Die hele mixtape is chill.quote:
Kloptquote:
Ga metal luisteren danquote:
Hou jij van Slipknot?quote:
Blackbird Alter Bridge tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke weet je nog een leuk nummer
Nee, ik ook nietquote:
TTFAFquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke weet je nog een leuk nummer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blackbird Alter Bridge toch
Vetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Kent iemand dit nummer? Ik kan op één of andere manier niet stoppen met het kijken van die clip
Ik ken het ja. Misschien hou je van negerinnen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Kent iemand dit nummer? Ik kan op één of andere manier niet stoppen met het kijken van die clip
die ken ik alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht net een Almeback en een Kalas voor 200c per stukOok had ik nog een James voor 10k gekocht en die werd voor iets minder dan 15k verkocht.
[..]
TTFAF
Weet je dit heel zeker?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ken het ja. Misschien hou je van negerinnen?
Dat zeker!quote:
Luister ik nog liever naar dan Rick Ross.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker?
Liever grunting?
Heb je VDM gemute in de Xbox party?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
True that. Ik kan sowieso niet naar dikke mensen luisteren. Dat vind ik raar.
Ik heb hem 3x gehaald maar dat wil niet zeggen dat ik hem ook echt kan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die ken ik aldie kon jij toch op Expert in GH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |