Zeker ook van de betere bouwjaren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik 99% er heel erg goed van herken
Naast de deur zit een klein knopje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is het tijd voor mij om naar bed te gaan...
* Ireth zit in het donker.. manlief heeft het licht uitgedaan
Ach, ik kom uit 1987 en ook ik herken een flink aantal puntenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik 99% er heel erg goed van herken
Eigenlijk horen de jaren 80 er ook nog bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach, ik kom uit 1987 en ook ik herken een flink aantal punten
Schelen wij 10 jaar. ik ben van 17-10-'77quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lul de behanger!! Je was gisteren gewoon jarig!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Schelen wij 10 jaar. ik ben van 17-10-'77
Dank jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lul de behanger!! Je was gisteren gewoon jarig!
Gefeliciteerd cvboer! Dat je nog lang mag leven! Hieperdepiep hoera!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Uit 1968, dus reken maar uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zeker ook van de betere bouwjaren?
Okee, maar ik verwed me ... (die mag ik niet meer verwedden van vannelle) eronder dat het toch een stuk minder zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nog gefeliciteerd gatenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan weet je nog meer punten dan mij.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef Pulver het volgende:
Oh, hieperdepiep!!!!
[ afbeelding ]
Feli, ouwe cvboer!
U ook bedankt.quote:
Daarom ook, een flink aantal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Uit 1968, dus reken maar uit.
[..]
Okee, maar ik verwed me ... (die mag ik niet meer verwedden van vannelle) eronder dat het toch een stuk minder zijn.
Huh, dient zo'n ding zelfs al als afstandsbediening tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef cvboer het volgende:
De tv kan ik mij nog wel herinneren, opstaan om een andere zender te kiezen. Mijn huidige tv bedien ik met de iPhone
Dank je. Myremote, heet de app.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Huh, dient zo'n ding zelfs al als afstandsbediening tegenwoordig?
En gefeliciteerd nog natuurlijk.
Bassie en Adriaan blijven tof. Maar ik herken nog wel veel meer dingen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Daarom ook, een flink aantal.
Op zaterdag keken wij ook al in de ochtend tv, Bassie en Adriaan. En daarna hopsakidee naar scouting om 9u
Traphekjes weet ik niet, giftige stoffen zonder beschermdoppen weet ik niet.
Wij hadden wel een meisje dat altijd 1 a 2 jaar achterliep gewoon bij ons in de klas zitten en ze gebruikte dan gewoon boeken van een ander leerjaar.
Ik heb ook zelf zeepkisten gebouwd, fietste op mijn 7e ook alleen naar school langs een drukke weg.
Als ik gepest werd kreeg ik juist op mijn lazer want ik had zelf vast ook iets gedaan (NEE! was gewoon een ongelofelijk kutkind die dat deed) vanuit huis fietste ik ook gewoon naar vriendinnetjes om te gaan spelen en als het dan niet kon op naar een ander.
Ik weet het van 50% ongeveer wel zeker en natuurlijk zijn er dingen veranderd. Sommigen positief, sommigen negatief.
Die staat niet in het lijstje, maar vroeger waren me zus of ik de afstandbedieningquote:
De herkenning, geweldig. Dingen slopen om de werking te achterhalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan blijven tof. Maar ik herken nog wel veel meer dingen.
Vooral die schroefveren waar je met je klauwen tussen kon komen![]()
Maar als ik nou kijk naar me neefjes, vind ik het soms echt een paar druiloren.
Het enige wat ze kunnen is computer spelletjes spelen.
Op hun leeftijd was ik bezig met technisch lego en sloopte ik me wekker uit elkaar 'om te kijken hoe hij werkte'.
Alleen een simpel bandje plakken kunnen ze niet.
Zie je wel dat we meer overeenkomsten hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
De herkenning, geweldig. Dingen slopen om de werking te achterhalen.
Hee! Alsnog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
om het uur wakker...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Veel gedroomd of weinig geslapen of iets anders?
Bahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
om het uur wakker...
en nu naar het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Op hun leeftijd was ik bezig met technisch lego en sloopte ik me wekker uit elkaar 'om te kijken hoe hij werkte'.
En toch heeft het echt wel zijn voordelen denk ik. Als ik mijn dochter complete boeken zie lezen op de ipad en ik denk even terug aan de loodzware boekentassen in de brugklas....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Denk het wel, als het je interesse heeft zul je er eerder mee beginnen en sneller dingen leren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dus verschillen dut soort dingen niet gewoon per persoon?
Ik denk ook wel dat het deels aan je ouders en woonomstandigheden ligt. Ik ben opgegroeit met hamer en boormachine want mijn vader klustte veel in ons huis. Dat moest ook wel want dat huis was 200 jaar oud en geen muur was recht. Je kon niet even naar de bouwmarkt om een standaard raam te halen want dat pastte niet. Alles moest "speciaal"gemaakt of aangepast worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk het wel, als het je interesse heeft zul je er eerder mee beginnen en sneller dingen leren.
Als je er niks om geeft wordt het niks denk ik.
onder welke steen leef jij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef vannelle het volgende:
* vannelle kijkt naar buiten
Het regent heul niet!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef DJMO het volgende:
waarom regent het?ik wil naar buiten met de kinderen :
Daarom regent het dus.quote:Waar de zon schijnt, is het warm. Waar het warm genoeg is, verdampt water. Bijvoorbeeld uit vijvers, beken, natte weiden... Die waterdamp vormt wolken. De wind blaast die wolken naar koudere plaatsen. Waar het koud genoeg is, vormt de waterdamp druppels.
Een wolk met kleine druppeltjes is wit. Een wolk met grote druppels is zwart. Als de druppels groot zijn, kan de wind ze niet meer in de lucht houden. Ze vallen omlaag. Dat noemen we regen. Een zwarte wolk noemen we een regenwolk.
Alleen uit een regenwolk valt regen. Als de wind de regenwolk weg blaast, stopt de regen.
Hier ook niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef vannelle het volgende:
* vannelle kijkt naar buiten
Het regent heul niet!
Dat vinden die kinderen vast niet erg...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef DJMO het volgende:
waarom regent het?ik wil naar buiten met de kinderen :
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
en het is jammer dat deze zo onscherp is ..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |