om het uur wakker...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Veel gedroomd of weinig geslapen of iets anders?
Bahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
om het uur wakker...
en nu naar het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan blijven tof. Maar ik herken nog wel veel meer dingen.
Vooral die schroefveren waar je met je klauwen tussen kon komen![]()
Maar als ik nou kijk naar me neefjes, vind ik het soms echt een paar druiloren.
Het enige wat ze kunnen is computer spelletjes spelen.
Op hun leeftijd was ik bezig met technisch lego en sloopte ik me wekker uit elkaar 'om te kijken hoe hij werkte'.
Alleen een simpel bandje plakken kunnen ze niet.
En toch heeft het echt wel zijn voordelen denk ik. Als ik mijn dochter complete boeken zie lezen op de ipad en ik denk even terug aan de loodzware boekentassen in de brugklas....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan blijven tof. Maar ik herken nog wel veel meer dingen.
Vooral die schroefveren waar je met je klauwen tussen kon komen![]()
Maar als ik nou kijk naar me neefjes, vind ik het soms echt een paar druiloren.
Het enige wat ze kunnen is computer spelletjes spelen.
Op hun leeftijd was ik bezig met technisch lego en sloopte ik me wekker uit elkaar 'om te kijken hoe hij werkte'.
Alleen een simpel bandje plakken kunnen ze niet.
Denk het wel, als het je interesse heeft zul je er eerder mee beginnen en sneller dingen leren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dus verschillen dut soort dingen niet gewoon per persoon?
Ik denk ook wel dat het deels aan je ouders en woonomstandigheden ligt. Ik ben opgegroeit met hamer en boormachine want mijn vader klustte veel in ons huis. Dat moest ook wel want dat huis was 200 jaar oud en geen muur was recht. Je kon niet even naar de bouwmarkt om een standaard raam te halen want dat pastte niet. Alles moest "speciaal"gemaakt of aangepast worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk het wel, als het je interesse heeft zul je er eerder mee beginnen en sneller dingen leren.
Als je er niks om geeft wordt het niks denk ik.
onder welke steen leef jij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef vannelle het volgende:
* vannelle kijkt naar buiten
Het regent heul niet!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef DJMO het volgende:
waarom regent het?ik wil naar buiten met de kinderen :
Daarom regent het dus.quote:Waar de zon schijnt, is het warm. Waar het warm genoeg is, verdampt water. Bijvoorbeeld uit vijvers, beken, natte weiden... Die waterdamp vormt wolken. De wind blaast die wolken naar koudere plaatsen. Waar het koud genoeg is, vormt de waterdamp druppels.
Een wolk met kleine druppeltjes is wit. Een wolk met grote druppels is zwart. Als de druppels groot zijn, kan de wind ze niet meer in de lucht houden. Ze vallen omlaag. Dat noemen we regen. Een zwarte wolk noemen we een regenwolk.
Alleen uit een regenwolk valt regen. Als de wind de regenwolk weg blaast, stopt de regen.
Hier ook niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef vannelle het volgende:
* vannelle kijkt naar buiten
Het regent heul niet!
Dat vinden die kinderen vast niet erg...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef DJMO het volgende:
waarom regent het?ik wil naar buiten met de kinderen :
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
en het is jammer dat deze zo onscherp is ..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |