Jammer, had meer verwacht maar waarschijnlijk ben ik niet zo kil.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Sorry Fuszy, ik kom niet verder dan 3,28.
Ik vind het totaal niet schokkend, noch nieuws.
Deze shit gebeurt wereldwijd. Hoe je er mee omgaat laat je karakter zien. Natuurlijk zijn er mensen die dit blijkbaar niet kunnen handelen, maar dan vind ik de fout liggen bij de opvoeding en de school.
Om nou 9 minuten zo'n mediahype te gaan zitten kijken doet me vrij weinig.
Ik huil niet, maar ik ben er wel even stil van. Ik vind het vreselijk dat zoiets gebeurd. Vooroordelen maken veel kapot en een vooroordeel kan vaak niet meer ongedaan gemaakt worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Internethelden.
Doe nou niet alsof jullie hebben zitten janken achter de computer.
Natuurlijk is het erg en verdient zo'n gast te worden aangepakt. Maar om nou te zeggen dat het me iets doet gaat wel erg ver.
We kunnen toch zeggen dat het een erg iets is dat een 15-jarig meisje zelfmoord pleegt, wtf?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Internethelden.
Doe nou niet alsof jullie hebben zitten janken achter de computer.
Natuurlijk is het erg en verdient zo'n gast te worden aangepakt. Maar om nou te zeggen dat het me iets doet gaat wel erg ver.
bioscoopbroek el-blanchitoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, onze Vitesse fan el-blanchito.
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We kunnen toch zeggen dat het een erg iets is dat een 15-jarig meisje zelfmoord pleegt, wtf?
Goed, hopen dat mensen anders reageren als 1 van je ouders ofzo overlijdt.
Ja.quote:
Dat wil haast zeggen dat je normaal gesproken niet door hebt dat dit soort dingen gebeuren. Alsof dit specifieke geval je verlicht en je nu pas inziet dat dit al een eeuwenoud probleem is en dat hier heel erg moeilijk een oplossing tegen te vinden is, hoewel daar al jaren hard naar gezocht wordt (ook in de media (voorbeeld: http://www.beastaralliance.org/)).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik huil niet, maar ik ben er wel even stil van. Ik vind het vreselijk dat zoiets gebeurd. Vooroordelen maken veel kapot en een vooroordeel kan vaak niet meer ongedaan gemaakt worden.
Tuurlijk kan je dat zeggen, dat zeg ik zelf ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We kunnen toch zeggen dat het een erg iets is dat een 15-jarig meisje zelfmoord pleegt, wtf?
Goed, hopen dat mensen anders reageren als 1 van je ouders ofzo overlijdt.
Dat sowieso, maar als mensen dat uberhaupt niet wisten hebben ze een sociale achterstand wat mij betreft [/toefjes]quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Eigenlijk de aanleiding waarom... Tuurlijk ze heeft fouten gemaakt, maar wanhoop doet veel met je.
Ja, als je een meisje ziet, het verhaal er achter, en de afloop, en je haalt je schouders op dan is er iets mis met je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als mensen dat uberhaupt niet wisten hebben ze een sociale achterstand wat mij betreft [/toefjes]
Potje ps3?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef DutchSL het volgende:
1-0 in de 12e minuut en ragequit, gvd zo kom ik nooit aan een goed scoringsgemiddelde met mijn spitsen
Dus jij bent stil van iedereen die dit meemaakt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als je een meisje ziet, het verhaal er achter, en de afloop, en je haalt je schouders op dan is er iets mis met je.
Echt hè, dan zal er weinig gesproken worden bij hun thuis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij bent stil van iedereen die dit meemaakt?
Lees maar terug wat ik heb geschreven. Daar vind je het antwoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij bent stil van iedereen die dit meemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |