zegt ie toch nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij bent stil van iedereen die dit meemaakt?
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik snap überhaupt ook niet hoe je zo harteloos kan zijn om iemand zo te pesten en te posten dat je hoopt dat ze doodgaat enzo.
Dooie boel dan is huizen Toefjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees maar terug wat ik heb geschreven. Daar vind je het antwoord.
Haha, waarom ga ik nog op dat ventje inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dooie boel dan is huizen Toefjes
Wil je de wereld verbeteren dan moet je bij jezelf beginnen. Ik zeg dit niet om op te scheppen maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand gepest en gelukkig ben ik ook nog nooit het slachtoffer geweest. En nee, ik heb al veel eerder de mening dat je niet moet pesten, nergens voor nodig. Je moet weten wat de grens is tussen een grapje of iemand vernederen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat wil haast zeggen dat je normaal gesproken niet door hebt dat dit soort dingen gebeuren. Alsof dit specifieke geval je verlicht en je nu pas inziet dat dit al een eeuwenoud probleem is en dat hier heel erg moeilijk een oplossing tegen te vinden is, hoewel daar al jaren hard naar gezocht wordt (ook in de media (voorbeeld: http://www.beastaralliance.org/)).
Haha, niet op iemand ingaan omdat je mening verschiltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, waarom ga ik nog op dat ventje in
Grow a heart and a set of brains.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij bent stil van iedereen die dit meemaakt?
Waarom kom jij nou altijd in 'ruzietjes' terecht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, niet op iemand ingaan omdat je mening verschilt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso, mensen laten zich pesten. Als je je zwak opstelt ben je een prooi
Geen ruzietje hoor, normale discussiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom kom jij nou altijd in 'ruzietjes' terecht?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]___ Jij snapt er echt geen kut van!
ahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Precies dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je de wereld verbeteren dan moet je bij jezelf beginnen. Ik zeg dit niet om op te scheppen maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand gepest en gelukkig ben ik ook nog nooit het slachtoffer geweest. En nee, ik heb al veel eerder de mening dat je niet moet pesten, nergens voor nodig. Je moet weten wat de grens is tussen een grapje of iemand vernederen.
En jij kan er iets aan doen. O wacht, het is leuker om mee te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Quequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij kan er iets aan doen. O wacht, het is leuker om mee te doen.
Wat is dit precies voor stelling dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Nou, ik ben blij dat jullie je dan nu even kut voelen om dit filmpje en vervolgens weer verder gaan met jullie leven.
Chapeau, jullie zijn echt warme mensen \O/
Ik denk dat alle gepeste kinderen die niet in het nieuws koen erg blij met jullie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |