Ik vond die tijd ook meer gericht op de gezellige zaterdag-gezins-avond TV.quote:p woensdag 13 september 2006 10:30 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Je zou bijne het idee krijgen dat tv toen beter was, ondanks dat het aanbod beperkter was.... maarja, ik zal het allemaal wel wat rooskleuriger hebben gemaakt in mn herinneringen
Vreselijke druktemaker.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef THCees het volgende:
Willem Ruis met z'n zaterdag avond spelshow
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa! Wij keken zaterdagsavonds ook altijd met de hele familie; Oppassen, Zeg es AAA, 12 steden, 13 ongelukken en dan kwam tijdens de koffie altijd de klapperrrr van de avond (Showbizzquiz, Honeymoonquiz oid)
Frank Masmeijer.... Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Offeh de Holidayshow met Frank Masmeijer
![]()
Ooit uitgeroepen tot kerstbal van het jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:26 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Frank Masmeijer.... Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Die goeie ouwe tijd...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa! Wij keken zaterdagsavonds ook altijd met de hele familie; Oppassen, Zeg es AAA, 12 steden, 13 ongelukken en dan kwam tijdens de koffie altijd de klapperrrr van de avond (Showbizzquiz, Honeymoonquiz oid)
En als pa en ma visite hadden, mocht ik in hun bed naar de TV kijken![]()
Dat waren nog es tijden![]()
Toen ik nog jong en knap wasquote:
Oppassen en 12 Steden... is volgens mij al jaren 1990.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds ze in Limburg is gebaore...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en knap was![]()
Sinds wanneer sjprik de keuningin eigelik plat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |