hoor, beetje logisch kunnen nadenken en dingen snel oppakken lijkt me wel handig als pro pokerspelerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Snapt 'ie wel iets van chem/fut of niet?
mwah. nope al maanden niet gespeeld, en al iets van 2 jaar niet meer serieus. Wel jammer, maar ben gewoon te lui.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Spreek je hem veel? Poker je zelf ook nog veel of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |