Geen idee eigenlijk, ze zouden toch niet gaan wachten tot ze Xen afhebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer Black Mesa op Steam zelf beschikbaar komt via het greenlight programma?
als je m via de site downloadt komt ie ook in je steam lijst he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer Black Mesa op Steam zelf beschikbaar komt via het greenlight programma?
Update de drivers van je videokaart. Schijnt voor de meeste mensen te werkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Frutsel het volgende:
Ben ik zo dapper geweest om die Fifa13 key te kopen....
gelukt...
Ben ik zo blij dat ik de key heb... moet ik het spel Fifa 13 downloaden..
gelukt
Key geaccepteerd, geen problemen, Nederlandse versie erbij
gelukt
Downloaden gelukt, spel geinstalleerd
gelukt
Opstarten?
gelukt
Spelen?
Mislukt... spel crashed gewoon als je een wedstrijd wilt starten, of het nu oefenduel of carriere is
*huil*
Klopt, had ik ook gelezen in de klachten op googlequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Update de drivers van je videokaart. Schijnt voor de meeste mensen te werken
Fixed. Ik speel de MP soms en er zijn genoeg mensen online.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Payday![]()
Ik ben een hont dus ik speel het niet.
874 874 PAYDAY The Heistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Fixed. Ik speel de MP soms en er zijn genoeg mensen online.
Veel mensen gaan de game ook pas daadwerkelijk in het weekend downloaden, de meeste die werken doordeweeks en hebben geen tijd om te gamen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
874 874 PAYDAY The Heist
Free weekend en er spelen op een dag alsnog slechts 874 man
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Veel mensen gaan de game ook pas daadwerkelijk in het weekend downloaden, de meeste die werken doordeweeks en hebben geen tijd om te gamen.
2,198 In-Game bij mij op dit moment, dus hoe je erbij komt dat er maar 800 mensen per dag inloggen.
Daar gaan ze nog flink werk aan hebben, hoop dat het al eerder komt. Het originele Half-Life heb ik trouwens nooit uitgespeeld, ben nooit bij Xen beland.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ze zouden toch niet gaan wachten tot ze Xen afhebben?
Klopt, maar ik zou het graag echt volledig via Steam hebben omdat updates/patches dan naadloos zouden moeten werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als je m via de site downloadt komt ie ook in je steam lijst he.
Juist ja, jij gebruikt dat stats ding wat nooit geupdate wordt. Je kan, per game, volgen hoeveel mensen er realtime spelen, en op dit moment is het al hoger: 3,210 In-Game. En dat zijn stats van Steam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van Steam zelf
http://store.steampowered.com/stats/
Ik geloof Steam liever dan de developer zelf
Voor een Co-op game...heel veel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:01 schreef fwokker het volgende:
Lekker boeiend hoeveel er online zijn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Morthill het volgende:
Dat Skyrim Heartfire is een soort Sims of zo
Wat dat betreft is 800 zat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor een Co-op game...heel veel.
Hearthfire is écht heel erg leuk. Eindelijk een keer een fijn huis waar je je spullen goed kunt organiseren, met gave trophy rooms enzo. Huis ontwerpen is er niet bij. Je hebt maar één manier om je huis te bouwen, je kunt alleen kiezen wat je met de 3 vleugels doet. Voor elke vleugel zijn er 3 keuzes (bijvoorbeeld armory, kitchen of storage room).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]![]()
Huisje bouwen, huisje inrichten, kinderen krijgen etc..
Staat op m'n verlanglijst maar ik heb nog ca. 300 spellen waar ik nog aan moet beginnen dus ik wacht er even meequote:
Pfffftttt ik heb games van 2 jaar geleden nog niet eens aangeraakt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:36 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb 5 games van tijdens de summersale nog niet eens aangeraaktik voel me slecht.
Checkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffftttt ik heb games van 2 jaar geleden nog niet eens aangeraakt!
Relax, join the club, we've got cookies.
Waar ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Heb Borderlands 2 gekocht voor 14,99 euro
Me to! Net als de Season Pass DLC voor ¤12,80quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Heb Borderlands 2 gekocht voor 14,99 euro
G2play.netquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
G2play.net
Het was de secretdeal. Vannacht om 00.30 uur gekocht. Lukte eerst niet, IDEAL betaling bleef hangen, maar de online helpdesk heeft me nog geholpen en daarna was het gepiept!
Goed Gedaan hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Me to! Net als de Season Pass DLC voor ¤12,80
Daar had ik destijds 2 games gekocht, en een tijdje geleden zijn ze waarschijnlijk geblacklist in Steam. Ik kan ze iig niet meer vinden in mijn Steamlijst.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
G2play.net
Het was de secretdeal. Vannacht om 00.30 uur gekocht. Lukte eerst niet, IDEAL betaling bleef hangen, maar de online helpdesk heeft me nog geholpen en daarna was het gepiept!
Hoop het niet dat het zo afloopt. Heb er nu ook 2 games gehaald. Borderlands 2 en Fifa13.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:40 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Daar had ik destijds 2 games gekocht, en een tijdje geleden zijn ze waarschijnlijk geblacklist in Steam. Ik kan ze iig niet meer vinden in mijn Steamlijst.
Ik hoop het ook niet voor je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoop het niet dat het zo afloopt. Heb er nu ook 2 games gehaald. Borderlands 2 en Fifa13.
Laatstgenoemde loopt via Origin... maar es zien.
Het is een aanrader hoor !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Sleeping Dogs nu al met 50% korting? Dat is snelniet dat ik um ga kopen, maar toch opvallend.
Zeker voor ¤ 14,30, zie mijn post een stukje eerder.quote:
Dat is zéker een vette game. toentertijd met fokkers een 4pack aangeschaft, echt veel plezier aan beleefdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben PAYDAY aan het binnenhalen ivm het free weekend. Ik ben benieuwd of het wat is.
via google 20 USD..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:48 schreef Navida het volgende:
Damn ik moet Dishonored hebben, maar hij is nog zo duur..
Net hetzelfde gedaan en nu New Game ++ gestart op Elite. Ben benieuwd hoe dit gaat met level 81+ monsters.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:21 schreef Morthill het volgende:
Torchlight II uitgespeeldbossfights waren leuk en lekker uitdagend. Moet bij de Alchemist wel iets van 30 health potions gebruikt hebben als het niet meer was. De Netherking ook zoiets
En dan heb ik nog flink health regen en health steal.
Ik gok dat je doodgaat. Overigens, nu al level 81quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Net hetzelfde gedaan en nu New Game ++ gestart op Elite. Ben benieuwd hoe dit gaat met level 81+ monsters.
71, zit al de hele tijd 10 levels hoger dan mijzelf te spelen en dat gaat prima eigenlijk. Ben pas 730 keer doodgegaan met dit character.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik gok dat je doodgaat. Overigens, nu al level 81ik ben nog maar 56
*NaVida meldt zichquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:17 schreef Leeslamp het volgende:
Voor wie Dota 2 wil.. ik heb een free gift van het spel.
Hmm, ik zat drie levels hoger, dat ging lange tijd prima. Plots een miniboss die me gewoon paar keer achter elkaar in 1 klap naktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
71, zit al de hele tijd 10 levels hoger dan mijzelf te spelen en dat gaat prima eigenlijk. Ben pas 730 keer doodgegaan met dit character.
Speel je met een ranged of melee char? Ranged is ieder geval echt veel makkelijker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, ik zat drie levels hoger, dat ging lange tijd prima. Plots een miniboss die me gewoon paar keer achter elkaar in 1 klap nakt
Cest moi, als ie nog niet weg is tenminste.quote:
Verstuurdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Cest moi, als ie nog niet weg is tenminste.
Steam name: outlandos
Dankquote:
Ik heb de 2e gebruikt, dankquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
KEG3-JTRD-7KCN-9EJ2-C9F9
RTJX-M967-ZX74-K6KH-KXZ4
planetside 2 codes
¤3,20 voor R.U.S.E., nice....quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.greenmangaming.com/s/nl/en/pc/games/shooter/homefront/
4 euro als je de kortings code gebruikt die op de homepage van GMG staat.
Ruse is ook zo'n 4 euro met kortingscode
Ik heb toen eens het hele pakket gekocht, 1, 2, 3, vc, sa, IV en episodes, terwijl ik die laatste paar eigenlijk al had, dat was echt zo'n "kan niet laten liggen" aanbieding.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Frutsel het volgende:
GTA Vice City in the dagaanbieding bij steam voor ¤2,50
Kan je eigenlijk niet laten liggen
Met de komst van GTA V zal zon aanbieding binnenkort wel weer komen, maar zou ik ze dan nog spelen? Geen idee... maar V is een must havequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb toen eens het hele pakket gekocht, 1, 2, 3, vc, sa, IV en episodes, terwijl ik die laatste paar eigenlijk al had, dat was echt zo'n "kan niet laten liggen" aanbieding.
Ik speel ze momenteel geen van allen, maar GTA2 is toch wel èrg tof nog altijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met de komst van GTA V zal zon aanbieding binnenkort wel weer komen, maar zou ik ze dan nog spelen? Geen idee... maar V is een must have![]()
Sommige games hebben Steam keys en sommige moet je hun eigen client gebruiken. De client van GMG is wel een stuk beperkter (Geen friends etc.). Het is puur een client met library voor downloadenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef Frutsel het volgende:
Dat Greenmangaming, werkt dat hetzelfde als Steam en Origin? Zo'n proggie downloaden en installeren en van daaruit keys importeren/downloaden?
Ah thx,quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sommige games hebben Steam keys en sommige moet je hun eigen client gebruiken. De client van GMG is wel een stuk beperkter (Geen friends etc.). Het is puur een client met library voor downloaden
Op Steam heb je iig een gratis demo, kun je zien of 't wat isquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah thx,
dat RUSE leek me wel wat en voor die paar euro...
Maar als ik straks voor elke site extra programma's moet installeren word ik niet zo vrolijk.
Klopt zag ik ook net.. meestal koop ik spellen samen met iemand zodat we ze ook samen kunnen doen en ik zag dat er een COOP versie in zit. Dus nu ff doorgeven om te zien of hij het wat vindtquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op Steam heb je iig een gratis demo, kun je zien of 't wat is
Ik speel eigenlijk nooit online, altijd single player.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt zag ik ook net.. meestal koop ik spellen samen met iemand zodat we ze ook samen kunnen doen en ik zag dat er een COOP versie in zit. Dus nu ff doorgeven om te zien of hij het wat vindt
Hoe betaal je aan dat GMG dan? CC ? of kan het ook met IDEAL of PayPal?
ruse wordt, zo te zien, geactiveerd op steamquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah thx,
dat RUSE leek me wel wat en voor die paar euro...
Maar als ik straks voor elke site extra programma's moet installeren word ik niet zo vrolijk.
deel 2.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:07 schreef Salamando het volgende:
AC sale op steam, welke is de beste vinden jullie?
Agree, maar bedenk wel dat de besturing inmiddels wat roestig is, maar als nieuwe speler zou je daar weinig last van moeten hebben.quote:
Ik heb wel interesse als je het nog niet gehaald hebt. En nog 2 mensen kan vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Chivalry: Medieval Warfare mensen voor een 4-pack?
Nog 2 te gaan dan, wie o wie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse als je het nog niet gehaald hebt. En nog 2 mensen kan vinden.
Also also also Morthill, dat is ook weer niet zo!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef Morthill het volgende:
Met meer herhaling bedoelt hij dat na 30 minuten je alles gezien hebt wat de game je te bieden heeft
Ik eigenlijk stiekem wel, na het zien van de wtf is van totalbiscuit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Chivalry: Medieval Warfare mensen voor een 4-pack?
Nope, geen problemen hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef mschol het volgende:
iemand hier die problemen heeft met steam?
ik kom al de hele dag niet online, met de melding "could not connect to steam network"
net een repair gedaan. verolgens download hij wat en geeft hij dezelfde melding...
Vriend van me ook, ik zit er al langer in en mijn friendlist doet het wel gewoon. Je bent niet alleen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
Steam offline? Ik kan niet zien of mijn friends online zijn bijv.
Meerderen last van or just me?
Ik voel me wel alleen zo zonder online friends QQquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vriend van me ook, ik zit er al langer in en mijn friendlist doet het wel gewoon. Je bent niet alleen.
chivalry is toch een gratis mod voor HL2?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Tja ik zou chivalry ook wel willen hebben maar door rocksmith heb ik de benodigde 18 euro niet in mijn games budget meer zitten.
Ook word ik wat beter met wotr dus dan is het ook zo van dat dat leuker word
Ik wil hem wel, of heb je er nog geen?quote:
als je mijn friend invite accept dan kan ik hem sturenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:28 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, of heb je er nog geen?
steam page:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198011695231/
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Has logged 602.0 hours of playtime — that's 25 days, 1 hours, and 59 minutes, where Awesomenauts is their most played game, which accounts for 39.3% of their playtime
gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:39 schreef Tain het volgende:
[..]
als je mijn friend invite accept dan kan ik hem sturen
Leeft dat spel online nog?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben trouwens weer begonnen met het spelen van The Ship, lollig spel hoor
Chef [NL]quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Has logged 602.0 hours of playtime — that's 25 days, 1 hours, and 59 minutes, where Awesomenauts is their most played game, which accounts for 39.3% of their playtime
Klopt niets van bij mijn profiel, zegt dat cs:source mijn meest gespeelde game is met 44 uur terwijl ik met cs 1.6 in de 1000+ uur zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
http://wastedonsteam.com/usd/id/outlandos
Ja, zekerquote:
Dat is geen cadeautje hoor,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef Gutz het volgende:
Meer mensen een cadeautje van steam gekregen? Ineens staan Left4Dead2 en Rock of Ages in mijn bibliotheek met een counter - 2 dagen over erachter.
Ghehequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Gutz het volgende:
Zo, goeiemorgen. Ik ben weer lekker scherp atm. Vond het al zo raar ook eigenlijk
Echt een aanraderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:47 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Die mark of the ninja ziet er ook goed uit, ben alleen niet in de stemming om games te kopen.
Bwoah, interesse.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:38 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb nog een code voor Borderlands 2 die ik toch niet ga gebruiken (zat bij mijn nieuwe videokaart). Een tientje vind ik wat goedkoop, maar voor 20 wil ik hem wel ruilen.
komt aardig in de buurt. 14 euro zag ik gister al ergensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga niks kopen tenzij borderlands 2 een tientje is ofzo.
Je hebt een PM.quote:
willen krijgen of willen kopen? Het eerste welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bwoah, interesse.
Ik heb trouwens nog 1 of 2 DOTA 2-codes liggen. Iemand die er eentje wilt?
Je mag hem van mij hebben hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
willen krijgen of willen kopen? Het eerste wel
Tof, ik wil dota 2 toch wel eens checken, LoL ook wel aardig wat gespeeldquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je mag hem van mij hebben hoor.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:11 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga vanmiddag proberen of ik die coupon bij jou kan krijgen.
Wij zijn nu vriendenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar met je bevriend zijn, heb je een uitnodiging gestuurd.
Tof, tnx manquote:
ik heb graag zoveel mogelijk gedownload staan, als ik dan wil spelen; kan ik direct spelen..quote:
Alleen de code of t spel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt aardig in de buurt. 14 euro zag ik gister al ergens
tering, zo groot is mijn HDD neit eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef mschol het volgende:
>700GB aan gedownloade games weg..
door omstandigheden moest de hele 1TB schijf waar steam op staat geformatteerd worden
wordt een fijne herinstallatie![]()
dat is voor mij qua opslag peanuts.. ik heb nog een apart pc'tje staan met net geen 10TB aan schijfruimtequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
tering, zo groot is mijn HDD neit eens
HOLY SHITquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is voor mij qua opslag peanuts.. ik heb nog een apart pc'tje staan met net geen 10TB aan schijfruimte
zeker als je je bedenkt dat ik nogal veel games heb (ruim 300 of misschien zelfs +400 in steam lijst)quote:
Dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker als je je bedenkt dat ik nogal veel games heb (ruim 300 of misschien zelfs +400 in steam lijst)
que?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
Ik kan niet alle games die ik op Steam heb installeren op een 1.5TB schijf
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
que?
ik moet bekennen dat ik noot geprobeerd heb alles te installeren, gewoon omdat er spellen tussen zitten die ik nooit zal spelen...
nice...quote:
over onduidelijk gesproken..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Tain het volgende:
Die teller is leuk, maar is weer anders dan degene in je Library...
[ afbeelding ]
Ik heb af en toe wel eens iets teveel tijdens een sale gekocht en ik heb redelijk wat van die Indie bundels (Humble Bundle, Indie Royale, etc) gekochtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
over onduidelijk gesproken..
daarnaast: 700 items? je koopt alles wat los en vast zit op steam?
ahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel eens iets teveel tijdens een sale gekocht en ik heb redelijk wat van die Indie bundels (Humble Bundle, Indie Royale, etc) gekocht
Ik zie er geen games tussen zitten die mij aanspreken. Ik baal wel dat ik de vorige bundel niet heb gekocht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
De Halloween bundel heb ik net wel gekocht. Heel Sam & Max wil ik wel voor ¤3.24
Thanks, komt er elke dag (tot Halloween) een bundel of is dit eenmalig?quote:
Oh oke, nice. Sam & Max wil ik ook wel, dus gekocht, 3,39¤ betaald ('t minimum), blijf natuurlijk een Hollanderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:26 schreef JimmyJames het volgende:
Dit is gewoon een bundel van indie royale. Die hebben om de twee weken een nieuwe bundel.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oh oke, nice. Sam & Max wil ik ook wel, dus gekocht, 3,39¤ betaald ('t minimum), blijf natuurlijk een Hollander
Is dat niet Ratchet & Clank?quote:
Zitten zeker hele dikke games bij! Vraag is of je van retro-gaming houdt, games zijn wel aan de oude kantquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef mschol het volgende:
iemand die weet of het wat is, die interplay pay-what-you-want bundle bij gog.com?
http://www.gog.com/interplay
opzich niks mis met retrogaming, ik heb alleen het idee dat de echt goede games alleen bij betaling van $34,99 vrijkomen, een beetje goeie komen ook bij 15 vrij...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zitten zeker hele dikke games bij! Vraag is of je van retro-gaming houdt, games zijn wel aan de oude kant
Ja true, de games bij $ 34,99 zijn wmb de leukstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich niks mis met retrogaming, ik heb alleen het idee dat de echt goede games alleen bij betaling van $34,99 vrijkomen, een beetje goeie komen ook bij 15 vrij...
Ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef Leeslamp het volgende:
Ik heb nog een Dota 2 gratis weg te geven op Steam!
Oeh ik ben geintresseerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Tain het volgende:
Iemand interesse in 1 van deze spellen?
Nyxquest
Serious Sam HD: The First Encounter
Renegade ops
Dead Horde
Torchlight 1
Nuclear Dawn
Airmech
Aangezien ik in een gulle bui ben is Nyxquest sowieso gratis voor de eerste 9 mensen die het spel willen hebbenPM me met je steam id link en ik stuur het naar je.
Wat...Heb je Nyxquest 9x dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Tain het volgende:
Nyxquest
Renegade ops
Dead Horde
Torchlight 1
Nuclear Dawn
Airmech
Aangezien ik in een gulle bui ben is Nyxquest sowieso gratis voor de eerste 9 mensen die het spel willen hebbenPM me met je steam id link en ik stuur het naar je.
Was ooit een aanbieding van meerdere packs en deze was toen iets van 11 of 12 euro voor 10x het spel ipv 9,99 voor 1x het spelquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat...Heb je Nyxquest 9x dan?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Was ooit een aanbieding van meerdere packs en deze was toen iets van 11 of 12 euro voor 10x het spel ipv 9,99 voor 1x het spel
gedibstquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Tain het volgende:
ge-pmed...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Tain het volgende:
Nyxquest
Renegade ops
Dead Horde
Torchlight 1
Nuclear Dawn
Airmech
Dan ontstaat er een grote zwarte markt waar mensen die games uitgespeeld hebben weer ruilen voor andere games met andere users, en kopen mensen dus veel minder games, en omdat Steam 30% van alle verkopen krijgt lijden ze er onder. Daarom dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef davedavy het volgende:
Steam mag de mogelijkheid tot games overzetten naar een ander account wel eens toevoegen
Dat snap ik, maar het is nu een beetje dat ik het spel voor eeuwig gehuurd heb i.p.v dat het mijn bezit is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Dan ontstaat er een grote zwarte markt waar mensen die games uitgespeeld hebben weer ruilen voor andere games met andere users, en kopen mensen dus veel minder games, en omdat Steam 30% van alle verkopen krijgt lijden ze er onder. Daarom dus
Dat is ook zo, ik heb ergens gelezen dat het spel geen bezit van jou is als je het koopt op steam. Staat ergens in de licentie-overeenkomsten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is nu een beetje dat ik het spel voor eeuwig gehuurd heb i.p.v dat het mijn bezit is.
Eigenlijk absurd, op de sales na betaal je altijd de volle mepquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik heb ergens gelezen dat het spel geen bezit van jou is als je het koopt op steam. Staat ergens in de licentie-overeenkomsten.
Ik ben wel geinteresseerd in Sanctum, heb een dota2 invite mocht je die willenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ge-pmed...
ik heb nog 2x sanctum (alleen base spel) en Beyond Good & evil..
hmm, niet echt geintresseerd, pm mij je steam id link en ik voeg je even toe voor sanctumquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in Sanctum, heb een dota2 invite mocht je die willen.
Sanctum ziet er wel ok uit. Mocht je er nog een over hebben ontvang ik er graag eenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ge-pmed...
ik heb nog 2x sanctum (alleen base spel) en Beyond Good & evil..
PM gestuurdquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, niet echt geintresseerd, pm mij je steam id link en ik voeg je even toe voor sanctum
Idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Wie heeft de titel aangepast naar hotline miami trouwens?
Stond eerst Mark of the Ninja nml.
Lijkt me ook wel een toffe game.quote:
Alsie nog over is dan wil ik hem welquote:
Donequote:
volgens mij hanteert valve ook andere regels dan de EU regels mbt kopen van software. mocht het ooit erop aankomen zal valve toch aan het kortste eind trekken en heb je gewoon recht op je games, denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
De juridische termen 'bezit' en 'eigendom' worden hier nog wel eens door elkaar gehaald.
mogen ze wel opschieten, halloween is toch alweer voorbij zo'n beetje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:34 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een toffe game.
Binnenkort weer de halloween sales als het goed is![]()
31 Oktober is Halloween.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgens mij hanteert valve ook andere regels dan de EU regels mbt kopen van software. mocht het ooit erop aankomen zal valve toch aan het kortste eind trekken en heb je gewoon recht op je games, denk ik.
[..]
mogen ze wel opschieten, halloween is toch alweer voorbij zo'n beetje?![]()
Mag van mij, er kunnen niet genoeg sales zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als morgen de sales beginnen.
dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Mag van mij, er kunnen niet genoeg sales zijn
ik hoop dat ik wat titels van mijn wishlist kan afstrepen dan...quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:35 schreef FerryNL het volgende:
Heb wel weer zin in die Christmas Holiday Sale
Hopelijk doen ze weer iets met achievements en cadeautjes. Vorig jaar zaten er echt vage opdrachten tussen. In het spel Defcon moest je bijv op 24 december de Kerstman nukenquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:35 schreef FerryNL het volgende:
Heb wel weer zin in die Christmas Holiday Sale
Jij was het dus die de titel veranderde naar dat rotspelquote:Op maandag 29 oktober 2012 02:21 schreef Wessiej het volgende:
Maar er zijn nog steeds mensen zonder hotline miami, ohohohohohoh
Mag ik vragen wat er zo bijzonder aan is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:21 schreef Wessiej het volgende:
Maar er zijn nog steeds mensen zonder hotline miami, ohohohohohoh
best wel een oké spelquote:
Ik doe niet aan best wel oke spellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
best wel een oké spel
Jij casualiet
Zegt iemand die SWTOR speelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik doe niet aan best wel oke spellen.
Dat zeg ikquote:
Jij impliceert dat je enkel goede spellen speelt, SWTOR is daar niet een van, een objectieve feit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Erg oke > best wel oke
Zo makkelijk dat jij het ook nog kan snappen
het is het beste spel ooit gemaakt, klaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er zo bijzonder aan is?
V.
10 van eurogamer morthmansquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef Morthill het volgende:
Zijn er ook subjectieve feiten![]()
Is dat zoiets als religie?
Een 10 is een subjectief feit?quote:
nee ik quote je gewoon ff, voor hotline miami. Heeft niks met die post van je te makenquote:
Mijn mening bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef Morthill het volgende:
Zijn er ook subjectieve feiten![]()
Is dat zoiets als religie?
Uhh ik wil het omschrijven als een moordsimulator! Het is gemaakt door een guy op LSD, dat is duidelijk. Alles spacet de pan uit, niet te geloven. Soundtrack is geweldig en voor de rest krijg je steeds random missies dat je iedereen in een huis moet omleggen. Gaat om hele snelle actie. Spel is moeilijk maar dankzij directe respawn is het geen probleem dat je vaak dood gaat. Maar het is zo bruut, zo sick. Vibe heeft een beetje wat weg van de film Drive vind ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Morthill het volgende:
ah ok, wat voor game is het dan?
misschien dat ik hem oppik tijdens de Kerstsale als hij inderdaad tofjes is.
JE DOOD SHITquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Morthill het volgende:
ah ok, wat voor game is het dan?
misschien dat ik hem oppik tijdens de Kerstsale als hij inderdaad tofjes is.
Ik heb de afgelopen twee weken 8 uur gegamedquote:
Dat vind ik best veel uurquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee weken 8 uur gegamedBen tegenwoordig te druk met onderwijs geven en onderzoek doen. Ontspan liever met een serie of film dan een game als ik thuis kom. Dus ga geen geld uitgeven aan een game die ik de komende tijd toch niet speel.
ssstquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef Morthill het volgende:
Ik mag hopen dat als ER jij meer gamet dan dat
ah ja jij voelt je zo volwassen omdat jij gamen als iets kinderachtigs zietquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:58 schreef Morthill het volgende:
Vinden impliceert zoeken, ik heb domweg betere dingen te doen.
Daarover gesproken, tijd voor nuttige taken
mehquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
Halloween sale is begonnen.
Wat vinden jullie ervan?
Nee hoor best een hoop games, ook die in de winkel hebben gelegenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Zeker weer alleen maar indie games enzulks? (Moet nog op de pc checken)
Ik twijfel nog want ik zie hem zo naar -75% gaan over twee maanden tijdens de kerstaanbiedingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Orcs must die 2 gehaald, 1 was enorm goed
ach 7,50 of 4 euro, zo'n enorm verschil is het neitquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik twijfel nog want ik zie hem zo naar -75% gaan over twee maanden tijdens de kerstaanbiedingen.
Ja, dat is het. Daarom game ik gemiddeld (niet gekeken naar de laatste paar weken) zo'n 15 a 20 uur per week. Het is kinderachtig en door zo enorm kinderachtig te zijn voel ik me weer volwassen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ah ja jij voelt je zo volwassen omdat jij gamen als iets kinderachtigs ziet
Dank je Fabio, die had Wester al gegevenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-23-hotline-miami-review 10/10
toch zeg je dat je betere, nuttigere dingen te doen hebt? Was dat sarcastisch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Daarom game ik gemiddeld (niet gekeken naar de laatste paar weken) zo'n 15 a 20 uur per week. Het is kinderachtig en door zo enorm kinderachtig te zijn voel ik me weer volwassen.
Kom op, stop er een beetje moeite in. Je moet wel slimmer zijn dan je je nu voordoet
Zie post recht boven die van jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
toch zeg je dat je betere, nuttigere dingen te doen hebt? Was dat sarcastisch?
Is het enige twijfel geval voor mij, verder zie ik niksquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef Eenskijken het volgende:
Dead island is een goede deal. Veel plezier mee gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |