Met nog 1 iemand anders, join party maar. Moeten tegen een 5atb met computer any.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thorben, k doe zo wel mee clubs, maar ben je nou in je eentje aant spelen?
Tientje laten staan, rest uitgecasht. Wil eigenlijk weer de chat induiken om te zeggen dat ze me nooit meer tilt moeten maken met antwoorden als: 'Dan moet je ons gelijk contacteren of heb je een screenshot,' terwijl het hun eigen acties zijnquote:
El Shaa maar 7 chem en waarom geen Clichy?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Fifut het volgende:
Dit is mijn team geworden, na wat aanpassingen. Ik ga hem nu uitproberen. Wat vinden jullie ervan?[ afbeelding ]
Hoezo heb jij overal ruzie in de chat? EA, Unibetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef Alovenac het volgende:
Tering Unibet heeft mij tilt gemaakt en ze hebben het geweten. Met die klote chat die voor geen deugd werkt.
Dus paar euro's gestort bij Gonzo en bonusspel met de laatste draai.. KAFUCKINGBOOOOM!
[ afbeelding ]
quote:
EA valt wel mee, dat is meer onkunde dat ze het probleem niet kunnen behelpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo heb jij overal ruzie in de chat? EA, Unibet
El Shaarawy is idd 7 chem, maar dat maakt niet zoveel uit denk ik. En Clichy kan ik nog niet betalen, maar ga ik nog wel kopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
El Shaa maar 7 chem en waarom geen Clichy?
Ring of Fire bij Feyenoord hutsquote:
Dat nummer is zo verschrikkelijk. Ik moest huilen nadat ze ring of fire hadden verkrachtquote:
Haha truequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat nummer is zo verschrikkelijk. Ik moest huilen nadat ze ring of fire hadden verkracht
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ik snap niet dat Marcos Assuncao zo duur is.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ik snap niet dat Marcos Assuncao zo duur is.
Renato Abreu is beter en 4x zo goedkoop. Leo Gago is ook beter.quote:
nog beter, Santon LB, Chiellini CB en Buffon of Marchetti GK. Dan heeft iedereen 9 chem als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Fifut het volgende:
[..]
El Shaarawy is idd 7 chem, maar dat maakt niet zoveel uit denk ik. En Clichy kan ik nog niet betalen, maar ga ik nog wel kopen.
Ik dacht vanochtend echt dat er mensen gebanned warenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef poker4lifee het volgende:
middaggggg, nog wat gemist?De zoveelste troll van Rijst nog wel meegekregen<
Hihi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend echt dat er mensen gebanned waren
Hij is gedowngrade qua skills en WF toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
Even iets anders. Is Lavezzi zo slecht dat hij maar 33K moet kosten in 4-3-3 ?
Vorig jaar was het ook een beest en maar iets van 6k.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
Ik heb m op LM gehad, voegde totaal niets toe aan het team. MIss dat het op LW anders isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
Dat kostte hij vorig jaar ook rond deze tijd en toen speelde hij in een betere competitie en had hij nog 5 star skills.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donderstenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |