SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:15 schreef Cid het volgende:
Wat screens van Ragnarok Odyssey:Hoe is hij tot nu toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Ok. Niets voor mij zo te horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:28 schreef Cid het volgende:
Redelijk simpel qua opzet. Je hebt een stadje met iets van 10 NPC's ofzo (allemaal merchants etc) waar je items/potions enzo kan kopen.
Je krijgt missies van NPC's, vervolgens loop je naar de quest giver NPC waar je uit het lijstje een quest kan kiezen.. Dan port je naar een dungeon (die er allemaal erg hetzelfde uitzien..heb denk ik 4 verschillende omgevingen gezien tot nu toe) waar je vaak iets moet verzamelen of killen. Ben je klaar port je weer terug en is je quest "Cleared".
Gaande weg unlocken er meer items. Gear is echt alleen voor hoe je er uit ziet, abilities en speciale stats verkrijg je door Cards te equipen. Je gear heeft een bepaald aantal card slots waar je die in kwijt kan.
En tot nu toe is dat het wel eigenlijk. Het is meer een grind game dan echt een RPG. 1 stadje met 4 verschillende dungeons. Maar ik zit pas in Chapter 4, dus wellicht komt er nog wat, al verwacht ik niet dat er veel te exploren valt.
Het is wel verslavend (ach, nog 1 missie...)![]()
Online wilde nog niet echt lukken, wel een keer in een server gezeten met 4 andere maar een quest starten wilde niet echt. Gelukkig kan je naast text typen ook met emoticons werken, want ik zat in een groepje met alleen chinezen
Nope, niet gepre-ordered. Ga hem wel halen als hij uit is en heb hem inderdaad nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:31 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ok. Niets voor mij zo te horen.![]()
Was jij nou degene die Persona 4 heeft gepre-ordered? En deze nog nooit had gespeeld?
Ik wist niet of ik hier een review moest neerzetten. Eigenlijk moet je de game gewoon spelen zonder enige kennis van het verhaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Nope, niet gepre-ordered. Ga hem wel halen als hij uit is en heb hem inderdaad nog nooit gespeeld
Wanneer kwam die precies naar de Vita?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef KingLysandus het volgende:
Retro City Rampage is niets voor mij.
Volgende week.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wanneer kwam die precies naar de Vita?
Geen idee nog, waar hij het goedkoopst is waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:36 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik hier een review moest neerzetten. Eigenlijk moet je de game gewoon spelen zonder enige kennis van het verhaal.![]()
En waar ga je hem halen?
Ga je op een Europese release wachten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee nog, waar hij het goedkoopst is waarschijnlijk
Denk het wel, heeft wel mijn voorkeurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ga je op een Europese release wachten?
quote:Release Date
Japan: June 14, 2012
Asia: August 16, 2012
North America: November 20, 2012
Europe: Spring 2013
Gameplay Changes
Two new Social Links: Marie, a Persona 4 Golden exclusive character, and Adachi. Both Social Links can unlock new contents on story, such as new dungeon and additional scenes for all ending types (Bad/Good/True)
New Difficulty levels, similar to Persona 3 Portable. On New Game+, player can change and even customize the difficulty levels on config menu.
Additional voice over dialog.
Chie and Teddie have new voices in the English versions .
New animated cutscenes.
More Personas, including new Ultimate Personas for the Investigation Team.
New areas, such as a beach and a ski resort. Okina City, which was only seen during certain Social Link scenes, is now accessible.
New events, such as a Halloween event and a skiing trip.
Player can explore Inaba on evening time, with few limitation places (similar to Persona 3)
Yu and his friends now have motorbikes to get around various areas.
Tag team attacks.
A quiz show mini-game.
Certain equipment and accessories changes your party member's appearance, much like in Persona 3 FES and Persona 3 Portable. This equipment goes in a different slot and does not affect the party's stats.
New Garden and Bug Catching features.
Trophies
The ability to choose which skills can be inherited by the persona you are fusing.
The ability to call for help via Wi-Fi when your party reaches critical status.
Clips from the Persona Music Live of 2008 and 2009 can be watched.
An option to replay animated cutscenes.
The addition of an in-game music player.
New scene skipping function for those who played the PS2 version that just want to explore new features.
If player fulfills criteria for at least good ending, daily activities are expanded to February 14th 2012, giving more time for events and social links.
New epilogue for the True Ending.
Some minor gameplay changes
Some shadows/enemies have changed their attribute (weakness/strength/null) or area spawn
New types of Shuffle Time!
Changes for NPC's or Fox's requests, etc.
Rebalanced characters
En MG Acid dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zo, voorlopig koop ik geen games, behalve NFS.
Ik ben nu halverwege met Snake Eater, heb MGS1 gekocht via PSN en ga ze allemaal in chronologische volgorde uitspelen.
Snake Eater, Metal Gear, Metal Gear: Solid Snake, MGS 1 en dan als laatste MGS2...
Pffff......
Dat was een turn-based bullshit game en had geen reet met Metal Gear te maken.quote:
Dat waren 2 toffe games.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat was een turn-based bullshit game en had geen reet met Metal Gear te maken.
Ik vond het 10x niks.quote:
Ow crap. Die ook nog ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef KingLysandus het volgende:
AC Liberation begint me steeds leuker te lijker des te meer ik er van zie.
Je kijkt meer uit naar je actiece topics dan deel 3?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef sp3c het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/14679
holy shit!
kijk hier misschien nog wel meer naar uit dan naar deel 3
hoop dat ze korting bieden als je ze allebei koopt net als met MLB the show anders word het euroshopper bier voor mij vrees ik
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kijkt meer uit naar je actiece topics dan deel 3?
AC is dan ook tof. SF X Tekken (zoveelste fighter voor Vita) dan nog en ik heb nog steeds op een XCOM-port. Stiekem. Met cloudsave, zodat je thuis weer op het grote scherm kunt gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef KingLysandus het volgende:
AC Liberation begint me steeds leuker te lijken des te meer ik er van zie.
Wat is deze.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef sp3c het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/14679
holy shit!
kijk hier misschien nog wel meer naar uit dan naar deel 3
hoop dat ze korting bieden als je ze allebei koopt net als met MLB the show anders word het euroshopper bier voor mij vrees ik
Ik gok de trailer van AC. gezien daar ook een deel 3 van uit is.quote:
Need!quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:22 schreef DirtyDaniel het volgende:
Snap alleen niet dat het perse een vrouw moet zijn. Was toch beter als je kon kiezen.Vind de outfit van de mannelijke character veel vetter.
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:35 schreef KingLysandus het volgende:
Iemand nog interesse in Rayman of Metal Gear Solid?
Nog niet gedaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef DirtyDaniel het volgende:
En die waren beter gekleed dan dat gekke piraten pakje
anyway wat vinden jullie van All star:Battle Royal beta?
Ik ook, zit vast met Ragnarok Odysseyquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
Ik momenteel bezig met Dino Crisis op m'n PSP. Lang geleden dat ik zoiets heb gespeeld.
Vroeger waren de games veel moeilijker. Ben het bijna verleerd.
Grinden een optie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook, zit vast met Ragnarok Odyssey... Krijg de baas niet verslagen, door al m'n geld heen omdat ik telkens potions moest kopen
Yup! Dat is nu het plan. Maar het ligt niet zo zeer aan m'n gear/potions, ben gewoon te langzaamquote:
ja, had ook al zoiets van, sorry, dat ouwe lijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Klonk het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van sony, met reclame voor de psp![]()
Weet je precies hoe Sony over de Vita denkt
Zou dat niet zijn om de laatste restanten te kunnen verkopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Klonk het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van sony, met reclame voor de psp![]()
Weet je precies hoe Sony over de Vita denkt
neuh, vrees van niet, ding ligt nog in ruime mate in de winkel, ze proberen Nintendo na te doen denk ik met meerdere handhelds, maar dat lukt ze (nog) nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:54 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Zou dat niet zijn om de laatste restanten te kunnen verkopen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:
De PSP is ook flink goedkoper, dus zo voor de feestdagen nog een prima alternatief. heb je iig meer games
Oh dat is wel erg jammer inderdaad.... wil na Ragnarok ook nog een fighter gaan halen, neig nu je dit zegt wel erg naar Marvel vs Capcom eigenlijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Street Fighter X Tekken gespot, maar niet meegenomen.
Twijfelde heel erg. Ik vond Marvel vs Capcom ook cool, maar ik heb het niet gedaan. Er zit geen 1 vs 1 arcade mode in en ik wil niet verplicht tag-team spelen.
Geen idee of je films uit de PS Store kan halen eigenlijk, ik geloof het niet. Of je films op je memory card kan zetten en kijken weet ik eigenlijk ook niet, geen idee welke formaten dat ding speelt. Vast wel te vinden op googlequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Lewouxk het volgende:
Hallo hallo,
ik heb sinds eergisteren de psp-vita gekocht. Ik had vroeger altijd een normale psp, hierop keek ik films die ik kon kopen (o.a. Garfield). Kan dit ook op de psp-vita? Ik heb nu enkel fifa 13 & een 4 gb memorycard die al vol is (helaas). En wat zijn nog echt leuke spellen hiervoor?
Alvast bedankt.
Had je hem nog gevonden? En zo ja, hoe speelt het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik ga vandaag kijken of ik wrc ergens kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:15 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Had je hem nog gevonden? En zo ja, hoe speelt het?
Post een videoreview.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja.Hij is nog mooier dan op de screens!
Die video doet de game niet goed, alles is haarscherp, speelt lekker, COCKPIT VIEW!
Dikke aanrader, alleen jammer dat de auto's een beetje als hitsige grasmaaiers klinken...
Maar als een relatief kleine dev dit al weet neer te zetten, ben ik ECHT benieuwd hoe Most Wanted gaat worden.
quote:
Nee schijnbaar niet. Hij stond niet aangekondigd op de PS-site deze week.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Retro City Rampage kwam deze week ook toch?!
gewoon een uitdaging of ''controller door het raamgooimoeilijk zoals F1 2012 moeilijk''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]Sinds vandaag. Hij is pittig, maar wel vet.
Er zijn 6 regio's geloof ik met elk zo'n 6-7 stages in Carreer mode.
Uitdagend en de AI is in te stellen voor pussy's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon een uitdaging of ''controller door het raamgooimoeilijk zoals F1 2012 moeilijk''
De Bart Smit is Boxtel is sowiesoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:35 schreef DirtyDaniel het volgende:
In de plaatselijke Bart Smit iig nog niet,mja Boxtel wat wil je
Ik maak wel wat screens met de Vita. Ben wel druk dit weekend, dus ik ga kijken wanneer ik ze kan uppen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:59 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De Bart Smit is Boxtel is sowiesohet is echt een boutwinkel.
Maar ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar meer beelden van WRC 3 DoofenSchmirz. Ik zou het wel een keertje leuk vinden een videoreview. En dan ben ik vooral ook benieuwd naar de cockpitview.
Edit: even de cockpitview op youtube gevonden. Ziet der echt wel vetjes uit!
Ik kijk via mijn iPad. Maar dan ziet t er wel echt al heel scherp uit. Ik vind het er echt super uitzien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de Vita zelf ziet het er veel mooier uit dan op een groot scherm zo.
De Subaru op nr.2 is een in-game model, dus draaibaar e.d. Rolkooi, stoelen, alles zie je zitten.
Bv. de digitale km teller is haarscherp, op de foto niet.
Dat dacht ik dus ook. Ben benieuwd of NFS hier overheen kan gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik kijk via mijn iPad. Maar dan ziet t er wel echt al heel scherp uit. Ik vind het er echt super uitzien.
Stiekem beginnen mijn gedachte af te dwalen hoe er een toekomstige versie van Gran Turismo er op de Vita uit zou kunnen zien. Dat zou toch helemaal geweldig zijn?
Nu alleen nog de buitenspiegel... dat zwart kan echt niet meer anno 2012.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de Vita zelf ziet het er veel mooier uit dan op een groot scherm zo.
De Subaru op nr.2 is een in-game model, dus draaibaar e.d. Rolkooi, stoelen, alles zie je zitten.
Bv. de digitale km teller is haarscherp, op de foto niet.
quote:
WRC is gewoon cool. NFS en AC:3 haal ik woensdag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef igottagun het volgende:
Street fighter tekken, optie.
WRC 3 is van de baan nadat ik die needforspeed filmpjes net check, mustbuy.
Assasins creed, twijfel.
Bij LittleBigPlanet was de prik trouwens na een week al van de cola.
Fook me, that's fast!quote:
Heel even stukjes bekeken, handig als je twijfelt over wel/niet kopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:05 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet kijken? Dan spoiler je het voor jezelf.
Het is wel eenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:10 schreef Puzom het volgende:
[..]
Heel even stukjes bekeken, handig als je twijfelt over wel/niet kopen
I say ACquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Pfff AC of NFS, AC of NFS..... Choices, choices.....
Jou kennende koop je ze beide en bied je ze een week later weer te koop aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Pfff AC of NFS, AC of NFS..... Choices, choices.....
1 woord. Raymanquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Jou kennende koop je ze beide en bied je ze een week later weer te koop aan.
Ja en zo laat raak je hem niet meer kwijt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:36 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ja wat is daarmee? Die bood ik pas na 2 maanden aan.
Ik had gister een koper. Verkoop hem voor 3 euro minder dan dat ik heb betaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja en zo laat raak je hem niet meer kwijt.(WRC 3 kopen?
)
Was een grapje dude..... MGS heb ik zelf ook, langer dan een week....quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:40 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik had gister een koper. Verkoop hem voor 3 euro minder dan dat ik heb betaald.
Wil hem wel ruilen tegen MGS.![]()
Huh?! Dat snap ik niet helemaal...quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:05 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet kijken? Dan spoiler je het voor jezelf.
Dat filmpje is een walkthrough, dus meteen de eerste minuten verpest als je het kijkt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Huh?! Dat snap ik niet helemaal...
"Spoil" dan? Als je een walkthrough gaat kijken dan weet je waar hij over gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Huh?! Dat snap ik niet helemaal...
Och ik heb alleen even gekeken hoe het eruit zag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat filmpje is een walkthrough, dus meteen de eerste minuten verpest als je het kijkt.
Als het laatste serieus is heb ik interessequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja en zo laat raak je hem niet meer kwijt.(WRC 3 kopen?
)
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Och ik heb alleen even gekeken hoe het eruit zag.
Maar ik impliceerde toch niks? Kreeg zo'n reactie van: 'Als je hem niet wilt, dan kijk je toch lekker niet...'
Da was een geintje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als het laatste serieus is heb ik interesse
http://thevitalounge.com/wrc3-fia-world-rally-championship/quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef KingLysandus het volgende:
Je zou ondertussen al recensies van AC en WRC verwachten.
Maar nergens te vinden.
De andere stages worden toch als gratis DLC aangeboden? Dus uiteindelijk krijg je nog meer stages erbij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://thevitalounge.com/wrc3-fia-world-rally-championship/
Ben het met de reviewer eens dat het vrij basic is kwa content, maar met 7 stages per rally, 6 lokaties.
42 races dus en ze duren gemiddeld zo'n 3-5 minuten per race, mits je ze in 1x op pole uitrijd.
Vind ik op zich nog best veel.
Als ze niets opsturen kunnen wij ( pers in zijn algemeen ) niet recenseren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef KingLysandus het volgende:
Je zou ondertussen al recensies van AC en WRC verwachten.
Maar nergens te vinden.
komt best leeg over op mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is een simpele jpeg. Ben benieuwd hoe het er op de vita uitziet!
HOLY SHIT!!quote:
Ik ook...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:17 schreef KingLysandus het volgende:
Ik lees steeds meer dat AC:L framerateproblemen heeft.
Mweh. Kijk de helft van de tijd tegen de zon in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Jaja, genoeg over AC, kijk die 2 filmpjes nou effe!!
daar schijnt de zon en doet pijn aan mijn ogen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Jaja, genoeg over AC, kijk die 2 filmpjes nou effe!!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Racespellen interesseren me niet zoveel eigenlijk.
Doet me niets, beetje rijden. Ik wil actie, een verhaal. racen is gewoon de hele tijd hetzelfde. maar JIJ mag het wel leuk vinden hoorquote:
Dat heb ik met de meeste inwisselbare racers. NFS, Ridge Racer, het is één pot nat in mijn ogen. Met dezelfde layouts in een stad etc etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, beetje rijden. Ik wil actie, een verhaal. racen is gewoon de hele tijd hetzelfde. maar JIJ mag het wel leuk vinden hoor.
Me neither.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik met de meeste inwisselbare racers. NFS, Ridge Racer, het is één pot nat in mijn ogen. Met dezelfde layouts in een stad etc etc.
Je houdt ervan of niet. Ik ook niet.
Dat klinkt heel fout.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Nou dan niet.Ik vind het vooral voor online leuk om met wat mensen te klooien.
WRC is leuk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:44 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout.Misschien dat ik ooit een WRC ga kopen.
Ik was gisteren bij media, had hem in mijn handen en heb hem teruggelegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ragnarok krijgt een 5 van IGN.
En met de reviews van ACL weet ik nog niet of ik hem ga halen.
Waar haal jij Virtue's Last Reward?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij media, had hem in mijn handen en heb hem teruggelegd.
Iets in me zei "Niet doen". Dus maar teruggelegd.
Audio schijnt niet lekker te zijn, framedrops (wat sommigen afdoen als slo-mo).
Leuke budget game.
Vandaag NFS ophalen en de 23e Virtue's Last Reward.
Nedgame denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Waar haal jij Virtue's Last Reward?
Ik was 40 kwijt voor WRC, dus ik snap die 50 voor NFS wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Heeft iemand NFS MW ergens voor een leuke prijs gezien? Ik heb al veel sites gezien, maar zie nergens een echt schappelijk prijsje.
Als iemand hem ergens vind voor ¤35,- dan wil ik hem vandaag wel bestellen. Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is ¤40,- dan kan ik net zo goed de consoleversie kopen.
Bart Smit verkoopt de Vita versie trouwens voor ¤50,-
Ja maar je kan voor minder dan 50 de limited edition voor de PS3 krijgen. En als je kijkt bij ToysXL dat de Vita versie daar voor 40 kan krijgen vind ik het prijsverschil per winkel wel erg groot.Ook omdat het beide fysieke winkels zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik was 40 kwijt voor WRC, dus ik snap die 50 voor NFS wel.
Wellicht dat media hem voor een leuke prijs verkoopt? AC was daar 44.
Ik zal straks even kijken. Ik moet nu naar de fysio voor mijn fitheidstraining. Maar bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef DoofenSchmirz het volgende:
AC 3 is bij Dixons 38 euro. Wellicht NFS ook? Gisteren stond de game nog op hun site, maar ik kan m nu niet vinden...
Laat het me effe weten ok? Dan haal ik hem daar ook, mits ze hem hebben. AC hebben ze sowieso liggen, afhankelijk van woonplaats.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:51 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik zal straks even kijken. Ik moet nu naar de fysio voor mijn fitheidstraining. Maar bedankt voor de tip!
Heb gister wel een Bart Smit-folder binnen gekregen met kortingsbonnen. Kun je Vitagames met 15 procent korting kopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Heeft iemand NFS MW ergens voor een leuke prijs gezien? Ik heb al veel sites gezien, maar zie nergens een echt schappelijk prijsje.
Als iemand hem ergens vind voor ¤35,- dan wil ik hem vandaag wel bestellen. Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is ¤40,- dan kan ik net zo goed de consoleversie kopen.
Bart Smit verkoopt de Vita versie trouwens voor ¤50,-
Bij FRS kost Need for Speed 41,50.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:59 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Heb gister wel een Bart Smit-folder binnen gekregen met kortingsbonnen. Kun je Vitagames met 15 procent korting kopen.
Oke. Ik Amazon denk ik. £24.99quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nedgame denk ik.
Sonic Allstars Racing komt de 16e ook nog gvd...... Zo komt er geen ene fluit en zo zit je met keuzes...... FML
Woei! Ik bedoelde Amazon.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oke. Ik Amazon denk ik. £24.99
Ga je voor die 30 cent serieus moeilijk doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:33 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik heb hem nog ergens goedkoper gevonden. Bij gamedumper voor maar liefst 38,63.
Ik denk dat ik hem straks gewoon bij de MyCom, Dixons bestel. Terwijl ik best nog een aardig stapeltje games heb liggen die ik moet spelen.
Edit: Ik zie net dat dit ook gewoon de NL versie is dus misschien wel bij gamedumper bestellen. Maar volgens mij moet je daar nog verzendkosten betalen.
Nee joh, haha. Maar voor degene die hem het goedkoopst willen hebben kunnen daar terecht. Ik bestel liever bij MyCom want daar heb ik alleen nog maar goede ervaringen mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ga je voor die 30 cent serieus moeilijk doen?
Ben nu klaar met GM, ga geen 50 euro lappen als t goedkoper kan...... Idioten.
Quanta kosta?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
WRC 3 uitgespeeld en te koop! Wat een intens spel is dat zeg, zelfs als je in je 1tje rijdt.
Online codes NIET gebruikt.
35?quote:
Ja, best wel erg veel gespeeld de afgelopen dagen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Jou kennende koop je ze beide en bied je ze een week later weer te koop aan.
Ho, ho! Nu WEL uitgespeeld he? En dit is geen week, maar 5 dagen.quote:
Vita versie heeft al een 8 gescoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:45 schreef KingLysandus het volgende:
NFS voor de consoles krijgt goede cijfers. Zal de Vitaversie ook zo goed zijn?
Waar? Laatste tijd houd ik gamerankings in de gaten met verschillende games. Maar die is niet altijd actueel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vita versie heeft al een 8 gescoord.
http://www.pocketgamer.co(...)d/review.asp?c=46159quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Waar? Laatste tijd houd ik gamerankings in de gaten met verschillende games. Maar die is niet altijd actueel.
en een 9.6, een 6 en een 7 en vast ook een 4. Just buyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vita versie heeft al een 8 gescoord.
Que, waar haal je die info vandaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
en een 9.6, een 6 en een 7 en vast ook een 4. Just buy
Dat één cijfer geen aars zegtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Que, waar haal je die info vandaan?
IGN Faal van de dag, ALLE versies zijn reviewed, BEHALVE de Vita versie.
Boeit me niks. Ik ga hem halen. Multiplayer kan tonnen lol zijn met de juiste mensen. Gewoon klooien in de stad, chicken spelen, parrellel parking ala Blues Brothers etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Puzom het volgende:
Iemand NFS MW Vita al?
Ziet er goed uit, maar wereld wel wat leeg
Reviews http://www.metacritic.com(...)d---a-criterion-game
WEL de ios versie, 360, PS3 en PC, maar geen Vita versie gekregen? Wat denk je zelf, dat gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat één cijfer geen aars zegt
En wat is er faal als IGN die versie niet heeft?
Ik gok dat ze multiplatform maar braaf 1x reviewen. Dus die 360/ps3 en pc zijn van een versie. Ik heb nu ook net de iOS-versie gekregen, Vita is er niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
WEL de ios versie, 360, PS3 en PC, maar geen Vita versie gekregen? Wat denk je zelf, dat gaat er bij mij niet in.
Eh....Men wil de Vita zien falen heb ik het idee. Ah well, ik haal hem regardless. Kan er wel een review van maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok dat ze multiplatform maar braaf 1x reviewen. Dus die 360/ps3 en pc zijn van een versie. Ik heb nu ook net de iOS-versie gekregen, Vita is er niet.
Owja! De pc heb ik ook nog, heb warfighter gekocht, maar ligt nog steeds in seal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:24 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga hem even op de PC proberen.
Nee, maar console heeft een grotere afzetmarkt gok ik zo. De mensen die een vita hebben kopen het toch wel, want er is toch niets andersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Eh....Men wil de Vita zien falen heb ik het idee. Ah well, ik haal hem regardless. Kan er wel een review van maken.
50 ballen voor een digitale aankoop!? [Charlie Sheen]What da Fuck!?[/Charlie Sheen]quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef KingLysandus het volgende:
In de store gaat NFS ook 50 euro kosten.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
50 ballen voor een digitale aankoop!? [Charlie Sheen]What da Fuck!?[/Charlie Sheen]Wie verzint die prijzen........ Bill Gates zit toch bij Microsoft of heb ik iets gemist.
Echt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef KingLysandus het volgende:
In de store gaat NFS ook 50 euro kosten.
Heel erg leuk. Gewoon een volwaardig deel van de serie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:07 schreef KingLysandus het volgende:
Wat vinden jullie van Uncharted op de Vita? Misschien moet ik die maar eens halen.
Must buy. Gisteren NFS opgepikt, ga hem zo effe proberen (@work yolo)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:07 schreef KingLysandus het volgende:
Wat vinden jullie van Uncharted op de Vita? Misschien moet ik die maar eens halen.
Ga je hem proberen op je werk?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Must buy. Gisteren NFS opgepikt, ga hem zo effe proberen (@work yolo)
Koop m 2e hands voor 2 tientjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ga je hem proberen op je werk?
Om één of andere reden schrikt de prijs van Uncharted mij af.En dat terwijl ik wel zo 50 euro had neergelegd voor AC als deze goed was geweest.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Koop m 2e hands voor 2 tientjes.
Ja op werk, ja. Gewoon Vita aan en af en toe tijdens koffie effe pielen.
Had hem gisteren opgestart om te spelen, maar voelde me te ziek en ben met vrouwmens het bed in gedoken. Waren allebei goed ziek.....
Toen ik hem uitzette, zag ik een Aston Martin en de HUD, dus de intro was voorbij. DAMN wat zag het er goed uit!
Systeem/netwerkbeheer. 80% zittend shit monitoren, 20% lopen en sleutelen/configureren enz.quote:
Sowieso is het vergelijken tussen een van de duurdere games om te ontwikkelen tov een handheldversie waar minder geld in is gepompt lastiger.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef sp3c het volgende:
maar Ubisoft Sofia is ook geen top tier studio en je betaald ook gewoon niet het volle pont voor AC3 liberation dus misschien is dit wel het meest haalbare en moet je het gewoon niet vergelijken met de console versies die 20 euro meer kosten
true thatquote:Op donderdag 1 november 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso is het vergelijken tussen een van de duurdere games om te ontwikkelen tov een handheldversie waar minder geld in is gepompt lastiger.
James Pondquote:
James Pond 2: Robocod!quote:
Ben ik effe blij met mijn GP2X Caanoo.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:54 schreef sp3c het volgende:
21 jaar geleden is te lang
* sp3c download een emu
staat naast die van mijquote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
21 jaar geleden ffs...... *Zoekt naar rollator*
Ah, die vergulde met vlammen is van u? Je hebt een wielklem.quote:
Shit, was ik weer de most wanted.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ah, die vergulde met vlammen is van u? Je hebt een wielklem.
Speaking of which, wat is dat spel een partij mooi!!!quote:
Wordt dit een running gag ofzo?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ah, dus over een weekje verkoop je het weer
Niet als je op werk zit zonder Vita kabel. Maar ik heb net effe de eerste race gereden en met de cops gedold.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:15 schreef Cid het volgende:
Screenshots please! Ze zijn zo makkelijk te maken
Mooi, straks effe halen dan maarquote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Speaking of which, wat is dat spel een partij mooi!!!
Doenquote:
OKquote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
DoenIs echt de moeite waard!
Die heb ik ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Puzom het volgende:
[..]
OK
Heb jij Motorstorm RC? Heb nog code liggen voor de Veteran Muscle Car: Patriot Surger.
Geen idee of ie ook echt werkt aangezien ik 5 codes van Sony kreeg.
OK stuur wel even een PM.quote:
Ach, ik heb het er ook voor betaald en dat vind ik niet erg. Het is een volledige console game, dus ach.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
OK stuur wel even een PM.
Pffff mediamarkt is ook niet meer wat het is geweest............net effe gebeld wat NFs bij ze kost..............50 euro..............dus gevraagd of ze hem voor 39 willen verkopen aangezien Dixons hem voor die prijs heeft................doen ze dus niet...............zegt die gast, nee die laagste prijsgarantie zijn we langzaam aan het afschaffen................:D
Tja 50,- is me iets teveel, zeker omdat MM 47,- vraagt voor de PS3 versie. Geloof die gast ook helemaal niet dat de prijsgarantie vervalt.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ach, ik heb het er ook voor betaald en dat vind ik niet erg. Het is een volledige console game, dus ach.
Hij is het waard. Besturing, geluid!!!, graphics, alles is echt super.
Free Record heeft hem voor 41,50Alleen had vestiging Zoetermeer hem gisteren niet....
Go suck a tailpipe.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:38 schreef gamefreek het volgende:
Heb NFS MW ook net gehaald door de enthousiaste berichten van DoofenSchmirz, Dixons had de game nog niet maar Bart Smit wel. Met de kortingscoupon mee kunnen nemen voor 42,50, was wel te doen.
Als hij nu tegenvalt is het jouw schuld DoofenSchmirz
Jawohl! Danke sehr!quote:
En hoe is het tot nu toe? Of niet meer gespeeld?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef sp3c het volgende:
heel goed
net thuis en net begonnen maar het ziet er heel goed uit
probleem wat ik van die reviews meekrijg is dat het verhaal niet uit de verf komt later, volgens mij is dat omdat een heleboel mensen zitten te huilen dat een handheldgame simpel moet zijn ofzo en dat is jammer want als het eruitziet als de real deal en speelt als de real deal dan wil ik ook de real deal en niet een versimpelde versie want dan koop ik wel angry birds of iets van gameloft!
maar Ubisoft Sofia is ook geen top tier studio en je betaald ook gewoon niet het volle pont voor AC3 liberation dus misschien is dit wel het meest haalbare en moet je het gewoon niet vergelijken met de console versies die 20 euro meer kosten
tot nu toe vind ik het iig cool, ik bewaar het voor als ik weer in de bus zit
Je maakt het moeilijk voor me.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
niet verder gespeeld nog, druk geweest
maar tot nu toe bevalt het iig stukken beter dan Bloodlines, daar werd direct al duidelijk dat het een B product was ... dit is gewoon Assasins Creed wmb
Jammer, had anders makkelijker tot een conclusie kunnen komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef sp3c het volgende:
geen van allen echt langer dan 30 minuten gespeeld dus daar heb ik niet echt een mening over eerlijk gezegd
speel niet zoveel op de consoles
Shit happens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:24 schreef BraboMeneer het volgende:
Nu staat op de site van MyCom, dat levertijd van NFS tussen 4-10 dagen is. Zo dus maar annuleren en ergens anders bestellen.
Zeg ik van de week nog dat ik nooit problemen heb gehad met MyCom gebeurt er dit.
Ja inderdaad. Maar inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd en besteld bij Gamedumper. Mijn eerste bestelling daar dus ben benieuwd of het morgen netjes aankomt.quote:
Als dat zo is, dan schort er grammatisch nog veel meer aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:10 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik het wel als voltooid deelwoord.
Duh. Hehe. En meestal hang ik zelf nog wel de taalnazi uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan schort er grammatisch nog veel meer aan
Dan moet je een zin niet met EN beginnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:12 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hehe. En meestal hang ik zelf nog wel de taalnazi uit.![]()
Spellingsnazi dan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan moet je een zin niet met EN beginnen.
Nope.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Oh god, what have I done
Is er inmiddels al iets aangekondigd over een GTA of God of War voor de Vita? Ik wil er nog steeds eentje, maar nu de iPhone 5/iPad uit zijn, zijn er steeds minder redenen om het te doen. Zeker aangezien de toppers uitblijven. Rayman Origins is de enige must have tot nu toe. Voor mij dan.
Die heb ik gelukkig wel kunnen laten crashen (op mijn velgen overigens, die banden worden niet vanzelf gerepareerdquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb ondertussen aardig wat auto's gevonden in NFS en de Audi R8 GT Spyder is mijn favoriet.
DAT GELUID!!
Ik heb tot nu toe:
Porsche 911S
Aston Martin V12
Marussia B2
Porsche Panamera
Lambo Gallardo
Nissan GTR Egoist
Ford F150
Corvette Z06
Lancia Delta
Audi R8 Spyder GT
Ik heb de eerste Most Wanted race gewonnen, maar ik kon de auto niet pakken omdat ik na de race crashede tegen een politie auto.
Dus er rijdt bij mij nog een Alfa 4C rond die ik moet smashen.
Ik zou het liefst een HD versie van VC of SA op de Vita willen zien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bummer.. Het broertje van een van m'n vrienden heeft sinds deze week een iPhone 5, dus de kans is groot dat ik zijn Vita voor een echte bodemprijs kan krijgen. Ik vrees dat de verleiding dan toch te groot is
Of gewoon de XBOX versies van die games. Die zagen er al VEEL beter uit dan de PS2 versies.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:20 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een HD versie van VC of SA op de Vita willen zien.
Mee eens. Helemaal aangezien ik beiden nog nooit gespeeld heb.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:20 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een HD versie van VC of SA op de Vita willen zien.
Hij's vet he?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig wel kunnen laten crashen (op mijn velgen overigens, die banden worden niet vanzelf gerepareerd)
Enige verschil tussen deze Vita versie en de consoleversie is het detail in de stad (vanzelfsprekend als je kijkt naar de specs van de Vita) en races met 4 auto's ipv 8.
Krijg ook weer het Burnout Paradise gevoel met die hekken en billboards
Echt wel!quote:
Mjah, WRC heeft dezelfde layout. Is even wennen, maar ik vind het niet hinderlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Echt wel!
Enige minpunt tot nu toe: de controls kunnen niet aangepast worden (de triggers van de Vita zijn niet echt fijn om mee te racen)
Het is dan ook geen GTA he?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:42 schreef KingLysandus het volgende:
Waar blijft sp3c? Heeft hij al in de bus gezeten?
NFS is toch niet voor mij. Net PC-versie geprobeerd. Wat een chaos. En geen voetgangers te zien.
Ze hadden toch ook kunnen doen zoals Midtown Madness. Voetgangers die snel opzij springen.quote:
Het is straatracen, geen Carmageddonquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:42 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook kunnen doen zoals Midtown Madness. Voetgangers die snel opzij springen.
Opzij springen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is straatracen, geen Carmageddon
Need for Speed heeft nooit voetgangers gehad. Burnout ook niet, waarom is dit nu ineens een issue?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:42 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook kunnen doen zoals Midtown Madness. Voetgangers die snel opzij springen.
Ja, dat kan, maar dat is een andere game. NFS is straatracen, niet een levendige stad vol winkelende mensen op de stoepquote:
MM was ook racen door de stad, ik snap zijn punt wel, maar ik vind het bij NFS geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar dat is een andere game. NFS is straatracen, niet een levendige stad vol winkelende mensen op de stoep
Ik zeg niet dat mm niet racen was. Gewoon een andere setting, nfs heeft gewoon nooit voetgangers gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
MM was ook racen door de stad, ik snap zijn punt wel, maar ik vind het bij NFS geen toegevoegde waarde hebben.
Net alsof je door een spookstad rijdt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
MM was ook racen door de stad, ik snap zijn punt wel, maar ik vind het bij NFS geen toegevoegde waarde hebben.
Dan moet je de mobiele versie van NFS spelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Net alsof je door een spookstad rijdt.
Was bij Midnight Club ook zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Net alsof je door een spookstad rijdt.
Behave!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je de mobiele versie van NFS spelen
true storyquote:
quote:
Geldt voor vrijwel alle games, echt een toptoko. Zelfs de gratis verzending heb je binnen 2 dagen binnen, vraag mij af hoe zij winst kunnen makenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef KingLysandus het volgende:
Uncharted is maar 20 pond bij Amazon.co.uk!
Edit: Bijna alle Vitagames daar zijn goedkoop.
De andere Amazones zijn wel normale prijs. Ik bestel er normaal alleen m'n boeken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Geldt voor vrijwel alle games, echt een toptoko. Zelfs de gratis verzending heb je binnen 2 dagen binnen, vraag mij af hoe zij winst kunnen maken![]()
Nadeel is dat ik altijd vergeet daar te bestellen, realiseer dat altijd pas als ik de games al een tijdje heb
Geprobeerd, maar krijg een melding dat ze Uncharted niet naar NL kunnen sturen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef KingLysandus het volgende:
Uncharted is maar 20 pond bij Amazon.co.uk!
Edit: Bijna alle Vitagames daar zijn goedkoop.
Sarcastisch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, echt, dit gaat me een partij spannend worden, ik kan niet wachten.
Oh, ik zie dat het een andere verkoper is die via Amazon verkoopt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar krijg een melding dat ze Uncharted niet naar NL kunnen sturen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, echt, dit gaat me een partij spannend worden, ik kan niet wachten.
Ik hoop echt dat de postbode straks mijn exemplaar in de brievenbus stopt. Je maakt me wel echt heel nieuwsgierig hoe het spel speelt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Godver wat is NFS verslavend. Heb pas 4-5 races gedaan. Voor de rest auto's zoeken, flitspalen voorbij knallen en billboards smashen.
NFS
Het is een verademing.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:29 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de postbode straks mijn exemplaar in de brievenbus stopt. Je maakt me wel echt heel nieuwsgierig hoe het spel speelt.
Mijn Vita hangt inmiddels aan de oplader.
Een beetje wel idd. Alleen weten we nu zeker dat de Vita steeds meer begint te leven, maar van Friso kunnen we dat nog niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:38 schreef Zolder het volgende:
De ps vita is een beetje als prins Friso
Ik heb dan ook hetzelfde gevoel bij NFS als ik bij Burnout Paradise had, daar heb ik echt tientallen uren enkel zitten stunten en onderzoekenquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Godver wat is NFS verslavend. Heb pas 4-5 races gedaan. Voor de rest auto's zoeken, flitspalen voorbij knallen en billboards smashen.
NFS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |