PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Niet genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel geld heb je er al doorheen gebeukt, Jood?
125Kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel geld heb je er al doorheen gebeukt, Jood?
Kijk, deze man weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ah oke, Rick Ross is wel een baas
Owwww.... 1x een kaart van 50.....quote:
Sickquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwww.... 1x een kaart van 50.....
Ps. groot probleem nu... al me contracten e.d. moet ik gaan discarten denk ik... geen plek meer!
Big money, deep pockets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Jood, ik doe er 1 met je mee
[ afbeelding ]
geef gewoon al je spelers 99 contractenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwww.... 1x een kaart van 50.....
Ps. groot probleem nu... al me contracten e.d. moet ik gaan discarten denk ik... geen plek meer!
Nice... Solidairquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Jood, ik doe er 1 met je mee
[ afbeelding ]
ga jij je psn tegoed er nog aan uitgeven? Met de dag wordt de verleiding groter bij mij.quote:
Echt een zieke baas ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Rich asses ja haha. RIck Ross heeft zelfs de oliebusiness gejoined.
Nee, als ik zie wat ik uit die pakjes krijg voor 210k, pas ik welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga jij je psn tegoed er nog aan uitgeven? Met de dag wordt de verleiding groter bij mij.
GTA III kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, als ik zie wat ik uit die pakjes krijg voor 210k, pas ik wel
Wacht wel tot ik iets moois zie. Zat te twijfelen om GTA3 te kopen
Ik ken hem nog van paar maanden geleden. Ik uploade wat muziek op youtube, mijn muziek kanaal. Waar ik nu nog steeds profijt van hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt een zieke baas ja.
Jammer dat het een agentje was, maar zijn muziek is geniaal.
MMG ookMoet even wat van Meek Mill hebben, maar die is alleen via MMG zelf te pakken met lage kwaliteit, bijna niemand uploadt al zijn mixtapes, omdat hij een kleintje is nog
Nee man, die packs zijn grotendeels schijt en ik speel amper FUTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GTA III kopen.Dan nog eerder aan packs.
Ik heb 3 teams.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geef gewoon al je spelers 99 contracten
Ja, weinig wel denk ik, minder dan een euro per dagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van paar maanden geleden. Ik uploade wat muziek op youtube, mijn muziek kanaal. Waar ik nu nog steeds profijt van heb(verdien er geld mee).
Met mijn hele kanaal heb ik nu zo'n 430 euro verdientquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, weinig wel denk ik, minder dan een euro per dag
Kon zelf ook YT partner worden met muziek, maar teveel werk voor zo weinig geld
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb 3 teams.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zit allemaal vol contracten
Da's wel lekker geld jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Met mijn hele kanaal heb ik nu zo'n 430 euro verdient
Wat een lyrics.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We got grands in this bitch, girl come and get you some
Money make me cum, money, money make me cum
Haha klinkt gewoon lekkerquote:
nou wat een fantastische quote.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick Ross z'n beste quote is toch wel: 'They say i'm getting money, must be illuminati, talking to the holy ghost, in my bugatti'
Hahahaha, Meek Mill 'een kleintje' ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt een zieke baas ja.
Jammer dat het een agentje was, maar zijn muziek is geniaal.
MMG ookMoet even wat van Meek Mill hebben, maar die is alleen via MMG zelf te pakken met lage kwaliteit, bijna niemand uploadt al zijn mixtapes, omdat hij een kleintje is nog
Voor MMG begrippen niet, maar als jij tegen 100 mensen vraagt of ze Meek Mill kennen zullen er veel 'nee' zeggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahahaha, Meek Mill 'een kleintje' ?
ik zeg neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor MMG begrippen niet, maar als jij tegen 100 mensen vraagt of ze Meek Mill kennen zullen er veel 'nee' zeggen
Dikke woordspelingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ff criminal minds kijken......
Wordt vervolgd
Kan ook ondertussen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ff criminal minds kijken......
Wordt vervolgd
Ja, puur omdat veel mensen alleen de top 40 zangertjes kennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor MMG begrippen niet, maar als jij tegen 100 mensen vraagt of ze Meek Mill kennen zullen er veel 'nee' zeggen
Ach, hij is gewoon nog niet op Ross's niveau denk ik. Zijn muziek is echt in matige kwaliteit te downloaden alleenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, puur omdat veel mensen alleen de top 40 zangertjes kennen.
Ik denk niet dat Rick Ross veel bekender is bij die 100 mensen dan Meek Mill.
List dan heel je tradepile, heb je zo meer plek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ondertussen...maar vind het vrouwtje niet leuk... Moet ik ook koest houden
+ Squad fitness, not badquote:
Ik heb toch veel tracks op mijn mobiel staan in hele goede kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon nog niet op Ross's niveau denk ik. Zijn muziek is echt in matige kwaliteit te downloaden alleen
Waar heb je die vandaan dan? Als ik via MMG zelf download en afspeel kan ik het niet eens hard zetten, omdat ik anders de bende sloopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb toch veel tracks op mijn mobiel staan in hele goede kwaliteit hoor.
Ben je blind? Staat echt 20 posts hierboven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef Fifut het volgende:
Iemand al een nieuwe IF uit een pakje gekregen?
Tubidy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan dan? Als ik via MMG zelf download en afspeel kan ik het niet eens hard zetten, omdat ik anders de bende sloop
Riketikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef Joodnl het volgende:
Riketik is geen drol waard..... Net discard waarde!![]()
Maken me weer blij met een dooie olifant!
M..Maar hij is net pas IF dus hij is nu toch nog best wel wat waard?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef Joodnl het volgende:
Riketik is geen drol waard..... Net discard waarde!![]()
Maken me weer blij met een dooie olifant!
Nope....ging net voor 11Kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
M..Maar hij is net pas IF dus hij is nu toch nog best wel wat waard?.
Sorry meneerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben je blind? Staat echt 20 posts hierboven.
Ik had verwacht dat hij nu echt 50k was oidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er staan er nu heel veel op <15k.
Hij heeft een naam, hoor!quote:
Die hele mixtape is chill.quote:
Kloptquote:
Ga metal luisteren danquote:
Hou jij van Slipknot?quote:
Blackbird Alter Bridge tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke weet je nog een leuk nummer
Nee, ik ook nietquote:
TTFAFquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke weet je nog een leuk nummer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blackbird Alter Bridge toch
Vetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Kent iemand dit nummer? Ik kan op één of andere manier niet stoppen met het kijken van die clip
Ik ken het ja. Misschien hou je van negerinnen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Kent iemand dit nummer? Ik kan op één of andere manier niet stoppen met het kijken van die clip
die ken ik alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht net een Almeback en een Kalas voor 200c per stukOok had ik nog een James voor 10k gekocht en die werd voor iets minder dan 15k verkocht.
[..]
TTFAF
Weet je dit heel zeker?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ken het ja. Misschien hou je van negerinnen?
Dat zeker!quote:
Luister ik nog liever naar dan Rick Ross.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker?
Liever grunting?
Heb je VDM gemute in de Xbox party?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
True that. Ik kan sowieso niet naar dikke mensen luisteren. Dat vind ik raar.
Ik heb hem 3x gehaald maar dat wil niet zeggen dat ik hem ook echt kan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die ken ik aldie kon jij toch op Expert in GH?
Ik ben online, zal anderen even inviten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil trouwens wel clubbon.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Snap dat gehaat jegens Ross niet, maar ieder z'n ding
Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga stukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je VDM gemute in de Xbox party?
Daar past het hele derde rijk op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
Ik haat sowieso die ultra neger muziek.maar ik heb dan ook een hakenkruis op mijn rug getatoeerd.
Gekke boertjes in Frieslandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
Ik haat sowieso die ultra neger muziek.maar ik heb dan ook een hakenkruis op mijn rug getatoeerd.
Heb jij hem ook op Expert gehaald dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Fuszy het volgende:
nu ben ik dit aan het luisteren, puur door Guitar Hero. Wat heb ik me kapot gezweet om die te halen
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij hem ook op Expert gehaald dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Fuszy het volgende:
nu ben ik dit aan het luisteren, puur door Guitar Hero. Wat heb ik me kapot gezweet om die te halen
GS voelt zich misschien wel helemaal niet op zijn gemak door het feit dat jij een hakenkruis hebt op je lichaam.quote:
Ik welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij hem ook op Expert gehaald dan?
not_bad.jpgquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:56 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
ff in de reclame....een shotje
Zolang hij niet in Friesland komt is er niets aan de hand. Wij zijn nogal gehecht aan blanke mensen. Alles wat niet blank is, is fout en hoort naar zijn eigen land te gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GS voelt zich misschien wel helemaal niet op zijn gemak door het feit dat jij een hakenkruis hebt op je lichaam.
Ik geloof het op 1 of andere manier niet.quote:
Tr gemachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang hij niet in Friesland komt is er niets aan de hand. Wij zijn nogal gehecht aan blanke mensen. Alles wat niet blank is, is fout en hoort naar zijn eigen land te gaan.
Dan nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik geloof het op 1 of andere manier niet.
GH3 had wel goede nummers zoals Knights of Cydonia en One
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik geloof het op 1 of andere manier niet.
GH3 had wel goede nummers zoals Knights of Cydonia en One
Hoe zit het met dikke mensen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang hij niet in Friesland komt is er niets aan de hand. Wij zijn nogal gehecht aan blanke mensen. Alles wat niet blank is, is fout en hoort naar zijn eigen land te gaan.
Grapje steefquote:
Heb je die nieuwe van ze gehoord en nog beter. Heb je die clip gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef detennismaster het volgende:
Raar nummer is dit. Maar ik vind hem eigenlijk best leuk.
Dat kleine joch had hem ook dacht ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Expert 100% is volgens mij alleen met bots gelukt?
Geen idee, ik heb nog geen mensen met hooivork hier gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe zit het met dikke mensen?
Nee, maar deze clip gaat ook al nergens over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe van ze gehoord en nog beter. Heb je die clip gezien
Ja een hooivork is voor de echte grote maaltijden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen mensen met hooivork hier gezien.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:56 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
ff in de reclame....een shotje
Ik eet met een normale vork ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja een hooivork is voor de echte grote maaltijden.
Normale vork voldoet meestal wel, bij jou ook?
Meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja een hooivork is voor de echte grote maaltijden.
Normale vork voldoet meestal wel, bij jou ook?
Er zijn genoeg mensen die dat hebben gehaald en er zijn ook mensen die op alle on-disc nummers 100% hebben gehaald. Dat gaat mij dan weer te verquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Expert 100% is volgens mij alleen met bots gelukt?
het karma systeem is aangepast.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef ThatDutch het volgende:
Futhead karma ineens van 13 naar 2, wie o wie weet hoe dat kan?
Nu is het zeker zo dat 1 persoon jou niet +10 karma kan geven.. ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het karma systeem is aangepast.
klopt, elke user kan maar +1 geven in totaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Nu is het zeker zo dat 1 persoon jou niet +10 karma kan geven.. ?
Had ik gezien ja, nu hadden hackers de gegevens van de pesters online gezet ofzo toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Fuszy het volgende:
Hadden jullie dat filmpje gezien waarin een meisje via bordjes laat zien hoe haar leven eruit ziet dmv pesten? Die een maand na dat filmpje ook nog zelfmoord heeft gepleegd? Ik zag hem vandaag pas, maar ik kreeg wel een brok in mijn keel.![]()
Dat er zulke zieke mensen zijn.
Dit filmpje bedoel ik
Vanochtend gekeken, maar doet me weinig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Fuszy het volgende:
Hadden jullie dat filmpje gezien waarin een meisje via bordjes laat zien hoe haar leven eruit ziet dmv pesten? Die een maand na dat filmpje ook nog zelfmoord heeft gepleegd? Ik zag hem vandaag pas, maar ik kreeg wel een brok in mijn keel.![]()
Dit filmpje bedoel ik
Klopt, dat ze hem opsporen en hem aan de schandpaal nagelen. Inclusief de rest die mee heeft gewerkt hieraanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had ik gezien ja, nu hadden hackers de gegevens van de pesters online gezet ofzo toch?
Ik ga geen 9 minuten naar bordjes zitten kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Fuszy het volgende:
Dit filmpje bedoel ik
En dat ze een pijnlijke dood mogen sterven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, dat ze hem opsporen en hem aan de schandpaal nagelen. Inclusief de rest die mee heeft gewerkt hieraan
Klopt, maar is dat goed?quote:
Zou je wel moeten doen, om het te begrijpen. Ga het niet uittypenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga geen 9 minuten naar bordjes zitten kijken
Dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dat ze een pijnlijke dood mogen sterven.
Niet goed, zeker niet, maar dit is weer een onnodige 'hype' vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, maar is dat goed?
[..]
Zou je wel moeten doen, om het te begrijpen. Ga het niet uittypen
Het is maar goed dat er mensen zijn die dit wel iets doet. Anders is het einde zoek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet goed, zeker niet, maar dit is weer een onnodige 'hype' vind ik.
Heel triest enzo, maar het komt veel vaker voor dan alleen bij dit meisje
Ze is gepest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, maar is dat goed?
[..]
Zou je wel moeten doen, om het te begrijpen. Ga het niet uittypen
Waarom is dit dan onnodig. Hoe het nu op mij overkomt is dat het jou amper iets boeit. Het komt inderdaad veel vaker voor. Te vaak, dus het is goed dat dit in de media komt. Misschien wordt er dan een keer iets aan gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je praat een beetje als "been there, done that..."quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel, geeft iedereen weer een andere kijk op pestenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er mensen zijn die dit wel iets doet. Anders is het einde zoek.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze is gepest.
Bam, 3 woorden, dat had ook op 1 bordje gekund.
Vandermar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier heeft zijn ploeg Hidolf Atler genoemd![]()
Zal geen namen noemen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier heeft zijn ploeg Hidolf Atler genoemd![]()
Zal geen namen noemen
Ik heb het gekeken, samenvatting heb je net al gegevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme Fuszy, als straks blijkt dat ik 9 minuten van mn leven heb weggegooid weet ik je te vinden
zag een dyslectisch meisje met uitgaan met scheve tanden; ik dagt; wat een klote lagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vannacht dacht ik dat ik klote lag
haha
Dacht ik al.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken, samenvatting heb je net al gegeven
SB. Of rijstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iemand op PS3 anders kon ik het niet zien he
Het gaat verder dan het simpele pesten, maar dat heb je dan even gemist?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken, samenvatting heb je net al gegeven
Heb hier en daar geskipt ja, begon me wel erg lang te duren eerlijkgezegdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het gaat verder dan het simpele pesten, maar dat heb je dan even gemist?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
zag een dyslectisch meisje met uitgaan met scheve tanden; ik dagt; wat een klote lag
KrAlex of Joodquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik vond het stukje: " zag een dyslectisch meisje " ronduit geniaal
Omni?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij staat in de OP, is een oudgediende maar post niet zo vaak.
Neequote:
Mooie organisatiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef zerokil het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)u-zelf-de-sjaak.html
Ach ja, dan heb je gewoon een sociale achterstand.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
Mensen bij wie dat soort filmpjes niets doen, zouden net zo'n behandeling moeten krijgen als in A clock work orangezal ze leren.
Anonymousquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef zerokil het volgende:
Ik kwam haar blote tettenfoto ook tegen op Facebook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef zerokil het volgende:
Mijn puntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Sorry Fuszy, ik kom niet verder dan 3,28.
Ik vind het totaal niet schokkend, noch nieuws.
Deze shit gebeurt wereldwijd. Hoe je er mee omgaat laat je karakter zien. Natuurlijk zijn er mensen die dit blijkbaar niet kunnen handelen, maar dan vind ik de fout liggen bij de opvoeding en de school.
Om nou 9 minuten zo'n mediahype te gaan zitten kijken doet me vrij weinig.
Ik plaatste hier vanmiddag nog een berichtje van het broertje van iemand bij wie ik in de klas heb gezeten (2 jaar) dat die zichzelf om het leven had gebracht. Hij is ook erg gepest en heeft zich gisteren opgehangen. 19 jaar oud nog maar. Iets wat lijkt als een leuk grapje kan nogal vreselijke gevolgen hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb je gewoon een sociale achterstand.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
Mensen bij wie dat soort filmpjes niets doen, zouden net zo'n behandeling moeten krijgen als in A clock work orangezal ze leren.
Internethelden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb je gewoon een sociale achterstand.
Jammer, had meer verwacht maar waarschijnlijk ben ik niet zo kil.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Sorry Fuszy, ik kom niet verder dan 3,28.
Ik vind het totaal niet schokkend, noch nieuws.
Deze shit gebeurt wereldwijd. Hoe je er mee omgaat laat je karakter zien. Natuurlijk zijn er mensen die dit blijkbaar niet kunnen handelen, maar dan vind ik de fout liggen bij de opvoeding en de school.
Om nou 9 minuten zo'n mediahype te gaan zitten kijken doet me vrij weinig.
Ik huil niet, maar ik ben er wel even stil van. Ik vind het vreselijk dat zoiets gebeurd. Vooroordelen maken veel kapot en een vooroordeel kan vaak niet meer ongedaan gemaakt worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Internethelden.
Doe nou niet alsof jullie hebben zitten janken achter de computer.
Natuurlijk is het erg en verdient zo'n gast te worden aangepakt. Maar om nou te zeggen dat het me iets doet gaat wel erg ver.
We kunnen toch zeggen dat het een erg iets is dat een 15-jarig meisje zelfmoord pleegt, wtf?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Internethelden.
Doe nou niet alsof jullie hebben zitten janken achter de computer.
Natuurlijk is het erg en verdient zo'n gast te worden aangepakt. Maar om nou te zeggen dat het me iets doet gaat wel erg ver.
bioscoopbroek el-blanchitoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, onze Vitesse fan el-blanchito.
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We kunnen toch zeggen dat het een erg iets is dat een 15-jarig meisje zelfmoord pleegt, wtf?
Goed, hopen dat mensen anders reageren als 1 van je ouders ofzo overlijdt.
Ja.quote:
Dat wil haast zeggen dat je normaal gesproken niet door hebt dat dit soort dingen gebeuren. Alsof dit specifieke geval je verlicht en je nu pas inziet dat dit al een eeuwenoud probleem is en dat hier heel erg moeilijk een oplossing tegen te vinden is, hoewel daar al jaren hard naar gezocht wordt (ook in de media (voorbeeld: http://www.beastaralliance.org/)).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik huil niet, maar ik ben er wel even stil van. Ik vind het vreselijk dat zoiets gebeurd. Vooroordelen maken veel kapot en een vooroordeel kan vaak niet meer ongedaan gemaakt worden.
Tuurlijk kan je dat zeggen, dat zeg ik zelf ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We kunnen toch zeggen dat het een erg iets is dat een 15-jarig meisje zelfmoord pleegt, wtf?
Goed, hopen dat mensen anders reageren als 1 van je ouders ofzo overlijdt.
Dat sowieso, maar als mensen dat uberhaupt niet wisten hebben ze een sociale achterstand wat mij betreft [/toefjes]quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Eigenlijk de aanleiding waarom... Tuurlijk ze heeft fouten gemaakt, maar wanhoop doet veel met je.
Ja, als je een meisje ziet, het verhaal er achter, en de afloop, en je haalt je schouders op dan is er iets mis met je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als mensen dat uberhaupt niet wisten hebben ze een sociale achterstand wat mij betreft [/toefjes]
Potje ps3?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef DutchSL het volgende:
1-0 in de 12e minuut en ragequit, gvd zo kom ik nooit aan een goed scoringsgemiddelde met mijn spitsen
Dus jij bent stil van iedereen die dit meemaakt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als je een meisje ziet, het verhaal er achter, en de afloop, en je haalt je schouders op dan is er iets mis met je.
Echt hè, dan zal er weinig gesproken worden bij hun thuis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij bent stil van iedereen die dit meemaakt?
Lees maar terug wat ik heb geschreven. Daar vind je het antwoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
zegt ie toch nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik snap überhaupt ook niet hoe je zo harteloos kan zijn om iemand zo te pesten en te posten dat je hoopt dat ze doodgaat enzo.
Dooie boel dan is huizen Toefjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees maar terug wat ik heb geschreven. Daar vind je het antwoord.
Haha, waarom ga ik nog op dat ventje inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dooie boel dan is huizen Toefjes
Wil je de wereld verbeteren dan moet je bij jezelf beginnen. Ik zeg dit niet om op te scheppen maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand gepest en gelukkig ben ik ook nog nooit het slachtoffer geweest. En nee, ik heb al veel eerder de mening dat je niet moet pesten, nergens voor nodig. Je moet weten wat de grens is tussen een grapje of iemand vernederen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat wil haast zeggen dat je normaal gesproken niet door hebt dat dit soort dingen gebeuren. Alsof dit specifieke geval je verlicht en je nu pas inziet dat dit al een eeuwenoud probleem is en dat hier heel erg moeilijk een oplossing tegen te vinden is, hoewel daar al jaren hard naar gezocht wordt (ook in de media (voorbeeld: http://www.beastaralliance.org/)).
Haha, niet op iemand ingaan omdat je mening verschiltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, waarom ga ik nog op dat ventje in
Grow a heart and a set of brains.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom kom jij nou altijd in 'ruzietjes' terecht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, niet op iemand ingaan omdat je mening verschilt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso, mensen laten zich pesten. Als je je zwak opstelt ben je een prooi
Geen ruzietje hoor, normale discussiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom kom jij nou altijd in 'ruzietjes' terecht?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]___ Jij snapt er echt geen kut van!
ahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Precies dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je de wereld verbeteren dan moet je bij jezelf beginnen. Ik zeg dit niet om op te scheppen maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand gepest en gelukkig ben ik ook nog nooit het slachtoffer geweest. En nee, ik heb al veel eerder de mening dat je niet moet pesten, nergens voor nodig. Je moet weten wat de grens is tussen een grapje of iemand vernederen.
En jij kan er iets aan doen. O wacht, het is leuker om mee te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Quequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij kan er iets aan doen. O wacht, het is leuker om mee te doen.
Wat is dit precies voor stelling dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Nou, ik ben blij dat jullie je dan nu even kut voelen om dit filmpje en vervolgens weer verder gaan met jullie leven.
Chapeau, jullie zijn echt warme mensen \O/
Ik denk dat alle gepeste kinderen die niet in het nieuws koen erg blij met jullie zijn.
Mijn stelling is dit:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is dit precies voor stelling dan?
Moeten wij elk gepest kind kennen?
Als je zo een filmpje ziet kan het je raken. Dat betekent niet meteen dat je ieder gepest kind zijn/haar verhaal kent en met al die mensen kan meeleven.
Als zij ook een filmpje online zetten, dan kunnen anderen daar ook zoals nu op reageren.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je de wereld verbeteren dan moet je bij jezelf beginnen. Ik zeg dit niet om op te scheppen maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand gepest en gelukkig ben ik ook nog nooit het slachtoffer geweest. En nee, ik heb al veel eerder de mening dat je niet moet pesten, nergens voor nodig. Je moet weten wat de grens is tussen een grapje of iemand vernederen.
Sig materiaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Holy fuck, deze staat hoog in het lijstje van je domste opmerkingen ooit.Godsgristus.
Als jij je dag in dag uit laat pesten en er niks tegen doet zal er weinig veranderenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Holy fuck, deze staat hoog in het lijstje van je domste opmerkingen ooit.Godsgristus.
Waar denk je dat de schuld ligt? Bij de gepeste? Jij bent echt een mongool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij je dag in dag uit laat pesten en er niks tegen doet zal er weinig veranderen
Zeg ik niet, maar je kan er echt wel iets tegen doen, mongoolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar denk je dat de schuld ligt? Bij de gepeste? Jij bent echt een mongool.
Wat moet 1 persoon doen tegen meestal een grote groep? Net alsof iemand van school er wat aan doet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij je dag in dag uit laat pesten en er niks tegen doet zal er weinig veranderen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke van de 2 maken?
Serie A:
[ afbeelding ]
Liga BBVA:
[ afbeelding ]
Stond bij dat ze vriendinnen had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat moet 1 persoon doen tegen meestal een grote groep? Net alsof iemand van school er wat aan doet.
"Als je je zwak opstelt ben je een prooi"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar je kan er echt wel iets tegen doen, mongool
Serie A met andere CB'squote:
Misschien probeerde ze er wel wat tegen te doen maar steunde niemand haar daarin omdat ze liever meelopen of vinden dat iedereen zijn eigen problemen moet oplossen. Als ze het zelf niet kan hadden anderen voor haar op moeten komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ergens stil van worden en erover nadenken is anders dan huilen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens vraag ik me af bij mensen die hier echt stil van worden of die uberhaupt wel eens het nieuws kijken en of ze dan wel hun tranen kunnen bedwingen.
Ik kijk het nieuws ja, en ook bij dat meisje die in Arnhem is neergestoken na die facebookrel krijg ik een brok in mijn keel. Wat bezielt mensen toch. Laat mensen in hun normen en waarden, accepteer elkaar eens een keer. Is het nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens vraag ik me af bij mensen die hier echt stil van worden of die uberhaupt wel eens het nieuws kijken en of ze dan wel hun tranen kunnen bedwingen.
Ogbonna en Gamberini!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al redelijk aan, maar welke..
Maar dit is maar een klein geval ten opzichte van de echt grote misdrijven van de wereld. Dan moet dat toch intenser beleeft worden dan dit filmpje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ergens stil van worden en erover nadenken is anders dan huilen.
Ja met jou ben ik het wel eens al, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk het nieuws ja, en ook bij dat meisje die in Arnhem is neergestoken na die facebookrel krijg ik een brok in mijn keel. Wat bezielt mensen toch. Laat mensen in hun normen en waarden, accepteer elkaar eens een keer. Is het nou zo moeilijk?
Het is niet hypocriet. Het wordt gewoon persoonlijk doordat dit meisje op een bepaalde manier haar eigen dood aankondigt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dit is maar een klein geval ten opzichte van de echt grote misdrijven van de wereld. Dan moet dat toch intenser beleeft worden dan dit filmpje?
My point is dat ik veel mensen (niet specifiek jullie ofzo) hypocriet vind en wereldvreemd door te doen alsof dit echt nieuws is.
Holy shit GJE... wat zeg je me daar nou. Ik had veel van je verwacht, maar dit. omgquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat is juist hypocriet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is niet hypocriet. Het wordt gewoon persoonlijk doordat dit meisje op een bepaalde manier haar eigen dood aankondigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |