Poppersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:25 schreef Evik het volgende:
Maar gaande weg de threads zijn we nog steeds niet achter de naam van zo een rubberen ring die je binnenste buiten moest vouwen, neerleggen en dan sprong hij in de lucht als hij in zijn originele vorm terugkeerde.
Later moest er een gaatje in die ringen komen omdat hij vacuum zoog aan de onderzijde (kon je oog meenemen).
die krijg je nu nogquote:
Als je de topics hebt gevolgd, zijn we inderdaad aan de naam gekomen. Geloof dat user Mwanabatu daar een antwoord op had.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:25 schreef Evik het volgende:
Maar gaande weg de threads zijn we nog steeds niet achter de naam van zo een rubberen ring die je binnenste buiten moest vouwen, neerleggen en dan sprong hij in de lucht als hij in zijn originele vorm terugkeerde.
Later moest er een gaatje in die ringen komen omdat hij vacuum zoog aan de onderzijde (kon je oog meenemen).
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Poppers, wat een kleredingen waren dat.
Ik kreeg ze altijd standaard tegen me kop omdat ze te vroeg 'afgingen'. Dan had ik hem net geactiveerd en dan sprong ie al, pats. Rotdingen.
Bros de chocola is nog steeds lekkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ik dacht Bros van chocolade. Die neger met die ziekte zeg maar.
Word ik herinnert aan Bros de boyband![]()
logisch. jaren 90 waren kut. toen kwam gabber en later die japanse tekenfilm troep. Tegenwoordig kijken kinderen ook niet meer naar fatsoenlijke tv, maar alleen maar naar yugioh en van die rotzooiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ondanks dat ik dus in 84 geboren ben, heb ik meer met dit topic dan met het '90 topic ...
Omg idd ja, mij ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef snowfalcony het volgende:
In die tijd kon je Bros of NKOTB fans helemaal over de zeik helpen met kritiek op hun favorieten
En dat halfrennend door de gang van de schoool of over het plein zekersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef michiel_merk het volgende:
airwolf[afbeelding] en dat deuntje deden we vervolgens na op school
wacht even... je hebt mark en donnnie. donnie deed niks meer na nkotb toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bros de chocola is nog steeds lekker
Tja Bros en NKOTB was een donkere periode in me leven
Al is Donnie Wahlberg nog steeds lekker en ook goed aan het acteren geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |