Sowieso is het vergelijken tussen een van de duurdere games om te ontwikkelen tov een handheldversie waar minder geld in is gepompt lastiger.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef sp3c het volgende:
maar Ubisoft Sofia is ook geen top tier studio en je betaald ook gewoon niet het volle pont voor AC3 liberation dus misschien is dit wel het meest haalbare en moet je het gewoon niet vergelijken met de console versies die 20 euro meer kosten
true thatquote:Op donderdag 1 november 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso is het vergelijken tussen een van de duurdere games om te ontwikkelen tov een handheldversie waar minder geld in is gepompt lastiger.
James Pondquote:
James Pond 2: Robocod!quote:
Ben ik effe blij met mijn GP2X Caanoo.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:54 schreef sp3c het volgende:
21 jaar geleden is te lang
* sp3c download een emu
staat naast die van mijquote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
21 jaar geleden ffs...... *Zoekt naar rollator*
Ah, die vergulde met vlammen is van u? Je hebt een wielklem.quote:
Shit, was ik weer de most wanted.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ah, die vergulde met vlammen is van u? Je hebt een wielklem.
Speaking of which, wat is dat spel een partij mooi!!!quote:
Wordt dit een running gag ofzo?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ah, dus over een weekje verkoop je het weer
Niet als je op werk zit zonder Vita kabel. Maar ik heb net effe de eerste race gereden en met de cops gedold.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:15 schreef Cid het volgende:
Screenshots please! Ze zijn zo makkelijk te maken
Mooi, straks effe halen dan maarquote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Speaking of which, wat is dat spel een partij mooi!!!
Doenquote:
OKquote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
DoenIs echt de moeite waard!
Die heb ik ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Puzom het volgende:
[..]
OK
Heb jij Motorstorm RC? Heb nog code liggen voor de Veteran Muscle Car: Patriot Surger.
Geen idee of ie ook echt werkt aangezien ik 5 codes van Sony kreeg.
OK stuur wel even een PM.quote:
Ach, ik heb het er ook voor betaald en dat vind ik niet erg. Het is een volledige console game, dus ach.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
OK stuur wel even een PM.
Pffff mediamarkt is ook niet meer wat het is geweest............net effe gebeld wat NFs bij ze kost..............50 euro..............dus gevraagd of ze hem voor 39 willen verkopen aangezien Dixons hem voor die prijs heeft................doen ze dus niet...............zegt die gast, nee die laagste prijsgarantie zijn we langzaam aan het afschaffen................:D
Tja 50,- is me iets teveel, zeker omdat MM 47,- vraagt voor de PS3 versie. Geloof die gast ook helemaal niet dat de prijsgarantie vervalt.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ach, ik heb het er ook voor betaald en dat vind ik niet erg. Het is een volledige console game, dus ach.
Hij is het waard. Besturing, geluid!!!, graphics, alles is echt super.
Free Record heeft hem voor 41,50Alleen had vestiging Zoetermeer hem gisteren niet....
Go suck a tailpipe.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:38 schreef gamefreek het volgende:
Heb NFS MW ook net gehaald door de enthousiaste berichten van DoofenSchmirz, Dixons had de game nog niet maar Bart Smit wel. Met de kortingscoupon mee kunnen nemen voor 42,50, was wel te doen.
Als hij nu tegenvalt is het jouw schuld DoofenSchmirz
Jawohl! Danke sehr!quote:
En hoe is het tot nu toe? Of niet meer gespeeld?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef sp3c het volgende:
heel goed
net thuis en net begonnen maar het ziet er heel goed uit
probleem wat ik van die reviews meekrijg is dat het verhaal niet uit de verf komt later, volgens mij is dat omdat een heleboel mensen zitten te huilen dat een handheldgame simpel moet zijn ofzo en dat is jammer want als het eruitziet als de real deal en speelt als de real deal dan wil ik ook de real deal en niet een versimpelde versie want dan koop ik wel angry birds of iets van gameloft!
maar Ubisoft Sofia is ook geen top tier studio en je betaald ook gewoon niet het volle pont voor AC3 liberation dus misschien is dit wel het meest haalbare en moet je het gewoon niet vergelijken met de console versies die 20 euro meer kosten
tot nu toe vind ik het iig cool, ik bewaar het voor als ik weer in de bus zit
Je maakt het moeilijk voor me.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
niet verder gespeeld nog, druk geweest
maar tot nu toe bevalt het iig stukken beter dan Bloodlines, daar werd direct al duidelijk dat het een B product was ... dit is gewoon Assasins Creed wmb
Jammer, had anders makkelijker tot een conclusie kunnen komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef sp3c het volgende:
geen van allen echt langer dan 30 minuten gespeeld dus daar heb ik niet echt een mening over eerlijk gezegd
speel niet zoveel op de consoles
Shit happens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:24 schreef BraboMeneer het volgende:
Nu staat op de site van MyCom, dat levertijd van NFS tussen 4-10 dagen is. Zo dus maar annuleren en ergens anders bestellen.
Zeg ik van de week nog dat ik nooit problemen heb gehad met MyCom gebeurt er dit.
Ja inderdaad. Maar inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd en besteld bij Gamedumper. Mijn eerste bestelling daar dus ben benieuwd of het morgen netjes aankomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |