Dus alle shooters zijn een kopie van Wolvenstein? Desalniettemin is Torchlight beter dan Diablo (3).quote:
Ik speel beide, samen keer dan?quote:Op maandag 24 september 2012 08:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, hier, level twaalf. Verschrikkelijk jammer dat het tegelijk met borderlands is, daar valt lastig tegenaan te boksen
Diablo is echt de tegenvaller van het jaar, TL2 is veel beter, eigen skillsets etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond de eerste Torchlight erg tof, en Diablo ook. Torchlight 2 ook maar eens kopen, kijken hoe dat bevalt. Diablo 3 was ik na de eerste keer uitspelen al klaar mee, ik hoef niet zo nodig het hele spel opnieuw te spelen.
Oh, ik had TL al wel op mijn MBP gespeeld en dacht dat TL2 er ook al wel zou zijn voor OSX.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Diablo is echt de tegenvaller van het jaar, TL2 is veel beter, eigen skillsets etc.
Ga spelen
Probeer anders ditquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh, ik had TL al wel op mijn MBP gespeeld en dacht dat TL2 er ook al wel zou zijn voor OSX.
Het is inderdaad wel jammer dat je niet kunt respeccen, maar als je per se wilt kun je aan respec potions komen door je shared stash savebestand aan te passen. Dan kun je je skillpoints opnieuw verdelen. Maar goed, dan kun je alsnog niks aan je stats veranderen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef Timm-E het volgende:
En ik wil respecs! Tenzij je alle fora volgt weet je niet wat nou effectieve builds zijn, of je moet alle skills van tevoren uitstippelen.
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=48&t=35925quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik vind het een leuk spel, vind het veel weg hebben van Diablo 2. De co-op is erg leuk om te doen
[..]
Het is inderdaad wel jammer dat je niet kunt respeccen, maar als je per se wilt kun je aan respec potions komen door je shared stash savebestand aan te passen. Dan kun je je skillpoints opnieuw verdelen. Maar goed, dan kun je alsnog niks aan je stats veranderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |