quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso, mensen laten zich pesten. Als je je zwak opstelt ben je een prooi
Mijn stelling is dit:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is dit precies voor stelling dan?
Moeten wij elk gepest kind kennen?
Als je zo een filmpje ziet kan het je raken. Dat betekent niet meteen dat je ieder gepest kind zijn/haar verhaal kent en met al die mensen kan meeleven.
Als zij ook een filmpje online zetten, dan kunnen anderen daar ook zoals nu op reageren.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je de wereld verbeteren dan moet je bij jezelf beginnen. Ik zeg dit niet om op te scheppen maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand gepest en gelukkig ben ik ook nog nooit het slachtoffer geweest. En nee, ik heb al veel eerder de mening dat je niet moet pesten, nergens voor nodig. Je moet weten wat de grens is tussen een grapje of iemand vernederen.
Sig materiaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Holy fuck, deze staat hoog in het lijstje van je domste opmerkingen ooit.Godsgristus.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als jij je dag in dag uit laat pesten en er niks tegen doet zal er weinig veranderenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Holy fuck, deze staat hoog in het lijstje van je domste opmerkingen ooit.Godsgristus.
Waar denk je dat de schuld ligt? Bij de gepeste? Jij bent echt een mongool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij je dag in dag uit laat pesten en er niks tegen doet zal er weinig veranderen
Zeg ik niet, maar je kan er echt wel iets tegen doen, mongoolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar denk je dat de schuld ligt? Bij de gepeste? Jij bent echt een mongool.
Wat moet 1 persoon doen tegen meestal een grote groep? Net alsof iemand van school er wat aan doet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij je dag in dag uit laat pesten en er niks tegen doet zal er weinig veranderen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke van de 2 maken?
Serie A:
[ afbeelding ]
Liga BBVA:
[ afbeelding ]
Stond bij dat ze vriendinnen had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat moet 1 persoon doen tegen meestal een grote groep? Net alsof iemand van school er wat aan doet.
"Als je je zwak opstelt ben je een prooi"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar je kan er echt wel iets tegen doen, mongool
Serie A met andere CB'squote:
Misschien probeerde ze er wel wat tegen te doen maar steunde niemand haar daarin omdat ze liever meelopen of vinden dat iedereen zijn eigen problemen moet oplossen. Als ze het zelf niet kan hadden anderen voor haar op moeten komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ergens stil van worden en erover nadenken is anders dan huilen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens vraag ik me af bij mensen die hier echt stil van worden of die uberhaupt wel eens het nieuws kijken en of ze dan wel hun tranen kunnen bedwingen.
Ik kijk het nieuws ja, en ook bij dat meisje die in Arnhem is neergestoken na die facebookrel krijg ik een brok in mijn keel. Wat bezielt mensen toch. Laat mensen in hun normen en waarden, accepteer elkaar eens een keer. Is het nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens vraag ik me af bij mensen die hier echt stil van worden of die uberhaupt wel eens het nieuws kijken en of ze dan wel hun tranen kunnen bedwingen.
Ogbonna en Gamberini!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al redelijk aan, maar welke..
Maar dit is maar een klein geval ten opzichte van de echt grote misdrijven van de wereld. Dan moet dat toch intenser beleeft worden dan dit filmpje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ergens stil van worden en erover nadenken is anders dan huilen.
Ja met jou ben ik het wel eens al, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk het nieuws ja, en ook bij dat meisje die in Arnhem is neergestoken na die facebookrel krijg ik een brok in mijn keel. Wat bezielt mensen toch. Laat mensen in hun normen en waarden, accepteer elkaar eens een keer. Is het nou zo moeilijk?
Het is niet hypocriet. Het wordt gewoon persoonlijk doordat dit meisje op een bepaalde manier haar eigen dood aankondigt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dit is maar een klein geval ten opzichte van de echt grote misdrijven van de wereld. Dan moet dat toch intenser beleeft worden dan dit filmpje?
My point is dat ik veel mensen (niet specifiek jullie ofzo) hypocriet vind en wereldvreemd door te doen alsof dit echt nieuws is.
Holy shit GJE... wat zeg je me daar nou. Ik had veel van je verwacht, maar dit. omgquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |