PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Niet genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel geld heb je er al doorheen gebeukt, Jood?
125Kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel geld heb je er al doorheen gebeukt, Jood?
Kijk, deze man weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ah oke, Rick Ross is wel een baas
Owwww.... 1x een kaart van 50.....quote:
Sickquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwww.... 1x een kaart van 50.....
Ps. groot probleem nu... al me contracten e.d. moet ik gaan discarten denk ik... geen plek meer!
Big money, deep pockets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Jood, ik doe er 1 met je mee
[ afbeelding ]
geef gewoon al je spelers 99 contractenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwww.... 1x een kaart van 50.....
Ps. groot probleem nu... al me contracten e.d. moet ik gaan discarten denk ik... geen plek meer!
Nice... Solidairquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Jood, ik doe er 1 met je mee
[ afbeelding ]
ga jij je psn tegoed er nog aan uitgeven? Met de dag wordt de verleiding groter bij mij.quote:
Echt een zieke baas ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Rich asses ja haha. RIck Ross heeft zelfs de oliebusiness gejoined.
Nee, als ik zie wat ik uit die pakjes krijg voor 210k, pas ik welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga jij je psn tegoed er nog aan uitgeven? Met de dag wordt de verleiding groter bij mij.
GTA III kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, als ik zie wat ik uit die pakjes krijg voor 210k, pas ik wel
Wacht wel tot ik iets moois zie. Zat te twijfelen om GTA3 te kopen
Ik ken hem nog van paar maanden geleden. Ik uploade wat muziek op youtube, mijn muziek kanaal. Waar ik nu nog steeds profijt van hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt een zieke baas ja.
Jammer dat het een agentje was, maar zijn muziek is geniaal.
MMG ookMoet even wat van Meek Mill hebben, maar die is alleen via MMG zelf te pakken met lage kwaliteit, bijna niemand uploadt al zijn mixtapes, omdat hij een kleintje is nog
Nee man, die packs zijn grotendeels schijt en ik speel amper FUTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GTA III kopen.Dan nog eerder aan packs.
Ik heb 3 teams.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geef gewoon al je spelers 99 contracten
Ja, weinig wel denk ik, minder dan een euro per dagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van paar maanden geleden. Ik uploade wat muziek op youtube, mijn muziek kanaal. Waar ik nu nog steeds profijt van heb(verdien er geld mee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |