Ik ken hem nog van paar maanden geleden. Ik uploade wat muziek op youtube, mijn muziek kanaal. Waar ik nu nog steeds profijt van hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt een zieke baas ja.
Jammer dat het een agentje was, maar zijn muziek is geniaal.
MMG ookMoet even wat van Meek Mill hebben, maar die is alleen via MMG zelf te pakken met lage kwaliteit, bijna niemand uploadt al zijn mixtapes, omdat hij een kleintje is nog
Nee man, die packs zijn grotendeels schijt en ik speel amper FUTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GTA III kopen.Dan nog eerder aan packs.
Ik heb 3 teams.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geef gewoon al je spelers 99 contracten
Ja, weinig wel denk ik, minder dan een euro per dagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van paar maanden geleden. Ik uploade wat muziek op youtube, mijn muziek kanaal. Waar ik nu nog steeds profijt van heb(verdien er geld mee).
Met mijn hele kanaal heb ik nu zo'n 430 euro verdientquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, weinig wel denk ik, minder dan een euro per dag
Kon zelf ook YT partner worden met muziek, maar teveel werk voor zo weinig geld
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb 3 teams.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zit allemaal vol contracten
Da's wel lekker geld jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Met mijn hele kanaal heb ik nu zo'n 430 euro verdient
Wat een lyrics.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We got grands in this bitch, girl come and get you some
Money make me cum, money, money make me cum
Haha klinkt gewoon lekkerquote:
nou wat een fantastische quote.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick Ross z'n beste quote is toch wel: 'They say i'm getting money, must be illuminati, talking to the holy ghost, in my bugatti'
Hahahaha, Meek Mill 'een kleintje' ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt een zieke baas ja.
Jammer dat het een agentje was, maar zijn muziek is geniaal.
MMG ookMoet even wat van Meek Mill hebben, maar die is alleen via MMG zelf te pakken met lage kwaliteit, bijna niemand uploadt al zijn mixtapes, omdat hij een kleintje is nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |